Om het even heel zacht, subtiel en lief te zeggen: FUCKING B-O-E-I-E-N-D, ga jezelf besletten in de stadquote:Op maandag 4 mei 2009 17:17 schreef Tremium het volgende:
Zo, ben ik weervoor heel even.
M'n ex is vandaag jarig
Ik denk dat ik dan een hele hoop rotte tomaten ga inzamelen. Of een pak condooms, voor als 'ie een keer wél in en uit gaat. Dan weten we in ieder geval bijna zeker dat er geen twee Jordy-gedrochten op aarde zullen rondlopen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:17 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Als Jordy van Loon op Lowlands komt, regel ik je begrafenis alvast.
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een hele hoop rotte tomaten ga inzamelen. Of een pak condooms, voor als 'ie een keer wél in en uit gaat. Dan weten we in ieder geval bijna zeker dat er geen twee Jordy-gedrochten op aarde zullen rondlopen.
Ik roep d'r ff van onder mijn bureau vandaanquote:Op maandag 4 mei 2009 17:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je yvonne PM't en vraagt of ze het kan veranderen voor je.
Ja dat denk ik bij elke post van iedereenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Om het even heel zacht, subtiel en lief te zeggen: FUCKING B-O-E-I-E-N-D, ga jezelf besletten in de stad
Computer flipt.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je komt online op msn en je gaat weg op het moment dat ik hoi zeg, hoe durf je.
14.gifquote:Op maandag 4 mei 2009 17:19 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Om het even heel zacht, subtiel en lief te zeggen: FUCKING B-O-E-I-E-N-D, ga jezelf besletten in de stad
Herkenbaar, lotgenoot!quote:Op maandag 4 mei 2009 17:20 schreef Tremium het volgende:
[..]
Ja dat denk ik bij elke post van iedereen
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:19 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan een hele hoop rotte tomaten ga inzamelen. Of een pak condooms, voor als 'ie een keer wél in en uit gaat. Dan weten we in ieder geval bijna zeker dat er geen twee Jordy-gedrochten op aarde zullen rondlopen.
Als 't een smoes zou zijn dan had ik wel 'n betere bedacht.quote:
End of the linequote:
Goed smoesje heuuurrrrrrrrrrrquote:Op maandag 4 mei 2009 17:21 schreef xalo het volgende:
[..]
Als 't een smoes zou zijn dan had ik wel 'n betere bedacht.
quote:
Ja, en moet je nagaan dat Mark d'r ex is en nu mijn vriend.quote:
Neuh, Sjoerd een nekschot geven is genoeg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |