Die discussie zijn we ALLANG voorbij!!! Wel opletten hequote:Op maandag 4 mei 2009 15:57 schreef Edwinuss het volgende:
Is niet leuk om grappen over te maken misschien?
Dit topic kruipt gewoon door het oog van de naald!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:02 schreef craftyvirus het volgende:
sick fucks...
ik stem voor een slotje! wie doet er mee?
Dat was ook het eerste wat ik dacht..quote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef cherrycoke het volgende:
even Apeldoorn bellen
[ ] Humorquote:Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Houzer het volgende:
[ afbeelding ]
Jostiband on tour geen succes!
Jij wilde eigenlijk ook al eerder hèquote:Op maandag 4 mei 2009 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
tvp
Hoe weet jij nou dat k daar wel om zou lachen?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:14 schreef Penisbaard het volgende:
Vervelende moraalinfanteristen die grappen over Apeldoorn te ver vinden gaan maar wel om grappen over dode negers en 9/11 kunnen lachen
Wie kan daar nou niet om lachen?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat k daar wel om zou lachen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef ssmm987 het volgende:
De recessie is nu ook al bij terroristen toegeslagen.
Waren het in 2001 nog 2 vliegtuigen, nu moesten ze het doen met 1 Suzuki Swift...
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:22 schreef JJH het volgende:
Het momument in Apeldoorn heeft ondertussen al een nieuwe naam hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat was in de krant, op TV en op andere internetsites wel anders.. Bovendien zie je z'n gezicht nietquote:Op maandag 4 mei 2009 16:53 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Er is wel een slachtoffer duidelijk in beeld
Vin ik ook jammer. maar ach ik maak er ook zelf grappen over..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, dat was in de krant, op TV en op andere internetsites wel anders.
Ik blijf het een zielig gezicht vinden hoe die man zo wordt meegesleeptquote:Op maandag 4 mei 2009 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
@ Jogy, mag 'ie nu wel? Heb een copyrightloze picca gevonden.
Het gaat niet om de copyright hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
@ Jogy, mag 'ie nu wel? Heb een copyrightloze picca gevonden.
Oh, tering. Zo kan ik dit natuurlijk nooit met wat humor verwerkenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Het gaat niet om de copyright hoor. Het gaat er gewoon om dat die 'actiefoto' te grof is, aangezien dat meisje op die foto volgens mij gestorven is. Daarom.
I know man. Misschien moeten we een praatgroep beginnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, tering. Zo kan ik dit natuurlijk nooit met wat humor verwerken.
Nog een keer dan maarquote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Het gaat niet om de copyright hoor. Het gaat er gewoon om dat die 'actiefoto' te grof is, aangezien dat meisje op die foto volgens mij gestorven is. Daarom.
[ Bericht 17% gewijzigd door jogy op 04-05-2009 17:17:18 ]Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef SamStar het volgende:Dat plaatje rechts onder doet het umSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef SamStar het volgende:.
ik had de slachtoffers nog wel geblurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
Ik doem maar eens afvragen waar jouw 'leuke' avatar is geblevenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:21 schreef murp het volgende:
ik doe maar een tvp
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:11 schreef Infinti het volgende:
Nog eentje van mij het is een erg intellectuele grap:
"Toet, Toet, Boing, Boing.."
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:42 schreef -SL- het volgende:
Er is weer een nieuw schoonmaakproduct op de markt:
De Suzuki Swiffer!!!!
Veegt de hele straat schoon!
Bestellen; Even Apeldoorn bellen....
Die rijd er recht overheen, zet hem in de achteruit en doet het nog een keertje dunnetjes over.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef Ensaf het volgende:
T. de dader?????
[ afbeelding ]
I aint riding into no needle, you foo'!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 04:29 schreef Koskesh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Don't sweat it Karst boy, I'm gonna take yo car back to Apeldoorn, cuz the guys at Achmea will pimp yo ridee homeboy.
Nee, ze is zwaar gewond opgenomen en zover ik weet leeft ze nog gewoonquote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:15 schreef Salatrel het volgende:
ach de man is nu begraven...
ik zeg zand erover.
hmmz die is nog beterquote:Op woensdag 6 mei 2009 16:07 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Omdat ze zijn vergeten de onderkant van de handen en de voeten in de bezine te druipen voordat ze gingen fikken doh
OMG WINquote:Op woensdag 6 mei 2009 10:50 schreef Kai-Itza het volgende:
Voor de Halo-fans onder ons:
[ afbeelding ]
Als mijn ouders dood zouden gaan zou ik sowieso een tijdje niet op Fok! zitten, dus loop alsjeblieft niet zo te jankenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:28 schreef Remsjo het volgende:
Als de ouders van TS dood gaan aan de varkensgriep vind hij het toch ook niet leuk dat daar een heel topic vol slechte grappen aan besteed word.
ik heb met giel beelen gepraat gister, en n handtekeningquote:
Heb je je gedouchet ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb met giel beelen gepraat gister, en n handtekening
quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:33 schreef fok_user het volgende:
SUZUKI:
Scheur U Zelf Uw Kist In
Ter land ter zee en in de lucht stopt ermee!
Afgelopen donderdag was de laatse opname in Apeldoorn
"Ram de naald, als je het haalt!"
![]()
Jij bent speciaal voor giel anderhalf uur naar Haarlem gereden?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij bent dom want jij weet niet hoe je sowieso moet spellenquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:28 schreef Remsjo het volgende:
Dit topic slaat zoiezo nergens op. Als de ouders van TS dood gaan aan de varkensgriep vind hij het toch ook niet leuk dat daar een heel topic vol slechte grappen aan besteed word.
Eind van het jaar zullen er heus een paar grappen voorbij komen in de oudejaarsconference waar ook ik over de grond rol van het lachen maar nu nog even niet.
Slotje!
Ik zie het voordeel niet helemaalquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:46 schreef tijnbrein het volgende:
De finale van X-factor is uitgesteld. Zo zie je maar weer elk nadeel heeft zijn voordeel.
Van uitstel komt afstel.quote:
En jij bent haast nog slechter dan mij, kijk eens naar je zinsbouw vent!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:29 schreef BOVICE het volgende:
[..]
jij bent dom want jij weet niet hoe je sowieso moet spellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:45 schreef Gotrick het volgende:
[..]
En jij bent haast nog slechter dan mij, kijk eens naar je zinsbouw vent!
Haast is nooit goed. Je kan beter rustig aan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HuH?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:44 schreef Acinonyx het volgende:
Komt een man in apeldoorn, zeggen die koningin en al die mensen zo van Bahhh viespeuk !![]()
![]()
En en die vent is dan boos en en dan jat ie een ouwe auto en dan probeert ie zo'n paal omver te rijden maar die paal heeft geen zin om opzij te gaan maar hij laat dan wel wat mensen vliegen.![]()
Die omver gereden mensen zo van::![]()
Die koningshuis-mensen en het publiek zo van::![]()
Die vent in die auto zo van:: Godver, kut-paal![]()
Die paal zo van:: Wehehehe PWN !![]()
Die auto zo van:: Poepoe ik ben kapot![]()
AHAHAHquote:Op maandag 4 mei 2009 16:11 schreef Jan_De_Nul het volgende:
Swift!
[ afbeelding ]
... en het volk is weg!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:32 schreef Heatseeker het volgende:
Nooit grappig.
Met je Suzuki naar een naald in hooiberg zoeken.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:58 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Suzuki gaat naar aanleiding van de aanslag de naam van de Swift veranderen. De nieuwe naam is Suzuki Kamikaze
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:45 schreef Gotrick het volgende:
[..]
En jij bent haast nog slechter dan mij, kijk eens naar je zinsbouw vent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2009 22:02:04 ]
Suzuki Seppukuquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:58 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Suzuki gaat naar aanleiding van de aanslag de naam van de Swift veranderen. De nieuwe naam is Suzuki Kamikaze
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:58 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Suzuki gaat naar aanleiding van de aanslag de naam van de Swift veranderen. De nieuwe naam is Suzuki Kamikaze swiffer
Seppuku wat betekend dat?quote:
Serieus?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Will do.quote:
Nee, hij was beveiligingsmedewerkerquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik hoorde ook al dat Karst bij een bekende ' pakket lever service' werkte (TNT? ) Dan is het typisch een gevalletje Going Postal.
http://en.wikipedia.org/wiki/Going_postal
Wegens het niet beschikbaar zijn van TNT gebruikte de dader zijn auto maar voor de aanslag
Waarom dan wel? Dat is juist hypocriet, het is gewoon altijd grappig als het onbekenden zijn van je.quote:Op woensdag 6 mei 2009 12:28 schreef Remsjo het volgende:
Dit topic slaat zoiezo nergens op. Als de ouders van TS dood gaan aan de varkensgriep vind hij het toch ook niet leuk dat daar een heel topic vol slechte grappen aan besteed word.
Eind van het jaar zullen er heus een paar grappen voorbij komen in de oudejaarsconference waar ook ik over de grond rol van het lachen maar nu nog even niet.
Slotje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |