Het gaat niet om de copyright hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
@ Jogy, mag 'ie nu wel? Heb een copyrightloze picca gevonden.
Oh, tering. Zo kan ik dit natuurlijk nooit met wat humor verwerkenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Het gaat niet om de copyright hoor. Het gaat er gewoon om dat die 'actiefoto' te grof is, aangezien dat meisje op die foto volgens mij gestorven is. Daarom.
I know man. Misschien moeten we een praatgroep beginnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, tering. Zo kan ik dit natuurlijk nooit met wat humor verwerken.
Nog een keer dan maarquote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Het gaat niet om de copyright hoor. Het gaat er gewoon om dat die 'actiefoto' te grof is, aangezien dat meisje op die foto volgens mij gestorven is. Daarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door jogy op 04-05-2009 17:17:18 ]Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef SamStar het volgende:Dat plaatje rechts onder doet het umSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef SamStar het volgende:.
ik had de slachtoffers nog wel geblurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
Ik doem maar eens afvragen waar jouw 'leuke' avatar is geblevenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:21 schreef murp het volgende:
ik doe maar een tvp
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:11 schreef Infinti het volgende:
Nog eentje van mij het is een erg intellectuele grap:
"Toet, Toet, Boing, Boing.."
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:42 schreef -SL- het volgende:
Er is weer een nieuw schoonmaakproduct op de markt:
De Suzuki Swiffer!!!!
Veegt de hele straat schoon!
Bestellen; Even Apeldoorn bellen....
Die rijd er recht overheen, zet hem in de achteruit en doet het nog een keertje dunnetjes over.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef Ensaf het volgende:
T. de dader?????
[ afbeelding ]
I aint riding into no needle, you foo'!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 04:29 schreef Koskesh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Don't sweat it Karst boy, I'm gonna take yo car back to Apeldoorn, cuz the guys at Achmea will pimp yo ridee homeboy.
Nee, ze is zwaar gewond opgenomen en zover ik weet leeft ze nog gewoonquote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |