Die discussie zijn we ALLANG voorbij!!! Wel opletten hequote:Op maandag 4 mei 2009 15:57 schreef Edwinuss het volgende:
Is niet leuk om grappen over te maken misschien?
Dit topic kruipt gewoon door het oog van de naald!quote:Op maandag 4 mei 2009 16:02 schreef craftyvirus het volgende:
sick fucks...
ik stem voor een slotje! wie doet er mee?
Dat was ook het eerste wat ik dacht..quote:Op maandag 4 mei 2009 15:59 schreef cherrycoke het volgende:
even Apeldoorn bellen
[ ] Humorquote:Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Houzer het volgende:
[ afbeelding ]
Jostiband on tour geen succes!
Jij wilde eigenlijk ook al eerder hèquote:Op maandag 4 mei 2009 16:11 schreef swarmahoer het volgende:
tvp
Hoe weet jij nou dat k daar wel om zou lachen?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:14 schreef Penisbaard het volgende:
Vervelende moraalinfanteristen die grappen over Apeldoorn te ver vinden gaan maar wel om grappen over dode negers en 9/11 kunnen lachen
Wie kan daar nou niet om lachen?quote:Op maandag 4 mei 2009 16:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat k daar wel om zou lachen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:39 schreef ssmm987 het volgende:
De recessie is nu ook al bij terroristen toegeslagen.
Waren het in 2001 nog 2 vliegtuigen, nu moesten ze het doen met 1 Suzuki Swift...
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:22 schreef JJH het volgende:
Het momument in Apeldoorn heeft ondertussen al een nieuwe naam hè.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat was in de krant, op TV en op andere internetsites wel anders.. Bovendien zie je z'n gezicht nietquote:Op maandag 4 mei 2009 16:53 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Er is wel een slachtoffer duidelijk in beeld
Vin ik ook jammer. maar ach ik maak er ook zelf grappen over..quote:Op maandag 4 mei 2009 16:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ja, dat was in de krant, op TV en op andere internetsites wel anders.
Ik blijf het een zielig gezicht vinden hoe die man zo wordt meegesleeptquote:Op maandag 4 mei 2009 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
@ Jogy, mag 'ie nu wel? Heb een copyrightloze picca gevonden.
Het gaat niet om de copyright hoorquote:Op maandag 4 mei 2009 16:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
@ Jogy, mag 'ie nu wel? Heb een copyrightloze picca gevonden.
Oh, tering. Zo kan ik dit natuurlijk nooit met wat humor verwerkenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Het gaat niet om de copyright hoor. Het gaat er gewoon om dat die 'actiefoto' te grof is, aangezien dat meisje op die foto volgens mij gestorven is. Daarom.
I know man. Misschien moeten we een praatgroep beginnen.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, tering. Zo kan ik dit natuurlijk nooit met wat humor verwerken.
Nog een keer dan maarquote:Op maandag 4 mei 2009 17:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Het gaat niet om de copyright hoor. Het gaat er gewoon om dat die 'actiefoto' te grof is, aangezien dat meisje op die foto volgens mij gestorven is. Daarom.
[ Bericht 17% gewijzigd door jogy op 04-05-2009 17:17:18 ]Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef SamStar het volgende:Dat plaatje rechts onder doet het umSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef SamStar het volgende:.
ik had de slachtoffers nog wel geblurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
Ik doem maar eens afvragen waar jouw 'leuke' avatar is geblevenquote:Op maandag 4 mei 2009 17:21 schreef murp het volgende:
ik doe maar een tvp
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:11 schreef Infinti het volgende:
Nog eentje van mij het is een erg intellectuele grap:
"Toet, Toet, Boing, Boing.."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |