Van uitstel komt afstel.quote:
En jij bent haast nog slechter dan mij, kijk eens naar je zinsbouw vent!quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:29 schreef BOVICE het volgende:
[..]
jij bent dom want jij weet niet hoe je sowieso moet spellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Once upon a time a man came along that said we should be nice to eachother...
so we nailed him to a cross"
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:45 schreef Gotrick het volgende:
[..]
En jij bent haast nog slechter dan mij, kijk eens naar je zinsbouw vent!
Haast is nooit goed. Je kan beter rustig aan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HuH?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:44 schreef Acinonyx het volgende:
Komt een man in apeldoorn, zeggen die koningin en al die mensen zo van Bahhh viespeuk !![]()
![]()
En en die vent is dan boos en en dan jat ie een ouwe auto en dan probeert ie zo'n paal omver te rijden maar die paal heeft geen zin om opzij te gaan maar hij laat dan wel wat mensen vliegen.![]()
Die omver gereden mensen zo van::![]()
Die koningshuis-mensen en het publiek zo van::![]()
Die vent in die auto zo van:: Godver, kut-paal![]()
Die paal zo van:: Wehehehe PWN !![]()
Die auto zo van:: Poepoe ik ben kapot![]()
AHAHAHquote:Op maandag 4 mei 2009 16:11 schreef Jan_De_Nul het volgende:
Swift!
[ afbeelding ]
... en het volk is weg!
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:32 schreef Heatseeker het volgende:
Nooit grappig.
Met je Suzuki naar een naald in hooiberg zoeken.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:58 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Suzuki gaat naar aanleiding van de aanslag de naam van de Swift veranderen. De nieuwe naam is Suzuki Kamikaze
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:45 schreef Gotrick het volgende:
[..]
En jij bent haast nog slechter dan mij, kijk eens naar je zinsbouw vent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2009 22:02:04 ]
Suzuki Seppukuquote:Op woensdag 6 mei 2009 21:58 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Suzuki gaat naar aanleiding van de aanslag de naam van de Swift veranderen. De nieuwe naam is Suzuki Kamikaze
quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:58 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Suzuki gaat naar aanleiding van de aanslag de naam van de Swift veranderen. De nieuwe naam is Suzuki Kamikaze swiffer
Seppuku wat betekend dat?quote:
Serieus?quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb met giel beelen gepraat gister, en n handtekening
Will do.quote:
Nee, hij was beveiligingsmedewerkerquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:58 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Ik hoorde ook al dat Karst bij een bekende ' pakket lever service' werkte (TNT? ) Dan is het typisch een gevalletje Going Postal.
http://en.wikipedia.org/wiki/Going_postal
Wegens het niet beschikbaar zijn van TNT gebruikte de dader zijn auto maar voor de aanslag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |