quote:Op maandag 4 mei 2009 15:08 schreef Mark het volgende:
Ken hem verder niet
Welk nummer en van wie?
I'm gonna be home soon
I'm kinda awkward and afraid
Time has changed your point of view
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:50 schreef bartrid het volgende:
how you gonna see me now van Alice Cooper.
weet de titel niet meer maar is alice cooper met see me now. (dacht ik)quote:
Close, maar helaas net te laatquote:Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef dragems het volgende:
[..]
weet de titel niet meer maar is alice cooper met see me now. (dacht ik)
quote:The U.K. Advertising Standards Authority (ASA) has ruled that a car insurance ad featuring, is misleading because musicians could not get insurance with the company.
Even though Swiftcover.com has since changed its policy, the ASA recommended Wednesday that the ad should not run
quote:was raised in a trailer park in Ypsilanti, Michigan.He is of Irish and English descent on his father's side, and of Danish and Norwegian ancestry on his mother's. His father was adopted by a Swedish-American family, hence the family's surname
is dat niet jimi hendrix?quote:
Dat is inderdaad niet Jimi Hendrix. Deze meneer leeft nog.quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Jimi ziet er idd uit als een mengeling van Brits/Deens/Noors bloed
daar zitten ook mensen van het andere continent. kan me herinneren dat er namelijk zo iets was met hemquote:
Nee deze heer draait al veel langer mee en is ook stukken beroemder dan Eagle Eye.quote:Op maandag 4 mei 2009 17:50 schreef methodmich het volgende:
Eagle-eye Cherry?
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:50 schreef ranja het volgende:
Zita Swoon?
Bijna Nederlandstalig.quote:In januari 2007 werd de band opgepikt door het Nederlandse Excelsior Recordings.bracht vervolgens haar eerste single uit in februari. De band, die al een fikse aanhang had op haar MySpace-pagina, brak toen ook op grote Vlaamse schaal door. StuBru lanceert de single tot Hotshot, wat betekent dat de plaat gedurende een week het meest gedraaide nummer op de zender is.
In maart 2007 kwamenop nummer 1 te staan in de Ultratop 50. Ook in april, mei en juni bleven ze die plaats bezetten. Eind juni stonden ze 16 weken op 1, een record.
peaceman +1quote:Op maandag 4 mei 2009 23:21 schreef peaceman het volgende:
Fikxes?
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:28 schreef ranja het volgende:
hoezo 'mee', wat Fonzy doet kan ik geen zingen noemen
Nee, een van de leden van Metal Molly heeft een album opgenomen met deze Nederlandse zangers, waar ik dan weer verdomd weinig mee heb.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:40 schreef ranja het volgende:
in dwdd zong hij met Miss Montreal geloof ik...
ranja +1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:52 schreef ranja het volgende:
Ah, Carol van Dijk
burnett +1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:30 schreef Burnett het volgende:
edwin starr - war
FGTH - two tribes
jeff wayne - war of the worlds
boudewijn de groot - meneer de president
billy joel - goodnight saigon
nicole - ein bischen friede
dido - white flag
john lennon - merry xmas war is over
john lennon - give peace a chance
elvis presley - peace in the valley
Klopt helemaalquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:34 schreef ScottTracy het volgende:
Voicst, Ellen ten Damme & DJ Isis en Typhoon
CunninLynguistsquote:Op dinsdag 5 mei 2009 20:38 schreef ScottTracy het volgende:
Weet iemand wie deze mannen zijn?
[ afbeelding ]
Prixie +1quote:
quote:is een Engelse rhythm & blues-zanger. Met
bereikte hij in 1965 de eerste plaats van de Nederlandse Top 40.
quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:37 schreef schaap001 het volgende:
The Doors - Strange Days
echt moeilijk was 'ie sowieso niet: maar photoshop voortaan ff de bandnaam + titel uit een hoes (rechts naast die dikke)![]()
Uitdaging! Nee, ik zou er echt niet meer weten.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Er zullen er toch nog wel meer zijn?
quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:49 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Uitdaging! Nee, ik zou er echt niet meer weten.
Zo'n grote uitdaging was het inderdaad niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Da's ook het enige wat Escalator Album Cover opleverde inderdaad
Correct!quote:OT Gutter Twins
Janssen & Janssen zijn de engelse Thompson Twinsquote:Op woensdag 6 mei 2009 19:35 schreef ranja het volgende:
geen idee wat je er mee bedoelt maar zeker niet wat ik bedoel
2 van de 3 Twins hebben meegeschreven en mee geprodcueerd.quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:46 schreef MadMaster het volgende:
Hebben de Thompson Twins meegewerkt aan het album?
Sky and Sand van Paul & Fritz Kalkbrenner...quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:07 schreef bukgeit het volgende:
Sky Sand
Harry Muskeequote:Op donderdag 7 mei 2009 16:51 schreef belsen het volgende:
Wie keert er na 30 jaar terug aan het firnament met het album Cats Lost?
Cuby & the Blizzardsquote:
Gambolputty +1quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:04 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Cuby & the Blizzards
Je vroeg "Wie keert", niet "Wie keren", vandaar...![]()
Tja, 't zat er wel in dat je dat ook wistquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:08 schreef belsen het volgende:
Daniël Lohues.
En de enige.quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:19 schreef methodmich het volgende:
De eerste in het Nederlands?
Is die ook echt Nederlands?quote:
quote:Ter voorkoming van een misverstand of nodeloos gedram
Niet elke witbebaarde man is Sinterklaas of vader Abraham
Burnett +1quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:59 schreef Burnett het volgende:
mercy
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:04 schreef ranja het volgende:
dat is de band No Mercy denk ik
nou ja, band...
Boyband?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:04 schreef ranja het volgende:
dat is de band No Mercy denk ik
nou ja, band...
Tja, afgezien van dat het lekker allitereert heb ik nooit gesnapt waarom dat een boyband heet en bij dames een girlgroup. No Mercy is gewoon een Boygroupquote:
Yupquote:
Welk nummer van wie?quote:Oh, what a hell of a show
but what I want to know:
what exactly do you do for an encore?
ScottTracy +1quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:53 schreef ScottTracy het volgende:
Robert Zimmerman
This is Hardcore van Pulpquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:24 schreef ScottTracy het volgende:
Ik weet bijna zeker dat 't goed is, dus ik stel alvast een nieuwe:
[..]
Welk nummer van wie?
quote:
quote:It's no surprise that an oddball film by an oddball director would demand a pretty oddball soundtrack. So instead of opting for full-on cod-punk, you have hardcore from Suicidal Tendencies and Black Flag's mock-jock anthem 'TV Party' interspersed with the spanish-style mambo of 'Hombre Secreto' and the bluesy semi-instrumentals of 'Bad Man' and 'When the Shit Hits the Fan'. Throw in a cover version of the Modern Lovers' ode to 'Pablo Picasso' and the sublime instrumental 'Reel Ten' and you have the perfect accompaniment to a late night drive. Just remember to keep the doors locked and do not leave your car unattended. You have been warned.
Ah die. Bizarre film iddquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:04 schreef bartrid het volgende:
PUnten scoren met Limahl en Pat Benetar
Welke film is dit de soundtrack van?
[..]
Nee, 1984 en 1 van de eerste films van Emilio Estevez.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:26 schreef ranja het volgende:
gokje op Dude where's my car
Bizar maar wel goedquote:
Ja die heeft echt een punk soundtrack, Simple Minds enzoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:06 schreef belsen het volgende:
The Breakfast Club?
quote:Op zondag 10 mei 2009 11:14 schreef Berkery het volgende:
Ik ken wel een band die Rapeman heet.
Die komt uit Amsterdam, maar toch zit je wel in de buurt.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:20 schreef ranja het volgende:
Gokje op Dikke Dennis. hoewel stoner?
quote:Repomen is een stoner rockband uit Eindhoven. De band is een zijproject van.
die bestaan al een hele tijd niet meerquote:Op zondag 10 mei 2009 13:15 schreef Burnett het volgende:
7zuma7 ?
quote:Producer from the Netherlands born in 1966 in Geldrop (the Netherlands).
His career started in 1990 when he played in bands like Harry's Quintet, Combo Venceremos, ASL. He worked as freelancer at the Tango Studio (Eindhoven, the Netherlands) and he founded the Valhalla Studio (Eindhoven, the Netherlands). In 1995 he founded his studio The Void in Eindhoven (the Netherlands).
bartrid +1quote:Op zondag 10 mei 2009 12:37 schreef bartrid het volgende:
Peter Pan Speedrock?
Die bedoelde ik dus.quote:Theo van Eenbergen, alias 'Theo Van Rock', is een van de belangrijke Nederlandse indie producers.
Theo van Eenbergen speelt als bassist in de band Nasmak en werkt als producer onder meer met The Minders Of Muzo, Gore, Oh'Dev en Seedling (waarin zijn nichtje Marg Van Eenbergen speelt). Ook internationaal timmert Van Eenbergen flink aan de weg. Hij is jarenlang geluidsman van de Henry Rollins Band en produceert ook een aantal albums van deze band. Daarnaast wordt hij in 1994 genomineerd voor een Grammy Award voor het album Weight van de Rollins Band. Ook werkt hij samen met acts als Sonic Youth, Pussy Galore, Tool, Red Hot Chilli Peppers, Skeleton Key, Steve Albini, Iggy Pop en Allan Vega. Eenbergen richt samen met oud-Nasmak zanger/gitarist Henk Janssen de Eindhovense Tango studios op waar veel indiebands hun platen opnemen. In 1998/1999 start Theo van Eenbergen samen met Peer Rave van de Rollins Band de studio Pablo y Pablo in het Belgische Tienen.
Maar waarom heet die cd zo?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:13 schreef bukgeit het volgende:
Guus Meeuwis, postcode Abbey Road.
En dat wilde ik horen.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:14 schreef bukgeit het volgende:
Ja die is daar toch opgenomen!
bukgeit +1quote:Op zondag 10 mei 2009 21:47 schreef bukgeit het volgende:
Pieter Kloos
Over welke band gaat dit?quote:De bassist van de, Donald Evans, is woensdag overleden. Evans werd 48 jaar en leed aan kanker, zo meldden Amerikaanse media vrijdag. Eerder dit jaar overleed de 56-jarige toetsenist van de band, Billy Powell.
Instellingen profiel?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:53 schreef bukgeit het volgende:
Waarom ben jij altijd rood, ook als je blauw bent?
In het begin hier zo ingesteld, later niet meer bij stilgestaan.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:26 schreef bukgeit het volgende:
Dat snap ik, maar waarom kies je daarvoor?
Kun je veranderen bij Opties.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:37 schreef Burnett het volgende:
[..]
In het begin hier zo ingesteld, later niet meer bij stilgestaan.
So did I.quote:
quote:Still firmly based upon the 1991 Paradise Lost album ‘Gothic’ but incorporating keyboards in a more important way and writing some lengthy songs. There were death grunts and additional female vocals which these days have become quite mainstream but were refreshing back then.were pioneers, so don’t expect the style to be perfected yet on a pioneering debut album. In 1992
received 100 points in many magazines.
iggy_in_the_house +1quote:
quote:are set to begin work in earnest on their new album later this year.
"We had recorded a couple of songs at the new studio," he told musicradar.com. "I talked toabout coming by when I was done in the summer rehearsing with
- I won't be done in the summer touring with them, but after the summer jaunt."
He also revealed that the reality of touring is the opposite of what most people think:
"We just needed to stop for a while. When it comes down to your health...It's hard; people don't really understand. They think you go up on stage and you're having a blast, like you're partying or some shit. That's not the case. It's hard work to go on tour."
Klinkt als Melodie MC...quote:Op maandag 11 mei 2009 15:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Aangezien ik zo weg moet, al een hint: dum dum dum dum dumduuuuuuuuum dum
quote:Characterised by its anthemic, scat sung chorus, which repeats the line "Duh duh duh", it has been adopted on many football terraces as a crowd "favourite"
ScottTracy +1quote:Op maandag 11 mei 2009 16:25 schreef ScottTracy het volgende:
Fratellis - Chelsea dagger?
Had zomaar gekundquote:
quote:is a pianist and singer-songwriter of dual British and American citizenship. She is married to English sound engineer Mark Hawley, with whom she has one child, Natashya "Tash" Lórien Hawley, born on September 5, 2000.
iggy_in_the_house +1quote:Op dinsdag 12 mei 2009 08:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
crookers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |