Dat idee had ik al, vandaar dequote:
Genoteerd!quote:probeer 's een vroeg album: Medusa bijvoorbeeld!
warm... het is wat je aantreft in een circusquote:Op zondag 3 mei 2009 17:44 schreef Burnett het volgende:
gokje op Circus...
Kom doordeweeks overdag niet meer aan internet toe en 's avonds heb ik geen zin om weer achter de PC te zitten...quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 17:59 schreef Burnett het volgende:
Trapeze
Wie isquote:De groep wijzigde haar naam in Deep Purple, en nam een eerste single op: "Hush". Dit was meteen de eerste hit. De single werd gevolgd door een cover van "Kentucky Woman" van, waarna de eerste LP volgde: Shades Of Deep Purple.
'k zou bijna zeggen 'tuurlijkquote:Op zondag 3 mei 2009 18:46 schreef Burnett het volgende:
joe south
het zal nooit wat worden met zequote:
quote:
quote:Nylon have announced the launch of NYLON Records and the debut release from the label - Paris’’ About Love. The French ladies bring their stylishly sexy candy-punk-pop to NYLON as part of a global deal the band has announced with the newly-launched record label. The jeune filles set up base in L.A. with producer Butch Walker (Katy Perry, Pink, Avril Lavigne) and mix-master Claudius Mittendorfer (Foo Fighters, Franz Ferdinand, Muse) to create the new album, which is due out in June 2009.
quote:Op maandag 4 mei 2009 09:49 schreef bartrid het volgende:
En ik heb nog steeds geen idee.
http://www.marcelbrood.nl/quote:Op maandag 4 mei 2009 14:50 schreef Mark het volgende:
Dan gokken we op de zoon van herman Brood ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |