Heb je aandelen in dat bedrijf ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:58 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer nodig dan als je alleen snaren nodig hebt? Geen poespas etc. vergeleken met die onoverzichtelijke site van powertennis is het nog mooi ook.
zou zo'n persoon dat zelf ook willen vraag ik me dan altijd af.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
Damn,
Zou deze week toernooi spelen. Krijg ik net een email dat het toernooi per direct is afgelast. Schijnt gisterenavond iemand op de baan te zijn overleden...
Treurig.
Holy shit..Dat is wel echt verschrikkelijk.....poeh...quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
Damn,
Zou deze week toernooi spelen. Krijg ik net een email dat het toernooi per direct is afgelast. Schijnt gisterenavond iemand op de baan te zijn overleden...
Treurig.
Zou jij nog zin hebben om gezellig een toernooi te organiseren als er iemand is overleden op je banen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:52 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
zou zo'n persoon dat zelf ook willen vraag ik me dan altijd af.
Haha nee hoor, vind het alleen jammer dat ik ze niet eerder ontdekt heb.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heb je aandelen in dat bedrijf ofzo
Was een lid van desbetreffende club naar het schijnt. Een van de organisatoren speelde vaker met hem samen, dus denk dat het vooral van de mensen zelf binnen de vereniging afkomt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:52 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
zou zo'n persoon dat zelf ook willen vraag ik me dan altijd af.
Om eerlijk te zijn vind ik de site van Powertennis ook erbarmelijk....quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:58 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer nodig dan als je alleen snaren nodig hebt? Geen poespas etc. vergeleken met die onoverzichtelijke site van powertennis is het nog mooi ook.
Is wel een beetje kut inderdaad, mag wel iets professioneler. Voor de rest heeft ie prima spul en ruime keuze.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik de site van Powertennis ook erbarmelijk....
Ehm. Federer is gespierd genoeg hoor. Hij heeft niet een paar armen als Nadal en het gaat allemaal iets technischer, maar die gast heeft echt wel bovenarmen. Geloof mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef TubewayDigital het volgende:
terechte vraag, echter als je het goed doet heb je geen spierkracht in je armen nodig voor tennis. Kijk maar eens naar de armen van Fed, die zijn niet gespierd. Hij haalt de snelheid uit de val van zijn racket samen met de draai van zijn torso.
[ afbeelding ]
Fed is rechtshandig.
ik kan het op zich wel, maar ik hou het echt niet een wedstrijd vol zonder heel veel fouten te gaan maken. Daarvoor is het gewoon te lastig. Bladcontrole wordt gewoon heel moeilijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:58 schreef Droopie het volgende:
Interesant...maar ook heb ik maar smalle polsjes dus oppassen voordat ik binnen een week tennisen een maand kan herstellen
Na een uurtje tennisen kon ik al 2x de bosjes in omdat de bal over het hek was geslagen....Dus wrist snap vergeet ik maar heel snel.
Ach en om mijn linkerarm te trainen uurtje tegen muur aanslaan met links kan nooit kwaad.
Gaaf boek inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:34 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik heb een heel interessant boek van een maat van mij gekregen. Het is de Nederlandse vertaling van "Winning Ugly" van Brad Gilbert en Steve Jamison. Het richt zicht vooral op het mentale aspect van tennis, bijvoorbeeld hoe je je tegenstander al een stap voor kan zijn als je nog niet eens op de baan staat. Erg vermakelijk en ook erg nuttig voor als je mentaal soms in de knoop zit tijdens een wedstrijd (zoals ik haha). Een aanrader voor iedere tennisspeler.
Ik heb het boek een paar jaar geleden gelezen. Wat ik me ervan herinner ging het vooral over de zelfverheerlijking van de schrijver over hoe hij partijen gewonnen heeft met, in mijn ogen, smerige trucjes. Vandaar de titel ook. Daarnaast geeft hij dan nog tips over hoe je zelf van dat soort trucjes kunt toepassen, bijvoorbeeld lekker inspelen voor de wedstrijd op een ander park, vervolgens even heel snel douchen en dan te laat aankomen bij je wedstrijd, zodat je minder lang kunt inspelen voor de wedstrijd. Tegenstander denkt dan dat jullie allebei maar kort hebben ingespeeld, terwijl jij al warm was. Overgewaardeerd boek als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:40 schreef Norrage het volgende:
Wat voor dingen staan er dan precies in??? :/ vraag ik me onderhand toch eens af.
Klinkt als een vermakelijke wedstrijdquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:16 schreef Chriz2k het volgende:
Nadat ik maandag de eerste ronde solide met 6-3 6-1 had gewonnen heb ik de volgende helaas met 6-3 6-3 verloren. Geen schande verder aangezien het tegen een 2,7 was.
Het was echt óf goed óf slecht, geen standaardniveau gehaald maar na elke wonderschone bal weer een onbegrijpelijke misser, maar de potentie is er in ieder geval. Wel weer wat heerlijke toverballen geslagen om het publiek te vermaken; tegenstander krijgt de makkelijkste smash die je je kunt voorstellen, ik loop als een gek naar voren, hij slaat hem keihard naar beneden en na de stuit sla ik hem met mijn frame over hem heen op de lijn.
En nog een dubbelhandige forehand dropshot approach die dood achter het net neerviel, ik heb me in ieder geval weer vermaakt. Tevens voor de tweede verliespartij op rij twee matchpoints weggewerkt met service volley
.
Nou zo erg was het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:07 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Ik heb het boek een paar jaar geleden gelezen. Wat ik me ervan herinner ging het vooral over de zelfverheerlijking van de schrijver over hoe hij partijen gewonnen heeft met, in mijn ogen, smerige trucjes. Vandaar de titel ook. Daarnaast geeft hij dan nog tips over hoe je zelf van dat soort trucjes kunt toepassen, bijvoorbeeld lekker inspelen voor de wedstrijd op een ander park, vervolgens even heel snel douchen en dan te laat aankomen bij je wedstrijd, zodat je minder lang kunt inspelen voor de wedstrijd. Tegenstander denkt dan dat jullie allebei maar kort hebben ingespeeld, terwijl jij al warm was. Overgewaardeerd boek als je het mij vraagt.
Die heb ik moeten lezen voor de lerarenopleiding en dat vond ik veel te vaag. Typisch boek wat ze op school laten lezen om je aan het denken te zetten en zo zelf de oplossing te vinden. Nederlandse manier van denken waar ik echt op tegen ben maar goed.... (tenminste, zo ver als hij hier wordt doorgevoerd)quote:Waar ik meer uit heb gehaald is het boek "The inner game of tennis" van Thimothy Galwell. Deze man geeft je inzichten over hoe je geest werkt mbt concentratie. Hij beschrijft daarbij 2 ikken, waarbij ik-1 degene is die kritiek levert en ik-2 verteld wat te doen en ik-2 degene is die de commando's uitvoert en de motoriek beheerst. Wat je wil is "spelen op gevoel" en dat lukt alleen maar als ik 1 zich er niet meer mee bemoeit, zodat ik 2 lekker op gevoel kan spelen. Hier geeft hij dan wat tips en oefeningen voor. Antiek boek, maar de theorieen zijn nog steeds toepasbaar.
Bij ons beginnen morgen de clubkampioenschappen. Gelukkig wel op gravel.quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:40 schreef Bak_Beest het volgende:
Zo, ik ging er gisteren weer in straight sets af in de eerste ronde van de clubkampioenschappen op dat @&*#@#%@&$%@#$ kunstgras. Ik ga me daar uitschrijven en nooit meer spelen.. wat heb ik zitten balen zeg. Gelukkig maakte die pitcher(s) erna veel goed.
Grappig, bij ons waren de categorieën enkel en mix, en zijn de dubbelkampioenschappen pas ergens in november.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bij ons beginnen morgen de clubkampioenschappen. Gelukkig wel op gravel.
Heb er zin in, alleen jammer dat het deze week alleen dubbelen is. Enkelen en mixed dubbel is pas eind augustus.
En???quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:16 schreef Norrage het volgende:
Finale morgen![]()
In 3 sets gewonnen, geniaal. 4-6 6-2 6-4
Het schema is er.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik volgende week een HD6 toernooi hier in de buurt.
Ben benieuwd of ik mijn 1-7 streak kan goedmaken hier
Stond deze week weer 2x als een vod te trainen, en aangezien ik niet kan winnen dit seizoen heb ik weinig illusies.!
je lijkt mij wel! ik stond in mei 2008 6.2 .. nu op 7.4quote:Op maandag 29 juni 2009 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ach weet je wat het is Norrage.
Als al een jaar niks lukt en het net lijkt alsof je armen pap zijn geworden en je slag gedaalt is tot niveau beginneling dan ga je vanzelf wel twijfelen.
Stond in 2007 (januari) nog 6.6 in de dubbel. Nu sta ik 7.8 (.!!!!! ).
Echt. Wat een faler ben ik.
Gewonnen gisteren: 7-5, 7-6.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Bij ons beginnen morgen de clubkampioenschappen. Gelukkig wel op gravel.
Heb er zin in, alleen jammer dat het deze week alleen dubbelen is. Enkelen en mixed dubbel is pas eind augustus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |