abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:38:01 #101
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_70121638
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:58 schreef Smaharba het volgende:

[..]

Wat heb je nog meer nodig dan als je alleen snaren nodig hebt? Geen poespas etc. vergeleken met die onoverzichtelijke site van powertennis is het nog mooi ook.
Heb je aandelen in dat bedrijf ofzo
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_70122669
Damn,

Zou deze week toernooi spelen. Krijg ik net een email dat het toernooi per direct is afgelast. Schijnt gisterenavond iemand op de baan te zijn overleden...

Treurig.
U MAD?
pi_70123502
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
Damn,

Zou deze week toernooi spelen. Krijg ik net een email dat het toernooi per direct is afgelast. Schijnt gisterenavond iemand op de baan te zijn overleden...

Treurig.
zou zo'n persoon dat zelf ook willen vraag ik me dan altijd af.
pi_70123518
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
Damn,

Treurig.
Holy shit..Dat is wel echt verschrikkelijk.....poeh...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 18 juni 2009 @ 11:30:13 #105
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_70124879
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:52 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Zou jij nog zin hebben om gezellig een toernooi te organiseren als er iemand is overleden op je banen?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_70125449
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:38 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Heb je aandelen in dat bedrijf ofzo
Haha nee hoor, vind het alleen jammer dat ik ze niet eerder ontdekt heb.
pi_70125752
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 10:52 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

Was een lid van desbetreffende club naar het schijnt. Een van de organisatoren speelde vaker met hem samen, dus denk dat het vooral van de mensen zelf binnen de vereniging afkomt.

Wij hebben op onze vereniging zoiets twee jaar geleden gehad. Toen overleed een bestuurslid de dag voor aanvang competitie, welliswaar dan niet op de vereniging zelf, maar uiteindelijk toch besloten om alle teams te laten spelen. Zo zou hij het zelf ook ws. gewild hebben.

Das in elke situatie dus anders. Maar zoiets dien je altijd te respecteren.....

Misschien cru gezegd: maar ik ben blij dat ik gisterenavond niet hoefde te spelen. Lijkt me echt verschrikkelijk om zoiets te zien...
U MAD?
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:50:12 #108
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70134616
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 08:58 schreef Smaharba het volgende:

[..]

Wat heb je nog meer nodig dan als je alleen snaren nodig hebt? Geen poespas etc. vergeleken met die onoverzichtelijke site van powertennis is het nog mooi ook.
Om eerlijk te zijn vind ik de site van Powertennis ook erbarmelijk....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:53:24 #109
75556 erkel
back from Dagestan
pi_70134747
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn vind ik de site van Powertennis ook erbarmelijk....
Is wel een beetje kut inderdaad, mag wel iets professioneler. Voor de rest heeft ie prima spul en ruime keuze.
Weisst
  donderdag 18 juni 2009 @ 15:54:39 #110
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70134818
Klinkt misschien een beetje zelfzuchtig maar ik vind het onzin.
Dat je een dag niet speelt of bij de prijsuitreiking doe je een minuut stilte ofzo kan ik me heel goed voorstellen, maar een toernooi helemaal aflasten omdat er iemand op de baan is overleden vind ik gewoon overdreven.

Of je speelt op de dag van de begravenis niet. Kan ik me ook nog iets bij voorstellen. Het is heel lullig, maar het leven gaat gewoon door.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_70275769
Hallo allemaal.
Ik ben sinds gisteren begonnen met tennis en heb de smaak denk ik wel te pakken.
Maar nu heb ik misschien een gekke vraag.

Ik ben niet atletisch gebouwd, zeg maar gerust een spijker met weinig spiermasse in de boven en onderarm..
Nu zal ik na drie keer tennis denk ik al een stuk 'gespierder' worden in mijn rechterarm.
Dat zal natuurlijk geen gezicht zijn, hoe doen jullie je andere arm trainen...
Tips zijn welkom en het masturberen met links is een inkoppertje dus die mag je overslaan..;)

Alvast bedankt..
Hell To The Liars
pi_70276066
terechte vraag, echter als je het goed doet heb je geen spierkracht in je armen nodig voor tennis. Kijk maar eens naar de armen van Fed, die zijn niet gespierd. Hij haalt de snelheid uit de val van zijn racket samen met de draai van zijn torso.

Fed is rechtshandig.
pi_70276108
Klopt. Techniek is de basis. Misschien als je met dubbelhandige backhand speelt (aanrader) dat het dan wel meevalt het verschil.
pi_70276231

denk bij mij iets meer hier aan
en helaas is mijn niveau nog niet zo dat ik mijn armen goed gebruik blijkbaar want na een uurtje voelde ik hem flink de dag erna

ik wil wel lessen gaan nemen...is een stuk leuker om met tennis aan je conditie te werken dan bv. hardlopen of fitness.. dat is toch je eigen verzetten om te sporten en tennis is gewoon leuk..
Hell To The Liars
pi_70276243
Idd ... als je bijv bij de junioren kijkt zie je van die kleine miezerige meiden/jongens die de bal toch nog zo hard kunnen slaan ongeloofelijk. zag je bijv ook bij de debutante van vanmiddag bij wimbledon ( laura robson heet ze dacht ik )

maar daarin tegen denk ik als je met relatief veel topspin speelt alla nadal etc dat je wel spiervorming krijgt. maareh aangezien je een pas een aantal keer heb gespeeld lijkt me dit vrij sterk.
sudo is powerrrr
  dinsdag 23 juni 2009 @ 01:03:36 #116
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70277311
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef TubewayDigital het volgende:
terechte vraag, echter als je het goed doet heb je geen spierkracht in je armen nodig voor tennis. Kijk maar eens naar de armen van Fed, die zijn niet gespierd. Hij haalt de snelheid uit de val van zijn racket samen met de draai van zijn torso.

[ afbeelding ]
Fed is rechtshandig.
Ehm. Federer is gespierd genoeg hoor. Hij heeft niet een paar armen als Nadal en het gaat allemaal iets technischer, maar die gast heeft echt wel bovenarmen. Geloof mij.

Hij haalt trouwens niet zo zeer de snelheid uit de draai van zijn torso. Veel meer uit zijn "wrist snap". Kijk maar eens hoe ver zijn pols buigt en daarna als een soort katapult naar voren beweegd.
Hij haalt wel wat snelheid uit zijn torso, maar voornamelijk door die beweging met zijn pols en daar moet hij ruimte voor maken. Anders kan hij met zijn greep nooit die beweging maken.
Bij een forehand waarbij hij instapt doet hij dat ook veel meer dan wanneer hij dat niet doet. Bekijk deze filmpjes maar eens. De eerste is ingestapt. Dan draait hij veel meer door aangezien hij op het moment dat hij ingestapt is ook meer ruimte moet maken. 2de is uit open stand waardoor hij minder ruimte hoeft te maken en daardoor ook minder zijn torso draait.

De wrist snap is alleen iets wat je waarschijnlijk nooit gaan beheersen. Daar moet je zo goed voor zijn. Er zijn geen recreatie spelers die dat echt goed beheersen. Daar zit zo verschrikkelijk veel timing in. Je raak zone maak je dan zo klein dat het zo moeilijk wordt om elke bal goed te raken.
pi_70281222
Interesant...maar ook heb ik maar smalle polsjes dus oppassen voordat ik binnen een week tennisen een maand kan herstellen

Na een uurtje tennisen kon ik al 2x de bosjes in omdat de bal over het hek was geslagen....Dus wrist snap vergeet ik maar heel snel.

Ach en om mijn linkerarm te trainen uurtje tegen muur aanslaan met links kan nooit kwaad.
Hell To The Liars
pi_70282214
Ik heb een heel interessant boek van een maat van mij gekregen. Het is de Nederlandse vertaling van "Winning Ugly" van Brad Gilbert en Steve Jamison. Het richt zicht vooral op het mentale aspect van tennis, bijvoorbeeld hoe je je tegenstander al een stap voor kan zijn als je nog niet eens op de baan staat. Erg vermakelijk en ook erg nuttig voor als je mentaal soms in de knoop zit tijdens een wedstrijd (zoals ik haha). Een aanrader voor iedere tennisspeler .
pi_70282826
Wij zijn met ons team Kampioen geworden dit seizoen, leeftijd wel 15 jaar.
De teams waren belachelijk slecht in gedeeld. We moesten zelfs tegen 12 jarige, of die misschien net één keer getennist hebben.
Zelf de ouders waren het mee eens, en lachde zelf hun eigen soms kinderen uit.
Ook was er een team die ze wel op goeie leeftijd ingedeeld/ingeschreven hadden, maar toch tegen oudere/vergeleken met hun moesten spelen. Dus kloppen deed het niet echt allemaal.

http://mijn.knltb.nl/KNLT(...)e/nl-NL/Default.aspx - Hier onze standen.
Enigste moeilijke team was Lochem waar tegen wij de laatste dag moesten spelen.. maar wel verloren.
Maar wel vet dat de laatste wedstrijd een kampioenswedstrijd was.

Donderdag huldiging
Maar ik moet weer mijn sleutelbeen breken ( gelukkig nadat tennis was afgelopen ) en dan hopen dat ik weer fit ben als Tennis weer begint.
  dinsdag 23 juni 2009 @ 22:56:57 #120
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70307347
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 09:58 schreef Droopie het volgende:
Interesant...maar ook heb ik maar smalle polsjes dus oppassen voordat ik binnen een week tennisen een maand kan herstellen

Na een uurtje tennisen kon ik al 2x de bosjes in omdat de bal over het hek was geslagen....Dus wrist snap vergeet ik maar heel snel.

Ach en om mijn linkerarm te trainen uurtje tegen muur aanslaan met links kan nooit kwaad.
ik kan het op zich wel, maar ik hou het echt niet een wedstrijd vol zonder heel veel fouten te gaan maken. Daarvoor is het gewoon te lastig. Bladcontrole wordt gewoon heel moeilijk.

Je kunt ook trouwens gewoon een paar keer opdrukken. Ik denk dat dat minder tijd kost en ook werkt.
Je zult ook niet zo heel gauw gelijk een heel groot verschil zien in je armen. Dat ligt niet alleen in het tennissen als wel in je algemeen functioneren. Als je echt veel tennist zul je verschil gaan zien in de breedte van je armen. Van een uurtje per week tennis krijg je dat niet. Dan betekent het dat je ook gewoon heel veel ander tilwerk met je goede arm doet.
Ik heb wel een hele dikke linkerarm (ben links) maar dat heb ik al vanaf me jeugd. Toen speelde ik 4 dagen in de week 3 uur per dag (gewoon omdat ik het leuk vond, niet zo zeer training ofzo) en dan krijg je het uiteindelijk natuurlijk wel. Daarnaast ben ik ook nog eens puur links dus is het logisch dat mijn linkerarm gewoon sterker is.
Nu is het natuurlijk helemaal erg aangezien is nogal wat uurtjes op de baan sta. en ja, ook van balletjes aangezien krijg je sterkere armen
  dinsdag 23 juni 2009 @ 23:03:11 #121
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70307612
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 10:34 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik heb een heel interessant boek van een maat van mij gekregen. Het is de Nederlandse vertaling van "Winning Ugly" van Brad Gilbert en Steve Jamison. Het richt zicht vooral op het mentale aspect van tennis, bijvoorbeeld hoe je je tegenstander al een stap voor kan zijn als je nog niet eens op de baan staat. Erg vermakelijk en ook erg nuttig voor als je mentaal soms in de knoop zit tijdens een wedstrijd (zoals ik haha). Een aanrader voor iedere tennisspeler .
Gaaf boek inderdaad.
Ik heb hem al eens voor 75% gelezen. Het laatste deel kwam ik op dat moment even niet meer aan toe. Hij gaat wel mee op vakantie dus dan ga ik er weer eens in beginnen (en nu ook hopelijk uitlezen).
Boeken zijn echter niet mijn favoriete bezigheid dus het wordt een hele klus

Maar het is zeker een meerwaarde voor je spel als ze zo af en toe een wedstrijdje speelt. Het maakt niet uit op welk niveau je speelt. Het zijn algemene dingen die toch heel boeiend en nuttig zijn als je wedstrijden speelt.
Sommige dingen vind je misschien overdreven ofzo, maar veel dingen helpen wel echt.

Daarnaast zitten er ook gewoon leuke anecdotes bij
pi_70314140
Wat voor dingen staan er dan precies in??? :/ vraag ik me onderhand toch eens af.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_70315930
Aaaaah, ben nog steeds kapot

Deze week speel ik mijn eerste toernooi in 6 jaar. HE5 ingeschreven en zondag de eerste ronde simpel gewonnen. Speelde gisterenavond in de tweede ronde tegen de als 5e geplaatste. Die man schijnt een hele tijd tegen de 3 aan te hebben gehangen, maar is nu wat teruggezakt naar 4,7 ofzo. Ik speelde in de eerste set zo fantastisch goed tegen hem. Won die set met 6-3, maar het had bij wijze van ook 6-0 geweest kunnen zijn.
In de tweede kreeg ik enorm veel kansen, bijna alle games gingen wel naar deuce, maar verloor em met 6-3. Het nadeel was dat het steeds donkerder werd (we gingen om 21.00 uur de baan op) en ik met mijn service heel veel last het van het kunstlicht. Het ritme ontbreekt ook nog gewoon bij die service, dus dat hielp niet.

In de laatste set constant achter de feiten aangelopen. Toch op vastheid, dat ik elke week meer terugkrijg, een tiebreak er weten uit te slepen, maar die helaas kansloos met 7-0 verloren. 6-3, 3-6, 6-7. Wat een klote uitslag, zeker na dik 2,5 uur tennissen, maar niets aan te doen
pi_70316204
Ik gister ook bij de plaatselijke clubkampioenschappen.

21:00 begonnen, om 22:30 klaar met de eerste set 7-6 gewonnen:)!
Helaas gaan de lichten daar vanzelf om 22:40 uit, de 2e set moet dus ingehaald worden.
pi_70316668
oooeh zuur tiebreak 7-0 verliezen, zeker de beslissende....wij hadden met competitie een supertiebreak mix met 10-2 verloren, dat was ultiem zuur

Mijn eerste toernooitje ging supergoed (HD gewonnen, enkel naar behoren) maar daarna gingen de toernooitjes wat minder. Enigszins gefaal van dubbelpartners, anderszins te sterke tegenstanders. Jammer. Deze en volgende week enkel ik weer wat. Ben benieuwd of ik eindelijk eens een finale haal bij de HE6
pi_70323326
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:40 schreef Norrage het volgende:
Wat voor dingen staan er dan precies in??? :/ vraag ik me onderhand toch eens af.
Ik heb het boek een paar jaar geleden gelezen. Wat ik me ervan herinner ging het vooral over de zelfverheerlijking van de schrijver over hoe hij partijen gewonnen heeft met, in mijn ogen, smerige trucjes. Vandaar de titel ook. Daarnaast geeft hij dan nog tips over hoe je zelf van dat soort trucjes kunt toepassen, bijvoorbeeld lekker inspelen voor de wedstrijd op een ander park, vervolgens even heel snel douchen en dan te laat aankomen bij je wedstrijd, zodat je minder lang kunt inspelen voor de wedstrijd. Tegenstander denkt dan dat jullie allebei maar kort hebben ingespeeld, terwijl jij al warm was. Overgewaardeerd boek als je het mij vraagt.

Waar ik meer uit heb gehaald is het boek "The inner game of tennis" van Thimothy Galwell. Deze man geeft je inzichten over hoe je geest werkt mbt concentratie. Hij beschrijft daarbij 2 ikken, waarbij ik-1 degene is die kritiek levert en ik-2 verteld wat te doen en ik-2 degene is die de commando's uitvoert en de motoriek beheerst. Wat je wil is "spelen op gevoel" en dat lukt alleen maar als ik 1 zich er niet meer mee bemoeit, zodat ik 2 lekker op gevoel kan spelen. Hier geeft hij dan wat tips en oefeningen voor. Antiek boek, maar de theorieen zijn nog steeds toepasbaar.
pi_70351470
Zo, ik ging er gisteren weer in straight sets af in de eerste ronde van de clubkampioenschappen op dat @&*#@#%@&$%@#$ kunstgras. Ik ga me daar uitschrijven en nooit meer spelen.. wat heb ik zitten balen zeg. Gelukkig maakte die pitcher(s) erna veel goed.
pi_70376851
Nadat ik maandag de eerste ronde solide met 6-3 6-1 had gewonnen heb ik de volgende helaas met 6-3 6-3 verloren. Geen schande verder aangezien het tegen een 2,7 was .

Het was echt óf goed óf slecht, geen standaardniveau gehaald maar na elke wonderschone bal weer een onbegrijpelijke misser, maar de potentie is er in ieder geval. Wel weer wat heerlijke toverballen geslagen om het publiek te vermaken; tegenstander krijgt de makkelijkste smash die je je kunt voorstellen, ik loop als een gek naar voren, hij slaat hem keihard naar beneden en na de stuit sla ik hem met mijn frame over hem heen op de lijn .

En nog een dubbelhandige forehand dropshot approach die dood achter het net neerviel, ik heb me in ieder geval weer vermaakt . Tevens voor de tweede verliespartij op rij twee matchpoints weggewerkt met service volley .
pi_70378893
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 23:16 schreef Chriz2k het volgende:
Nadat ik maandag de eerste ronde solide met 6-3 6-1 had gewonnen heb ik de volgende helaas met 6-3 6-3 verloren. Geen schande verder aangezien het tegen een 2,7 was .

Het was echt óf goed óf slecht, geen standaardniveau gehaald maar na elke wonderschone bal weer een onbegrijpelijke misser, maar de potentie is er in ieder geval. Wel weer wat heerlijke toverballen geslagen om het publiek te vermaken; tegenstander krijgt de makkelijkste smash die je je kunt voorstellen, ik loop als een gek naar voren, hij slaat hem keihard naar beneden en na de stuit sla ik hem met mijn frame over hem heen op de lijn .

En nog een dubbelhandige forehand dropshot approach die dood achter het net neerviel, ik heb me in ieder geval weer vermaakt . Tevens voor de tweede verliespartij op rij twee matchpoints weggewerkt met service volley .
Klinkt als een vermakelijke wedstrijd

Ik heb zondag nog tegen een 14-jarig mannetje gespeeld, 7-6 7-5 verloren maar was een superwedstrijd om te spelen en om naar te kijken (op mijn niveau uiteraard )!
  vrijdag 26 juni 2009 @ 00:18:30 #130
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_70379473
Toernooitje hier in de buurt aan het spelen.

Tegen 2 bloedfanatieke 14-jarige jochies in de hitte vanmiddag. Ik kon na 1,5 set bijna niet meer lopen. Dat heb ik dan ook niet gedaan. Mijn maatje heeft me er door geholpen, 63 67 76. Nu halve finale, hup ik

We moeten tegen nr. 2 geplaatst, 2 vrienden van me, die in principe net iets beter zijn dan wij, dus ben benieuwd hoe dat gaat verlopen ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_70388110
Kon ik maar weer als 14-jarige tegen veel oudere mannen spelen.
pi_70388763
Ik volgende week een HD6 toernooi hier in de buurt.
Ben benieuwd of ik mijn 1-7 streak kan goedmaken hier

Stond deze week weer 2x als een vod te trainen, en aangezien ik niet kan winnen dit seizoen heb ik weinig illusies .!
U MAD?
pi_70389611
Partijtje gewonnen gister, 6-1 6-0...Tegenstander kwam uit Engeland en was heel aardig. Hij speelde namelijk alles naar mijn forehand. En mijn forehand is heel goed
  vrijdag 26 juni 2009 @ 20:34:41 #134
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70407005
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 14:07 schreef kleinelievewolff het volgende:

[..]

Ik heb het boek een paar jaar geleden gelezen. Wat ik me ervan herinner ging het vooral over de zelfverheerlijking van de schrijver over hoe hij partijen gewonnen heeft met, in mijn ogen, smerige trucjes. Vandaar de titel ook. Daarnaast geeft hij dan nog tips over hoe je zelf van dat soort trucjes kunt toepassen, bijvoorbeeld lekker inspelen voor de wedstrijd op een ander park, vervolgens even heel snel douchen en dan te laat aankomen bij je wedstrijd, zodat je minder lang kunt inspelen voor de wedstrijd. Tegenstander denkt dan dat jullie allebei maar kort hebben ingespeeld, terwijl jij al warm was. Overgewaardeerd boek als je het mij vraagt.
Nou zo erg was het nou ook weer niet.
Hij grijp gewoon alles aan om te winnen, maar hij speelt niet vals.

Er staan wel vrij veel anecdotes in waarin hij superieur overkomt, maar dan nog kun je veel zeggen. De man was niet een uitmuntende tennisser, maar hij stond toch wel erg hoog op de wereldranglijst. Niet door zijn tegenstander te intimideren op een slechte manier, maar wel op een manier met je spel.
quote:
Waar ik meer uit heb gehaald is het boek "The inner game of tennis" van Thimothy Galwell. Deze man geeft je inzichten over hoe je geest werkt mbt concentratie. Hij beschrijft daarbij 2 ikken, waarbij ik-1 degene is die kritiek levert en ik-2 verteld wat te doen en ik-2 degene is die de commando's uitvoert en de motoriek beheerst. Wat je wil is "spelen op gevoel" en dat lukt alleen maar als ik 1 zich er niet meer mee bemoeit, zodat ik 2 lekker op gevoel kan spelen. Hier geeft hij dan wat tips en oefeningen voor. Antiek boek, maar de theorieen zijn nog steeds toepasbaar.
Die heb ik moeten lezen voor de lerarenopleiding en dat vond ik veel te vaag. Typisch boek wat ze op school laten lezen om je aan het denken te zetten en zo zelf de oplossing te vinden. Nederlandse manier van denken waar ik echt op tegen ben maar goed.... (tenminste, zo ver als hij hier wordt doorgevoerd)
pi_70412649
Vandaag al in de eerste ronde gespeeld van een toernooi dat de hele volgende week loopt. Voor het eerst dat ik het meemaak dat een toernooi op vrijdag al begint.

Naja ik speel in de HE6 dit toernooi om gewoon mijn ranking omlaag te krijgen. Eigenlijk zou ik dit toernooi, ik wil niet zeggen op mijn sloffen, maar toch zeker wel moeten winnen. Eerste ronde 6-2, 6-2 gewonnen, terwijl ik enorm liep te kutten Sloeg zelfs van 2 meter achter de baseline een dropshot die weer terug naar mijn kant van het net stuiterde. Dat was dan wel weer lollig De tegenstander kon alleen aardig serveren en een aardige forehand slaan, dus dat stelde niets voor.

Als ik dit toernooi gewoon win, is mijn ranking is ieder geval een eind naar beneden en kan ik gewoon HE5 gaan spelen zonder dat er telkens maar heel weinig van mijn ranking afgaat omdat het rankingverschil zo groot is. Belachelijke regel trouwens.
pi_70417680
Gewonnen gisteren...jezus christus wat was het kutweer om te tennissen....zo vochtig, zo benauwd....Ik had het echt niet meer de 2e set...Maar goed, wel gewonnen gelukkig. Mijn voetenwerk was ook crap doordat het zo warm was en ik ben toen maar alles gaan inprikken, en dat hielp

Nu vanmiddag om 14.00...als het maar doorgaat
pi_70435445
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 10:40 schreef Bak_Beest het volgende:
Zo, ik ging er gisteren weer in straight sets af in de eerste ronde van de clubkampioenschappen op dat @&*#@#%@&$%@#$ kunstgras. Ik ga me daar uitschrijven en nooit meer spelen.. wat heb ik zitten balen zeg. Gelukkig maakte die pitcher(s) erna veel goed.
Bij ons beginnen morgen de clubkampioenschappen. Gelukkig wel op gravel.

Heb er zin in, alleen jammer dat het deze week alleen dubbelen is. Enkelen en mixed dubbel is pas eind augustus.
pi_70435629
Finale morgen
In 3 sets gewonnen, geniaal. 4-6 6-2 6-4
pi_70472185
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Heb er zin in, alleen jammer dat het deze week alleen dubbelen is. Enkelen en mixed dubbel is pas eind augustus.
Grappig, bij ons waren de categorieën enkel en mix, en zijn de dubbelkampioenschappen pas ergens in november.

Vanavond m'n eerste toernooitje, in de dubbel. Ben benieuwd, heb er erg veel zin in!
pi_70472194
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:16 schreef Norrage het volgende:
Finale morgen
In 3 sets gewonnen, geniaal. 4-6 6-2 6-4
En???
pi_70473516
6-7 7-6 1-6 verloren
Ik had echt moeten winnen maar was wel een vermakelijke partij Superlange rallies, superlange wedstrijd, superslopend...Ik was 3e set mentaal echt helemaal kapot toen hij 3-1 maakte...jammer, maar mooi toernooi

Stond 2e set 5-2 voor, kreeg 3 setpoints...benutte ze niet, kwam 5-6 achter..maakte nog een comeback maar dat vergde teveel van me en ik was dus op 3e set...als ik gewoon de 2e set 6-2 had gepakt had ik denk ik makkelijk afgemaakt.
pi_70473534
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
Ik volgende week een HD6 toernooi hier in de buurt.
Ben benieuwd of ik mijn 1-7 streak kan goedmaken hier

Stond deze week weer 2x als een vod te trainen, en aangezien ik niet kan winnen dit seizoen heb ik weinig illusies .!
Het schema is er.
Moet vanavond meteen tegen de kampioenen van vorig jaar.
Een 5.6 / 6.4 koppel.
Alsof ik tegen Bryan/Bryan moet
U MAD?
pi_70473662
Hey beetje hoop hebben he, geen wonder dat je alles verliest
pi_70473740
Ach weet je wat het is Norrage.
Als al een jaar niks lukt en het net lijkt alsof je armen pap zijn geworden en je slag gedaalt is tot niveau beginneling dan ga je vanzelf wel twijfelen.

Stond in 2007 (januari) nog 6.6 in de dubbel. Nu sta ik 7.8 ( .!!!!! ).
Echt. Wat een faler ben ik .
U MAD?
pi_70473763
Ik heb steun nodig.

En valium.
U MAD?
pi_70476010
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
Ach weet je wat het is Norrage.
Als al een jaar niks lukt en het net lijkt alsof je armen pap zijn geworden en je slag gedaalt is tot niveau beginneling dan ga je vanzelf wel twijfelen.

Stond in 2007 (januari) nog 6.6 in de dubbel. Nu sta ik 7.8 ( .!!!!! ).
Echt. Wat een faler ben ik .
je lijkt mij wel! ik stond in mei 2008 6.2 .. nu op 7.4
sudo is powerrrr
pi_70476459
quote:
Op maandag 29 juni 2009 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb steun nodig.

En valium.
weten hoe je een bal moet slaan, zo ben ik er over heen gekomen.
pi_70477111
Jongens, met zo'n instelling gaat het natuurlijk fout! Ik had aan het begin van dit seizoen tijdens de competitie na de eerste 2x verlies van duidelijk mindere tegenstanders ook echt zoiets van, "pfff ik haat tennis, niks lukt", wat eigenlijk vrij snel overging nadat ik de eerste keer daarop won: toen kreeg ik eindelijk een beetje de spirit. Ik ben gewoon zonder verwachtingen naar iedere partij gegaan en heb de rest van mijn competitiepartijen vrij simpel gewonnen en ben alsnog 1 punt gestegen t.o.v. vorig jaar. Het is echt zo belangrijk dat je mentaal goed in je vel zit, dat geeft al snel een extra zetje in je rug.

Wat ik eigenlijk net als Norrage probeer te zeggen, stop het doemdenken en win!!!
pi_70486925
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 22:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Gewonnen gisteren: 7-5, 7-6.

Waren erg aan elkaar gewaagd, maar op de beslissende punten pakten wij toch het punt. Tiebreak vrij eenvoudig met 7-2 gewonnen.

Erg lekker aangezien mijn maatje en ik pas enkele weken tennissen en de tegenstanders al zo'n 10 jaar op tennis zitten

Vanavond twee poulewedstrijd tegen degenen die als eerste geplaatst zijn.
pi_70497200
Vandaag weer gewonnen. Vrij eenvoudig: 6-2, 6-3.

Zaterdagavond de halve finale!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')