abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69269770
Ik blijf toch ook een vieze choker in enkels .

Eerste set 6-2 gewonnen, normaliter geen vuiltje aan de lucht maar voordat ik het wist stond ik 5-0 achter ! 6-1 verloren en daarna *5-2 voor in de 3e om hem vervolgens weer terug te laten komen naar *5-4 0-30, gelukkig toen vier punten op rij gewonnen .
pi_69287501
Echt nutteloze bangmakerij voor jezelf is dat altijd, omdat je in zo'n situatie vaak de tegenstander al hebt liggen . In ieder geval mooi dat je hem alsnog won . Wij wonnen gisteren tegen de nummer 3 met 6-0 dus zijn niet meer te achterhalen, 2e worden we sowieso . De nummer 1 won dus ook 6-0, dus we staan nog steeds 3 punten achter. We gaan gewoon zondag weer een lekker balletje slaan, want we gaan er vanuit dat de koploper geen steek zal laten vallen. Heerlijk, die vertrouwde 2e plek . Die dubbel was gisteren trouwens een hele kluif zeg, we stonden uiteindelijk ruim 2,5 uur op de baan. De eerste set stonden we 4-1 achter maar pakten we met 6-4, de tweede set stonden we ook binnen no time weer 4-1 achter, kwamen weer terug maar verloren hem alsnog met 7-5. De derde set ging heel gelijk op, een tiebreak zorgde uiteindelijk voor de beslissing. Maar tjonge jonge, het kwam echt vanuit de tenen . Ondertussen ook voor zowel de enkel als dubbel in rating met 1 punt gestegen .
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:28:08 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69287532
haha goed bezig

btw, ik heb vorige week gewoon me racket stuk geslagen. Niet op de grond maar met een service

Er zat al een klein scheurtje in nadat ik een bal probeerde te halen en tegen het hek aan kwam. Toen tegen zo'n ijzeren dwarsbalk en het leed was geschied.
Maar dat was al een jaar geleden.

Nu serveerde ik zondag en ik hoor ineens "krak". Dus ik zo "fuck was is dat dan.."
Bleek dat de scheur veel groter was geworden. Wel nog met het racket door gespeeld, maar was al echt bijna helemaal door.

Nou sloeg ik maandag tegen me karretje aan tijdens les geven en toen was het helemaal gebeurd

Tijd voor een paar nieuwe racketjes. Worden weer Prestige's. Ik hoop alleen dat ik ze ergens een beetje goedkoop kan krijgen. De hele prijs betalen voor 3 rackets is een beetje te veel gevraagd. Nou krijg ik er 1 voor me verjaardag maar dan nog is mijn cashflow niet echt toereikend....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 24 mei 2009 @ 19:20:37 #54
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69359307
Zooo gewoon weer gewonnen
6-0 van de nummer 2. Op het laatst dus toch nog ff 2de geworden.

Alles viel vandaag "op ut plekkie".
Iedereen won vrij makkelijk, op 1 iemand na die een 3 setter nodig had.

Zelf alleen dubbel gespeeld en nog dik gewonnen ook. 6-1 6-0. Ook nog 2de dubbel dus moest helemaal tot het laatste wachten voor 13 games

uiteindelijk vinden wij allemaal dat we kampioen hadden moeten worden, maar daar heb je aan het einde niet zo veel aan he
We gaan nu wel weer 3de klasse aanvragen. Volgend seizoen moeten we met een beetje training er gewoon in kunnen blijven. We hebben vandaag gezien wat we allemaal kunnen als we ff een paar keer tennissen (bijna iedereen had minimaal 2 keer gespeeld deze week) dus dat moet mogelijk zijn. Aangezien we 2de zijn geworden is het aan te vragen

toernooiweken moeten dan maar ff goed zijn voor me. Misschien dat ik nog iets aan me rating kan doen
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  zondag 24 mei 2009 @ 22:42:49 #55
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_69366700
Zo, de laatste zondag zit er ook weer op!

We hadden al gehoord dat het een vrij gezellig team was, dus we hadden maar besloten om op de fiets naar de vereniging toe te gaan (>7km). Eenmaal op de fiets voelde dat toch niet als een heel strak plan, mede door een zware zaterdag, maar soit. Daar aangekomen hadden de captains al snel besloten dat de dubbels verdeeld zouden worden, dus de enkels konden beginnen om 14:00. Eerste single won makkelijk en ik was een voor de gelegenheid tweede single. Eerste set ging heel snel naar 4-1 achter, toen brak ik een snaar. Was gedwongen om m'n 8 jaar oude racket weer te nemen, maar dat was geen succes. De eerste set eindigde dus ook in 6-1. Toen maar om een racket van een maatje gevraagd (voorloper van mijn racket) en dat ging een stuk beter. De tweede set was voor mij (6-4) en in de derde set stond ik tot 5-4 een break achter. Toen brak ik echter en kwam 6-5 voor. Daar schoot ik niet echt veel mee op, want uiteindelijk werd het 6-6, tiebreak dus.

In de tiebreak kwam ik 5-3 voor, maar gaf het alsnog weg door een paar domme fouten Weer een single verloren dus, uiteindelijk maar twee gewonnen in de hele competitie (van een dove en een man van 50 ). Twee van m'n maatjes wisten wel te winnen, waardoor het dus 2-2 stond. Toen was er even onduidelijkheid over de dubbels, maar iedereen was het al gauw eens dat die niet gespeeld zouden worden. Dus om 17:00 aan het bier
En dat was een prima plan, want dit was de gezelligste vereniging waar we gespeeld hebben dit seizoen In het begin was het nog een beetje aftasten, maar toen de tap flink open ging werd het beregezellig Uiteindelijk hebben we er tot ruim 21:00 gezeten, mede doordat er nog een damesteam (40+ helaas) bezig was die hartstochtelijk werden toegejuicht door de aanwezigen - waaronder wij, al weet ik niet hoe dat is afgelopen. Het was in elk geval wel een dramatische vrouwenpot, maar geweldig hoe die hele vereniging langs de kant stond mee te juichen

Uiteindelijk rond 21:30 nog even in de buurt naar een snackbar gegaan om wat te eten en nog een afzakkertje te halen, en nu net 20 minuten thuis. Al met al was dit écht een topdag, lekker getennist, goed gedronken (een bon van 125E met z'n vieren ), prima vermaak en een hoop mooie vrouwen op die club

Goeie dagen, goeie dagen, het is jammer dat de competitie weer voorbij is
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  zondag 24 mei 2009 @ 23:16:10 #56
75556 erkel
back from Dagestan
pi_69368058
Nou bij ons is ook de competitie voorbij. Donderdag moesten we nog inhalen tegen de koploper en we moesten winnen om titelaspiraties te houden. We verloren met 5-3, dus verloren zaak.

Vandaag 6-2 gewonnen van nr 4, maar het ging helemaal nergens meer over en dat wel merkbaar. Zelf de dubbel gewonnen in 6-1 6-2 en de mix in 6-3 6-2. Nou werden we ondertussen nog wel op de hoogte gehouden van de tussenstand van de koploper, omdat er nog een minieme kans was. Ze waren pas om 12:00 uur begonnen en stonden, toen wij met het team lekker uit eten waren als afsluiter, gelijk met 3-3 Tegen een team waar wij dus 8-0 van gewonnen hadden. Ik denk dat er een feestje was gisteravond Studententeam Maar ze moesten 6-2 verliezen.

Leuk team waar ik in zat wat helaas volgend jaar niet intact zal blijven, maar we zien volgend jaar wel verder.
Weisst
pi_69377110
1-4 verloren tegen een naaste concurrent.
Waar we vorig jaar tot de laatste dag nog meespeelden voor promotie naar de 2e klasse moeten we zaterdag met 4-1 winnen om niet te degraderen richting 4e klasse
Spelen tegen directe concurrent van ons.

Spannend. Maar het vertrouwen is helemaal weg. Sta echt te slaan als een dweil. Zaterdag hadden we een lobjes-team tegenover ons
Mensen die niet kunnen tennissen, maar die je zo gek in je hoofd krijgen dat je je net nieuw aangeschafte racket van ¤200- tot tweemaal toe op de grond stuitert
Echt ik kan met dat soort spelers echt niet omgaan. Ga dan volleyballen ofzo.
U MAD?
pi_69377253
Laatste speeldag 4-4 gespeeld.

Het was een beetje gekloot, want voor beide teams was het nogal moeilijk om een heel fit team bij elkaar te rapen. Mijn enkel voor het eerst aardig gespeeld. Moest tegen een 4'tje (3,7 op dit moment zelfs) en ik had zo gigantisch veel kansen. Uiteindelijk 6-3, 6-3 verloren, maar in de tweede set 3-2 40-15 voorstaan, verder in die games nog 2 extra gamepoints en een game later weer 3 breakpoints en allemaal niet benutten Ik sloeg zoveel dubbele fouten, service draaide heel slecht. Dat was het enige minpunt. Dubbel moest ik spelen met een invaller die het niveau gewoon niet aankon. Het ging gewoon allemaal te snel. Daardoor 6-2, 6-1 op de broek gehad.
pi_69627747
Iedereen heeft zich natuurlijk al ingeschreven voor diverse toernooitjes!
pi_69633209
Ik heb me tot nu toe voor twee toernooien ingeschreven; als ik er daar in de eerste ronde uitvlieg speel ik verder niks meer.
pi_69635018
Ben overigens gedegradeerd afgelopen zaterdag

Wonnen met 3-2 van onze concurrent, terwijl onze andere concurrent op bezoek moest bij de nr. 1 die aan 3-2 genoeg hadden om kampioen te worden. Normaal gesproken hadden ze met 5-0 moeten winnen, maar ik verdenk hun van een "fix" .
Helaas hadden wij het met 3-2 dan nog niet gered.
Vooraf 4 punten sowieso nodig en dat hebben we niet gehaald.

Na te zijn begonnen in de 4e klasse en 5 jaar 3e klasse te hebben gespeelt en een aantal malen dicht bij promotie naar 2e klasse te hebben gezeten gaan we volgend jaar terug naar de speellonken van het tennis
U MAD?
  woensdag 3 juni 2009 @ 00:42:50 #62
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_69654376
Ik moet me nog inschrijven, maar ik ga nog wel wat spelen.
Moeilijke is altijd dat ik de halve week in Utrecht ben (waar ik woon) en dan moet ik tennisles geven dus kan ik s'avonds niet.
De rest van de week in Dronten (Waar me vriendin woont) en dan is het wat ver om naar Utrecht te rijden en in dronten en omstreken zijn bijna geen toernooien waar ik aan mee kan doen...
  woensdag 3 juni 2009 @ 01:38:49 #63
75556 erkel
back from Dagestan
pi_69654921
Ik heb me eerste toernooi al gespeeld in het Pinksterweekend. Was een succes Eerste ronde eruit. Man, wat was ik pissed. Wilde die dag verder ook geen Roland Garros kijken

Voor de rest nog wat toernooitjes hier in Groningen. Daar kun je bijna de hele zomer mee vullen.
Weisst
pi_69668442
Ik heb mijn eerste wedstrijdje al weer gewonnen. Ging wel goed
Vanavond lekker dubbelen
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_69668612
Heb me al voor twee toernooitjes ingeschreven. De eerste over 2,5 week en die andere een week later.
pi_69677952
Ik heb me net ook ingeschreven bij de tennisvereniging hier in het dorp. Heb van me 8e tot mijn 12e getennist en toen er af gegaan ivm middelbare school (lees: huiswerk). Maar nu toch maar weer (met name in de zomermaanden als er geen voetbal is) het tennis oppikken

Heb er weer zin in
pi_69679307
Geen tijd hebben voor sport i.v.m middelbare school

Maar goed. Beter laat dan nooit! Veel suc6!
U MAD?
pi_69680930
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad .
pi_69681376
Royal Sadness award nominatie i.m.o.
U MAD?
pi_69681576
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef de_boswachter het volgende:

Maar goed. Beter laat dan nooit! Veel suc6!
Aangezien ik ook voetbalde en op kickboksen zat.
pi_69681809
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 22:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Aangezien ik ook voetbalde en op kickboksen zat.
Zeg dat dan ff erbij
U MAD?
pi_69690091
Ik deed in de brugklas ook 3 sporten: voetbal, tennis en schaatsen, kon makkelijk!!

... 1 jaar volgehouden
pi_69707362
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 07:48 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik deed in de brugklas ook 3 sporten: voetbal, tennis en schaatsen, kon makkelijk!!

... 1 jaar volgehouden
Als het aan mij lag kon het ook makkelijk hoor
Maar mijn ouders vonden het teveel van het goede. En eigenlijk was ik het daar ook wel mee eens
pi_69789001
Straks om 15.00 finale HD6. Wordt mooi, mogen weer tegen kleine jongetjes die heel goed zijn geloof ik..Maar we hebben nog geen set verloren! Ben benieuwd
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_69816993
Volgende week een GD6 toernooitje hier in de buurt.
Hopelijk kan ik mijn 1-8 streak van dit seizoen nog een klein beetje toonbaar maken . Pas 1 pot gewonnen van de 11 gespeelde partijen in de competitie (incl. 2 enkelpotten) Echt Royal Sadness....
U MAD?
  maandag 8 juni 2009 @ 18:46:00 #76
75556 erkel
back from Dagestan
pi_69834019
quote:
Op zondag 7 juni 2009 11:25 schreef Norrage het volgende:
Straks om 15.00 finale HD6. Wordt mooi, mogen weer tegen kleine jongetjes die heel goed zijn geloof ik..Maar we hebben nog geen set verloren! Ben benieuwd
En? Had je beter voor de tv kunnen zitten of heb je er nog wat cash aan over gehouden?
Weisst
pi_69835362
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:46 schreef erkel het volgende:

[..]

En? Had je beter voor de tv kunnen zitten of heb je er nog wat cash aan over gehouden?
Cash in de HD6? Volgens mij begint de cash pas in de categorie 5-toernooien, of ik speel natuurlijk de verkeerde toernooien in de 6
  maandag 8 juni 2009 @ 19:34:26 #78
75556 erkel
back from Dagestan
pi_69835901
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:21 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Cash in de HD6? Volgens mij begint de cash pas in de categorie 5-toernooien, of ik speel natuurlijk de verkeerde toernooien in de 6
Ik heb ooit in één zomer meer dan 200 euro bij elkaar geslagen in categorie 7 toernooien
Weisst
pi_69836144
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:34 schreef erkel het volgende:

[..]

Ik heb ooit in één zomer meer dan 200 euro bij elkaar geslagen in categorie 7 toernooien

Sodeju zeg, conclusie is dus dat ik de verkeerde toernooien speel
pi_70005355
Ik stop er mee .

Echt m'n beste partij sinds tijden gespeeld, tegen zo'n gozer van 16 die 5x per week traint en waar ik normaal gesproken gewoon tekort tegen kom. Eindelijk eens constant agressief gespeeld.

Eerste set 6-3 verloren, maar stond toen al aardig te spelen, tweede set er met 6-2 overheen ! Derde set kom ik 1-3* achter maar weet ik het om te buigen in een *5-4 voorsprong waarna ik twee matchpoints mis door eigen fouten, gewoon wederom een dikke choke. En het debiele is dat ik op *5-6 15-40 de eerste twee matchpoints tegen wegwerk door keihard service volley te spelen . Waarom dan wel lef tonen en op matchpoints voor niet .
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:49:09 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70005831
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:24 schreef Chriz2k het volgende:
Ik stop er mee .

Echt m'n beste partij sinds tijden gespeeld, tegen zo'n gozer van 16 die 5x per week traint en waar ik normaal gesproken gewoon tekort tegen kom. Eindelijk eens constant agressief gespeeld.

Eerste set 6-3 verloren, maar stond toen al aardig te spelen, tweede set er met 6-2 overheen ! Derde set kom ik 1-3* achter maar weet ik het om te buigen in een *5-4 voorsprong waarna ik twee matchpoints mis door eigen fouten, gewoon wederom een dikke choke. En het debiele is dat ik op *5-6 15-40 de eerste twee matchpoints tegen wegwerk door keihard service volley te spelen . Waarom dan wel lef tonen en op matchpoints voor niet .
Ach je wilde gewoon lekker snel bij het net zijn om hem te feliciteren met zijn overwinning

Duidelijk dat je Hem niet bent aangezien je toch net niet wint...

btw, het verhaal is kut. Heb het ook wel eens gehad. Dan hou je echt een rukgevoel over....
pi_70012412
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:46 schreef erkel het volgende:

[..]

Oh had ik hier nog niet gereageerd??

Het was echt geniaal!! We speelden superslecht, stonden 6-3 4-3 achter en toen regende het echt te hard...Konden we precies Federer kijken!!! Hij benutte matchpoint, schrijft geschiedenis, en het werd droog. Wij terug op de baan. Winnen 2e set 6-4...werken matchpoint weg in de 3e en winnen met 7-6

En een racket gewonnen als prijs! Een Dunlop Aerogel ter waarde van 135 euro

Deze week wat minder succes, eerste pot samen met mijn HD partner verloren dit jaar (stonden 8-0)...maar wel 3 sets...Was ook wel wat sterker schema dan vorige week.
Deze week weer een nieuw toernooi, ben benieuwd
  maandag 15 juni 2009 @ 00:20:54 #83
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_70012784
Fuckaduck, wie heeft die titel verzonnen? Die moet deaud

Ik sta dit jaar wel lekker te spelen, goede gevoel is er. 3 van mijn 4 singles in de competitie gewonnen (eentje na een 0-4* achterstand 1e set in 2 setjes ) en dubbel loopt ook lekker.

Wel raar dat ik vorige week finale HD6 haalde, en er qua rating nog op achteruit wist te gaan ook . Whatever ... in mijn single van 7,6 (te triest voor woorden, vorig jaar echt zoveel potten laten zitten) naar 6,8 gestegen voorlopig. Mijn dubbel van 6,9 naar 5,8. We gaan dus de goeie kant op dit seizoen
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_70012834
Ik speel clubkampioenschappen deze week, waar dramatisch weinig mensen aan meedoen

Eerste potje vandaag in de HE5 met 6-3, 6-2 gewonnen terwijl ik dramatisch speelde. Moest tegen iemand die ook al bij ons was ingevallen in de competitie, maar dat ging toen voor hem echt één tempo te snel. Ook al speelde ik slecht, overwinning was oke.

Daarna in de HD5 tegen twee mannen die normaal gesproken HD4 spelen, maar omdat er zo weinig mensen meededen, werden ze bij de HD5 gezet. Ik kon makkelijk met hen mee, maar ik dubbelde met mijn broertje en voor hem lag het tempo gewoon nog veel te hoog. Hij is normaal gesproken niveau 6, dus dat was niet zo vreemd. Ik speelde wel een stuk beter dan in mijn single, maar nog steeds totaal niet constant. Die vastheid moet ik gewoon driekwart jaar hard aan gaan werken.
pi_70018164
Ik speel volgende week HE5 in de clubkampioenschappen, maar nu is door het aantal inschrijvingen de HE4 bij de HE5 gestopt, waardoor ik het wel totaal kan gaan schudden denk ik . Ik mag blij zijn als ik voorbij de eerste ronde kom. En in juli ga ik wat HD5 toernooitjes spelen met mijn dubbelpartner.
pi_70018195
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fuckaduck, wie heeft die titel verzonnen? Die moet deaud
...
Dan moet je bij mij zijn .. maar ik ben het zelf ook totaal oneens met de titel .
  maandag 15 juni 2009 @ 17:18:10 #87
32015 suus21
Andre rocks!
pi_70031060
kunstgras is inderdaad heerlijk net het eerste toernooi op deze ondergrond gehad en meteen gewonnen
fijn!
pi_70031361
Ik moest dus 2 weken terug (dat toernooi dat ik won) 8 wedstrijden spelen...raad de ondergronden eens?

Eerst kunstgras, toen smashcourt, toen gravel, toen kunstgras, smashcourt, kunstgras, smashcourt, kunstgras
Echt bizar...mag dat?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 00:53:21 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70048137
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef Norrage het volgende:
Ik moest dus 2 weken terug (dat toernooi dat ik won) 8 wedstrijden spelen...raad de ondergronden eens?

Eerst kunstgras, toen smashcourt, toen gravel, toen kunstgras, smashcourt, kunstgras, smashcourt, kunstgras
Echt bizar...mag dat?
In prinicpe wel. Hoewel ik het wel een schande vind als dat zomaar gebeurd.
In de regelementen hebben ze altijd iets opgenomen dat er naar andere baansoorten kan worden uitgeweken ofzo. Ze dekken zich altijd wel in. Maar het is wel belachelijk als je op zo veel verschillende ondergronden moet spelen.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 00:59:21 #90
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70048231
Ik ben maar weer eens naar een paar toernooien gaan kijken om te spelen.
Het is wel rot want als ik door de weeks in Utrecht ben, moet ik les geven dus kan ik niet spelen. Dat is trouwens 2 dagen.
Anders zit in dronten. Dan zou ik s'avonds gewoon kunnen spelen, maar in heel fuckin flevoland is geen toernooi te vinden. Alleen maar alternatieve toernooien.

Dan moet je naar gelderland. dus ben nu beland in putten, elburg en nog zo'n gat
Aan de andere kant wel beter dat het niveau in dat district wat lager is dan in Utrecht Win ik misschien ook weer eens wat
pi_70059746
Doe over 2 weken weer eens mee met een toernooitje in Groningen.

even tussendoor: heb nieuwe snaren etc nodig, heeft iemand goede/slechte ervaringen met aasports.nl?
pi_70059990
Ik werd helemaal gek van die troep van powertennis etcetera. Heb nu maar bij aasports besteld!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:04:25 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70063243
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:30 schreef Smaharba het volgende:
Ik werd helemaal gek van die troep van powertennis etcetera. Heb nu maar bij aasports besteld!
Ik koop altijd alles bij Tennisplanet en ben over het algemeen heel tevreden over hun service en ook over de snaren.
Ik gebruik altijd Tyger snaren. Spelen prima.
Mijn snaar is al jaren de Bullit Hit. Sterke snaar die toch dun is en redelijke speeleigenschappen heeft.
pi_70063341
Oke. Ik heb een rol Synthetic Gut en een rol Big Boom besteld. Verwacht het morgen binnen te hebben. Ik zal het laten weten!
pi_70094602
Heb het pakketje van aasports binnen gekregen. Wat een verademing tov van powertennis.

Goede service ook dat je achteraf pas hoeft te betalen! Aanrader dus! Heb er net 2 rackets mee bespannen. Ging super!
pi_70096967
En nu maar afwachten of ze ook lekker spelen
pi_70100563
Heb er net even balletjes mee geslagen. Ging super. aasports is super! wat een verademing!
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:04:53 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70117468
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef Smaharba het volgende:
Heb er net even balletjes mee geslagen. Ging super. aasports is super! wat een verademing!
Ze hebben wel een beetje een hobby bob website en een heel klein assortiment...
  donderdag 18 juni 2009 @ 01:25:02 #99
75556 erkel
back from Dagestan
pi_70118807
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:30 schreef Smaharba het volgende:
Ik heb net wat spul opgehaald bij die gast, aardige kerel. Hij heeft in de winter ooit eens snel en goedkoop een snaartje vervangen voor me. Ik heb nog geen negatieve ervaringen met powertennis iig.
Weisst
pi_70120742
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ze hebben wel een beetje een hobby bob website en een heel klein assortiment...
Wat heb je nog meer nodig dan als je alleen snaren nodig hebt? Geen poespas etc. vergeleken met die onoverzichtelijke site van powertennis is het nog mooi ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')