abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 juni 2009 @ 17:49:09 #81
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70005831
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 17:24 schreef Chriz2k het volgende:
Ik stop er mee .

Echt m'n beste partij sinds tijden gespeeld, tegen zo'n gozer van 16 die 5x per week traint en waar ik normaal gesproken gewoon tekort tegen kom. Eindelijk eens constant agressief gespeeld.

Eerste set 6-3 verloren, maar stond toen al aardig te spelen, tweede set er met 6-2 overheen ! Derde set kom ik 1-3* achter maar weet ik het om te buigen in een *5-4 voorsprong waarna ik twee matchpoints mis door eigen fouten, gewoon wederom een dikke choke. En het debiele is dat ik op *5-6 15-40 de eerste twee matchpoints tegen wegwerk door keihard service volley te spelen . Waarom dan wel lef tonen en op matchpoints voor niet .
Ach je wilde gewoon lekker snel bij het net zijn om hem te feliciteren met zijn overwinning

Duidelijk dat je Hem niet bent aangezien je toch net niet wint...

btw, het verhaal is kut. Heb het ook wel eens gehad. Dan hou je echt een rukgevoel over....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_70012412
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:46 schreef erkel het volgende:

[..]

En? Had je beter voor de tv kunnen zitten of heb je er nog wat cash aan over gehouden?
Oh had ik hier nog niet gereageerd??

Het was echt geniaal!! We speelden superslecht, stonden 6-3 4-3 achter en toen regende het echt te hard...Konden we precies Federer kijken!!! Hij benutte matchpoint, schrijft geschiedenis, en het werd droog. Wij terug op de baan. Winnen 2e set 6-4...werken matchpoint weg in de 3e en winnen met 7-6

En een racket gewonnen als prijs! Een Dunlop Aerogel ter waarde van 135 euro

Deze week wat minder succes, eerste pot samen met mijn HD partner verloren dit jaar (stonden 8-0)...maar wel 3 sets...Was ook wel wat sterker schema dan vorige week.
Deze week weer een nieuw toernooi, ben benieuwd
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 15 juni 2009 @ 00:20:54 #83
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_70012784
Fuckaduck, wie heeft die titel verzonnen? Die moet deaud

Ik sta dit jaar wel lekker te spelen, goede gevoel is er. 3 van mijn 4 singles in de competitie gewonnen (eentje na een 0-4* achterstand 1e set in 2 setjes ) en dubbel loopt ook lekker.

Wel raar dat ik vorige week finale HD6 haalde, en er qua rating nog op achteruit wist te gaan ook . Whatever ... in mijn single van 7,6 (te triest voor woorden, vorig jaar echt zoveel potten laten zitten) naar 6,8 gestegen voorlopig. Mijn dubbel van 6,9 naar 5,8. We gaan dus de goeie kant op dit seizoen
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_70012834
Ik speel clubkampioenschappen deze week, waar dramatisch weinig mensen aan meedoen

Eerste potje vandaag in de HE5 met 6-3, 6-2 gewonnen terwijl ik dramatisch speelde. Moest tegen iemand die ook al bij ons was ingevallen in de competitie, maar dat ging toen voor hem echt één tempo te snel. Ook al speelde ik slecht, overwinning was oke.

Daarna in de HD5 tegen twee mannen die normaal gesproken HD4 spelen, maar omdat er zo weinig mensen meededen, werden ze bij de HD5 gezet. Ik kon makkelijk met hen mee, maar ik dubbelde met mijn broertje en voor hem lag het tempo gewoon nog veel te hoog. Hij is normaal gesproken niveau 6, dus dat was niet zo vreemd. Ik speelde wel een stuk beter dan in mijn single, maar nog steeds totaal niet constant. Die vastheid moet ik gewoon driekwart jaar hard aan gaan werken.
pi_70018164
Ik speel volgende week HE5 in de clubkampioenschappen, maar nu is door het aantal inschrijvingen de HE4 bij de HE5 gestopt, waardoor ik het wel totaal kan gaan schudden denk ik . Ik mag blij zijn als ik voorbij de eerste ronde kom. En in juli ga ik wat HD5 toernooitjes spelen met mijn dubbelpartner.
pi_70018195
quote:
Op maandag 15 juni 2009 00:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fuckaduck, wie heeft die titel verzonnen? Die moet deaud
...
Dan moet je bij mij zijn .. maar ik ben het zelf ook totaal oneens met de titel .
  maandag 15 juni 2009 @ 17:18:10 #87
32015 suus21
Andre rocks!
pi_70031060
kunstgras is inderdaad heerlijk net het eerste toernooi op deze ondergrond gehad en meteen gewonnen
fijn!
pi_70031361
Ik moest dus 2 weken terug (dat toernooi dat ik won) 8 wedstrijden spelen...raad de ondergronden eens?

Eerst kunstgras, toen smashcourt, toen gravel, toen kunstgras, smashcourt, kunstgras, smashcourt, kunstgras
Echt bizar...mag dat?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 16 juni 2009 @ 00:53:21 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70048137
quote:
Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef Norrage het volgende:
Ik moest dus 2 weken terug (dat toernooi dat ik won) 8 wedstrijden spelen...raad de ondergronden eens?

Eerst kunstgras, toen smashcourt, toen gravel, toen kunstgras, smashcourt, kunstgras, smashcourt, kunstgras
Echt bizar...mag dat?
In prinicpe wel. Hoewel ik het wel een schande vind als dat zomaar gebeurd.
In de regelementen hebben ze altijd iets opgenomen dat er naar andere baansoorten kan worden uitgeweken ofzo. Ze dekken zich altijd wel in. Maar het is wel belachelijk als je op zo veel verschillende ondergronden moet spelen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  dinsdag 16 juni 2009 @ 00:59:21 #90
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70048231
Ik ben maar weer eens naar een paar toernooien gaan kijken om te spelen.
Het is wel rot want als ik door de weeks in Utrecht ben, moet ik les geven dus kan ik niet spelen. Dat is trouwens 2 dagen.
Anders zit in dronten. Dan zou ik s'avonds gewoon kunnen spelen, maar in heel fuckin flevoland is geen toernooi te vinden. Alleen maar alternatieve toernooien.

Dan moet je naar gelderland. dus ben nu beland in putten, elburg en nog zo'n gat
Aan de andere kant wel beter dat het niveau in dat district wat lager is dan in Utrecht Win ik misschien ook weer eens wat
pi_70059746
Doe over 2 weken weer eens mee met een toernooitje in Groningen.

even tussendoor: heb nieuwe snaren etc nodig, heeft iemand goede/slechte ervaringen met aasports.nl?
pi_70059990
Ik werd helemaal gek van die troep van powertennis etcetera. Heb nu maar bij aasports besteld!
  dinsdag 16 juni 2009 @ 16:04:25 #93
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70063243
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:30 schreef Smaharba het volgende:
Ik werd helemaal gek van die troep van powertennis etcetera. Heb nu maar bij aasports besteld!
Ik koop altijd alles bij Tennisplanet en ben over het algemeen heel tevreden over hun service en ook over de snaren.
Ik gebruik altijd Tyger snaren. Spelen prima.
Mijn snaar is al jaren de Bullit Hit. Sterke snaar die toch dun is en redelijke speeleigenschappen heeft.
pi_70063341
Oke. Ik heb een rol Synthetic Gut en een rol Big Boom besteld. Verwacht het morgen binnen te hebben. Ik zal het laten weten!
pi_70094602
Heb het pakketje van aasports binnen gekregen. Wat een verademing tov van powertennis.

Goede service ook dat je achteraf pas hoeft te betalen! Aanrader dus! Heb er net 2 rackets mee bespannen. Ging super!
pi_70096967
En nu maar afwachten of ze ook lekker spelen
pi_70100563
Heb er net even balletjes mee geslagen. Ging super. aasports is super! wat een verademing!
  donderdag 18 juni 2009 @ 00:04:53 #98
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_70117468
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef Smaharba het volgende:
Heb er net even balletjes mee geslagen. Ging super. aasports is super! wat een verademing!
Ze hebben wel een beetje een hobby bob website en een heel klein assortiment...
  donderdag 18 juni 2009 @ 01:25:02 #99
75556 erkel
back from Dagestan
pi_70118807
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 14:30 schreef Smaharba het volgende:
Ik heb net wat spul opgehaald bij die gast, aardige kerel. Hij heeft in de winter ooit eens snel en goedkoop een snaartje vervangen voor me. Ik heb nog geen negatieve ervaringen met powertennis iig.
Weisst
pi_70120742
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 00:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ze hebben wel een beetje een hobby bob website en een heel klein assortiment...
Wat heb je nog meer nodig dan als je alleen snaren nodig hebt? Geen poespas etc. vergeleken met die onoverzichtelijke site van powertennis is het nog mooi ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')