Ach je wilde gewoon lekker snel bij het net zijn om hem te feliciteren met zijn overwinningquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:24 schreef Chriz2k het volgende:
Ik stop er mee.
Echt m'n beste partij sinds tijden gespeeld, tegen zo'n gozer van 16 die 5x per week traint en waar ik normaal gesproken gewoon tekort tegen kom. Eindelijk eens constant agressief gespeeld.
Eerste set 6-3 verloren, maar stond toen al aardig te spelen, tweede set er met 6-2 overheen! Derde set kom ik 1-3* achter maar weet ik het om te buigen in een *5-4 voorsprong waarna ik twee matchpoints mis door eigen fouten, gewoon wederom een dikke choke. En het debiele is dat ik op *5-6 15-40 de eerste twee matchpoints tegen wegwerk door keihard service volley te spelen
. Waarom dan wel lef tonen en op matchpoints voor niet
.
Oh had ik hier nog niet gereageerd??quote:Op maandag 8 juni 2009 18:46 schreef erkel het volgende:
[..]
En? Had je beter voor de tv kunnen zitten of heb je er nog wat cash aan over gehouden?
Dan moet je bij mij zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 00:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fuckaduck, wie heeft die titel verzonnen? Die moet deaud
...
In prinicpe wel. Hoewel ik het wel een schande vind als dat zomaar gebeurd.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:27 schreef Norrage het volgende:
Ik moest dus 2 weken terug (dat toernooi dat ik won) 8 wedstrijden spelen...raad de ondergronden eens?
Eerst kunstgras, toen smashcourt, toen gravel, toen kunstgras, smashcourt, kunstgras, smashcourt, kunstgras
Echt bizar...mag dat?
Ik koop altijd alles bij Tennisplanet en ben over het algemeen heel tevreden over hun service en ook over de snaren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:30 schreef Smaharba het volgende:
Ik werd helemaal gek van die troep van powertennis etcetera. Heb nu maar bij aasports besteld!
Ze hebben wel een beetje een hobby bob website en een heel klein assortiment...quote:Op woensdag 17 juni 2009 16:30 schreef Smaharba het volgende:
Heb er net even balletjes mee geslagen. Ging super. aasports is super! wat een verademing!
Ik heb net wat spul opgehaald bij die gast, aardige kerel. Hij heeft in de winter ooit eens snel en goedkoop een snaartje vervangen voor me. Ik heb nog geen negatieve ervaringen met powertennis iig.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:30 schreef Smaharba het volgende:
Ik werd helemaal gek van die troep van powertennis etcetera. Heb nu maar bij aasports besteld!
Wat heb je nog meer nodig dan als je alleen snaren nodig hebt? Geen poespas etc. vergeleken met die onoverzichtelijke site van powertennis is het nog mooi ook.quote:Op donderdag 18 juni 2009 00:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ze hebben wel een beetje een hobby bob website en een heel klein assortiment...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |