Inderdaadquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
Geen tijd hebben voor sport i.v.m middelbare school
Aangezien ik ook voetbalde en op kickboksen zat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 21:12 schreef de_boswachter het volgende:
Geen tijd hebben voor sport i.v.m middelbare school
Maar goed. Beter laat dan nooit! Veel suc6!
Zeg dat dan ff erbijquote:Op woensdag 3 juni 2009 22:01 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Aangezien ik ook voetbalde en op kickboksen zat.
Als het aan mij lag kon het ook makkelijk hoorquote:Op donderdag 4 juni 2009 07:48 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik deed in de brugklas ook 3 sporten: voetbal, tennis en schaatsen, kon makkelijk!!
... 1 jaar volgehouden
En? Had je beter voor de tv kunnen zitten of heb je er nog wat cash aan over gehouden?quote:Op zondag 7 juni 2009 11:25 schreef Norrage het volgende:
Straks om 15.00 finale HD6. Wordt mooi, mogen weer tegen kleine jongetjes die heel goed zijn geloof ik..Maar we hebben nog geen set verloren! Ben benieuwd
Cash in de HD6? Volgens mij begint de cash pas in de categorie 5-toernooien, of ik speel natuurlijk de verkeerde toernooien in de 6quote:Op maandag 8 juni 2009 18:46 schreef erkel het volgende:
[..]
En? Had je beter voor de tv kunnen zitten of heb je er nog wat cash aan over gehouden?
Ik heb ooit in één zomer meer dan 200 euro bij elkaar geslagen in categorie 7 toernooienquote:Op maandag 8 juni 2009 19:21 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Cash in de HD6? Volgens mij begint de cash pas in de categorie 5-toernooien, of ik speel natuurlijk de verkeerde toernooien in de 6
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:34 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik heb ooit in één zomer meer dan 200 euro bij elkaar geslagen in categorie 7 toernooien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |