Heb je aandelen in dat bedrijf ofzoquote:Op donderdag 18 juni 2009 08:58 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer nodig dan als je alleen snaren nodig hebt? Geen poespas etc. vergeleken met die onoverzichtelijke site van powertennis is het nog mooi ook.
zou zo'n persoon dat zelf ook willen vraag ik me dan altijd af.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
Damn,
Zou deze week toernooi spelen. Krijg ik net een email dat het toernooi per direct is afgelast. Schijnt gisterenavond iemand op de baan te zijn overleden...
Treurig.
Holy shit..Dat is wel echt verschrikkelijk.....poeh...quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
Damn,
Zou deze week toernooi spelen. Krijg ik net een email dat het toernooi per direct is afgelast. Schijnt gisterenavond iemand op de baan te zijn overleden...
Treurig.
Zou jij nog zin hebben om gezellig een toernooi te organiseren als er iemand is overleden op je banen?quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:52 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
zou zo'n persoon dat zelf ook willen vraag ik me dan altijd af.
Haha nee hoor, vind het alleen jammer dat ik ze niet eerder ontdekt heb.quote:Op donderdag 18 juni 2009 09:38 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Heb je aandelen in dat bedrijf ofzo
Was een lid van desbetreffende club naar het schijnt. Een van de organisatoren speelde vaker met hem samen, dus denk dat het vooral van de mensen zelf binnen de vereniging afkomt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 10:52 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
zou zo'n persoon dat zelf ook willen vraag ik me dan altijd af.
Om eerlijk te zijn vind ik de site van Powertennis ook erbarmelijk....quote:Op donderdag 18 juni 2009 08:58 schreef Smaharba het volgende:
[..]
Wat heb je nog meer nodig dan als je alleen snaren nodig hebt? Geen poespas etc. vergeleken met die onoverzichtelijke site van powertennis is het nog mooi ook.
Is wel een beetje kut inderdaad, mag wel iets professioneler. Voor de rest heeft ie prima spul en ruime keuze.quote:Op donderdag 18 juni 2009 15:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik de site van Powertennis ook erbarmelijk....
Ehm. Federer is gespierd genoeg hoor. Hij heeft niet een paar armen als Nadal en het gaat allemaal iets technischer, maar die gast heeft echt wel bovenarmen. Geloof mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:06 schreef TubewayDigital het volgende:
terechte vraag, echter als je het goed doet heb je geen spierkracht in je armen nodig voor tennis. Kijk maar eens naar de armen van Fed, die zijn niet gespierd. Hij haalt de snelheid uit de val van zijn racket samen met de draai van zijn torso.
[ afbeelding ]
Fed is rechtshandig.
ik kan het op zich wel, maar ik hou het echt niet een wedstrijd vol zonder heel veel fouten te gaan maken. Daarvoor is het gewoon te lastig. Bladcontrole wordt gewoon heel moeilijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:58 schreef Droopie het volgende:
Interesant...maar ook heb ik maar smalle polsjes dus oppassen voordat ik binnen een week tennisen een maand kan herstellen
Na een uurtje tennisen kon ik al 2x de bosjes in omdat de bal over het hek was geslagen....Dus wrist snap vergeet ik maar heel snel.
Ach en om mijn linkerarm te trainen uurtje tegen muur aanslaan met links kan nooit kwaad.
Gaaf boek inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:34 schreef Bak_Beest het volgende:
Ik heb een heel interessant boek van een maat van mij gekregen. Het is de Nederlandse vertaling van "Winning Ugly" van Brad Gilbert en Steve Jamison. Het richt zicht vooral op het mentale aspect van tennis, bijvoorbeeld hoe je je tegenstander al een stap voor kan zijn als je nog niet eens op de baan staat. Erg vermakelijk en ook erg nuttig voor als je mentaal soms in de knoop zit tijdens een wedstrijd (zoals ik haha). Een aanrader voor iedere tennisspeler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |