Een griepje zoals deze nu heerst is geen gewoon griepje. van echte griep word je erg ziek . Wat wij griep noemen in de volksmond is gewoon verkoudheid. van echte griep ben je gewoon een week knock out en van de wereld met wat pech.quote:Op woensdag 6 mei 2009 09:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom wordt alcohol dan nog toegelaten?! Slechte drinkers kost meer onschuldige slachtoffers dan een of andere ziekte.
TBC is wel iets anders dan een griepje.
En er overlijden wereldwijd zo'n 250 duizend - 500 duizend mensen aan.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Een griepje zoals deze nu heerst is geen gewoon griepje. van echte griep word je erg ziek . Wat wij griep noemen in de volksmond is gewoon verkoudheid. van echte griep ben je gewoon een week knock out en van de wereld met wat pech.
Het is een illusie om te denken dat door de verbeterde hygiëne griep niet meer dodelijk is. Als de Spaanse griep nu zou uitbreken zou hij net zoveel slachtoffers maken. Zie bijv. 1918 flu pandemic would be as deadly today.quote:Op woensdag 6 mei 2009 07:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je vergeet dat de algemeen hygiene toen veel lager lag.
oh dat weet ik wel. Zie de drooglegging.quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Een griepje zoals deze nu heerst is geen gewoon griepje. van echte griep word je erg ziek . Wat wij griep noemen in de volksmond is gewoon verkoudheid. van echte griep ben je gewoon een week knock out en van de wereld met wat pech.
Alcohol en andere schadelijke dingen daar kan je over discussieren. Ik denk omdat de staatskas daarmee gevuld wordt dat ze het daarom nog niet verboden hebben en omdat het criminaliteit in de hand werkt.
sensatie bericht.quote:Op woensdag 6 mei 2009 11:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het is een illusie om te denken dat door de verbeterde hygiëne griep niet meer dodelijk is. Als de Spaanse griep nu zou uitbreken zou hij net zoveel slachtoffers maken. Zie bijv. 1918 flu pandemic would be as deadly today.
Ja joh, wat weet een dokter en afgestudeerd bio-statisticus er ook van?quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
sensatie bericht.
Als je weerstand hoger ligt dan kan je echt wel meer hebben. Onze weerstand-level is echt wel hoger dan ten tijde van de oorlog. Ik geloof er helemaal niets van dat een spaansegriep weer zou kunnen toeslaan.
Kunstig stukje quoten.quote:http://www.upi.com/Scienc(...)/UPI-49791166793877/
A flu pandemic similar of the 1918-19 Spanish flu would today kill about 62 million people, virtually all from developing countries, a U.S. researcher said.
Fijn dat je zoveel verstand hebt van ons "weerstand-level". Toch geloof ik liever deze kerel: Christopher Murray, a Harvard School of Public Health physician and biostatistician.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:26 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
sensatie bericht.
Als je weerstand hoger ligt dan kan je echt wel meer hebben. Onze weerstand-level is echt wel hoger dan ten tijde van de oorlog. Ik geloof er helemaal niets van dat een spaansegriep weer zou kunnen toeslaan.
Aldus een bio-statisticus.quote:http://www.upi.com/Science_News/2006/12/22/1918-flu-pandemic-would-be-as-deadly-today/UPI-49791166793877/
The population is three times greater than the 1918 pandemic but the estimated mortality isn't three times higher, Murray said. A higher per capita income, in part, helps lower the risk of dying.
Ab Klink is een jurist en naar ik dacht, ook een studie-vriend van onze Jan-Peter B. te D.H.quote:Op woensdag 6 mei 2009 13:42 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ja joh, wat weet een dokter en afgestudeerd bio-statisticus er ook van?
Het ging over deze kerel, niet over Klink.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ab Klink is een jurist en naar ik dacht, ook een studie-vriend van onze Jan-Peter B. te D.H.
Ja joh, boeiend.quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
En aan gewone griep gaan praktisch alleen ouden en zieke mensen dood dus die cijfers zijn ook niet zo dramatisch als ze klinken.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ab Klink is een jurist en naar ik dacht, ook een studie-vriend van onze Jan-Peter B. te D.H.
Nou dan is zijn opmerking over verplichting van medicatie een regelrechte Hitleriaanse Befehl. Nederland wordt echt bestuurd door een stel fascisten.quote:Na de mavo te hebben doorlopen in Stellendam doorliep Klink achtereenvolgens de havo en het vwo te Rotterdam. Vervolgens studeerde hij van 1978 tot 1984 sociologie aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Na zijn studie was hij werkzaam bij het Wetenschappelijk Instituut voor het CDA (1984-1992) en bij het ministerie van Justitie (1992-1999). In 1991 promoveerde hij in de rechtsgeleerdheid aan de Universiteit Leiden op het proefschrift "Christen-democratie en overheid: de christen-democratische politieke filosofie en enige staats- en bestuursrechtelijke implicaties".
Complottheorieën worden alleen 'doorzien' door hen die gek genoeg zijn ze te geloven. Zolang we geen gehandicapten gaan vermoorden, Joden gaan uitroeien of andere landen gaan binnenvallen vind ik je Hitlergelul overdreven bullcrap.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wanneer doorziet men nu eens dat alles wat Hitler heeft ingvoerd nu langzamerhand stap voor stap weer wordt heringevoerd? Alleen nu onder mom van terrorisme, pandemie en kiddypr0n.
Ik heb het over rookverboden, spelletjes als paintball en dat soort zaken. Daar begon het mee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:37 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Complottheorieën worden alleen 'doorzien' door hen die gek genoeg zijn ze te geloven. Zolang we geen gehandicapten gaan vermoorden, Joden gaan uitroeien of andere landen gaan binnenvallen vind ik je Hitlergelul overdreven bullcrap.
Waarom ben je precies tégen die grondwet als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb het over rookverboden, spelletjes als paintball en dat soort zaken. Daar begon het mee.
Er is nu al 15 jaar lang een hetze tegen de moslims bezig.
Landje pik noem ik de EU. Eerst de euro, EU-president is in de maak. De bezopen EU-grondwet
Langzamerhand geven we (ieder deelstaat) zijn souverniteit uit handen. Dus ja landjepik is weldegelijk in progress. We hebben er zelfs voor gestemt. Een NEE! is geen antwoord.
Het verschil met Hitler en wat er nu aan de hand is is dat we het nu zelf willen ipv dat het opgedrongen wordt. En dus een tienvoud kwalijker.
Een superstaat kan echt niet functioneren. Dat het democractisch gaat werken is utopisch.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:09 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Waarom ben je precies tégen die grondwet als ik vragen mag?
In dit geval is het dus de omgekeerde wereld:quote:Op maandag 4 mei 2009 08:47 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Wat loop je nu te zeuren, je hebt allang geen zelfbeschikking meer over je lichaam. Je mag bijvoorbeeld ook geen harddrugs gebruiken. En als je te oud of te ongezond bent (ook buiten je schuld om) kom je niet meer in aanmerking voor transplantatie van organen.
En wil je persé zelfbeschikking over je eigen lichaam? Ook in de wetenschap dat dat andere mensen hun leven kan kosten?
De overheid kan je al jaren 'dwingen' om drugs te nemen, dus waarom is nu opeens zo'n 'probleem'?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:12 schreef KreKkeR het volgende:
De overheid kan jou nu opeens DWINGEN om drugs in te nemen.
Ik zou me overigens wel kapotlachen als dit de 'innemen of ruimen'-roepers zou overkomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |