gohquote:Op zondag 3 mei 2009 22:21 schreef rival het volgende:
Deze TT brengt weer 35 nieuwe mensen (mannen)
wedden?
Hoe kan ik die vergeten.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:19 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens!
Maar vergeet billen niet
Dan ben ik erg blij dat jij het topic niet gesloten hebtquote:Op zondag 3 mei 2009 22:22 schreef dawg het volgende:
Ik had JBtje een naamtopic gegeven. Eentje om nooit meer te vergeten.
hey D_Hquote:
Ik kon me beheersenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:22 schreef dawg het volgende:
Ik had JBtje een naamtopic gegeven. Eentje om nooit meer te vergeten.
Hoiquote:
Dat hoeft ook helemaal niet.quote:
Je hebt vast wel een idee.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan ben ik erg blij dat jij het topic niet gesloten hebt
Jij ging slapen tochquote:
Daar kunnen Bels en Dawg nog wat van leren deze jongenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet.![]()
Je gezicht is mooi genoeg.
Ehm...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ja, ik weet het
Ik en mn grote mond
Maar goed, in het echt ben ik ook niet zo erg
Daar geloof ik niks van.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ja, ik weet het
Ik en mn grote mond
Ik ben het bijna vergeten.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ja, ik weet het
Ik en mn grote mond
Smooth he.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef rival het volgende:
[..]
Daar kunnen Bels en Dawg nog wat van leren deze jongen
Een gezicht kan ook erg mooi zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik leer snel.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:29 schreef rival het volgende:
[selectief lezen]
[..]
[/selectief lezen]
ja doe es
dat denken we ook helemaal niet hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nou ja, mensen, ik ben echt niet zo erg
Ik geloof gewoon niet dat je een net en verlegen meisje bent.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
uhmquote:Op zondag 3 mei 2009 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammerquote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef Nouk84 het volgende:
Pronken met mijn borsten? Nee, niet op een openbaar forum
Ehm...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk juist dat ze vanuit verlegenheid allemaal gekke/stomme/lachwekkende dingen doetquote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon niet dat je een net en verlegen meisje bent.
Over verlegen zei ik niets, dat ben ik zeker niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is net een verlegen meisje af en toe jaquote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Okequote:Op zondag 3 mei 2009 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Over verlegen zei ik niets, dat ben ik zeker niet.
Ik kan best flirten en pronken, maar dat is echt niet iets wat ik altijd doe/uitdraag.
Meestal houd ik me wel op de vlakte en netjes enzo
leuk he als mensen edittenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar wat daar stond...
Niks bijzondersquote:Op zondag 3 mei 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MSN.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:39 schreef rival het volgende:
[..]
Niks bijzonders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel goed
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Jij bent veel te snel!quote:
Heb je in elk geval een productiever weekend als mij gehadquote:Op zondag 3 mei 2009 22:43 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond trouwens
Best goed weekend![]()
Ruzie met ouders opgelost...
Ruzie met vrienden opgelost...
Duidelijkheid over het meisje van mijn date (ze wil wel film kijken, maar rustig aan doen omdat het net uit is met haar ex)
Morgen alleen het gezeik op mijn werk nog even fixen![]()
!
klinkt goed man!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:43 schreef KudFokker het volgende:
Goedenavond trouwens
Best goed weekend![]()
Ruzie met ouders opgelost...
Ruzie met vrienden opgelost...
Duidelijkheid over het meisje van mijn date (ze wil wel film kijken, maar rustig aan doen omdat het net uit is met haar ex)
Morgen alleen het gezeik op mijn werk nog even fixen![]()
!
Ja toen de pui er weer in zat kon ik weer lachenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:43 schreef ThE_ED het volgende:
Iedereen nog een beetje leuke koninginnedag gehad ondanks alles?
Indd. en als mij.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
Heb je in elk geval een productiever weekend als mij gehad
Vertel!quote:
Wat heb jij van 't weekend allemaal gedaan dan?quote:
Ooh ik heb ook nog mijn hele kamer gestofzuigd, gedweild en opgeruimdquote:
Ja vooral die andere dingen ben ik benieuwd naarquote:
Heeft best wat tijd en gezeik en geruzie ingezeten hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 22:48 schreef rival het volgende:
[..]
Hij heeft met 3 mensen gesproken, en das meer dan wat jij hebt uitgevoert?
Haha, hij heeft wel dingen opgelost enzoquote:Op zondag 3 mei 2009 22:48 schreef rival het volgende:
[..]
Hij heeft met 3 mensen gesproken, en das meer dan wat jij hebt uitgevoert?
Ik wilde typen dat het heerlijk rustig wasquote:
Dat vertel ik je nog wel tijdens een drankje en een hapje.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja vooral die andere dingen ben ik benieuwd naar
Ik ga me nu echt niet beter voelen hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh ik heb ook nog mijn hele kamer gestofzuigd, gedweild en opgeruimd
Nog hardgelopenen nog 1 avondje uitgegaan in de stad
Voel je niet zo rot joh, jij hebt toch gefokt !quote:Op zondag 3 mei 2009 22:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ga me nu echt niet beter voelen hoor.
Dat is het probleem. Ik heb gefokt!quote:Op zondag 3 mei 2009 22:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voel je niet zo rot joh, jij hebt toch gefokt !haha
Ik zou zeggen, sla je slag.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:58 schreef hardromacore het volgende:
Fijn toch?
Heb je iig normaal de tijd om iets zinnigs te posten
Tell us about it maineee !quote:Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef halfbearad het volgende:
Nou, het lijkt erop dat ik binnenkort niet meer single ben.
en ik heb je afgeleidquote:
Nee, mn ex komt terug.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tell us about it maineee !
Ze had toch na dat eten koken niet meer gesmst??
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja!
Maar morgen heb ik een fokverbod. Anders krijg ik klappen.
Natuurlijk. Daar had ik het zo druk mee. En ik moest ze natuurlijk eerst screenen etc etc. Weet waar je aan begint he.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:04 schreef dawg het volgende:
[..]
Te druk? Jij had ook een rij aanbidders voor je deur staan?
Precies, eisenlijstje in de aanslag, en gaan met die banaan!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Natuurlijk. Daar had ik het zo druk mee. En ik moest ze natuurlijk eerst screenen etc etc. Weet waar je aan begint he.
Zoiets ja. Ik noem dat dan huiswerk om geruchten te voorkomen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Precies, eisenlijstje in de aanslag, en gaan met die banaan!
Murmquote:
Daar gaat je cover dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik noem dat dan huiswerk om geruchten te voorkomen.
Hey! En ja, ik geloof 't welquote:
Ik hou wel van een beetje roddel.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik noem dat dan huiswerk om geruchten te voorkomen.
Ik voorzie een nieuwe TT.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zijn nu niet veel getuigen.![]()
Spuiten en Slikken op tv.
Ik nietquote:
maar dat duurt nog ff, moeten we eeerst dit topic vol lullenquote:
Dat is ons wel vaker gelukt.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar dat duurt nog ff, moeten we eeerst dit topic vol lullen
Ow die moet je even uitleggenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
zo, vandaag weer even blij geworden dat ik geen vriendin heb en nu slapen!
moet nu wel lukker.. je bent zeer spraakzaam vandaagquote:
Vast welquote:
En al een smoesje verzonnen?quote:
Que?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
moet nu wel lukker.. je bent zeer spraakzaam vandaag
oooh, vriend+vriendin hadden een conflict (lang leve de carkit en dat ik alles mee kon horen) en daarin was de dame nogal extreem onredelijk...quote:
Als in: je bent meestal een stuk stiller.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:17 schreef dawg het volgende:
Que?
En ik ga dit topic niet in mijn eentje vollullen natuurlijk.
Die beschuldigen komen wel vaker in een relatie voor.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh, vriend+vriendin hadden een conflict (lang leve de carkit en dat ik alles mee kon horen) en daarin was de dame nogal extreem onredelijk...
Oow dat heb ik heel vaak mijn zus. Ik bemoei me er dan meequote:Op zondag 3 mei 2009 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh, vriend+vriendin hadden een conflict (lang leve de carkit en dat ik alles mee kon horen) en daarin was de dame nogal extreem onredelijk...
Nee, maar wel eerlijk, toch?quote:
Het komt en het gaat. De laatste tijd gaat het wat vaker.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als in: je bent meestal een stuk stiller.
dat snap ik...
The man who can't be moved is mooiquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
zo, vandaag weer even blij geworden dat ik geen vriendin heb en nu slapen!
Aha!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vandaar ook de opmerking.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Het komt en het gaat. De laatste tijd gaat het wat vaker.
True, eerlijkheid is goedquote:Op zondag 3 mei 2009 23:20 schreef Nouk84 het volgende:
Nee, maar wel eerlijk, toch?Ga ik ook niet doen, trouwens
Begint over 40 sec in mijn iTunesquote:
Waarschijnlijk lekker star haar zin doordouwen en de man neerpraten. Zou doet mn zus wel eens met haar vriend.quote:
En dat maakt jou blij dan je vriendinloos bent?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
waarschijnlijk omdat dr vriend niet luistert....quote:Op zondag 3 mei 2009 23:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lekker star haar zin doordouwen en de man neerpraten. Zou doet mn zus wel eens met haar vriend.
Ja, dat is wel dé smilie die mij omschrijftquote:
Dit is de mijne:quote:Op zondag 3 mei 2009 23:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel dé smilie die mij omschrijft
Mwa, wat Snuit zegt is dat hij het als buitenstaander bestempelt a;s onredelijk, dat is anders dan dat die vriend het zou zeggen imo...quote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat dr vriend niet luistert....
dat zijn vrij standaard communicatiefoutjes tussen man en vrouw. de man zal het altijd onredelijk noemen, de vrouw zal altijd zeggen dat de man niet luistert naar wat ze zegt (ik bedoel dus niet luisteren in de vorm van uitvoeren wat ze opdraagt, maar gewoon luisteren)
leuk he, relaties
die heb ik gelukkig niet,ik doe alleen maar aan verkering, dan heb je dat soort gedoe niet hihihihi
Nou, ze zijn heel even apart gaan wonen, en daarnet waren wij voor haar een slaapbank en kast uit mijn kamertje aan het halen en naar haar kamer aan het brengen zodat ze niet alles nieuw hoeft te kopen aangezien ze er van uit gaan dat het tijdelijk is. Dus wij 2x heen en weer rijden omdat het veel meer en zwaarder was dan we aanvankelijk dachten. Hadden ze elkaar aan de lijn (lang leven de carkit) verteld hij dat ie even iets later is om haar van der werk op te halen omdat het iets meer was dan hij dacht en ook nog even haar tas op moest halen bij hem thuis etc.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
die heb ik gelukkig niet,ik doe alleen maar aan verkering, dan heb je dat soort gedoe niet hihihihi
kutmuts!quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
zegt hij weer, schat, niet zo zeuren aub, ik sjees me rot en ben zo bij je.
Ow, ow!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel dé smilie die mij omschrijft
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ze zijn heel even apart gaan wonen, en daarnet waren wij voor haar een slaapbank en kast uit mijn kamertje aan het halen en naar haar kamer aan het brengen zodat ze niet alles nieuw hoeft te kopen aangezien ze er van uit gaan dat het tijdelijk is. Dus wij 2x heen en weer rijden omdat het veel meer en zwaarder was dan we aanvankelijk dachten. Hadden ze elkaar aan de lijn (lang leven de carkit) verteld hij dat ie even iets later is om haar van der werk op te halen omdat het iets meer was dan hij dacht en ook nog even haar tas op moest halen bij hem thuis etc.
begon ze te zeggen dat hij beter had moeten plannen etc etc.
verbinding verbroken door haar
belt ze later boos terug, jaaaaaaaah, je moet mij geen zeur noemen omdat jouw planning niet klopt!
en weer verbinding verbroken
Waarschijnlijk heeft ie juist de pech dat ie moet luisteren en dus de frustraties worden gebotvierd op de dichtstbijzijnde aanwezige. Daarna trok ie zn bek open waarna de spraakwaterval van vrouwelijke zijde eigenlijk niet meer te houden is.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat dr vriend niet luistert....
dat zijn vrij standaard communicatiefoutjes tussen man en vrouw. de man zal het altijd onredelijk noemen, de vrouw zal altijd zeggen dat de man niet luistert naar wat ze zegt (ik bedoel dus niet luisteren in de vorm van uitvoeren wat ze opdraagt, maar gewoon luisteren)
leuk he, relaties
oh ik neem mijn opmerking terug..... ze zeurt idd....quote:Op zondag 3 mei 2009 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ze zijn heel even apart gaan wonen, en daarnet waren wij voor haar een slaapbank en kast uit mijn kamertje aan het halen en naar haar kamer aan het brengen zodat ze niet alles nieuw hoeft te kopen aangezien ze er van uit gaan dat het tijdelijk is. Dus wij 2x heen en weer rijden omdat het veel meer en zwaarder was dan we aanvankelijk dachten. Hadden ze elkaar aan de lijn (lang leven de carkit) verteld hij dat ie even iets later is om haar van der werk op te halen omdat het iets meer was dan hij dacht en ook nog even haar tas op moest halen bij hem thuis etc.
belt ze later boos terug, jaaaaaaaah, je moet mij geen zeur noemen omdat jouw planning niet klopt!
Haha, ik heb geen ideequote:Op zondag 3 mei 2009 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow, ow!
Welke omschrijft mij?
*nieuwsgierig is*
Valt nog wel mee eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat vind jij helemaal nietquote:
quote:
Och er zijn wel eens borden en glazen tegen de muur gekwakt omdat de kleur van het behang niet goed was. Die hield ik niet lang vol nee.quote:
is er een smiley die lief lacht en veel kletst? dan is dat JBquote:
Damn!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:36 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Och er zijn wel eens borden en glazen tegen de muur gekwakt omdat de kleur van het behang niet goed was. Die hield ik niet lang vol nee.
Lach ik lief ja?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is er een smiley die lief lacht en veel kletst? dan is dat JB
Ik geloof jequote:Op zondag 3 mei 2009 23:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is er een smiley die lief lacht en veel kletst? dan is dat JB
Slaap lekker!quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:36 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Och er zijn wel eens borden en glazen tegen de muur gekwakt omdat de kleur van het behang niet goed was. Die hield ik niet lang vol nee.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb lekker Oscars gekregen in mijn Fobo!
Slechte relaties, blijkbaar..quote:
Dacht ook niet echt na met mn hoofd.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hoe hebben ze je ooit zo ver gekregen ze mee naar huis te nemen..
Ik heb in mijn slechte relatie heul goed geleerd hoe het niet moet, inderdaad..quote:Op zondag 3 mei 2009 23:43 schreef halfbearad het volgende:
Tja, zonder slechte zijn er ook geen goede.
Zo leuke vriendin zegquote:Op zondag 3 mei 2009 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lekker nummer!quote:
ik hoop dat ik het ook eens geleerd heb na al mijn slechte relaties....quote:Op zondag 3 mei 2009 23:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn slechte relatie heul goed geleerd hoe het niet moet, inderdaad..
Soms heb je die, helaas..quote:Op zondag 3 mei 2009 23:46 schreef dawg het volgende:
Wat is dat toch met die slechte relaties tegenwoordig? Gedoe ook altijd.
Ik dacht al even dat ik de enige was.. Over 6 uur gaat de wekker...quote:Op zondag 3 mei 2009 23:46 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb bij nader inzien geen zin om te gaan slapen
Ik vind het voornamelijk lastig begrijpen.. maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:46 schreef dawg het volgende:
Wat is dat toch met die slechte relaties tegenwoordig? Gedoe ook altijd.
Vast wel!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hoop dat ik het ook eens geleerd heb na al mijn slechte relaties....
Mijne pas over 8 uurquote:Op zondag 3 mei 2009 23:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat ik de enige was.. Over 6 uur gaat de wekker...
Vertel..quote:Op zondag 3 mei 2009 23:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk lastig begrijpen.. maar dat zal wel aan mij liggen
Ik vraag me dan altijd af wat het was dat maakte dat iemand verliefd op zo'n zeurkous wordt.quote:
dat mensen soms zo moeilijk kunnen doen om bepaalde dingen (Bv het voorbeeld van Snuit).quote:
Afkappen omdat ze naar het buitenland moest?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:50 schreef halfbearad het volgende:
Ik ben weer helemaalmet mn ex (nee, niet die met de werpimpuls).
We konden het goed vinden maar kapten het af nadat ze naar het buitenland moest. Ik heb weer lang met haar gepraat en de gevoelens zijn er nog. Einde van de maand is ze weer bij mij.
Woei!
Oow ja, dat snap ik ook niet inderdaad..quote:Op zondag 3 mei 2009 23:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat mensen soms zo moeilijk kunnen doen om bepaalde dingen (Bv het voorbeeld van Snuit).
Wat zij zegtquote:Op zondag 3 mei 2009 23:51 schreef Pien85 het volgende:
Doe mij 's een leuk vriendinnetje...
Te lang. Maar kennelijk korter.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Afkappen omdat ze naar het buitenland moest?Hoe lang moest ze dan wel niet?
Tof voor je.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:50 schreef halfbearad het volgende:
Ik ben weer helemaalmet mn ex (nee, niet die met de werpimpuls).
We konden het goed vinden maar kapten het af nadat ze naar het buitenland moest. Ik heb weer lang met haar gepraat en de gevoelens zijn er nog. Einde van de maand is ze weer bij mij.
Woei!
Generalisatiequote:
nee dat snap ik. Staat er ook los van opzich wel beetje.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:52 schreef Nouk84 het volgende:
Oow ja, dat snap ik ook niet inderdaad..
Maar een slechte relatie hoeft niet daardoor te komen..
We zijn je agenda/moeder/vrouw niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:53 schreef KudFokker het volgende:
Mijn wekker gaat over 6 uurik ga slapen
Spreek jullie morgen
Kunnen jullie me morgen helpen herinneren dat ik de tandarts moet bellen en een vrije dag moet aanvragen?
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
denk het wel, de verkering gaat best goed
Nee ik ook niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee dat snap ik. Staat er ook los van opzich wel beetje.
Maargoed ik 'snap' toch niks (meer) van die gevoelens.. hoe dat werkt (of juist niet werkt), wat het met je doet en hoe je daar zo aan vast kan zitten.
uh?quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:55 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ze zou 4 jaar lang gaan studeren. Maar kennelijk vlot het niet zo.
jij was er laatst nog mee onder de pannequote:
4 jaar is inderdaad wel errug langquote:Op zondag 3 mei 2009 23:55 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ze zou 4 jaar lang gaan studeren. Maar kennelijk vlot het niet zo.
I know, maar kijk hoe dat gelopen is. Daarom snap ik het ook niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij was er laatst nog mee onder de panne
Iets langer dan een half jaar.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
4 jaar is inderdaad wel errug langHoe lang is ze nou uiteindelijk weg geweest?
heb ik al... en ik mis haar... het is koud hier in de bedstedequote:
Ben je nog wel een stapje verder dan ikquote:Op zondag 3 mei 2009 23:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know, maar kijk hoe dat gelopen is. Daarom snap ik het ook niet.
Maybe. Liefde is een vreemde ziekte.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben je nog wel een stapje verder dan ik
ik wil dan wel eens goed ziek wordenquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb ik al... en ik mis haar... het is koud hier in de bedstede
En dat verdien je ook!quote:Op maandag 4 mei 2009 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik wil dan wel eens goed ziek worden
Sowiezo kansloos, die vriend werkt zich uit de naad voor haar gaat zij lopen zeuren.....hoe kansloos ben je dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat het was dat maakte dat iemand verliefd op zo'n zeurkous wordt.
Of zoals een vriend van mij zei over zo'n stel waar zij ook verschrikkelijk zeurde:"Zijn ze nog bij elkaar? Dan moet ze wel verdomd lekker neuken."
ohsorry 2e kleffe post van mij: ik geloof dat ik wel goed ziek ben..... op deze manier danquote:Op maandag 4 mei 2009 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik wil dan wel eens goed ziek worden
Ik zou er ook heel kriegel van worden.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowiezo kansloos, die vriend werkt zich uit de naad voor haar gaat zij lopen zeuren.....hoe kansloos ben je dan.
Aan je onderschrift te lezen (Control Freak) ligt de situatie andersom.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou er ook heel kriegel van worden.
Ik ben aan het bellenquote:
naar m'n bed verhuistquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hang es op dan....wij zijn hier...je vrienden
vrienden, wutquote:Op maandag 4 mei 2009 00:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hang es op dan....wij zijn hier...je vrienden
Gezelligquote:
Nee, ik ben daar wat slimmer in. Als ik weet dat mensen bijvoorbeeld structureel te laat komen, dan spreek ik een half uur eerder af dan de bedoeling is en dat gaat altijd goed.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Aan je onderschrift te lezen (Control Freak) ligt de situatie andersom.
Dat deed een vriend van me ook altijd bij iemand die altijd te laat kwamquote:Op maandag 4 mei 2009 00:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar wat slimmer in. Als ik weet dat mensen bijvoorbeeld structureel te laat komen, dan spreek ik een half uur eerder af dan de bedoeling is en dat gaat altijd goed.
Het voorkomt een hoop irritatiequote:Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat deed een vriend van me ook altijd bij iemand die altijd te laat kwam
Mwoh, ik ga heel saai liggen lezen. Veel hete passages komen ook niet echt voor in het boek dat ik nu lees.quote:
Dank jequote:
Maar je kroop toch bij mij in bed?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:17 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mwoh, ik ga heel saai liggen lezen. Veel hete passages komen ook niet echt voor in het boek dat ik nu lees.
Dat doe ik ookquote:Op maandag 4 mei 2009 00:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar wat slimmer in. Als ik weet dat mensen bijvoorbeeld structureel te laat komen, dan spreek ik een half uur eerder af dan de bedoeling is en dat gaat altijd goed.
Maar jij gaat prono kijken waar ik bij lig. Alsof ik niet genoeg benquote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je kroop toch bij mij in bed?
ik hoef geen saaie mensen in bed
Ik deed/doe dat ook altijd is idd veel gemakkelijker.quote:
Daar heb je een puntquote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Maar jij gaat prono kijken waar ik bij lig. Alsof ik niet genoeg ben
oh ik wel, maar ik mag straks alleen naar bedquote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je kroop toch bij mij in bed?
ik hoef geen saaie mensen in bed
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik deed/doe dat ook altijd is idd veel gemakkelijker.
Maar als iemand niet altijd te laat komt en er komt een keer wat tussen, ga ik ook echt niet moeilijk doen, kan altijd gebeuren toch?
Liever niemand in bed dan een saai iemand tochquote:Op maandag 4 mei 2009 00:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh ik wel, maar ik mag straks alleen naar bed![]()
geen gesnurk naast me dus ik kan gewoon in bed blijven ipv vluchten naar de bank ofzo
ow en met mijn schone beddengoed, mn favoriete dekbed
Als kijken niet meer genoeg is, hoor ik het wel van je. Ik heb een flinke boekenlegger.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb je een puntGa dan maar in je eigen bedje slapen
ik heb geen speeltjes nodig, heb m'n eigen welquote:Op maandag 4 mei 2009 00:23 schreef halfbearad het volgende:
Als kijken niet meer genoeg is, hoor ik het wel van je. Ik heb een flinke boekenlegger.
jah!!quote:Op maandag 4 mei 2009 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Liever niemand in bed dan een saai iemand tochDan heb je het bed tenminste voor jezelf zoals je zegt. stukken beter
ow...verslaafd aan samen slapen?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gemerkt dat ik de laatste tijd gewoon minder goed slaap in mn eentje thuis
Dat is niet goed
Bye kutmutsquote:
Nou, dat hoop ik niet, want dat gebeurt nog altijd stukken minder vaak dan alleenquote:
he wij zouden het topic nog vollullen toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Met die nieuwe ava lijk je net soort van iemand anders, vind ik.
En weg, maffen. Adios.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik niet, want dat gebeurt nog altijd stukken minder vaak dan alleen
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb nu al vanaf dinsdagavond samen geslapenen vriendje wil misschien nog dichter bij komen wonen
Mwah, het wordt hier geen latertje vandaagquote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef Murmeli het volgende:
ah de nachtploeg is ook weer binnen zie ik
hoi ado!
Hey babequote:
Meer mezelf?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Met die nieuwe ava lijk je net soort van iemand anders, vind ik.
En weg, maffen. Adios.
Gesprek met wie?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:31 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus, wat een gesprek
Ik geloof dat ik ook maar slapen ga..En mijn wekker later zet..
Iemand die ik woensdag heb ontmoet. En is nogal een vreemd figuur, zeg maarquote:
gewoon zeggen dat je moe bent en dan gezellig het topic mee vollullenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Iemand die ik woensdag heb ontmoet. En is nogal een vreemd figuur, zeg maar
Jij deed niet aan hoi enzoquote:Op maandag 4 mei 2009 00:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
topic vol duurt niet lang meer
en hoi Ado
en truste Nouk
Doe ik ook eigenlijk niet...quote:Op maandag 4 mei 2009 00:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij deed niet aan hoi enzo
Vandaar dat ik ook niks zei he
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe ik ook eigenlijk niet...
Ik maak een uitzondering voor je
Het gaat goed hequote:
Is te klef...quote:
moet je dat regelen denk ik... wel als het beetje warm is anders vind ik het niet leuk voor JBquote:Op maandag 4 mei 2009 00:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het gaat goed he![]()
Ik zie haar alleen op pumps lopen, zonder verder wat aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |