vrienden, wutquote:Op maandag 4 mei 2009 00:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hang es op dan....wij zijn hier...je vrienden
Gezelligquote:
Nee, ik ben daar wat slimmer in. Als ik weet dat mensen bijvoorbeeld structureel te laat komen, dan spreek ik een half uur eerder af dan de bedoeling is en dat gaat altijd goed.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:09 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Aan je onderschrift te lezen (Control Freak) ligt de situatie andersom.
Dat deed een vriend van me ook altijd bij iemand die altijd te laat kwamquote:Op maandag 4 mei 2009 00:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar wat slimmer in. Als ik weet dat mensen bijvoorbeeld structureel te laat komen, dan spreek ik een half uur eerder af dan de bedoeling is en dat gaat altijd goed.
Het voorkomt een hoop irritatiequote:Op maandag 4 mei 2009 00:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat deed een vriend van me ook altijd bij iemand die altijd te laat kwam
Mwoh, ik ga heel saai liggen lezen. Veel hete passages komen ook niet echt voor in het boek dat ik nu lees.quote:
Dank jequote:
Maar je kroop toch bij mij in bed?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:17 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Mwoh, ik ga heel saai liggen lezen. Veel hete passages komen ook niet echt voor in het boek dat ik nu lees.
Dat doe ik ookquote:Op maandag 4 mei 2009 00:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar wat slimmer in. Als ik weet dat mensen bijvoorbeeld structureel te laat komen, dan spreek ik een half uur eerder af dan de bedoeling is en dat gaat altijd goed.
Maar jij gaat prono kijken waar ik bij lig. Alsof ik niet genoeg benquote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je kroop toch bij mij in bed?
ik hoef geen saaie mensen in bed
Ik deed/doe dat ook altijd is idd veel gemakkelijker.quote:
Daar heb je een puntquote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Maar jij gaat prono kijken waar ik bij lig. Alsof ik niet genoeg ben
oh ik wel, maar ik mag straks alleen naar bedquote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar je kroop toch bij mij in bed?
ik hoef geen saaie mensen in bed
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik deed/doe dat ook altijd is idd veel gemakkelijker.
Maar als iemand niet altijd te laat komt en er komt een keer wat tussen, ga ik ook echt niet moeilijk doen, kan altijd gebeuren toch?
Liever niemand in bed dan een saai iemand tochquote:Op maandag 4 mei 2009 00:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh ik wel, maar ik mag straks alleen naar bed![]()
geen gesnurk naast me dus ik kan gewoon in bed blijven ipv vluchten naar de bank ofzo
ow en met mijn schone beddengoed, mn favoriete dekbed
Als kijken niet meer genoeg is, hoor ik het wel van je. Ik heb een flinke boekenlegger.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar heb je een puntGa dan maar in je eigen bedje slapen
ik heb geen speeltjes nodig, heb m'n eigen welquote:Op maandag 4 mei 2009 00:23 schreef halfbearad het volgende:
Als kijken niet meer genoeg is, hoor ik het wel van je. Ik heb een flinke boekenlegger.
jah!!quote:Op maandag 4 mei 2009 00:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Liever niemand in bed dan een saai iemand tochDan heb je het bed tenminste voor jezelf zoals je zegt. stukken beter
ow...verslaafd aan samen slapen?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gemerkt dat ik de laatste tijd gewoon minder goed slaap in mn eentje thuis
Dat is niet goed
Bye kutmutsquote:
Nou, dat hoop ik niet, want dat gebeurt nog altijd stukken minder vaak dan alleenquote:
he wij zouden het topic nog vollullen toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Met die nieuwe ava lijk je net soort van iemand anders, vind ik.
En weg, maffen. Adios.
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nou, dat hoop ik niet, want dat gebeurt nog altijd stukken minder vaak dan alleen
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik heb nu al vanaf dinsdagavond samen geslapenen vriendje wil misschien nog dichter bij komen wonen
Mwah, het wordt hier geen latertje vandaagquote:Op maandag 4 mei 2009 00:19 schreef Murmeli het volgende:
ah de nachtploeg is ook weer binnen zie ik
hoi ado!
Hey babequote:
Meer mezelf?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Met die nieuwe ava lijk je net soort van iemand anders, vind ik.
En weg, maffen. Adios.
Gesprek met wie?quote:Op maandag 4 mei 2009 00:31 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus, wat een gesprek
Ik geloof dat ik ook maar slapen ga..En mijn wekker later zet..
Iemand die ik woensdag heb ontmoet. En is nogal een vreemd figuur, zeg maarquote:
gewoon zeggen dat je moe bent en dan gezellig het topic mee vollullenquote:Op maandag 4 mei 2009 00:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Iemand die ik woensdag heb ontmoet. En is nogal een vreemd figuur, zeg maar
Jij deed niet aan hoi enzoquote:Op maandag 4 mei 2009 00:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
topic vol duurt niet lang meer
en hoi Ado
en truste Nouk
Doe ik ook eigenlijk niet...quote:Op maandag 4 mei 2009 00:41 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij deed niet aan hoi enzo
Vandaar dat ik ook niks zei he
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Doe ik ook eigenlijk niet...
Ik maak een uitzondering voor je
Het gaat goed hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |