I know, maar kijk hoe dat gelopen is. Daarom snap ik het ook niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij was er laatst nog mee onder de panne
Iets langer dan een half jaar.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
4 jaar is inderdaad wel errug langHoe lang is ze nou uiteindelijk weg geweest?
heb ik al... en ik mis haar... het is koud hier in de bedstedequote:
Ben je nog wel een stapje verder dan ikquote:Op zondag 3 mei 2009 23:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
I know, maar kijk hoe dat gelopen is. Daarom snap ik het ook niet.
Maybe. Liefde is een vreemde ziekte.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ben je nog wel een stapje verder dan ik
ik wil dan wel eens goed ziek wordenquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:58 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
heb ik al... en ik mis haar... het is koud hier in de bedstede
En dat verdien je ook!quote:Op maandag 4 mei 2009 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik wil dan wel eens goed ziek worden
Sowiezo kansloos, die vriend werkt zich uit de naad voor haar gaat zij lopen zeuren.....hoe kansloos ben je dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd af wat het was dat maakte dat iemand verliefd op zo'n zeurkous wordt.
Of zoals een vriend van mij zei over zo'n stel waar zij ook verschrikkelijk zeurde:"Zijn ze nog bij elkaar? Dan moet ze wel verdomd lekker neuken."
ohsorry 2e kleffe post van mij: ik geloof dat ik wel goed ziek ben..... op deze manier danquote:Op maandag 4 mei 2009 00:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ik wil dan wel eens goed ziek worden
Ik zou er ook heel kriegel van worden.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowiezo kansloos, die vriend werkt zich uit de naad voor haar gaat zij lopen zeuren.....hoe kansloos ben je dan.
Aan je onderschrift te lezen (Control Freak) ligt de situatie andersom.quote:Op maandag 4 mei 2009 00:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zou er ook heel kriegel van worden.
Ik ben aan het bellenquote:
naar m'n bed verhuistquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hang es op dan....wij zijn hier...je vrienden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |