Dacht ook niet echt na met mn hoofd.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:40 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hoe hebben ze je ooit zo ver gekregen ze mee naar huis te nemen..
Ik heb in mijn slechte relatie heul goed geleerd hoe het niet moet, inderdaad..quote:Op zondag 3 mei 2009 23:43 schreef halfbearad het volgende:
Tja, zonder slechte zijn er ook geen goede.
Zo leuke vriendin zegquote:Op zondag 3 mei 2009 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ze zijn heel even apart gaan wonen, en daarnet waren wij voor haar een slaapbank en kast uit mijn kamertje aan het halen en naar haar kamer aan het brengen zodat ze niet alles nieuw hoeft te kopen aangezien ze er van uit gaan dat het tijdelijk is. Dus wij 2x heen en weer rijden omdat het veel meer en zwaarder was dan we aanvankelijk dachten. Hadden ze elkaar aan de lijn (lang leven de carkit) verteld hij dat ie even iets later is om haar van der werk op te halen omdat het iets meer was dan hij dacht en ook nog even haar tas op moest halen bij hem thuis etc.
begon ze te zeggen dat hij beter had moeten plannen etc etc.
zegt hij weer, schat, niet zo zeuren aub, ik sjees me rot en ben zo bij je.
verbinding verbroken door haar
belt ze later boos terug, jaaaaaaaah, je moet mij geen zeur noemen omdat jouw planning niet klopt!
en weer verbinding verbroken
Lekker nummer!quote:
ik hoop dat ik het ook eens geleerd heb na al mijn slechte relaties....quote:Op zondag 3 mei 2009 23:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb in mijn slechte relatie heul goed geleerd hoe het niet moet, inderdaad..
Soms heb je die, helaas..quote:Op zondag 3 mei 2009 23:46 schreef dawg het volgende:
Wat is dat toch met die slechte relaties tegenwoordig? Gedoe ook altijd.
Ik dacht al even dat ik de enige was.. Over 6 uur gaat de wekker...quote:Op zondag 3 mei 2009 23:46 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb bij nader inzien geen zin om te gaan slapen
Ik vind het voornamelijk lastig begrijpen.. maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:46 schreef dawg het volgende:
Wat is dat toch met die slechte relaties tegenwoordig? Gedoe ook altijd.
Vast wel!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hoop dat ik het ook eens geleerd heb na al mijn slechte relaties....
Mijne pas over 8 uurquote:Op zondag 3 mei 2009 23:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat ik de enige was.. Over 6 uur gaat de wekker...
Vertel..quote:Op zondag 3 mei 2009 23:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk lastig begrijpen.. maar dat zal wel aan mij liggen
Ik vraag me dan altijd af wat het was dat maakte dat iemand verliefd op zo'n zeurkous wordt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |