quote:Op zondag 3 mei 2009 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ze zijn heel even apart gaan wonen, en daarnet waren wij voor haar een slaapbank en kast uit mijn kamertje aan het halen en naar haar kamer aan het brengen zodat ze niet alles nieuw hoeft te kopen aangezien ze er van uit gaan dat het tijdelijk is. Dus wij 2x heen en weer rijden omdat het veel meer en zwaarder was dan we aanvankelijk dachten. Hadden ze elkaar aan de lijn (lang leven de carkit) verteld hij dat ie even iets later is om haar van der werk op te halen omdat het iets meer was dan hij dacht en ook nog even haar tas op moest halen bij hem thuis etc.
begon ze te zeggen dat hij beter had moeten plannen etc etc.
zegt hij weer, schat, niet zo zeuren aub, ik sjees me rot en ben zo bij je.
verbinding verbroken door haar
belt ze later boos terug, jaaaaaaaah, je moet mij geen zeur noemen omdat jouw planning niet klopt!
en weer verbinding verbroken
Waarschijnlijk heeft ie juist de pech dat ie moet luisteren en dus de frustraties worden gebotvierd op de dichtstbijzijnde aanwezige. Daarna trok ie zn bek open waarna de spraakwaterval van vrouwelijke zijde eigenlijk niet meer te houden is.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat dr vriend niet luistert....
dat zijn vrij standaard communicatiefoutjes tussen man en vrouw. de man zal het altijd onredelijk noemen, de vrouw zal altijd zeggen dat de man niet luistert naar wat ze zegt (ik bedoel dus niet luisteren in de vorm van uitvoeren wat ze opdraagt, maar gewoon luisteren)
leuk he, relaties
die heb ik gelukkig niet,ik doe alleen maar aan verkering, dan heb je dat soort gedoe niet hihihihi
oh ik neem mijn opmerking terug..... ze zeurt idd....quote:Op zondag 3 mei 2009 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ze zijn heel even apart gaan wonen, en daarnet waren wij voor haar een slaapbank en kast uit mijn kamertje aan het halen en naar haar kamer aan het brengen zodat ze niet alles nieuw hoeft te kopen aangezien ze er van uit gaan dat het tijdelijk is. Dus wij 2x heen en weer rijden omdat het veel meer en zwaarder was dan we aanvankelijk dachten. Hadden ze elkaar aan de lijn (lang leven de carkit) verteld hij dat ie even iets later is om haar van der werk op te halen omdat het iets meer was dan hij dacht en ook nog even haar tas op moest halen bij hem thuis etc.
belt ze later boos terug, jaaaaaaaah, je moet mij geen zeur noemen omdat jouw planning niet klopt!
Haha, ik heb geen ideequote:Op zondag 3 mei 2009 23:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ow, ow!
Welke omschrijft mij?
*nieuwsgierig is*
Valt nog wel mee eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat vind jij helemaal nietquote:
quote:
Och er zijn wel eens borden en glazen tegen de muur gekwakt omdat de kleur van het behang niet goed was. Die hield ik niet lang vol nee.quote:
is er een smiley die lief lacht en veel kletst? dan is dat JBquote:
Damn!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:36 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Och er zijn wel eens borden en glazen tegen de muur gekwakt omdat de kleur van het behang niet goed was. Die hield ik niet lang vol nee.
Lach ik lief ja?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is er een smiley die lief lacht en veel kletst? dan is dat JB
Ik geloof jequote:Op zondag 3 mei 2009 23:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is er een smiley die lief lacht en veel kletst? dan is dat JB
Slaap lekker!quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:36 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Och er zijn wel eens borden en glazen tegen de muur gekwakt omdat de kleur van het behang niet goed was. Die hield ik niet lang vol nee.
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb lekker Oscars gekregen in mijn Fobo!
Slechte relaties, blijkbaar..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |