Zoiets ja. Ik noem dat dan huiswerk om geruchten te voorkomen.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef dawg het volgende:
[..]
Precies, eisenlijstje in de aanslag, en gaan met die banaan!
Murmquote:
Daar gaat je cover dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik noem dat dan huiswerk om geruchten te voorkomen.
Hey! En ja, ik geloof 't welquote:
Ik hou wel van een beetje roddel.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik noem dat dan huiswerk om geruchten te voorkomen.
Ik voorzie een nieuwe TT.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zijn nu niet veel getuigen.![]()
Spuiten en Slikken op tv.
Ik nietquote:
maar dat duurt nog ff, moeten we eeerst dit topic vol lullenquote:
Dat is ons wel vaker gelukt.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar dat duurt nog ff, moeten we eeerst dit topic vol lullen
Ow die moet je even uitleggenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
zo, vandaag weer even blij geworden dat ik geen vriendin heb en nu slapen!
moet nu wel lukker.. je bent zeer spraakzaam vandaagquote:
Vast welquote:
En al een smoesje verzonnen?quote:
Que?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
moet nu wel lukker.. je bent zeer spraakzaam vandaag
oooh, vriend+vriendin hadden een conflict (lang leve de carkit en dat ik alles mee kon horen) en daarin was de dame nogal extreem onredelijk...quote:
Als in: je bent meestal een stuk stiller.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:17 schreef dawg het volgende:
Que?
En ik ga dit topic niet in mijn eentje vollullen natuurlijk.
Die beschuldigen komen wel vaker in een relatie voor.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh, vriend+vriendin hadden een conflict (lang leve de carkit en dat ik alles mee kon horen) en daarin was de dame nogal extreem onredelijk...
Oow dat heb ik heel vaak mijn zus. Ik bemoei me er dan meequote:Op zondag 3 mei 2009 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oooh, vriend+vriendin hadden een conflict (lang leve de carkit en dat ik alles mee kon horen) en daarin was de dame nogal extreem onredelijk...
Nee, maar wel eerlijk, toch?quote:
Het komt en het gaat. De laatste tijd gaat het wat vaker.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als in: je bent meestal een stuk stiller.
dat snap ik...
The man who can't be moved is mooiquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
zo, vandaag weer even blij geworden dat ik geen vriendin heb en nu slapen!
Aha!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
vandaar ook de opmerking.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:20 schreef dawg het volgende:
[..]
Het komt en het gaat. De laatste tijd gaat het wat vaker.
True, eerlijkheid is goedquote:Op zondag 3 mei 2009 23:20 schreef Nouk84 het volgende:
Nee, maar wel eerlijk, toch?Ga ik ook niet doen, trouwens
Begint over 40 sec in mijn iTunesquote:
Waarschijnlijk lekker star haar zin doordouwen en de man neerpraten. Zou doet mn zus wel eens met haar vriend.quote:
En dat maakt jou blij dan je vriendinloos bent?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
waarschijnlijk omdat dr vriend niet luistert....quote:Op zondag 3 mei 2009 23:25 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Waarschijnlijk lekker star haar zin doordouwen en de man neerpraten. Zou doet mn zus wel eens met haar vriend.
Ja, dat is wel dé smilie die mij omschrijftquote:
Dit is de mijne:quote:Op zondag 3 mei 2009 23:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel dé smilie die mij omschrijft
Mwa, wat Snuit zegt is dat hij het als buitenstaander bestempelt a;s onredelijk, dat is anders dan dat die vriend het zou zeggen imo...quote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat dr vriend niet luistert....
dat zijn vrij standaard communicatiefoutjes tussen man en vrouw. de man zal het altijd onredelijk noemen, de vrouw zal altijd zeggen dat de man niet luistert naar wat ze zegt (ik bedoel dus niet luisteren in de vorm van uitvoeren wat ze opdraagt, maar gewoon luisteren)
leuk he, relaties
die heb ik gelukkig niet,ik doe alleen maar aan verkering, dan heb je dat soort gedoe niet hihihihi
Nou, ze zijn heel even apart gaan wonen, en daarnet waren wij voor haar een slaapbank en kast uit mijn kamertje aan het halen en naar haar kamer aan het brengen zodat ze niet alles nieuw hoeft te kopen aangezien ze er van uit gaan dat het tijdelijk is. Dus wij 2x heen en weer rijden omdat het veel meer en zwaarder was dan we aanvankelijk dachten. Hadden ze elkaar aan de lijn (lang leven de carkit) verteld hij dat ie even iets later is om haar van der werk op te halen omdat het iets meer was dan hij dacht en ook nog even haar tas op moest halen bij hem thuis etc.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
die heb ik gelukkig niet,ik doe alleen maar aan verkering, dan heb je dat soort gedoe niet hihihihi
kutmuts!quote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
zegt hij weer, schat, niet zo zeuren aub, ik sjees me rot en ben zo bij je.
Ow, ow!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, dat is wel dé smilie die mij omschrijft
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, ze zijn heel even apart gaan wonen, en daarnet waren wij voor haar een slaapbank en kast uit mijn kamertje aan het halen en naar haar kamer aan het brengen zodat ze niet alles nieuw hoeft te kopen aangezien ze er van uit gaan dat het tijdelijk is. Dus wij 2x heen en weer rijden omdat het veel meer en zwaarder was dan we aanvankelijk dachten. Hadden ze elkaar aan de lijn (lang leven de carkit) verteld hij dat ie even iets later is om haar van der werk op te halen omdat het iets meer was dan hij dacht en ook nog even haar tas op moest halen bij hem thuis etc.
begon ze te zeggen dat hij beter had moeten plannen etc etc.
zegt hij weer, schat, niet zo zeuren aub, ik sjees me rot en ben zo bij je.
verbinding verbroken door haar
belt ze later boos terug, jaaaaaaaah, je moet mij geen zeur noemen omdat jouw planning niet klopt!
en weer verbinding verbroken
Waarschijnlijk heeft ie juist de pech dat ie moet luisteren en dus de frustraties worden gebotvierd op de dichtstbijzijnde aanwezige. Daarna trok ie zn bek open waarna de spraakwaterval van vrouwelijke zijde eigenlijk niet meer te houden is.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat dr vriend niet luistert....
dat zijn vrij standaard communicatiefoutjes tussen man en vrouw. de man zal het altijd onredelijk noemen, de vrouw zal altijd zeggen dat de man niet luistert naar wat ze zegt (ik bedoel dus niet luisteren in de vorm van uitvoeren wat ze opdraagt, maar gewoon luisteren)
leuk he, relaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |