Ze kregen een brief waar het in stond.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hehe.Weten de deelnemers ook dat die 2 alleen maar bonen mogen eten? Of hebben ze dat een beetje in het midden gelaten?
Ik ook niet, ik zou het zelf heel erg vinden, en ik denk Amber ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik kan me niet voorstellen dat iemand met een slechte huid als die van Amber, zichzelf schattig vindt.
Een beetje haantje de voorste, maar verder wel een stoere meid, die er voor gaatquote:Op zondag 3 mei 2009 22:35 schreef Joylove het volgende:
Nah ff de diana pill er tegenaan gooien en haar puistjes zijn zo weg Ik vindt het een toppie meid
Ah okay, dan zullen ze het hopelijk wel goed in de gaten houden met elkaar, ik bedenk me ineens, als Jeroen die bonen allemaal op heeft dan moet hij natuurlijk de rest van de tijd vasten of niet?quote:
ze hebben een brief gekregen dat de streamers vinden dat ze te veel zeuren en klagenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:36 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat die bewoners niet zeuren over het eten
Ik was al van mijn stokje gegaan
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah okay, dan zullen ze het hopelijk wel goed in de gaten houden met elkaar, ik bedenk me ineens, als Jeroen die bonen allemaal op heeft dan moet hij natuurlijk de rest van de tijd vasten of niet?
omgquote:Op zondag 3 mei 2009 22:36 schreef Spooky4u het volgende:
Awwwh Eline doet me aan de niezende pandababy denken.
Durven ze niet meerquote:Op zondag 3 mei 2009 22:36 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat die bewoners niet zeuren over het eten
Ik was al van mijn stokje gegaan
Oeh, zuur zeg, ik hoop op allemaal heerlijk voedsel....quote:
Ik vind Marielin ook wel ok eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje haantje de voorste, maar verder wel een stoere meid, die er voor gaat![]()
Pim en Amber
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:41 schreef bbgirltje het volgende:
Die Amber, aansteller dat ze is. Daarom wilde ze Renate eruit hebben, dan kan ze de aandacht naar der toe trekken
Niets mis met Marielin, maar ik raak in de war van haarquote:
Vink nog wel meevallen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:41 schreef bbgirltje het volgende:
Die Amber, aansteller dat ze is. Daarom wilde ze Renate eruit hebben, dan kan ze de aandacht naar der toe trekken
Die kan idd wel aangekomen zijn, maar goed, zelf kan ze er ook wel wat van met harde botte opmerkingen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:43 schreef lies1958 het volgende:
Ik denk dat het met amber ook komt omdat bart nogal bits tegen haar deed bij die opdracht voor jeroen en eline.
Hij deed dat onterecht vond ik en ik denk dat het de druppel was voor amber.
Sloeg nergens op hoe bart kortaf deed tegen amber terwijl ze gewoon een vraag wilde zeggen dat hij kortaf tegen haar zei van je doet niet mee aan de opdracht dus je hoeft niets te vragen.
Ojee als roelandje het hoort wat wij zeggen oer calimero dan wil die vast face to face praten met ons hahahquote:
"wat is dat voor dope shit man, doe ff relaxt"quote:Op zondag 3 mei 2009 22:44 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Ojee als roelandje het hoort wat wij zeggen oer calimero dan wil die vast face to face praten met ons hahah![]()
Zelf wil zij ze ook graag uitdelen, dan moet ze ze ook maar ontvangenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:43 schreef lies1958 het volgende:
Ik denk dat het met amber ook komt omdat bart nogal bits tegen haar deed bij die opdracht voor jeroen en eline.
Sloeg nergens op hoe bart kortaf deed tegen amber terwijl ze gewoon een vraag wilde zeggen dat hij kortaf tegen haar zei van je doet niet mee aan de opdracht dus je hoeft niets te vragen.
Ja, maar dat weet hij zelf toch wel...........ik denk dat hij wel wat kan hebben hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah okay, dan zullen ze het hopelijk wel goed in de gaten houden met elkaar, ik bedenk me ineens, als Jeroen die bonen allemaal op heeft dan moet hij natuurlijk de rest van de tijd vasten of niet?
Er zijn wel een paar Fokkers die hij wil Fokkenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:44 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Ojee als roelandje het hoort wat wij zeggen oer calimero dan wil die vast face to face praten met ons hahah![]()
Ja van haar medespelers maar niet van iemand van boven.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:45 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Zelf wil zij ze ook graag uitdelen, dan moet ze ze ook maar ontvangen
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"wat is dat voor dope shit man, doe ff relaxt"
Bart denkt dat hij God isquote:Op zondag 3 mei 2009 22:46 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja van haar medespelers maar niet van iemand van boven.
hoezo korte nachtjes ? ze kunnen van 12 tot 8 slapen ... 8 uur slaap is voldoende en zijn nog maar 1 nacht wakker gehouden .... waarvan ze ook nog weer een paar uur gepakt hebben door gewoon niet door te gaan met de opdrachtquote:Op zondag 3 mei 2009 22:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja vooral slaap en rust is belangrijk. Ze hebben erg korte nachtjes achter de rug, dan neemt je mentale weerstand snel af. Dat is Amber (en de rest) ook duidelijk aan te zien. Maar ok, het zou ook zwaar worden was belooft. Kijken hoeveel iemand kan hebben gaat het toch ook deels om.
Die is pas echt zwaar, maar wel leukquote:Op zondag 3 mei 2009 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Pittig dagduel morgen,24 uur in de isoleer.
Vond ik ook wel een beetje hard van Bartquote:Op zondag 3 mei 2009 22:46 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja van haar medespelers maar niet van iemand van boven.
Ik hoop dat hij het zich wel realiseert, anders krijgt hij het nog zwaar.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet hij zelf toch wel...........ik denk dat hij wel wat kan hebben hoor.
Nee juist voor peter en marielin. Marielin vraagt elke keer om een dagduel en dan samen met peter apart en dan samen moeten afkicken van de nicotine.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is pas echt zwaar, maar wel leuk![]()
Dat lijkt mij er eentje voor Pim, die kan dat vast wel aan
Vind het aardig lang,ook slapen moet je dan daar.Pim kan dat welquote:Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is leuker met mensen die het niet aan kunnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar minder smerig dan wanneer je je bloederige kut in het cakeblik wastquote:Op zondag 3 mei 2009 22:49 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Puisten knijpen boven de pannen met eten vrijdag, nou dan ben je echt smerig
Ja hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:49 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
even smerigquote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar minder smerig dan wanneer je je bloederige kut in het cakeblik wast
Ze is de hele dag door met die puisten bezig.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:49 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Hij zit er elke dag wel even in, is niet nodig neequote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Bart doet gemaakt belangrijk en van daaruit zet hij iemand, ten onrechte, op zijn plaats...
Opdrachten moeten alleen per brief de Bunker in komen..
Sorry Bart, je hebt zelf gezegd slechte ervaringen te hebben met RLS, blijf dan ook op de achtergrond, je geilt in mijn ogen teveel op tv nu, je spreekt jezelf tegen.
Het is natuurljk wel zo dat Bart de regels bepaalt in die bunker, dat de bunker niet voor watjes is en als je de bal kaatst je hem terug kan verwachten, maar ik vond het vanaf het begin al vreemd dat Bart belangrijk kwam doen en de opdrachten persoonlijk beneden kwam brengen en uitleggen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Bart doet gemaakt belangrijk en van daaruit zet hij iemand, ten onrechte, op zijn plaats...
Sorry Bart, je hebt zelf gezegd slechte ervaringen te hebben met RLS, blijf dan ook op de achtergrond, je geilt in mijn ogen teveel op tv nu, je spreekt jezelf tegen.
Kneedschaal voor het brooddeeg toch?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dit is een grapje toch?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nah, nu ben jij jaloers omdat jij ze niet hebt?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is de hele dag door met die puisten bezig.
Dat is een obsessie voor haar.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:36 schreef Spooky4u het volgende:
Awwwh Eline doet me aan de niezende pandababy denken.
Ze zitten in een bunker, ik vind die aanwezigheid van Bart onnodig, afsluiten van elk menselijk kontakt..quote:Op zondag 3 mei 2009 22:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij zit er elke dag wel even in, is niet nodig nee
Nee, helaas niet, ipv douchen heeft ze haat k*t gewassen in de kneedschaal......quote:Op zondag 3 mei 2009 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is een grapje toch?
Of heb ik iets gemist?
Dat wou Renate wel gaan doen geloof ik, maar dat kon de rest nog wel op tijd tegenhoudenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is een grapje toch?
Of heb ik iets gemist?
Daarom moest Amber natuurlijk huilen, dat soort dingen trek je je toch aan.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vond ik ook wel een beetje hard van Bart
Eensch, die regie laat veel te veel van zich horen en ook zienquote:Op zondag 3 mei 2009 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurljk wel zo dat Bart de regels bepaalt in die bunker, dat de bunker niet voor watjes is en als je de bal kaatst je hem terug kan verwachten, maar ik vond het vanaf het begin al vreemd dat Bart belangrijk kwam doen en de opdrachten persoonlijk beneden kwam brengen en uitleggen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, nu ben jij jaloers omdat jij ze niet hebt?
Dat stoort mij helemaal niet. Dit is een heel andere aanpak dan BB of DGK. Laat hem maar binnen komen als hij dat nodig vindt.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij zit er elke dag wel even in, is niet nodig nee
Dat kan Pim wel aan, dus moet Pim er juist niet in. Lijkt me meer iets voor Eline en Jeroen. Nemen ze de bruine bonen maar mee.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bleghquote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, ipv douchen heeft ze haat k*t gewassen in de kneedschaal......
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:55 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat wou Renate wel gaan doen geloof ik, maar dat kon de rest nog wel op tijd tegenhouden
heb het maar half meegekregen ook, maar toch ;x
Edit: oh wel echt gedaan ook dus
Dat bart die opdrachten brengt maakt mij niet uit maar die opmerking gister tegen renate vond ik niet nodig en die tegen amber net ook niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Wat zei hij dan tegen Renate??quote:Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat bart die opdrachten brengt maakt mij niet uit maar die opmerking gister tegen renate vond ik niet nodig en die tegen amber net ook niet.
Als hij zich ergert aan dingen moet bart dat met zijn collega's bespreken en zijn iritatie niet ventileren naar kandidaten toe.
Hij speelt een beetje een commandant op dit moment. Maarja hij zou ook wel moe zijn maken tenslotte ook heel veel uren.
De opmerking naar Renate heb ik gemist maar die naar Amber vond ik wel kunnen. Dat ie een beetje de commandant speelt vind ik ook wel ok.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dat bart die opdrachten brengt maakt mij niet uit maar die opmerking gister tegen renate vond ik niet nodig en die tegen amber net ook niet.
Als hij zich ergert aan dingen moet bart dat met zijn collega's bespreken en zijn iritatie niet ventileren naar kandidaten toe.
Hij speelt een beetje een commandant op dit moment. Maarja hij zou ook wel moe zijn maken tenslotte ook heel veel uren.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
BB (belangrijke Bart) moet lekker achter zijn schermpje blijven zitten en een brief in de voorraadkast leggen of via een webcam zijn boodschap doorgeven.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:57 schreef lies1958 het volgende:
[..]
vind ik niet ... het is volgens mij steeds Amber die er weer door heen gaat tetteren als er iets uitgelegd wordt .... als ze nu eens een keer wacht totdat een ander uitgesproken is ... neuuuuquote:Op zondag 3 mei 2009 22:43 schreef lies1958 het volgende:
I s het ook en misplaatst, oeiii Bart je streammometje?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom moest Amber natuurlijk huilen, dat soort dingen trek je je toch aan.
oh, kut.quote:
Tja, die opmerking naar Amber... Subjectief hè.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
De opmerking naar Renate heb ik gemist maar die naar Amber vond ik wel kunnen. Dat ie een beetje de commandant speelt vind ik ook wel ok.
Zo erg vond ik het ook niet, ik denk wel dat het wat hard aankomt maar het is de bunker, geen vakantie resort. Al had hij het iets anders kunnen brengen, hij zei toch iets als jij doet niet mee met de opdracht dus je hoeft niets te vragen? Dat kun je je aantrekken.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
De opmerking naar Renate heb ik gemist maar die naar Amber vond ik wel kunnen. Dat ie een beetje de commandant speelt vind ik ook wel ok.
welterustenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef D. het volgende:
Ik lees morgen wel of er BigMacs geweest zijn of niet
welterusten allen
Ciao D.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef D. het volgende:
welterusten allen
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:00 schreef snetje het volgende:
[..]
vind ik niet ... het is volgens mij steeds Amber die er weer door heen gaat tetteren als er iets uitgelegd wordt .... als ze nu eens een keer wacht totdat een ander uitgesproken is ... neuuuu
Night D.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef D. het volgende:
welterusten allen
Trusten!quote:Op zondag 3 mei 2009 23:02 schreef D. het volgende:
welterusten allen
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:03 schreef Deisyy het volgende:
Amber: Jongens mag het licht aan
Peter (of Marielin): naar jou luisteren ze tenminste
Amber: Komt omdat ik zielig ben
| Forum Opties | |
|---|---|