Welke gluup?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef Tessio het volgende:
[..]
Jeroen houdt dit wel vol, schat ik zo in, over die gluup heb ik zwaar mijn bedenkingen...........einde piep.
Al een paar dagen, en vooral vandaag heeft hij laten zien wat hij waard isquote:
Wordt toch later, vanwege 2 mislukte opdrachten?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef Marrije het volgende:
Over een half uur mag het licht aan. Dan krijgen de anderen vast mcdonalds. Koud.
ze wachten vast tot het licht aan gaatquote:Op zondag 3 mei 2009 22:29 schreef blomst het volgende:
Jeroen gaat nu overdreven bonen eten, on de anderen rte sarren, dus kom op met al het lekkere eten voor de anderen.
hehe.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef Tessio het volgende:
[..]
Jeroen houdt dit wel vol, schat ik zo in, over die gluup heb ik zwaar mijn bedenkingen...........einde piep.
Gooien..............quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, ik gok dat ze heel lekkere dingen naar binnen gaan gooien.
Wat een onzin, ik kan me niet voorstellen dat iemand met een slechte huid als die van Amber, zichzelf schattig vindt.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ambers huid is juist mooi, geeft iets van imperfectie, en dat is schattig.
Zeker in combinatie met dat staartje.
Die 2 strafuur zijn dan voorbij.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wordt toch later, vanwege 2 mislukte opdrachten?
Daarom mag ik haar toch wel mooi vinden?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik kan me niet voorstellen dat iemand met een slechte huid als die van Amber, zichzelf schattig vindt.
Waar in Finland ? Ik zit er nl nu ookquote:Op zondag 3 mei 2009 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
OT: Lieske werkt tegenwoordig als juridisch medewerker in Finland en maakt het goed. Ik ken online een collega van haar die me foto's liet zien maar die mag ik helaas niet posten... ik kan wel zeggen dat ze een feestbeest is
Zelf zal ze het niet mooi vinden nee, maar ik vind ook dat het haar echt niet lelijker maakt hoor, maakt haar een stuk "menselijker" dan een Eline bv.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik kan me niet voorstellen dat iemand met een slechte huid als die van Amber, zichzelf schattig vindt.
Had die reaktie ff over het hoofd gezien, NIEMAND met zo'n huid is blij, het is mooi zoals jij er over schrijft Peter maar de persoon zelf??? dacht het niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor dat magquote:Op zondag 3 mei 2009 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daarom mag ik haar toch wel mooi vinden?
En zo slecht is die huid nou ook weer niet.
Ja vooral slaap en rust is belangrijk. Ze hebben erg korte nachtjes achter de rug, dan neemt je mentale weerstand snel af. Dat is Amber (en de rest) ook duidelijk aan te zien. Maar ok, het zou ook zwaar worden was belooft. Kijken hoeveel iemand kan hebben gaat het toch ook deels om.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:24 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Heeft niets met softie te maken.
Dat maakt je mens, ik heb ook zoiets deze dag was zwaar dus ze mogen best weer een rustige dag hebben.
Wat ik al eens eerder zei, het is wel leuk als er ook overlevers overblijven tot eind mei en niet dat iedereen straks wegloopt of eruit wordt gehaald omdat ze niets meer kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |