Ik dacht dat Peter zei dat hij net ook had staan huilen omdat hij het moeilijk had maar het was Marielin die het zei. Ze heeft af en toe net een mannenstem.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:07 schreef Passie36 het volgende:
Een dipmoment, vind ik niets mis mee.
Zullen ze allemaal hebben of krijgen
Moet kunnen en tot op heden vind ik van de vrouwen, Amber het allersterkste dus meid je mag best even een dip hebben hoor!
Kelly stemquote:Op zondag 3 mei 2009 22:10 schreef Deisyy het volgende:
D.![]()
[..]
Ik dacht dat Peter zei dat hij net ook had staan huilen omdat hij het moeilijk had maar het was Marielin die het zei. Ze heeft af en toe net een mannenstem.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaaaaaaaa
Het bewijs is geleverd
[ afbeelding ]
Ze heeft nu maar een klein duwtje nodig en de kraan gaat weer openquote:
Huhquote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Rica het volgende:
[..]
Een rustdag inlassen zou best wel ok zijn. Goed slapen, goed eten.
Het is mentaal best zwaar.
En in zn eentje meer dan de helft van de push upsquote:Op zondag 3 mei 2009 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dit zijn de omstandigheden waar Pim volgens mij pas echt goed gaat renderen. Een echte vent
Ja erg he.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef NrTH het volgende:
Marielin bedoelt het vast goed, maar bij elke "troostpoging" zegt ze: "Ja dat heb ik ook gehad".. Irritant
Dat zijn van die dooddoeners, waarvan je meteen dichtklapquote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef NrTH het volgende:
Marielin bedoelt het vast goed, maar bij elke "troostpoging" zegt ze: "Ja dat heb ik ook gehad".. Irritant
Pim is een heel goede speler, rustig, onopvallend (tot nu toe) dus die maakt een heel grote kans.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Marielin gaf aan net ook gejankt te hebben. Ze zitten er allemaal even doorheen volgens Peter. En Jeroen zei dat net ook. En Eline zat er gisteren doorheen.
Volgens mij gaat Pim als een tierelier!
Blijkt Amber ineens blond te zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef Susi het volgende:
Zo, als je ze dan plots in kleur ziet is dat wel heel wat anders zeg
Hmm, ik hoop dat ze zich een beetje herpakt, het is idd nog 3 weken.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze heeft nu maar een klein duwtje nodig en de kraan gaat weer open
Daar gaat je zomervakantiequote:Op zondag 3 mei 2009 22:10 schreef Gert het volgende:
Als ik het zo lees hier in de COS, de massa-afkeer jegens Eline, gaat het me een godsvermogen aan credits kosten om haar er in te houden.
Het gaat wel weer, maar ze mist wel haar vriendinnetjequote:Op zondag 3 mei 2009 22:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop dat ze zich een beetje herpakt, het is idd nog 3 weken.
Hoop het ook, Amber is toch de tofste/beste van de overgebleven vrouwen imoquote:Op zondag 3 mei 2009 22:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, ik hoop dat ze zich een beetje herpakt, het is idd nog 3 weken.
1000-400= 600quote:Op zondag 3 mei 2009 22:14 schreef Tessio het volgende:
Dus ¤600 erbij, dat hoorde ik Marielin net zeggen...........
Ik ben ook Amber-fanquote:Op zondag 3 mei 2009 22:15 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hoop het ook, Amber is toch de tofste/beste van de overgebleven vrouwen imo
Alsof dat een gezamenlijke afspraak is ofzo.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef Kinga het volgende:
Mag ik vragen wat Eline concreet verkeerd heeft gedaan? Dacht dat de meeste mannen haar wel geil vonden hier.
Ik stem voor Amber als pispaal. Kan dat wijf echt niet uitstaan.
Ja denk het ookquote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef blomst het volgende:
e heeft niks verkeerd gedaan, Komt dat Renate er niet meer is om tegen aan te zeiken.
Pim levert ook een hele grote bijdrage wat betreft fysieke inspanning.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pim is een heel goede speler, rustig, onopvallend (tot nu toe) dus die maakt een heel grote kans.
net als Eline![]()
ach, ze is een nakomertje.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Alsof dat een gezamenlijke afspraak is ofzo.
Als eline gewoon normaal volgens haar leeftijd praat en doet is ze best ok. Maar dat overdreven kinderachtig praten. Ze is geen zes meer. Het wekt bij mij argwaan op als iemand zo "ontwapenend" wil zijn. Die heeft ze achter de ellebogen denk ik dan.
Ach, daar komt ze wel over heen denk ik, nu er weer licht is zal het wel weer beter gaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat wel weer, maar ze mist wel haar vriendinnetje
Idd, even een dipje zal iedereen wel krijgen, misschien des te beter dat ze hem nu heeft.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:15 schreef NrTH het volgende:
[..]
Hoop het ook, Amber is toch de tofste/beste van de overgebleven vrouwen imo
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:16 schreef Rica het volgende:
[..]
Alsof dat een gezamenlijke afspraak is ofzo.
Als eline gewoon normaal volgens haar leeftijd praat en doet is ze best ok. Maar dat overdreven kinderachtig praten. Ze is geen zes meer. Het wekt bij mij argwaan op als iemand zo "ontwapenend" wil zijn. Die heeft ze achter de ellebogen denk ik dan.
Eigenlijk heeft niemand daar concreet nog iets fout gedaan. Ze zijn allemaal wel redelijk ok? Alleen bij Jeroen heb ik vette vraagtekens al gedraagt die zich de laatste dagen ook vrij rustig en normaal.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:11 schreef Kinga het volgende:
Mag ik vragen wat Eline concreet verkeerd heeft gedaan? Dacht dat de meeste mannen haar wel geil vonden hier.
Ik stem voor Amber als pispaal. Kan dat wijf echt niet uitstaan.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ze onderaan in de poll staat, zij gisteren bonzo moest eten en Eline vandaag bruine bonen krijgt en ze heeft een nieuwe pukkel ontdekt.'
Jahet moet ook hard zijn, heb je gelijk in. Ik zou ook niet geschikt zijn zo'n programma te regiseren. Had ze nu allemaal al weer eten gegeven en lekker laten uitslapen. Ben een softie.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
HuhHet mag wel wat zwaarder van mij hoor. Als ik ze afgelopen week bekeken heb dan werden ze, tot gisteren aan toe, steeds vrolijker en kregen ze steeds meer energie. Duidelijk een teken dat het te licht was.
OT: Lieske werkt tegenwoordig als juridisch medewerker in Finland en maakt het goed. Ik ken online een collega van haar die me foto's liet zien maar die mag ik helaas niet posten... ik kan wel zeggen dat ze een feestbeest isquote:
Hoe kunnen ze in vredesnaam iets anders in hun mond stoppen als de hele voedselvoorraad in beslag is genomen. Volgens mij hebben ze dat toch wel over het hoofd gezien?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:19 schreef Tessio het volgende:
Even van de bunkersite gepikt, voor degenen die er net inkomen, incl. myself.
Zondag 3 mei 21:10
De brief:
Het Dagduel gaat vandaag tussen Jeroen en Eline. Dit keer geen snelle opdracht, maar een langzame, uitgesmeerd over 48 uur. Eline en Jeroen, jullie worden op water en bruine bonen gezet. Degene die als eerste iets anders in zijn mond stopt, verliest.
In dat geval wordt ook de complete voedselvoorraad van de hele groep in beslag genomen, inclusief de bruine bonen van de verliezer, voor de complete tijd dat de opdracht nog duurt.
Ik vind Pim steeds leuker wordenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
Niet om het een of ander.
Maar Pim heeft wél een mooie warme stem.
Als ik de regie had gehad dan waren ze nu al bijna dood geweestquote:Op zondag 3 mei 2009 22:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Jahet moet ook hard zijn, heb je gelijk in. Ik zou ook niet geschikt zijn zo'n programma te regiseren. Had ze nu allemaal al weer eten gegeven en lekker laten uitslapen. Ben een softie.
En een leuke olijke kop en van die mooie zachte warme handenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:20 schreef Marrije het volgende:
Niet om het een of ander.
Maar Pim heeft wél een mooie warme stem.
Heeft niets met softie te maken.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Jahet moet ook hard zijn, heb je gelijk in. Ik zou ook niet geschikt zijn zo'n programma te regiseren. Had ze nu allemaal al weer eten gegeven en lekker laten uitslapen. Ben een softie.
Idd Amber is mooi om te zien, het is alleen jammer van haar huid, maar daar zal ze el overheen groeien en met de juiste behandeling blijven de littekens tot een minimum beperkt.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:23 schreef blomst het volgende:
Ik vind Amber mooier dan Eline.
Haar gezicht klopt wel, Eline haar neus is te groot.
Moest altijd om haar lachen,ze was nog zo kind.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
OT: Lieske werkt tegenwoordig als juridisch medewerker in Finland en maakt het goed. Ik ken online een collega van haar die me foto's liet zien maar die mag ik helaas niet posten... ik kan wel zeggen dat ze een feestbeest is
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En een leuke olijke kop en van die mooie zachte warme handen![]()
Ja, ze kon zo heftig verdrietig of verbaasd of vrolijk zijn. Ze ziet er nu een stuk damesachtiger uitquote:Op zondag 3 mei 2009 22:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moest altijd om haar lachen,ze was nog zo kind.
Daar ben ik het ook wel mee eens ja, maar met haar haar los is ze toch nog net iets knapper imoquote:Op zondag 3 mei 2009 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ambers huid is juist mooi, geeft iets van imperfectie, en dat is schattig.
Zeker in combinatie met dat staartje.
Ik denk niet dat de rest moet vasten tijdens het bruine bonen dieet, er komt vast nog wel eten het hok in.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze in vredesnaam iets anders in hun mond stoppen als de hele voedselvoorraad in beslag is genomen. Volgens mij hebben ze dat toch wel over het hoofd gezien?
Dan maar hopen dat jij ook onder de pukkels zit.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
gert kan rustig op zomervakantie help graag om eline bovenaan de lijst te houden ben al aardig bezig en nee heb geen bakken met geld en ben niet achterban........was toch al van plan om thuis te blijvenquote:
zal wel moeten, anders kunnen ze ook niet in de verleiding komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de rest moet vasten tijdens het bruine bonen dieet, er komt vast nog wel eten het hok in.
Jeroen houdt dit wel vol, schat ik zo in, over die gluup heb ik zwaar mijn bedenkingen...........einde piep.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:24 schreef kahaarin het volgende:
Dus als ik het goed bgrijp moeten die twee 2 dagen doen met die bruine bonen, zo lang zij niets anders eten dan die bruine bonen en water drinken mogen de anderen gewoon eten als de sirene gaat? En als 1 van de 2 iets anders eet wordt de hele groep gestraft en mag de winnaar warm douchen en een item kiezen. Nou, ik denk dat ze zonder eten komen te zitten.
Precies, ik gok dat ze heel lekkere dingen naar binnen gaan gooien.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:27 schreef blomst het volgende:
[..]
zal wel moeten, anders kunnen ze ook niet in de verleiding komen.
Welke gluup?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef Tessio het volgende:
[..]
Jeroen houdt dit wel vol, schat ik zo in, over die gluup heb ik zwaar mijn bedenkingen...........einde piep.
Al een paar dagen, en vooral vandaag heeft hij laten zien wat hij waard isquote:
Wordt toch later, vanwege 2 mislukte opdrachten?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef Marrije het volgende:
Over een half uur mag het licht aan. Dan krijgen de anderen vast mcdonalds. Koud.
ze wachten vast tot het licht aan gaatquote:Op zondag 3 mei 2009 22:29 schreef blomst het volgende:
Jeroen gaat nu overdreven bonen eten, on de anderen rte sarren, dus kom op met al het lekkere eten voor de anderen.
hehe.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef Tessio het volgende:
[..]
Jeroen houdt dit wel vol, schat ik zo in, over die gluup heb ik zwaar mijn bedenkingen...........einde piep.
Gooien..............quote:Op zondag 3 mei 2009 22:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Precies, ik gok dat ze heel lekkere dingen naar binnen gaan gooien.
Wat een onzin, ik kan me niet voorstellen dat iemand met een slechte huid als die van Amber, zichzelf schattig vindt.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:25 schreef Peter6000 het volgende:
Die 2 strafuur zijn dan voorbij.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wordt toch later, vanwege 2 mislukte opdrachten?
Daarom mag ik haar toch wel mooi vinden?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik kan me niet voorstellen dat iemand met een slechte huid als die van Amber, zichzelf schattig vindt.
Waar in Finland ? Ik zit er nl nu ookquote:Op zondag 3 mei 2009 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
OT: Lieske werkt tegenwoordig als juridisch medewerker in Finland en maakt het goed. Ik ken online een collega van haar die me foto's liet zien maar die mag ik helaas niet posten... ik kan wel zeggen dat ze een feestbeest is
Zelf zal ze het niet mooi vinden nee, maar ik vind ook dat het haar echt niet lelijker maakt hoor, maakt haar een stuk "menselijker" dan een Eline bv.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik kan me niet voorstellen dat iemand met een slechte huid als die van Amber, zichzelf schattig vindt.
Had die reaktie ff over het hoofd gezien, NIEMAND met zo'n huid is blij, het is mooi zoals jij er over schrijft Peter maar de persoon zelf??? dacht het niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hoor dat magquote:Op zondag 3 mei 2009 22:32 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Daarom mag ik haar toch wel mooi vinden?
En zo slecht is die huid nou ook weer niet.
Ja vooral slaap en rust is belangrijk. Ze hebben erg korte nachtjes achter de rug, dan neemt je mentale weerstand snel af. Dat is Amber (en de rest) ook duidelijk aan te zien. Maar ok, het zou ook zwaar worden was belooft. Kijken hoeveel iemand kan hebben gaat het toch ook deels om.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:24 schreef Passie36 het volgende:
[..]
Heeft niets met softie te maken.
Dat maakt je mens, ik heb ook zoiets deze dag was zwaar dus ze mogen best weer een rustige dag hebben.
Wat ik al eens eerder zei, het is wel leuk als er ook overlevers overblijven tot eind mei en niet dat iedereen straks wegloopt of eruit wordt gehaald omdat ze niets meer kunnen
Ze kregen een brief waar het in stond.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hehe.Weten de deelnemers ook dat die 2 alleen maar bonen mogen eten? Of hebben ze dat een beetje in het midden gelaten?
Ik ook niet, ik zou het zelf heel erg vinden, en ik denk Amber ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje haantje de voorste, maar verder wel een stoere meid, die er voor gaatquote:Op zondag 3 mei 2009 22:35 schreef Joylove het volgende:
Nah ff de diana pill er tegenaan gooien en haar puistjes zijn zo weg Ik vindt het een toppie meid
Ah okay, dan zullen ze het hopelijk wel goed in de gaten houden met elkaar, ik bedenk me ineens, als Jeroen die bonen allemaal op heeft dan moet hij natuurlijk de rest van de tijd vasten of niet?quote:
ze hebben een brief gekregen dat de streamers vinden dat ze te veel zeuren en klagenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:36 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat die bewoners niet zeuren over het eten
Ik was al van mijn stokje gegaan
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah okay, dan zullen ze het hopelijk wel goed in de gaten houden met elkaar, ik bedenk me ineens, als Jeroen die bonen allemaal op heeft dan moet hij natuurlijk de rest van de tijd vasten of niet?
omgquote:Op zondag 3 mei 2009 22:36 schreef Spooky4u het volgende:
Awwwh Eline doet me aan de niezende pandababy denken.
Durven ze niet meerquote:Op zondag 3 mei 2009 22:36 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat die bewoners niet zeuren over het eten
Ik was al van mijn stokje gegaan
Oeh, zuur zeg, ik hoop op allemaal heerlijk voedsel....quote:
Ik vind Marielin ook wel ok eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje haantje de voorste, maar verder wel een stoere meid, die er voor gaat![]()
Pim en Amber
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:41 schreef bbgirltje het volgende:
Die Amber, aansteller dat ze is. Daarom wilde ze Renate eruit hebben, dan kan ze de aandacht naar der toe trekken
Niets mis met Marielin, maar ik raak in de war van haarquote:
Vink nog wel meevallen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:41 schreef bbgirltje het volgende:
Die Amber, aansteller dat ze is. Daarom wilde ze Renate eruit hebben, dan kan ze de aandacht naar der toe trekken
Die kan idd wel aangekomen zijn, maar goed, zelf kan ze er ook wel wat van met harde botte opmerkingen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:43 schreef lies1958 het volgende:
Ik denk dat het met amber ook komt omdat bart nogal bits tegen haar deed bij die opdracht voor jeroen en eline.
Hij deed dat onterecht vond ik en ik denk dat het de druppel was voor amber.
Sloeg nergens op hoe bart kortaf deed tegen amber terwijl ze gewoon een vraag wilde zeggen dat hij kortaf tegen haar zei van je doet niet mee aan de opdracht dus je hoeft niets te vragen.
Ojee als roelandje het hoort wat wij zeggen oer calimero dan wil die vast face to face praten met ons hahahquote:
"wat is dat voor dope shit man, doe ff relaxt"quote:Op zondag 3 mei 2009 22:44 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Ojee als roelandje het hoort wat wij zeggen oer calimero dan wil die vast face to face praten met ons hahah![]()
Zelf wil zij ze ook graag uitdelen, dan moet ze ze ook maar ontvangenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:43 schreef lies1958 het volgende:
Ik denk dat het met amber ook komt omdat bart nogal bits tegen haar deed bij die opdracht voor jeroen en eline.
Hij deed dat onterecht vond ik en ik denk dat het de druppel was voor amber.
Sloeg nergens op hoe bart kortaf deed tegen amber terwijl ze gewoon een vraag wilde zeggen dat hij kortaf tegen haar zei van je doet niet mee aan de opdracht dus je hoeft niets te vragen.
Ja, maar dat weet hij zelf toch wel...........ik denk dat hij wel wat kan hebben hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah okay, dan zullen ze het hopelijk wel goed in de gaten houden met elkaar, ik bedenk me ineens, als Jeroen die bonen allemaal op heeft dan moet hij natuurlijk de rest van de tijd vasten of niet?
Er zijn wel een paar Fokkers die hij wil Fokkenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:44 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Ojee als roelandje het hoort wat wij zeggen oer calimero dan wil die vast face to face praten met ons hahah![]()
Ja van haar medespelers maar niet van iemand van boven.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:45 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Zelf wil zij ze ook graag uitdelen, dan moet ze ze ook maar ontvangen
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"wat is dat voor dope shit man, doe ff relaxt"
Bart denkt dat hij God isquote:Op zondag 3 mei 2009 22:46 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja van haar medespelers maar niet van iemand van boven.
hoezo korte nachtjes ? ze kunnen van 12 tot 8 slapen ... 8 uur slaap is voldoende en zijn nog maar 1 nacht wakker gehouden .... waarvan ze ook nog weer een paar uur gepakt hebben door gewoon niet door te gaan met de opdrachtquote:Op zondag 3 mei 2009 22:35 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja vooral slaap en rust is belangrijk. Ze hebben erg korte nachtjes achter de rug, dan neemt je mentale weerstand snel af. Dat is Amber (en de rest) ook duidelijk aan te zien. Maar ok, het zou ook zwaar worden was belooft. Kijken hoeveel iemand kan hebben gaat het toch ook deels om.
Die is pas echt zwaar, maar wel leukquote:Op zondag 3 mei 2009 22:46 schreef rooie3 het volgende:
Pittig dagduel morgen,24 uur in de isoleer.
Vond ik ook wel een beetje hard van Bartquote:Op zondag 3 mei 2009 22:46 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja van haar medespelers maar niet van iemand van boven.
Ik hoop dat hij het zich wel realiseert, anders krijgt hij het nog zwaar.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:46 schreef Tessio het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet hij zelf toch wel...........ik denk dat hij wel wat kan hebben hoor.
Nee juist voor peter en marielin. Marielin vraagt elke keer om een dagduel en dan samen met peter apart en dan samen moeten afkicken van de nicotine.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is pas echt zwaar, maar wel leuk![]()
Dat lijkt mij er eentje voor Pim, die kan dat vast wel aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |