Ze kregen een brief waar het in stond.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hehe.Weten de deelnemers ook dat die 2 alleen maar bonen mogen eten? Of hebben ze dat een beetje in het midden gelaten?
Ik ook niet, ik zou het zelf heel erg vinden, en ik denk Amber ook.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik kan me niet voorstellen dat iemand met een slechte huid als die van Amber, zichzelf schattig vindt.
Een beetje haantje de voorste, maar verder wel een stoere meid, die er voor gaatquote:Op zondag 3 mei 2009 22:35 schreef Joylove het volgende:
Nah ff de diana pill er tegenaan gooien en haar puistjes zijn zo weg Ik vindt het een toppie meid
Ah okay, dan zullen ze het hopelijk wel goed in de gaten houden met elkaar, ik bedenk me ineens, als Jeroen die bonen allemaal op heeft dan moet hij natuurlijk de rest van de tijd vasten of niet?quote:
ze hebben een brief gekregen dat de streamers vinden dat ze te veel zeuren en klagenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:36 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat die bewoners niet zeuren over het eten
Ik was al van mijn stokje gegaan
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah okay, dan zullen ze het hopelijk wel goed in de gaten houden met elkaar, ik bedenk me ineens, als Jeroen die bonen allemaal op heeft dan moet hij natuurlijk de rest van de tijd vasten of niet?
omgquote:Op zondag 3 mei 2009 22:36 schreef Spooky4u het volgende:
Awwwh Eline doet me aan de niezende pandababy denken.
Durven ze niet meerquote:Op zondag 3 mei 2009 22:36 schreef D. het volgende:
Ik snap niet dat die bewoners niet zeuren over het eten
Ik was al van mijn stokje gegaan
Oeh, zuur zeg, ik hoop op allemaal heerlijk voedsel....quote:
Ik vind Marielin ook wel ok eigenlijk.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje haantje de voorste, maar verder wel een stoere meid, die er voor gaat![]()
Pim en Amber
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:41 schreef bbgirltje het volgende:
Die Amber, aansteller dat ze is. Daarom wilde ze Renate eruit hebben, dan kan ze de aandacht naar der toe trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |