Vind het aardig lang,ook slapen moet je dan daar.Pim kan dat welquote:Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is pas echt zwaar, maar wel leuk![]()
Dat lijkt mij er eentje voor Pim, die kan dat vast wel aan
Het is leuker met mensen die het niet aan kunnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar minder smerig dan wanneer je je bloederige kut in het cakeblik wastquote:Op zondag 3 mei 2009 22:49 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Puisten knijpen boven de pannen met eten vrijdag, nou dan ben je echt smerig
Ja hoor.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:49 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
even smerigquote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar minder smerig dan wanneer je je bloederige kut in het cakeblik wast
Ze is de hele dag door met die puisten bezig.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:49 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Hij zit er elke dag wel even in, is niet nodig neequote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Bart doet gemaakt belangrijk en van daaruit zet hij iemand, ten onrechte, op zijn plaats...
Opdrachten moeten alleen per brief de Bunker in komen..
Sorry Bart, je hebt zelf gezegd slechte ervaringen te hebben met RLS, blijf dan ook op de achtergrond, je geilt in mijn ogen teveel op tv nu, je spreekt jezelf tegen.
Het is natuurljk wel zo dat Bart de regels bepaalt in die bunker, dat de bunker niet voor watjes is en als je de bal kaatst je hem terug kan verwachten, maar ik vond het vanaf het begin al vreemd dat Bart belangrijk kwam doen en de opdrachten persoonlijk beneden kwam brengen en uitleggen.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Bart doet gemaakt belangrijk en van daaruit zet hij iemand, ten onrechte, op zijn plaats...
Opdrachten moeten alleen per brief de Bunker in komen..
Sorry Bart, je hebt zelf gezegd slechte ervaringen te hebben met RLS, blijf dan ook op de achtergrond, je geilt in mijn ogen teveel op tv nu, je spreekt jezelf tegen.
Kneedschaal voor het brooddeeg toch?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dit is een grapje toch?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef NrTH het volgende:
[..]
Nah, nu ben jij jaloers omdat jij ze niet hebt?quote:Op zondag 3 mei 2009 22:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze is de hele dag door met die puisten bezig.
Dat is een obsessie voor haar.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:36 schreef Spooky4u het volgende:
Awwwh Eline doet me aan de niezende pandababy denken.
Ze zitten in een bunker, ik vind die aanwezigheid van Bart onnodig, afsluiten van elk menselijk kontakt..quote:Op zondag 3 mei 2009 22:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij zit er elke dag wel even in, is niet nodig nee
Nee, helaas niet, ipv douchen heeft ze haat k*t gewassen in de kneedschaal......quote:Op zondag 3 mei 2009 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is een grapje toch?
Of heb ik iets gemist?
Dat wou Renate wel gaan doen geloof ik, maar dat kon de rest nog wel op tijd tegenhoudenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is een grapje toch?
Of heb ik iets gemist?
Daarom moest Amber natuurlijk huilen, dat soort dingen trek je je toch aan.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vond ik ook wel een beetje hard van Bart
Eensch, die regie laat veel te veel van zich horen en ook zienquote:Op zondag 3 mei 2009 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurljk wel zo dat Bart de regels bepaalt in die bunker, dat de bunker niet voor watjes is en als je de bal kaatst je hem terug kan verwachten, maar ik vond het vanaf het begin al vreemd dat Bart belangrijk kwam doen en de opdrachten persoonlijk beneden kwam brengen en uitleggen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 22:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, nu ben jij jaloers omdat jij ze niet hebt?
Dat stoort mij helemaal niet. Dit is een heel andere aanpak dan BB of DGK. Laat hem maar binnen komen als hij dat nodig vindt.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:52 schreef Susi het volgende:
[..]
Hij zit er elke dag wel even in, is niet nodig nee
Dat kan Pim wel aan, dus moet Pim er juist niet in. Lijkt me meer iets voor Eline en Jeroen. Nemen ze de bruine bonen maar mee.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die is pas echt zwaar, maar wel leuk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |