Een vriendin van me had er ook last van, uiteindelijk is ze tot de conclusie gekomen dat ze alleen pampers kon gebruiken..quote:Op maandag 4 mei 2009 18:23 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ja, nogmaals bedankt voor de tip!
Ik ben trouwens nog wel wat zwangerschapsdement/blond want ik heb wel gevraagd hoe ze van die infectie af kan komen, maar niet wat ik kan doen om te voorkomen dat ze het weer krijgt!
Iemand tips? Kan het bijvoorbeeld komen door het merk luiers ofzo? Ik wissel namelijk nog wel eens van merk.
Baby met een dure smaak dusquote:Op maandag 4 mei 2009 18:26 schreef Raissa het volgende:
Een vriendin van me had er ook last van, uiteindelijk is ze tot de conclusie gekomen dat ze alleen pampers kon gebruiken..
goed hequote:
ik gebruik alleen maar pampers..er is altijd wel een actie dus ben niet veel duurder uit en mn kind heeft nergens last van (uitslag,doorlekken etc. )quote:Op maandag 4 mei 2009 18:32 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Baby met een dure smaak dus
Zal eens kijken hoe ze op andere luiers reageert. Die van de AH heb ik laatst een aantal keer gekocht maar gebruik ik liever niet meer. Die van het kruidvat en de trekpleister waren dacht ik wel wat zachter en ga ik nu weer proberen (nog zo'n 10 van de AH te gaan).
Heb je gelijk in hoor.. Er was meende ik ook ergens een site die luieraanbiedingen bijhield. Denk dat ik die maar weer eens ga zoeken.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:36 schreef Dakota het volgende:
[..]
ik gebruik alleen maar pampers..er is altijd wel een actie dus ben niet veel duurder uit en mn kind heeft nergens last van (uitslag,doorlekken etc. )
quote:Op maandag 4 mei 2009 18:24 schreef Raissa het volgende:
Even een misschien hele vreemde vraag:
Kan een (gezond)jongetje dat 3400 gram bij de geboorte woog, na 6 maanden +/- 5 kilo wegen?
Lijkt me wel heel erg weinig, Fee was bij geboorte 3200 gram en met 3 maanden al 6100 gram!quote:Op maandag 4 mei 2009 18:24 schreef Raissa het volgende:
Kan een (gezond)jongetje dat 3400 gram bij de geboorte woog, na 6 maanden +/- 5 kilo wegen?
het lijkt mij dat een schimmelinfectie niet kan komen door luiers.. uitslag en irritatie wel maar infectie's niet.quote:Op maandag 4 mei 2009 18:23 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Ja, nogmaals bedankt voor de tip!
Ik ben trouwens nog wel wat zwangerschapsdement/blond want ik heb wel gevraagd hoe ze van die infectie af kan komen, maar niet wat ik kan doen om te voorkomen dat ze het weer krijgt!
Iemand tips? Kan het bijvoorbeeld komen door het merk luiers ofzo? Ik wissel namelijk nog wel eens van merk.
*Groeicurve erbij paktquote:Op maandag 4 mei 2009 18:24 schreef Raissa het volgende:
wees gelukkigquote:Op maandag 4 mei 2009 18:53 schreef cattie het volgende:
[..]
Lijkt me wel heel erg weinig, Fee was bij geboorte 3200 gram en met 3 maanden al 6100 gram!
Dakota, ik kan je niet horen zingen....Zal wel aan mijn pc liggen, maar andere youtube filmpjes kan ik wel horen.
elin begon ook zo van t een op t andere moment terwijl ze verder nooit echt bewoogquote:Op maandag 4 mei 2009 19:00 schreef Jore het volgende:
[..]
*Groeicurve erbij pakt
Zo te zien niet. Hij zou dan ruim onder de onderste lijn van de curve zitten, dus dan is het geen gezond jongetje meer.![]()
Tinuviel, hoe zwaar was Jair bij zijn geboorte? Biobim is bijvoeding en Jair is nog maar net drie maanden, misschien is het slimmer om eerst eens goed te bekijken hoe het met de borstvoeding gaat. Als je gaat bijvoeden kan dat ervoor zorgen dat de productie gaat dalen wat weer een negatief effect heeft op de groei... Misschien iets voor het borstvoedingstopic? Wel fijn dat de prikjes weinig problemen opleverden!
Dat rollen lijkt echt nog ver weg hier, Lieuwe blijft keurig op z'n plek.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | 23 juni: 4500 21 juli: 5500 (na nog geen 2 maanden dus de 5) 8 sept: 6520 6 okt: 6850 1 dec: 7620 5 jan: 7810 9 mrt: 8070 4 mei: 8700 |
superworm jim!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:45 schreef Raissa het volgende:
Ok, het leek mij ook al erg weinig en ik kon het me ook al niet voorstellen. Dat zegt iemand die mij wil laten geloven dat Mila zo zwaar is en een dikke dame en absoluut geen "echte" prematuur. Nou ben ik er niet trots op dat Mila prematuur is maar ze is toch echt wel een echte prematuur
-edit- want haar kindje zou 6 maanden zijn en om en nabij de 5 kilo..
en zij vind haar kind dan gezond???quote:Op maandag 4 mei 2009 19:45 schreef Raissa het volgende:
Ok, het leek mij ook al erg weinig en ik kon het me ook al niet voorstellen. Dat zegt iemand die mij wil laten geloven dat Mila zo zwaar is en een dikke dame en absoluut geen "echte" prematuur. Nou ben ik er niet trots op dat Mila prematuur is maar ze is toch echt wel een echte prematuur
-edit- want haar kindje zou 6 maanden zijn en om en nabij de 5 kilo..
Ik heb maar gewoon niet gereageerd, leek me beterquote:Op maandag 4 mei 2009 20:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
en zij vind haar kind dan gezond???is dan de enige passende reactie denk ik .. (naar haar, niet naar jou)
Dat weet jij, dat weet ik.. Maar volgens mij weet zij het nietquote:Op maandag 4 mei 2009 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Prematuur heeft toch ook niets met huidige gewicht te maken, maar toch met het aantal weken dat de baby is geboren... ze is natuurlijk jaloers dat Mila het zo goed doet..
Goede dealquote:Ik heb via Marktplaats een nieuw uiltje gekocht, 95 cent incl. verzendkosten
Hier ook! Thomas heeft ook nog nooit uitslag gehad. Af en toe een klein rood plekje, de keren dat ik sudocreme nodig heb gehad zijn op 1 hand te tellen!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Prematuur heeft toch ook niets met huidige gewicht te maken, maar toch met het aantal weken dat de baby is geboren... ze is natuurlijk jaloers dat Mila het zo goed doet..
Wij gebruiken ook bijna altijd Pampers. Een tijdje Huggies gebruikt omdat maatje 1 te klein en maatje 2 van de Pampers te groot was. Beiden vind ik erg goed. Lennon heeft tot nu toe nog nooit luieruitslag oid gehad. En ze zijn inderdaad vaak in de aanbieding, waardoor ze niet veel duurder zijn.
Seb heeft wel eens langer in de MC gelegen, Het is niet zo goed voor de rug maar dat is meer van toepassing als je hem iedere dag meer als twee uur in dat ding legt. Daarom zeggen ze dat twee uur max is.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:53 schreef DJMO het volgende:
2 uur in een autostoel is de max geloof ik, desnoods stop je onderweg even. dat kan echt geen kwaad lijkt me.
Precies, af en toe is volgens mij helemaal niet zo erg...quote:Op maandag 4 mei 2009 22:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
Seb heeft wel eens langer in de MC gelegen, Het is niet zo goed voor de rug maar dat is meer van toepassing als je hem iedere dag meer als twee uur in dat ding legt. Daarom zeggen ze dat twee uur max is.
ah. ja ik heb zelf geen auto, de keren dat we weggaan met de auto gaan we met mijn schoonvader. junior gaat dan wel in een autostoeltje, maar we rijden nooit langer dan een kwartiertje (naar oma). bij opa zelf thuis staat inmiddels een box, dus als ik daarheen ga, kan ik hem zo neerleggen...quote:Op maandag 4 mei 2009 22:04 schreef Estrys het volgende:
[..]
Seb heeft wel eens langer in de MC gelegen, Het is niet zo goed voor de rug maar dat is meer van toepassing als je hem iedere dag meer als twee uur in dat ding legt. Daarom zeggen ze dat twee uur max is.
Thomas zit ook al in mt 4, mt 3 is echt aan de kleine kant. Ben nu mn laatste pak aan het opgebruiken, maar voor 's nachts pak ik al mt 4!quote:
Ik ook. Voor de oudste gebruikten we altijd pampers omdat ik die gewoon het prettigste vond. Maar op de een of andere manier zaten die bij Daryl niet goed. Iedere ochtend haalde ik haar nat uit bed. Kruidvat luiers geprobeerd, maar die vond ik nog steeds niks en toevallig die keren dat ze die 's nachts omhad werd ze ineens midden in de nacht wakker. Toeval of niet. De c1000 luiers zitten perfect, ze lekken niet en ze zijn ook lekker dun, wat ik van de pampers ook altijd prettig vond. Dus niet van die megaproppen. En dat ze goedkoper zijn is alleen maar mooi meegenomen.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:37 schreef Fuente het volgende:
Ik vind de C1000 luiers echt fijn, eerder niet zo, maar ze zijn onlangs verandert en sindsdien echt fijnEn in verhouding heel goedkoop, da's ook fijn
De doekjes van C1000 daarintegen vind ik niet fijn, die haal ik nog steeds bij de Etos.
Wij moeten zelf de luiers aanleveren. Dat zou geld schelenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:29 schreef Fuente het volgende:
Ingrid, ik geloof dat ik iets van 9 euro nogwat betaal voor een pak luiers waar er (zal het zo even nakijken) ongeveer 73 inzitten (maat 3). Daar doe ik 2 weken mee (soms iets langer zelfs, omdat Merel op het kdv luiers van daar draagt).
Fee heeft dat ook. Best sneu vind ik.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:28 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Beterschap voor Amber Lewella, en groot gelijk dat je thuis blijft hoor!
Fijn dat Merel morgenochten al terecht kan
Dana is zo verkouden dat dr af en toe een beetje bloed bij dr snot zit, herkent iemand dit? Is dat "normaal"?
van half 9 tot 12..toen gedronken en van 12:00 tot half 9quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:43 schreef Jore het volgende:
Jeej
Hoe zag dat 'echt doorslapen' eruit? Tot zeven uur ofzo? Hier is het de laatste nachten aldoor tot vijf en dan tot iets over zeven (met uitzondering van twee keer tot 9 uur/half tien, heerlijk!).
flessenkindjes doen t veuuuul snellerquote:
Ik verheug me op de tijd dat Julian dat ook gaat doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:54 schreef Dakota het volgende:
[..]
van half 9 tot 12..toen gedronken en van 12:00 tot half 9
assie t dut, doet t dan gut
welnee joh! ze doen het allemaal in hun eigen tempo. ik heb zelf als baby "zitten" overgeslagen. ik wilde pas na mijn eerste verjaardag zittenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:32 schreef Dakota het volgende:
[..]
flessenkindjes doen t veuuuul sneller
en ik ben bang dat t voorlopig bij deze ene keer blijft
Ik denk dat ze doelt op doorslapenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 12:39 schreef simmu het volgende:
[..]
welnee joh! ze doen het allemaal in hun eigen tempo. ik heb zelf als baby "zitten" overgeslagen. ik wilde pas na mijn eerste verjaardag zitten
dat valt toch ook onder dingen doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |