abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2009 @ 20:39:34 #101
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68668257
Wat de rest ook zegt, 5 kilo bij 6 maanden is wel heel erg licht... Maarten was bij de vorige meting 6300 en toen was hij iets meer dan 5 maanden en Maarten zit ook onder het gemiddelde lijntje!

Vanmiddag kreeg ik het op mijn heupen, Maarten zijn kamertje helemaal opgeruimd (dat krijg je als je zijn kamer verder niet gebruikt, dan wordt het meer een opslag) en uitgesopt en zijn wiegje in zijn kamertje gezet. Maarten slaapt dus nu op zijn eigen kamer en ik vind het toch wel een hele stap zo
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 4 mei 2009 @ 20:41:05 #102
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68668312
Prematuur heeft toch ook niets met huidige gewicht te maken, maar toch met het aantal weken dat de baby is geboren... ze is natuurlijk jaloers dat Mila het zo goed doet..

Wij gebruiken ook bijna altijd Pampers. Een tijdje Huggies gebruikt omdat maatje 1 te klein en maatje 2 van de Pampers te groot was. Beiden vind ik erg goed. Lennon heeft tot nu toe nog nooit luieruitslag oid gehad. En ze zijn inderdaad vaak in de aanbieding, waardoor ze niet veel duurder zijn. Deze site is het trouwens, je kunt je daarvoor aanmelden, dan krijg je elke week een mail.

Ik heb via Marktplaats een nieuw uiltje gekocht, 95 cent incl. verzendkosten
Make love, not war ☮
pi_68668515
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Prematuur heeft toch ook niets met huidige gewicht te maken, maar toch met het aantal weken dat de baby is geboren... ze is natuurlijk jaloers dat Mila het zo goed doet..
Dat weet jij, dat weet ik.. Maar volgens mij weet zij het niet
quote:
Ik heb via Marktplaats een nieuw uiltje gekocht, 95 cent incl. verzendkosten
Goede deal
pi_68668546
quote:
Op maandag 4 mei 2009 20:41 schreef Diaan73 het volgende:

Wij gebruiken ook bijna altijd Pampers. Een tijdje Huggies gebruikt omdat maatje 1 te klein en maatje 2 van de Pampers te groot was. Beiden vind ik erg goed. Lennon heeft tot nu toe nog nooit luieruitslag oid gehad. En ze zijn inderdaad vaak in de aanbieding, waardoor ze niet veel duurder zijn.
Hier ook! Thomas heeft ook nog nooit uitslag gehad. Af en toe een klein rood plekje, de keren dat ik sudocreme nodig heb gehad zijn op 1 hand te tellen!
We hebben 1x de AH luiers geprobeerd, vond ik echt he-le-maal niets.
Hier ook altijd pampers en huggies. Wel iets vaker pampers.
  maandag 4 mei 2009 @ 20:52:14 #105
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_68668695
Wij hadden altijd Pampers, nu even Huggies en ook al een keer de luiers van de Lidl (die beginnen bij maat 3) gehad. Die laatste bevielen ook erg goed dus die hebben we nu op voorraad liggen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_68669131
Die van de AH (en etos, 1 pot nat) was echt een ramp hier..
alles zat onder de poep.. plas etc.. nam niets op.
Dus ik een klacht doorgemailt, kreeg een nieuw pak.. Zelfde verhaal
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 4 mei 2009 @ 21:17:39 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68669686
ik vind de AH luiers wel goed.. ze nemen zat op, en de keer dat de poep ernaast raakte was het mijn eigen schuld omdat ik hem niet goed dichtgedaan had
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 4 mei 2009 @ 21:19:25 #108
105850 Fuente
mamamuts
pi_68669754
Ik vind pampers stinken. Bij Sara hadden we altijd Etos luiers, maar Merel heeft echt een hele andere bips. Bij haar zijn de C1000 luiers (overigens als beste getest ) echt een uitkomst. Zelfs haar dunne poepbroeken blijven netjes in de luier [/reclamemodus]
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68669831
over c1000 luiers heb ik al meer goede dingen gehoord.
Ga ik ook een keer proberen!
pi_68670240
ik ga voor pampers, ik vond huggies niet zo wat betreft pasvorm. Mijn man vond me een aansteller. Vond de figuurtjes op de huggies wel leuker Kruidvat vond ik niet goed opnemen, dat verschil met pampers en/of huggies vond ik erg groot.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 4 mei 2009 @ 21:31:14 #111
114177 Diaan73
pi_68670255
Dat is zeker een keer het proberen waard die C1000 luiers, maar vooralsnog heb ik nog iets van 4 pakken Pampers maatje 3 liggen... die zijn nu nog te groot voor de kleine billetjes van Lennon. Eerst maatje 2 maar opmaken. De figuurtjes op de Huggies zijn inderdaad leuker... tzt staat er sesamstraatfiguurtjes op die van de pampers

Raissa, goed van je trouwens dat je niet op haar hebt gereageerd...
Make love, not war ☮
pi_68670331
wij (of Seb) zitten sinds gisteren in maatje 3 2 past ook nog wel maar de drie wat beter
pi_68670514
Wij zitten al in 4 mevrouwtje dikbil
pi_68670588
Ambertje is een beetje zielig; vandaag overdag ging wel redelijk goed; ze begon de dag weer vrolijk en goed eten; maar vanavond met het eten sloeg het tandjesleed weer toe; ze heeft wel goed gegeten; maar meer uit frustratie volgens mij. Ook alweer 4 tandjes-poepluiers vandaag; en net had ze voor het eerst koorts; 39.1
Het leek meteen wel weer wat af te zakken; en ze kreeg ook weer meer praatjes voor ze in slaap viel; maar het is wel zielig, m'n arme moppie.
Morgenochtend maar eens zien hoe het dan is; morgen moet ik werken; dus afwachten maar.

Wij hebben trouwens pampers als wegwerpluier; gecombineerd met wasbare luiers (DIY Bamboe).
Pampers is tot nu toe het enige wat me goed bevalt qua wegwerpluiers; c1000 had ik goede hoop van, maar dat beviel me niet zo goed.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  maandag 4 mei 2009 @ 21:37:37 #115
105850 Fuente
mamamuts
pi_68670598
Ik vind de C1000 luiers echt fijn, eerder niet zo, maar ze zijn onlangs verandert en sindsdien echt fijn En in verhouding heel goedkoop, da's ook fijn
De doekjes van C1000 daarintegen vind ik niet fijn, die haal ik nog steeds bij de Etos.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_68670620
Zo, net met Julian eerder naar huis gegaan van een verjaardag.
Hij bleef maar huilen en krijsen, moet zeggen dat het ook onrustig en rumeurig was daar. Hem uiteindelijk in de bak van de kinderwagen boven gezet, maar hij had volgens mij in de gaten dat het allemaal maar vreemd was want hij hield niet op.
Dus maar weer naar huis gegaan. Zogauw we de deur uitgingen viel hij in slaap.

Vanaf welke leeftijd namen jullie je kindje mee naar verjaardagen enzo?
pi_68670713
de c100 doekjes heb ik gebruikt om mijn stofzuiger te schrobben en de grofvuilbak..
Die vond ik zo chemisch. En de c100 luiers heb ik ooit een proefmonster van gebruikt die was niets.
maar volgens mij oud model?
pi_68670821
Ik nam haar mee vanaf een maandje of 7
Met het kerstdiner hadden we zelfs bij uit eten gaan laatste zitting.
Van 8 tot 11 en mevrouw zat lekker te smikkelen en was zo lief.
Dat ik bedacht dat een verjaardag dan ook wel kon
Ze heeft 1 drukke verjaardag gehad en dat ging ook wel goed

[ Bericht 0% gewijzigd door MamsX op 04-05-2009 21:43:07 (ooh sorry ik wou die ander editten, ) ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 4 mei 2009 @ 21:43:00 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68670854
ik heb hem met drie maanden meegenomen, in een campingbedje neergelegd met zijn eigen knuffel en muziekmobiel (boven uit de herrie) babyfoon ook mee, en hij sliep toen meteen (was net na een voeding dat we er heen gingen dus ging prima). met oud en nieuw was hij net drie dagen oud, en sliep nog in de kinderwagenbak, dus gewoon overal dat tel ik niet mee

Ambertje
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

maandag 4 mei 2009 @ 21:47:51 #120
114177 Diaan73
pi_68671077
Ik heb Lennon meegenomen naar een verjaardag toen hij net 2 maanden was... gewoon kinderwagenbak meegenomen en bovengezet samen met de babyfoon en Twan in bed die tv ging kijken Ging helemaal goed...

voor Amber!!
Make love, not war ☮
pi_68671156
Komend weekend is m'n vader jarig. Dat zal wel een rustige verjaardag zijn. Maar dan moeten we wel drie kwartier in de auto rijden er naar toe. Is dat verstandig? Julian is dan vier weken oud.
  maandag 4 mei 2009 @ 21:52:41 #122
105850 Fuente
mamamuts
pi_68671285
Is een beetje wat je zelf vindt n_z. Met Sara kon ik dat prima doen, die vond het overal goed, Merel is heel prikkelbaar en daar doe ik dat soort dingen liever nog steeds niet mee.
Anders gewoon proberen, en als het toch te druk voor 'm is weer lekker naar huis rijden (vaak slapen ze wel lekker in de auto )
Sara
Merel
Ukje
pi_68671289
Vanaf een week of vier volgens mij Hij is van 6 jan en 1 feb was mijn schoonmoeder jarig. Hij sliep ook altijd overal gewoon, hoeveel geluid er ook was. Dat is nu wel anders, nu neem ik hem niet meer zo veel mee naar verjaardagen. Hij past ook niet echt meer in de kinderwagenbak dus is het wat lastiger allemaal.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 4 mei 2009 @ 21:53:27 #124
147316 crew  DJMO
#trut
pi_68671301
2 uur in een autostoel is de max geloof ik, desnoods stop je onderweg even. dat kan echt geen kwaad lijkt me.

pi_68671812
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:53 schreef DJMO het volgende:
2 uur in een autostoel is de max geloof ik, desnoods stop je onderweg even. dat kan echt geen kwaad lijkt me.
Seb heeft wel eens langer in de MC gelegen, Het is niet zo goed voor de rug maar dat is meer van toepassing als je hem iedere dag meer als twee uur in dat ding legt. Daarom zeggen ze dat twee uur max is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')