Dat weet jij, dat weet ik.. Maar volgens mij weet zij het nietquote:Op maandag 4 mei 2009 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Prematuur heeft toch ook niets met huidige gewicht te maken, maar toch met het aantal weken dat de baby is geboren... ze is natuurlijk jaloers dat Mila het zo goed doet..
Goede dealquote:Ik heb via Marktplaats een nieuw uiltje gekocht, 95 cent incl. verzendkosten
Hier ook! Thomas heeft ook nog nooit uitslag gehad. Af en toe een klein rood plekje, de keren dat ik sudocreme nodig heb gehad zijn op 1 hand te tellen!quote:Op maandag 4 mei 2009 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
Prematuur heeft toch ook niets met huidige gewicht te maken, maar toch met het aantal weken dat de baby is geboren... ze is natuurlijk jaloers dat Mila het zo goed doet..
Wij gebruiken ook bijna altijd Pampers. Een tijdje Huggies gebruikt omdat maatje 1 te klein en maatje 2 van de Pampers te groot was. Beiden vind ik erg goed. Lennon heeft tot nu toe nog nooit luieruitslag oid gehad. En ze zijn inderdaad vaak in de aanbieding, waardoor ze niet veel duurder zijn.
Seb heeft wel eens langer in de MC gelegen, Het is niet zo goed voor de rug maar dat is meer van toepassing als je hem iedere dag meer als twee uur in dat ding legt. Daarom zeggen ze dat twee uur max is.quote:Op maandag 4 mei 2009 21:53 schreef DJMO het volgende:
2 uur in een autostoel is de max geloof ik, desnoods stop je onderweg even. dat kan echt geen kwaad lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |