abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 mei 2009 @ 21:53:58 #101
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_68708847
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom zou alles waar moeten zijn?
dus niet alles wat jij neerzet/linkdumpt, is waar? Vreemd, want in andere topics beweer je imo toch heel anders...

quote:
Fotomanipulatie/Fotocomposities wordt op grote schaal toegepast, dus gek dat er commotie over is, is niet vreemd.
dat manipulatie meer voorkomt, klopt als een zwerende vinger. Maar deze OP heb je toch heel erg zwaar gefaald en het voor jou daaruitvolgende probleem, is dat het extra moeilijk is geworden om je serieus te nemen, dit aangezien je blijkbaar niet de moeite neemt eerst alles zelf goed te checken.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 6 mei 2009 @ 07:17:12 #102
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68718257
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 21:53 schreef bas-beest het volgende:

[..]

dus niet alles wat jij neerzet/linkdumpt, is waar? Vreemd, want in andere topics beweer je imo toch heel anders...

[..]

dat manipulatie meer voorkomt, klopt als een zwerende vinger. Maar deze OP heb je toch heel erg zwaar gefaald en het voor jou daaruitvolgende probleem, is dat het extra moeilijk is geworden om je serieus te nemen, dit aangezien je blijkbaar niet de moeite neemt eerst alles zelf goed te checken.
ja ik weet dat het niet handig was. Maar daarentegen heb ik al wel uitgelegd waarom ik het had gedaan.
Diegene die zich zou moeten schamen omdat hij ook al de commissie had ingeschakeld is Micha Kat.
Wat ik heb gedaan was gewoon een bericht doorzetten. Niets meer niets minder, met wat commentaar.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68719104
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 07:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja ik weet dat het niet handig was. Maar daarentegen heb ik al wel uitgelegd waarom ik het had gedaan.
Diegene die zich zou moeten schamen omdat hij ook al de commissie had ingeschakeld is Micha Kat.
Wat ik heb gedaan was gewoon een bericht doorzetten. Niets meer niets minder, met wat commentaar.
Tuurlijk, met een heldere uitleg als "Mijn goed hoe fucking laag is onze mainstreammedia. Wat denkt de Telegraaf wel niet." sla je ook precies de juiste toon aan. In je bovenstaande commentaar was eenzelfde taalgebruik meer op zijn plaats geweest, als je het dan "gewoon een bericht doorzetten" noemt.. Dat krijg je als je iemand blind geloofd, iets waarvan jij de gehele Nederlandse bevolking zeker dagelijks van beschuldigd overigens.

Ben jij dan nu ook een hersenloos schaap, die willoos uit onwetendheid, gemak en domheid zijn dagelijkse nieuws aan zich laat voeren door de media, zonder hier een eigen mening over te vormen?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:31:58 #104
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68732402
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 07:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je gelooft niet in de MSM omdat die niet deugt maar je gelooft wel in een simpele journalist?
Die gast kan toch net zo hard de waarheid verdraaien of ben ik nou gek?

Trouwens:
quote:
De rechter oordeelde dat de uitlatingen van Kat op zijn website „niet letterlijk moeten worden opgevat en niet serieus genomen kunnen worden”
Hij is dus wel vaker onbetrouwbaar
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:43:41 #105
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68732947
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom zou alles waar moeten zijn? Fotomanipulatie/Fotocomposities wordt op grote schaal toegepast, dus gek dat er commotie over is, is niet vreemd.

Er wordt zo nu en dan ook eens een Onion-bericht aangehaald voor de luchtigheid.
Omdat het op zaptruder staat, en alles wat op zaptruder staat is waar. Heus!

Eigenlijk ben jij gewoon een schaapje van zaptruder geworden die klakkeloos alles overneemt.
pi_68733243
quote:
Op zondag 3 mei 2009 21:57 schreef snowgoon het volgende:
Bij deze foto
Over die foto nog, wat is er eigenlijk met z'n kapsel?
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:19:07 #107
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68734701
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Over die foto nog, wat is er eigenlijk met z'n kapsel?
Van die dader?
Verschroeide kop
Haha Jap jonge trollgod
pi_68735121
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:19 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Van die dader?
Verschroeide kop
Ziek, dus toch .
  woensdag 6 mei 2009 @ 16:54:46 #109
52357 Lambiekje
pi_68736083
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:31 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Je gelooft niet in de MSM omdat die niet deugt maar je gelooft wel in een simpele journalist?

Trouwens:
[..]

Maar als je kijkt naar ditte dan is ons recht nogal corrupt. Dat is naar mijn idee kwalijker.
Ons rechtsysteem is onbetrouwbaar als de neten. Nog foutrer dan de zweedse Pirate Bay rechter.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68740847
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar als je kijkt naar ditte dan is ons recht nogal corrupt. Dat is naar mijn idee kwalijker.
Ons rechtsysteem is onbetrouwbaar als de neten. Nog foutrer dan de zweedse Pirate Bay rechter.
Weer lekker van van de hak op de tak en de echte vragen kritieken op jou handelen ontwijken.
pi_68742197
Vond dit hier wel passen:
NOS: spijt van verlengen applaus Beatrix:-spijt-van-verlengen-applaus-Beatrix.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  woensdag 6 mei 2009 @ 19:39:06 #112
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_68742764
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 16:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Ziek, dus toch .
Nah, dat is gewoon het eerste wat in mij opkwam toen ik die foto zag
Volgens mij is het wel gewoon haar
Haha Jap jonge trollgod
  woensdag 6 mei 2009 @ 20:19:58 #113
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_68744475
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:31 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Trouwens:
[..]

ja, dat 'ie dat wel gebruikt, komt omdat dat toevallig wel in zijn straatje past.

quote:

[..]

wat heeft dat filmpje te maken met het onderwerp van het topic? Oh wacht, ik weet het al:
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 18:56 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Weer lekker van van de hak op de tak en de echte vragen kritieken op jou handelen ontwijken.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 6 mei 2009 @ 22:18:11 #114
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_68750467
quote:

[..]

thanks voor de top-link!
één fokking corrupt zooitje
de wibocri's....hahaha
met bea als sm-meesteres

en de imbecielen maar zwaaien met die oranje vlaggetjes naar de criminele nep-oranjes..

google: joris demmink
Huig
pi_68751930
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:17 schreef Lambiekje het volgende:

Men vergeet dat ik ook lang niet alles voor de 100% geloof wat ik plemp. Ik plaatste ook alleen maar omdat Kat dus zo "breaking news-kop had en dacht van daar kan ook FOK-topic over geopend worden. Ik had nog niet de replys gelezen. Simple as that.

Wat je dus zegt, is dat je eerst iets op Fok! dumpt, en er dan pas over gaat nadenken?
Hm. Beetje schaapjesgedrag, vind je niet? Je bent er altijd zo voor dat mensen voor zichzelf gaan nadenken. Doe dat dan voordat je stellig dingen gaat posten.

Je post hierboven is trouwens ook wel een beetje (understatement) strijdig met je OP, want daarin is geen enkel voorbehoud te lezen::
quote:
Op zondag 3 mei 2009 20:21 schreef Lambiekje het volgende:

Mijn goed hoe fucking laag is onze mainstreammedia. Wat denkt de Telegraaf wel niet.

Dit laat maar weer eens zien hoe ziekelijk bedrogen we worden met verslageving. Niets is meer wat het lijkt.
Alles is een setup om ons te bedonderen.
  woensdag 6 mei 2009 @ 23:30:52 #116
52357 Lambiekje
pi_68754748
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 22:39 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Wat je dus zegt, is dat je eerst iets op Fok! dumpt, en er dan pas over gaat nadenken?
Hm. Beetje schaapjesgedrag, vind je niet? Je bent er altijd zo voor dat mensen voor zichzelf gaan nadenken. Doe dat dan voordat je stellig dingen gaat posten.

Je post hierboven is trouwens ook wel een beetje (understatement) strijdig met je OP, want daarin is geen enkel voorbehoud te lezen::
[..]

Ik heb veel al van mijn "voorbarige" dumpsels mijn meningen moeten bijzien. Ik was toch nog te veel orthodox bezig. Gaande weg dat ik meer lees over een onderwerp moet ik toch echt nog meer graden de andere kant op. Zo zijn er ook wel een paar keer een linkje voorbij gekomen dat ik dacht tjesus het kan dus nog erger.

Iets waar ik nog geheel niet bij stil heb gestaan is het begrip pasteuriseren, daar stuitte ik per ongeluk op doordat iemand een vaccin link stuurde. Maar jongens jongens ook met vaccins kan het dus nog een stap erger dan ik in eerste instantie dacht.

Met de griep ook weer. Eerst dacht ik dat alleen de Spaanse griep samen met de sars/zwijngriep een militair verzinsel is. Maar het blijkt dat ALLE griepen van de afgelopen 120 tot 150 jaar gestagede doelbewust uitgezette militaire biowapens waren. Wederom ik was weer te simpel aan het denken. Terwijl ik al beschuldigd wordt van complotdenken.
pi_68757733
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 23:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb veel al van mijn "voorbarige" dumpsels mijn meningen moeten bijzien. Ik was toch nog te veel orthodox bezig. Gaande weg dat ik meer lees over een onderwerp moet ik toch echt nog meer graden de andere kant op. Zo zijn er ook wel een paar keer een linkje voorbij gekomen dat ik dacht tjesus het kan dus nog erger.
je bedoelt dat je afentoe wat neerzet waarvan duidelijk blijkt dat je niet zelf eerst onderzoek gedaan hebt naar wat er daar te lezen valt...Waarom zet je het dan neer? Niet om je geloofwaardigheid te verhogen...

quote:
Met de griep ook weer. Eerst dacht ik dat alleen de Spaanse griep samen met de sars/zwijngriep een militair verzinsel is. Maar het blijkt dat ALLE griepen van de afgelopen 120 tot 150 jaar gestagede doelbewust uitgezette militaire biowapens waren. Wederom ik was weer te simpel aan het denken. Terwijl ik al beschuldigd wordt van complotdenken.
en wederom doe je het. Waarom kom je met deze link in een topic dat heel ergens anders over gaat??? Dit topic gaat over 'de aanslag' op de koninklijke familie en de daarbijbehorende foto's waar volgens jou met geknoeid was. En wat dus, helaas voor jou en je geloofwaardigheid (voor zover je die hier op Fok! nog had), al heel snel ontkracht werd.
pi_68797785
Gister op TV was toch heel duidelijjk te zien dat PWA tijdens het rijden NIET zijn handen voor zijn mond sloeg maar een stukje verder tijdens de rit gewoon gaat zitten!!!!!????!!!!!!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:04:43 #119
52357 Lambiekje
pi_68798592
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 08:16 schreef kub het volgende:
Gister op TV was toch heel duidelijjk te zien dat PWA tijdens het rijden NIET zijn handen voor zijn mond sloeg maar een stukje verder tijdens de rit gewoon gaat zitten!!!!!????!!!!!!
De hand van PWA is ook eerder. Die is samengevoegd met het hand-voor-de-mand van Maxima.
Dat is ook fotomanipulatie.
pi_68837489
Misschien past je grote bek toch niet helemaal bij je verstand, Lambiekje Mooi topic

En nu kunnen we nog wel gezellig over het gefotoshop van de maanfoto's praten, want iets zegt me dat we daar niet geweest zijn. Als ze al dit soort foto's van Koninginnedag fotoshoppen, dan zullen ze het ook zeker met de maanfoto's en -filmpjes gedaan hebben
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:39:22 #121
52357 Lambiekje
pi_68838876
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:33 schreef Haushofer het volgende:
Misschien past je grote bek toch niet helemaal bij je verstand, Lambiekje Mooi topic

En nu kunnen we nog wel gezellig over het gefotoshop van de maanfoto's praten, want iets zegt me dat we daar niet geweest zijn. Als ze al dit soort foto's van Koninginnedag fotoshoppen, dan zullen ze het ook zeker met de maanfoto's en -filmpjes gedaan hebben
We zijn er wel geweest alleen is wat er 'live' is uitgezonden gewoon studio werk. Wat men er aan trof is voor de wereldbevolking niet capabel genoeg voor om te begrijpen.

Waarheidsmanipuatie op foto/video-materiaal is gedaan met Oswalds verleden , dood Hitler, dood Saddam, toespraken OBL, JFK's autoposie, WO2-kampen, maanlanding, mars, WMD's in Irak. Eigenlijk de geschiedenis van de afgelopen 150 jaar berust op fotomanipulatiebedrog.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:42:18 #122
52357 Lambiekje
pi_68838941
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 19:26 schreef Resonancer het volgende:
Vond dit hier wel passen:
NOS: spijt van verlengen applaus Beatrix:-spijt-van-verlengen-applaus-Beatrix.html
Ik kan niet zo goed begrijpen waarom er geknoeid moet worden met de lachband. Als er al geknuttseld wordt met zulke bassale zaken.
pi_68839763
Lambiekje ik wil je bedanken... Elke keer als ik mij kut voel lees ik gewoon jouw topics en dan wordt ik weer helemaal blij
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:15:49 #124
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68839795
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

We zijn er wel geweest alleen is wat er 'live' is uitgezonden gewoon studio werk. Wat men er aan trof is voor de wereldbevolking niet capabel genoeg voor om te begrijpen.

Waarheidsmanipuatie op foto/video-materiaal is gedaan met Oswalds verleden , dood Hitler, dood Saddam, toespraken OBL, JFK's autoposie, WO2-kampen, maanlanding, mars, WMD's in Irak. Eigenlijk de geschiedenis van de afgelopen 150 jaar berust op fotomanipulatiebedrog.
Wat trof men er dan aan volgens jouw?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:21:35 #125
52357 Lambiekje
pi_68839950
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:15 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wat trof men er dan aan volgens jouw?
Glasbouwwerken, en zoals India stelt, UFO-basissen. Daarnaast worden al eeuwen meldingen gemaakt van rare lichtverschijnselen op de maan.
pi_68840151
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Glasbouwwerken, en zoals India stelt, UFO-basissen. Daarnaast worden al eeuwen meldingen gemaakt van rare lichtverschijnselen op de maan.

Heb je foto's om dat te onderbouwen?
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:30:34 #127
52357 Lambiekje
pi_68840218
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:28 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Heb je foto's om dat te onderbouwen?
Zoek het lekker zelf uit. You can do it.
pi_68840287
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zoek het lekker zelf uit. You can do it.
Nee dus, als jij duidelijke foto's had van glazen bouwwerken op de maan dan had je ze wel laten zien.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:35:10 #129
58560 Oksel
Gezellig.
pi_68840350
Ik denk dat ze hetzelfde zijn, ik zie geen verschillen. Ik denk dat de fotograaf hier achter zit.
pi_68840429
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:35 schreef Oksel het volgende:
Ik denk dat ze hetzelfde zijn, ik zie geen verschillen. Ik denk dat de fotograaf hier achter zit.
Lees het topic nog een keer henk
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:41:58 #131
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68840537
quote:

[..]

Secret Nazi moonbase!

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmo op 09-05-2009 13:47:14 ]
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:02:04 #132
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_68841028
quote:

[..]

Oh ja joh? Weer een enorme doofpot?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_68841088
quote:

[..]

We zijn er wel geweest alleen is wat er 'live' is uitgezonden gewoon studio werk.
Natuurlijk. Miljarden uitgeven om op de maan te komen, en vervolgens de landing in scene zetten. Gelukkig weten wij wel wat er aan de hand is, en hebben de Russen tijdens de Koude Oorlog nooit wat doorgehad

Mooi wereldje heb jij ook.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:25:37 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_68841572
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 14:04 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Natuurlijk. Miljarden uitgeven om op de maan te komen, en vervolgens de landing in scene zetten. Gelukkig weten wij wel wat er aan de hand is, en hebben de Russen tijdens de Koude Oorlog nooit wat doorgehad

Mooi wereldje heb jij ook.
Russen, Britten, wie dan ook met een redelijke radio telescoop
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_68841709
Hahaha, heerlijk. Mijn dag kan niet meer stuk; Lambiekje wederom op zijn plaats gezet.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 15:36:58 #136
52357 Lambiekje
pi_68843152
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:41 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Secret Nazi moonbase!
Nee Nazi NASA is weggestuurd. Na paar maanbezoekjes. Waarom is er na 1972 niemand meer op de maan geweest. Je kan mijn niet vertellen dat ze na 6 bezoekjes binnen 3 jaar na ettelijke miljarden (~100) te hebben uitgegeven klaar zijn?! Bovendien zijn de 6 bezoeken maar in een zeer beperkt gebied gebeurd.

pi_68843247
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 15:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee Nazi NASA is weggestuurd. Na paar maanbezoekjes. Waarom is er na 1972 niemand meer op de maan geweest. Je kan mijn niet vertellen dat ze na 6 bezoekjes binnen 3 jaar na ettelijke miljarden te hebben uitgegeven klaar zijn?! Bovendien zijn de 6 bezoeken maar in een zeer beperkt gebied gebeurd.

Waarom zouden mensen jaar in jaar uit weer de maan willen bezoeken? Dat die bezoeken in een korte tijdsspanne zijn gebeurd is niet zo gek hé. Amerika had de wedloop met Rusland gewonnen, mensen waren enthousiast voor maanreizen en de techniek was nog nieuw.

Leuk filmpje, maar waar heb je het vandaan en wat is het precies?
pi_68844298
Waarom kunnen die mensen nooit een degelijke camera kopen, of ze duidelijk op het internet zetten
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:40:54 #139
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_68844718
quote:

[..]

Nee Nazi NASA is weggestuurd. Na paar maanbezoekjes. Waarom is er na 1972 niemand meer op de maan geweest. Je kan mijn niet vertellen dat ze na 6 bezoekjes binnen 3 jaar na ettelijke miljaatrden (~100) te hebben uitgegeven klaar zijn?! Bovendien zijn de 6 bezoeken maar in een zeer beperkt gebied gebeurd.

Dat is met 1 woord te beantwoorden: Oliecrisis.

Meer info:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oliecrisis
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zaterdag 9 mei 2009 @ 16:45:14 #140
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_68844809
quote:

[..]

Nee Nazi NASA is weggestuurd. Na paar maanbezoekjes. Waarom is er na 1972 niemand meer op de maan geweest. Je kan mijn niet vertellen dat ze na 6 bezoekjes binnen 3 jaar na ettelijke miljarden (~100) te hebben uitgegeven klaar zijn?! Bovendien zijn de 6 bezoeken maar in een zeer beperkt gebied gebeurd.

zaterdag 9 mei 2009 @ 18:37:36 #141
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_68847847
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:41 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Secret Nazi moonbase!
yep...

Iron Sky
pi_68852383
Kan IEMAND me vertellen wat de neuk een secret Nazi moonbase te maken heeft met de aanslag van een gestoorde oetlul op onze koningin?!?

Tja waarheidsmanipulatie, okay, maar kom op zeg....laten we het en beetje zuiver houden! Het was een tragedie die misschien hier en daar iets te veel opgeklopt werd, maar om verder nog een link te zien met die moonbases?

Laten we weer gewoon on topic verder gaan.
pi_68852483
Edit: sorry

[ Bericht 42% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2009 20:55:50 ]
pi_68852861
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 20:52 schreef ToT het volgende:
Kan IEMAND me vertellen wat de neuk een secret Nazi moonbase te maken heeft met de aanslag van een gestoorde oetlul op onze koningin?!?

Tja waarheidsmanipulatie, okay, maar kom op zeg....laten we het en beetje zuiver houden! Het was een tragedie die misschien hier en daar iets te veel opgeklopt werd, maar om verder nog een link te zien met die moonbases?

Laten we weer gewoon on topic verder gaan.
Het ging over gemanipuleerd beeldmateriaal. Nou bleek dat Lambiekje niet fatsoenlijk zijn bronnen gecheckt heeft maar weer op de hysterische toer is gegaan, was de reden voor het topic wat kansloos geworden.

En nou hebben we het over gemanipuleerd beeldmateriaal van de maanlandingen. Dat je zo raar reageert heeft denk ik te maken met de impact die het voorval heeft gehad, maar dat doet hier verder niet zo terzake. Ik snap je heftige reactie dan ook niet helemaal
pi_68853717
Mwah, ik vind alleen dat het topic gewoon een bizarre wending krijgt.
De suggereerde fotomanipulatie vind ik al extreem vergezocht en om dan deze andere (mijns inziens nog erger vergezochtere) zaken er bij betrekken als vergelijkingsmateriaal vind ik gewoon bizar. Pak dan iets plausibelere fotofucks.
pi_68853953
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:27 schreef ToT het volgende:
Pak dan iets plausibelere fotofucks.
Lambiekje doet nog een poging, dit keer met verborgen maanbases Of vind je die niet plausibel?
pi_68854257
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:34 schreef ToT het volgende:
Mega plausibel!
Ja hoi, 't Is BNW hé, vergeleken met al die AIDS-complotten en 9-11 flauwekul is deze nog wel aardig

Prachtig trouwens om te zien hoe Lambiekje andere mensen beschuldigt dingen "klakkeloos aan te nemen", en zelf niet ff de moeite neemt (of is het die waas voor z'n ogen?) om te checken wat er nou precies met die foto's gebeurd is.

Zelfde met dat filmpje van em. Priceless.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 22:20:27 #149
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_68855737
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 21:27 schreef ToT het volgende:
Mwah, ik vind alleen dat het topic gewoon een bizarre wending krijgt.
De suggereerde fotomanipulatie vind ik al extreem vergezocht en om dan deze andere (mijns inziens nog erger vergezochtere) zaken er bij betrekken als vergelijkingsmateriaal vind ik gewoon bizar. Pak dan iets plausibelere fotofucks.
bizarre topics hebben nou eenmaal ook wel eens nog bizarrdere wendingen.

Over bizarre opmerkingen gesproken...mag het onderstaande wel gewoon gezegd worden?
ik neem het trouwens niet serieus omdat ik weet wie het zegt, maar toch
quote:

[..]

ik dacht dat zo'n soort opmerking zelfs wettelijk verboden is
pi_68856057
Lambiekje is er al een keer voor geband dus agh
pi_68857171
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:20 schreef bas-beest het volgende:

ik dacht dat zo'n soort opmerking zelfs wettelijk verboden is
Al die Joden in die kampen zijn marionetten. Ze hebben gewoon de draadjes weggefotoshopt. Een beetje zoals bij de Thunderbirds, maar dan beter
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:33:08 #152
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_68858934
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:52 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Al die Joden in die kampen zijn marionetten. Ze hebben gewoon de draadjes weggefotoshopt. Een beetje zoals bij de Thunderbirds, maar dan beter
ja, dat zal het zijn... en het zijn natuurlijk ook gewone, normaal gevoede mensen die magerder geshopt zijn.
  zondag 10 mei 2009 @ 00:00:50 #153
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_68859854
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 23:33 schreef bas-beest het volgende:

[..]

ja, dat zal het zijn... en het zijn natuurlijk ook gewone, normaal gevoede mensen die magerder geshopt zijn.
http://www.hetvrijevolk.c(...)_prisonersitn300.jpg
hoax

http://www.haefely.info/Bilder/Nayirah.jpg
hoax

en nee. geen touwtjes of fotosjop..
Huig
pi_68859929
Oh help hier gaan zometeen bannetjes + een slotje vallen

Dit is echt een typisch verloop van een BNW/TRU topic... Lambiekje blert iets, dat wordt onderuit gehaald, vervolgens roept hij dat alles een complot is en dat wij dom zijn en noemt hij meer, in zijn ogen complotten, oa. concentratiekampen en dan is het hele topic verneukt
pi_68861265
quote:
Op zondag 10 mei 2009 00:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh help hier gaan zometeen bannetjes + een slotje vallen

Dit is echt een typisch verloop van een BNW/TRU topic... Lambiekje blert iets, dat wordt onderuit gehaald, vervolgens roept hij dat alles een complot is en dat wij dom zijn en noemt hij meer, in zijn ogen complotten, oa. concentratiekampen en dan is het hele topic verneukt
Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze die Lambiekje geen ouvre-ban geven, hij presteert het om in zijn 1tje heel TRU en BNW te verkloten. Elk topic dat hij opent loopt helemaal de soep in. Van enige zelfreflectie is geen sprake. Geen enkele mod spreekt hem aan op zijn wangedrag, ze houden hem allemaal de hand boven het hoofd. Onbegrijpelijk. Ban die knakker en al je problemen zijn in 1 klap opgelost.
pi_68864126
quote:
Op zondag 10 mei 2009 00:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze die Lambiekje geen ouvre-ban geven, hij presteert het om in zijn 1tje heel TRU en BNW te verkloten. Elk topic dat hij opent loopt helemaal de soep in. Van enige zelfreflectie is geen sprake. Geen enkele mod spreekt hem aan op zijn wangedrag, ze houden hem allemaal de hand boven het hoofd. Onbegrijpelijk. Ban die knakker en al je problemen zijn in 1 klap opgelost.
Hij heeft al een keertje een ban gehad... (weet niet waarom precies (vast iets met WOII en ontkenning) of hoe lang)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_68864180
Lambiekje wordt zeer regelmatig op zijn gedrag aangesproken en hij is idd al een keer geband geweest op holocaust-ontkenning.

Dit topic gaat mijns inziens echt nergens meer naar toe. Slotje er op. Mochten er nog nieuwe bewijzen komen, dan zie ik die graag in een nieuw topic hierover. Geen nieuwe bewijzen? Geen nieuw topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')