Al die Joden in die kampen zijn marionetten. Ze hebben gewoon de draadjes weggefotoshopt. Een beetje zoals bij de Thunderbirds, maar dan beterquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:20 schreef bas-beest het volgende:
ik dacht dat zo'n soort opmerking zelfs wettelijk verboden is
ja, dat zal het zijn... en het zijn natuurlijk ook gewone, normaal gevoede mensen die magerder geshopt zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:52 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Al die Joden in die kampen zijn marionetten. Ze hebben gewoon de draadjes weggefotoshopt. Een beetje zoals bij de Thunderbirds, maar dan beter
http://www.hetvrijevolk.c(...)_prisonersitn300.jpgquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:33 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ja, dat zal het zijn... en het zijn natuurlijk ook gewone, normaal gevoede mensen die magerder geshopt zijn.
Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze die Lambiekje geen ouvre-ban geven, hij presteert het om in zijn 1tje heel TRU en BNW te verkloten. Elk topic dat hij opent loopt helemaal de soep in. Van enige zelfreflectie is geen sprake. Geen enkele mod spreekt hem aan op zijn wangedrag, ze houden hem allemaal de hand boven het hoofd. Onbegrijpelijk. Ban die knakker en al je problemen zijn in 1 klap opgelost.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh help hier gaan zometeen bannetjes + een slotje vallen
Dit is echt een typisch verloop van een BNW/TRU topic... Lambiekje blert iets, dat wordt onderuit gehaald, vervolgens roept hij dat alles een complot is en dat wij dom zijn en noemt hij meer, in zijn ogen complotten, oa. concentratiekampen en dan is het hele topic verneukt![]()
Hij heeft al een keertje een ban gehad... (weet niet waarom precies (vast iets met WOII en ontkenning) of hoe lang)quote:Op zondag 10 mei 2009 00:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze die Lambiekje geen ouvre-ban geven, hij presteert het om in zijn 1tje heel TRU en BNW te verkloten. Elk topic dat hij opent loopt helemaal de soep in. Van enige zelfreflectie is geen sprake. Geen enkele mod spreekt hem aan op zijn wangedrag, ze houden hem allemaal de hand boven het hoofd. Onbegrijpelijk. Ban die knakker en al je problemen zijn in 1 klap opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |