abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68857171
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:20 schreef bas-beest het volgende:

ik dacht dat zo'n soort opmerking zelfs wettelijk verboden is
Al die Joden in die kampen zijn marionetten. Ze hebben gewoon de draadjes weggefotoshopt. Een beetje zoals bij de Thunderbirds, maar dan beter
  zaterdag 9 mei 2009 @ 23:33:08 #152
33140 bas-beest
Sine Metu
pi_68858934
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 22:52 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Al die Joden in die kampen zijn marionetten. Ze hebben gewoon de draadjes weggefotoshopt. Een beetje zoals bij de Thunderbirds, maar dan beter
ja, dat zal het zijn... en het zijn natuurlijk ook gewone, normaal gevoede mensen die magerder geshopt zijn.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  zondag 10 mei 2009 @ 00:00:50 #153
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_68859854
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 23:33 schreef bas-beest het volgende:

[..]

ja, dat zal het zijn... en het zijn natuurlijk ook gewone, normaal gevoede mensen die magerder geshopt zijn.
http://www.hetvrijevolk.c(...)_prisonersitn300.jpg
hoax

http://www.haefely.info/Bilder/Nayirah.jpg
hoax

en nee. geen touwtjes of fotosjop..
Huig
pi_68859929
Oh help hier gaan zometeen bannetjes + een slotje vallen

Dit is echt een typisch verloop van een BNW/TRU topic... Lambiekje blert iets, dat wordt onderuit gehaald, vervolgens roept hij dat alles een complot is en dat wij dom zijn en noemt hij meer, in zijn ogen complotten, oa. concentratiekampen en dan is het hele topic verneukt
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_68861265
quote:
Op zondag 10 mei 2009 00:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Oh help hier gaan zometeen bannetjes + een slotje vallen

Dit is echt een typisch verloop van een BNW/TRU topic... Lambiekje blert iets, dat wordt onderuit gehaald, vervolgens roept hij dat alles een complot is en dat wij dom zijn en noemt hij meer, in zijn ogen complotten, oa. concentratiekampen en dan is het hele topic verneukt
Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze die Lambiekje geen ouvre-ban geven, hij presteert het om in zijn 1tje heel TRU en BNW te verkloten. Elk topic dat hij opent loopt helemaal de soep in. Van enige zelfreflectie is geen sprake. Geen enkele mod spreekt hem aan op zijn wangedrag, ze houden hem allemaal de hand boven het hoofd. Onbegrijpelijk. Ban die knakker en al je problemen zijn in 1 klap opgelost.
pi_68864126
quote:
Op zondag 10 mei 2009 00:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik snap eerlijk gezegd niet dat ze die Lambiekje geen ouvre-ban geven, hij presteert het om in zijn 1tje heel TRU en BNW te verkloten. Elk topic dat hij opent loopt helemaal de soep in. Van enige zelfreflectie is geen sprake. Geen enkele mod spreekt hem aan op zijn wangedrag, ze houden hem allemaal de hand boven het hoofd. Onbegrijpelijk. Ban die knakker en al je problemen zijn in 1 klap opgelost.
Hij heeft al een keertje een ban gehad... (weet niet waarom precies (vast iets met WOII en ontkenning) of hoe lang)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_68864180
Lambiekje wordt zeer regelmatig op zijn gedrag aangesproken en hij is idd al een keer geband geweest op holocaust-ontkenning.

Dit topic gaat mijns inziens echt nergens meer naar toe. Slotje er op. Mochten er nog nieuwe bewijzen komen, dan zie ik die graag in een nieuw topic hierover. Geen nieuwe bewijzen? Geen nieuw topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')