We zijn er wel geweest alleen is wat er 'live' is uitgezonden gewoon studio werk. Wat men er aan trof is voor de wereldbevolking niet capabel genoeg voor om te begrijpen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:33 schreef Haushofer het volgende:
Misschien past je grote bek toch niet helemaal bij je verstand, LambiekjeMooi topic
![]()
En nu kunnen we nog wel gezellig over het gefotoshop van de maanfoto's praten, want iets zegt me dat we daar niet geweest zijn. Als ze al dit soort foto's van Koninginnedag fotoshoppen, dan zullen ze het ook zeker met de maanfoto's en -filmpjes gedaan hebben
Ik kan niet zo goed begrijpen waarom er geknoeid moet worden met de lachband. Als er al geknuttseld wordt met zulke bassale zaken.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:26 schreef Resonancer het volgende:
Vond dit hier wel passen:
NOS: spijt van verlengen applaus Beatrix:-spijt-van-verlengen-applaus-Beatrix.html
Wat trof men er dan aan volgens jouw?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We zijn er wel geweest alleen is wat er 'live' is uitgezonden gewoon studio werk. Wat men er aan trof is voor de wereldbevolking niet capabel genoeg voor om te begrijpen.
Waarheidsmanipuatie op foto/video-materiaal is gedaan met Oswalds verleden , dood Hitler, dood Saddam, toespraken OBL, JFK's autoposie, WO2-kampen, maanlanding, mars, WMD's in Irak. Eigenlijk de geschiedenis van de afgelopen 150 jaar berust op fotomanipulatiebedrog.
Glasbouwwerken, en zoals India stelt, UFO-basissen. Daarnaast worden al eeuwen meldingen gemaakt van rare lichtverschijnselen op de maan.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Glasbouwwerken, en zoals India stelt, UFO-basissen. Daarnaast worden al eeuwen meldingen gemaakt van rare lichtverschijnselen op de maan.
Zoek het lekker zelf uit. You can do it.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb je foto's om dat te onderbouwen?
Nee dus, als jij duidelijke foto's had van glazen bouwwerken op de maan dan had je ze wel laten zien.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zoek het lekker zelf uit. You can do it.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:35 schreef Oksel het volgende:
Ik denk dat ze hetzelfde zijn, ik zie geen verschillen. Ik denk dat de fotograaf hier achter zit.
Secret Nazi moonbase!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Glasbouwwerken, en zoals India stelt, UFO-basissen. Daarnaast worden al eeuwen meldingen gemaakt van rare lichtverschijnselen op de maan.
Oh ja joh?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:21 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Miljarden uitgeven om op de maan te komen, en vervolgens de landing in scene zetten. Gelukkig weten wij wel wat er aan de hand is, en hebben de Russen tijdens de Koude Oorlog nooit wat doorgehadquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
We zijn er wel geweest alleen is wat er 'live' is uitgezonden gewoon studio werk.
Russen, Britten, wie dan ook met een redelijke radio telescoopquote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:04 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Natuurlijk. Miljarden uitgeven om op de maan te komen, en vervolgens de landing in scene zetten. Gelukkig weten wij wel wat er aan de hand is, en hebben de Russen tijdens de Koude Oorlog nooit wat doorgehad
Mooi wereldje heb jij ook.
Nee Nazi NASA is weggestuurd. Na paar maanbezoekjes. Waarom is er na 1972 niemand meer op de maan geweest. Je kan mijn niet vertellen dat ze na 6 bezoekjes binnen 3 jaar na ettelijke miljarden (~100) te hebben uitgegeven klaar zijn?! Bovendien zijn de 6 bezoeken maar in een zeer beperkt gebied gebeurd.quote:
Waarom zouden mensen jaar in jaar uit weer de maan willen bezoeken? Dat die bezoeken in een korte tijdsspanne zijn gebeurd is niet zo gek hé. Amerika had de wedloop met Rusland gewonnen, mensen waren enthousiast voor maanreizen en de techniek was nog nieuw.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee Nazi NASA is weggestuurd. Na paar maanbezoekjes. Waarom is er na 1972 niemand meer op de maan geweest. Je kan mijn niet vertellen dat ze na 6 bezoekjes binnen 3 jaar na ettelijke miljarden te hebben uitgegeven klaar zijn?! Bovendien zijn de 6 bezoeken maar in een zeer beperkt gebied gebeurd.
Dat is met 1 woord te beantwoorden: Oliecrisis.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee Nazi NASA is weggestuurd. Na paar maanbezoekjes. Waarom is er na 1972 niemand meer op de maan geweest. Je kan mijn niet vertellen dat ze na 6 bezoekjes binnen 3 jaar na ettelijke miljaatrden (~100) te hebben uitgegeven klaar zijn?! Bovendien zijn de 6 bezoeken maar in een zeer beperkt gebied gebeurd.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 15:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee Nazi NASA is weggestuurd. Na paar maanbezoekjes. Waarom is er na 1972 niemand meer op de maan geweest. Je kan mijn niet vertellen dat ze na 6 bezoekjes binnen 3 jaar na ettelijke miljarden (~100) te hebben uitgegeven klaar zijn?! Bovendien zijn de 6 bezoeken maar in een zeer beperkt gebied gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |