Oowk etc.quote:
Mwah, zie liever een Harley. Maar dat heb ik ook met auto's.quote:
Het laatste.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:36 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Heb je een tekort of ben je gewoon openlijk oversekst?
Zeiken.quote:
Harley maakt geen auto'squote:Op zondag 3 mei 2009 19:37 schreef Heroinjunk het volgende:
Mwah, zie liever een Harley. Maar dat heb ik ook met auto's.
Een ninja hoort ook zwart te zijnquote:
RIP.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef Sjoegerd het volgende:
Mededeling:
Zojuist heeft onze mede-user NoelGallagher bekend gemaakt dat hij niet meer te vinden zal zijn op Fok!.
Deze kwaliteitsuser beweerde net in een diepzinnig gesprek met onderstaande dat hij een sociaal leven heeft gekregen, waardoor onze aanwezigheid overbodig blijkt.
Ook de slopende bans die NG steeds krijgt hebben hem ertoe besloten onze online community vaarwel te zeggen, en de echte wereld binnen te stappen.
Wij zijn zeer betreurd door deze mededeling, en zullen ook zijn bijdragen in dit topic missen.
Met vriendelijke groet,
Sjoegerd
Moment.quote:
Wijze keuze welke ik al like 3x heb gemaakt, maar nog steeds niet waar heb kunnen maken.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:39 schreef Sjoegerd het volgende:
Mededeling:
Zojuist heeft onze mede-user NoelGallagher bekend gemaakt dat hij niet meer te vinden zal zijn op Fok!.
Deze kwaliteitsuser beweerde net in een diepzinnig gesprek met onderstaande dat hij een sociaal leven heeft gekregen, waardoor onze aanwezigheid overbodig blijkt.
Ook de slopende bans die NG steeds krijgt hebben hem ertoe besloten onze online community vaarwel te zeggen, en de echte wereld binnen te stappen.
Wij zijn zeer betreurd door deze mededeling, en zullen ook zijn bijdragen in dit topic missen.
Met vriendelijke groet,
Sjoegerd
Yepquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |