Zijn ze te arrogant voor, ze dachten ook ff Sparta op te rollen.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:05 schreef Rots het volgende:
Oja en nog één opmerkingje, dan ben ik weer weg.
Leer van Twente, ze maken een erehaag voor AZ, en die gunnen het Twente gewoon om 2e te worden, wat je terugzag in het spel van AZ.Jammer dat ze allemaal te arrogant en zo vol van zichzelf zijn bij Ajax om geen erehaag te vormen, had een goed effect gehad op AZ.
jij bent 110% anti-Ajax en 100% pro je eigen club zeker? Je komt wijs over, we nemen je allen zeer serieus.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:05 schreef Rots het volgende:
Leer van Twente, ze maken een erehaag voor AZ, en die gunnen het Twente gewoon om 2e te worden, wat je terugzag in het spel van AZ.Jammer dat ze allemaal te arrogant en zo vol van zichzelf zijn bij Ajax om geen erehaag te vormen, had een goed effect gehad op AZ.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik schrok van de beelden met de spelers, kwam heel erg dreigend over
Ach ja ... Bassie blijft voor veel fans een held. En of jehet nu wilt of niet; hij blijft tot zijn dood coach van Ajax.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:03 schreef Rots het volgende:
[..]
Nou als het probleem niet bij de spelers ligt is dit makkelijk in te vullen. Dat tactisch onbenul van een Van Basten had weer totaal geen invloed op de spelers in de rust. Dat jullie nog steeds van Basten willen houden zeg, hij zinspeelde ook al op een vertrek bij Ajax net bij de NOS trouwens.![]()
Oja en dan hebben we nog het commentaar bij de NOS over Suarez.Waarom, waarom denk je dan?
Kampioenuh!
Wat nouquote:
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:05 schreef Rots het volgende:
Ga toch weg met je erehaag. Wat een gemaakte zooi is dat zegquote:Op zondag 3 mei 2009 20:05 schreef Rots het volgende:
Lik lekker me reet met je azquote:Op zondag 3 mei 2009 20:05 schreef Rots het volgende:
Het heeft wel effect. Twente wint 3-0 van AZ. Ajax met pijn en moeite 1-1.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ga toch weg met je erehaag. Wat een gemaakte zooi is dat zeg
1. van Basten is een beginnende coach, tuurlijk zal hij beter worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:02 schreef Barca het volgende:
[..]
Zeker als een boer met kiespijn? Want een echte lach na zo'n nederlaag ...
[..]
Heel veel mensen dachten dat we kampioen zouden gaan worden dit seizoen. San Marco werd onthaald als dé wondercoach. Nu zijn er nog velen die vinden dat hij komend seizoen weer coach moet zijn.
1. Van Basten zal nooit beter worden
2. We zullen komend seizoen niet zo gelukkig zijn, en dus minder punten pakken
3. De concurrentie gaat komend seizoen beter spelen
Emotie? Die heb ik niet!
Clubs moeten Ajax eren, en niet andersom.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:11 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Het heeft wel effect. Twente wint 3-0 van AZ. Ajax met pijn en moeite 1-1.
Daar heb je helemaal gelijk in, maar een erehaag is nou net weer een stap te ver.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:08 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat nou. Het is gewoon zo, die Anita ook met ze "dat wordt een Willem2'tje". Hoe in godsnaam kun je zo zwak en inspiratieloos spelen als je volgende week tegen Twente nog een zeer belangrijke wedstrijd tegemoet gaat.
Ga toch weg met je arrogantie m.b.t. tot die erehaag. Wij hebben AZ vorige week netjes ontvangen, bloemetje gegeven en via de reclameborden AZ en Van Gaal gefeliciteerd. Van Gaal was daar zeer over te spreken.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:08 schreef Rots het volgende:
[..]
Wat nou. Het is gewoon zo, die Anita ook met ze "dat wordt een Willem2'tje". Hoe in godsnaam kun je zo zwak en inspiratieloos spelen als je volgende week tegen Twente nog een zeer belangrijke wedstrijd tegemoet gaat.
Meest gebruikte TT bij het Ajax topic geloof ik.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:04 schreef bloodysunday het volgende:
TT, al 5 jaar word er gezegd we worden volgend seizoen kampioen
Volgende week nog harder!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:11 schreef Barca het volgende:
Vanmiddag niet gekeken ... hoor die Twente-fans "Helemaal niets in Amsterdam!".![]()
![]()
De verdediging van AZ is eigenlijk ook niet zo goed. Ze hebben met Schaars en De Zeeuw gewoon een goed blok voor de verdediging staan.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:14 schreef duguid het volgende:
Ik denk overigens dat het al een flink stuk zou schelen als men in de verdediging eens goede afspraken maakt en ook nakomt. Als het middenveld en de aanval dan ook maar half omschakelt (en dat is al een stuk meer dan afgelopen seizoen) moet dat al flink wat tegengoals schelen. Zie (het zovaak genoemde) AZ, dat zijn individueel echt geen uitmuntende verdedigers, maar die gasten hebben de boel gewoon goed staan.
Of Bassie dat erin kan slijpen is het volgende punt overigens..
Als ze maar wel 3e blijvenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:16 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Prima, zing dat maar lekker voor de half lege ArenA zodat de spelers het goed horen
Al die aandacht zijn ze niet waard!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:08 schreef kurk_droog het volgende:
Als iedereen volgende week leker bij het home gaat hangen kan je iets duidelijk maken. Mja, de meeste kut supporters van ons blijven weer lekker zitten op hun stoeltje
1. Daar is Bassie veel te dom voor. Heeft als bondscoach in 4 jaar ook niks geleerd.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
1. van Basten is een beginnende coach, tuurlijk zal hij beter worden.
2. komend seizoen is een ver-van-je-bed show. Je weet niet wat er in de zomer gaat gebeuren.
3. volgens mij spelen die dit seizoen al beter slimpie.
En volgens mij heb je emotie zat, tenminste ik bespeur zat emotie in elke post van je.
Haha wil je Ajax omscholen tot top5 kandidaat? Hoe triest zou dat zijn zeg met zo'n verschrikkelijk grote begroting en dit type spelers. Gewoon voor de titel blijven gaan en een ervaren coach neerzetten die het tot één team kan smeden.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:14 schreef Doopy-X- het volgende:
Ok, ben weer over de ergste boosheid heen
We worden geen kampioen met dit team, ook volgend jaar niet. We hebben ook niets te zoeken in de CL.
Volgend jaar gewoon voetballen, zonder jezelf teveel druk op te leggen. Dan komt vanzelf de kwaliteit boven drijven en dan word je misschien wel weer een keer kampioen.
Seizoen is over voor mij, die wedstrijd tegen twente kunnen ze lekker in hun reet steken. De seizoenskaart is al doorgeknipt
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:17 schreef Jasza het volgende:
Daarna gratis eten en drinken in het home op kosten van Ajax, sja lost niks op natuurlijk.
Net alsof dat nu nog iets uitmaaktquote:Op zondag 3 mei 2009 20:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lachen gieren brullen was het weer vandaag. Met een beetje pech eindigen we ook nog 4e.
Moisander en Moreno zouden voor elke club een aanvulling zijn. Uitstekend duo. Alleen rechtsachter vind ik AZ niet zo sterk en dan heb je links nog Pocognoli, ben ik niet uit wat daar van te vinden.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
De verdediging van AZ is eigenlijk ook niet zo goed. Ze hebben met Schaars en De Zeeuw gewoon een goed blok voor de verdediging staan.
Oei ik ruik een weddenschapje met genoeg mensen die nog in Van Basten geloven hier, kom er maar in.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:16 schreef RayMania het volgende:
Ik durf trouwens wel te wedden dat Van Basten volgend seizoen geen trainer is. Dat zegt mijn gevoel.
Die spelers stonden er weer bij alsof het ze echt niet intresseerde toen ze uit de bus gingen en tegenover ons stondenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:18 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Lachen gieren brullen was het weer vandaag. Met een beetje pech eindigen we ook nog 4e.
Dat is waar, maar 3e plaats is toch weer hogere kwalificatie plaats in de UEFA Cup?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Seizoen is over, of we nou 3e of 4e worden, dat interesseert niemand geen ene moer
Welnee ... die hele incestkliek staat elkaar te verdringen om de aars en mazzelpik van Bassie te mogen likken. MvB zal tot zijn dood coach blijven van Ajax. Al spelen ze 6e klasse.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:16 schreef RayMania het volgende:
Ik durf trouwens wel te wedden dat Van Basten volgend seizoen geen trainer is. Dat zegt mijn gevoel.
Ik begreep dat Suarez stond te bellen?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die spelers stonden er weer bij alsof het ze echt niet intresseerde toen ze uit de bus gingen en tegenover ons stonden
En wat vind jij, als Ajax-supporter zijnde?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:20 schreef Rots het volgende:
[..]
Oei ik ruik een weddenschapje met genoeg mensen die nog in Van Basten geloven hier, kom er maar in.
Vanuit Ajax-optiek lijkt het mij zelfs verstandiger om een ervaren coach neer te zetten voor dit losse-zand-elftal. En dat meen ik, niet eens omdat ik Feyenoorder en anti-MvB ben.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:22 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
En wat vind jij, als Ajax-supporter zijnde?
Dat bedoel ik. Moisander en Moreno zijn wel goede verdedigers inderdaad. Maar de backs zijn bijzonder matig. Ook Jaliens vind ik een zeer matige verdediger.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:20 schreef Prosac het volgende:
[..]
Moisander en Moreno zouden voor elke club een aanvulling zijn. Uitstekend duo. Alleen rechtsachter vind ik AZ niet zo sterk en dan heb je links nog Pocognoli, ben ik niet uit wat daar van te vinden.
Allemaal leuk en aardig, maar je mag wel je taalgebruik wat aanpassenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:22 schreef Barca het volgende:
[..]
Welnee ... die hele incestkliek staat elkaar te verdringen om de aars en mazzelpik van Bassie te mogen likken. MvB zal tot zijn dood coach blijven van Ajax. Al spelen ze 6e klasse.
Jupquote:Op zondag 3 mei 2009 20:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat is waar, maar 3e plaats is toch weer hogere kwalificatie plaats in de UEFA Cup?
Ik zeg nu al 3 jaar aan het begin van het seizoen: EN NU FLIKKEN WE HET. Dan wordt weer een Sneijder of een Huntelaar verkocht en staan we aan het eind van het seizoen weer met lege handenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:18 schreef Rots het volgende:
[..]
Haha wil je Ajax omscholen tot top5 kandidaat? Hoe triest zou dat zijn zeg met zo'n verschrikkelijk grote begroting en dit type spelers. Gewoon voor de titel blijven gaan en een ervaren coach neerzetten die het tot één team kan smeden.
Rare vent ben jij.
Wat hoop je zelf?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:16 schreef RayMania het volgende:
Kom op, diep in je hart hou je van Ajax. Het is niet erg om dat eens toe te geven.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:23 schreef Rots het volgende:
En dat meen ik, niet eens omdat ik Feyenoorder en anti-MvB ben.
Heel Nederland houdt toch van Ajax? De fans als ze winnen, de rest als ze verliezen.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:24 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Kom op, diep in je hart hou je van Ajax. Het is niet erg om dat eens toe te geven.
Boeit mij die pleurisuefacup. Kampioen worden, dat wil ik!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat is waar, maar 3e plaats is toch weer hogere kwalificatie plaats in de UEFA Cup?
quote:Ajax-supporters wachten spelersbus op
Enkele tientallen boze Ajax-supporters hebben aan het begin van zondagavond de spelersbus bij de ArenA opgewacht.
Bij aankomst van de bus werd daar op de bus geslagen en geroepen "We willen Ajax terug" en "Voetballen". Ajax verloor zondagmiddag in Rotterdam met 4-0 van Sparta.
Technisch manager Danny Blind en coaches hebben met de voetbalfans gesproken. Zij luisterden naar de kritiek van de supporters. Dat gebeurde in een redelijk rustige sfeer. Politie was erbij aanwezig. Na enige tijd reed de spelersbus onder applaus van de supporters weer door. Ajax verloor zondagmiddag in Rotterdan met 4-0 van Sparta.
Daar ligt ook gelijk het probleem van Ajax , bijna altijd een beginnende coach.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:12 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
1. van Basten is een beginnende coach, tuurlijk zal hij beter worden.
2. komend seizoen is een ver-van-je-bed show. Je weet niet wat er in de zomer gaat gebeuren.
3. volgens mij spelen die dit seizoen al beter slimpie.
En volgens mij heb je emotie zat, tenminste ik bespeur zat emotie in elke post van je.
Heeft Bassie je iets aangedaan ofzo? ongekend en praat is normaal.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:22 schreef Barca het volgende:
[..]
Welnee ... die hele incestkliek staat elkaar te verdringen om de aars en mazzelpik van Bassie te mogen likken. MvB zal tot zijn dood coach blijven van Ajax. Al spelen ze 6e klasse.
Juistem.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
Heel Nederland houdt toch van Ajax? De fans als ze winnen, de rest als ze verliezen.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:24 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Kom op, diep in je hart hou je van Ajax. Het is niet erg om dat eens toe te geven.
Hoorde ik ook, maar wat ik ervan zag boeide het ze echt geen moer.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik begreep dat Suarez stond te bellen?
Helemaal met je eens. Deze spelersgroep heeft gezag en discipline nodig.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Daar ligt ook gelijk het probleem van Ajax , bijna altijd een beginnende coach.
Ronald Koeman , Jan Wouters , Danny Blind , van Basten en misschien dat ik er 1 of 2 vergeet.
Ajax heeft een ervaren coach nodig , van Gaal was ook niet ervaren , maar het wordt tijd voor een volwassen coach eentje die de spelers kan motiveren.
Stille waren er zeker wel bij hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 20:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Op nu.nl stond dat er geen politie was
Naast me stond een of andere knakker die riep Van 't Schip. Dus Schip kijkt om. Begint die kerel te roepen dat Schilder in de basis moest.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoorde ik ook, maar wat ik ervan zag boeide het ze echt geen moer.
Net of Suarez er wat van verstaat ?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hoorde ik ook, maar wat ik ervan zag boeide het ze echt geen moer.
Ook zijn het allemaal dezelfde type coaches. De stille, berekende, niet motiverende coaches. We moeten een gifbak hebben die die luie pestspelers laat voetballen naar hun kwaliteiten en er een team van maakt.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Daar ligt ook gelijk het probleem van Ajax , bijna altijd een beginnende coach.
Ronald Koeman , Jan Wouters , Danny Blind , van Basten en misschien dat ik er 1 of 2 vergeet.
Ajax heeft een ervaren coach nodig , van Gaal was ook niet ervaren , maar het wordt tijd voor een volwassen coach eentje die de spelers kan motiveren.
Ja.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Net of Suarez er wat van verstaat ?
Wat zou je er van vinden als Adriaanse terug kwam op het oude nesT?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ook zijn het allemaal dezelfde type coaches. De stille, berekende, niet motiverende coaches. We moeten een gifbak hebben die die luie pestspelers laat voetballen naar hun kwaliteiten en er een team van maakt.
En hoe vaak lees ik hier geen berichten met daarin "kanker" die niet worden aangepast en waar niks van wordt gezegd.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar je mag wel je taalgebruik wat aanpassen.
Nee hoor!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:26 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Heeft Bassie je iets aangedaan ofzo? ongekend en praat is normaal.
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Naast me stond een of andere knakker die riep Van 't Schip. Dus Schip kijkt om. Begint die kerel te roepen dat Schilder in de basis moest.
Toen liep Schip maar door.
Weet ik veel. Zoek ze op, bundel ze en stuur ze op naar mequote:Op zondag 3 mei 2009 20:29 schreef Barca het volgende:
[..]
En hoe vaak lees ik hier geen berichten met daarin "kanker" die niet worden aangepast en waar niks van wordt gezegd.
Kan Ten Cate niet een stille, berekende, niet motiverende coach noemen. Dat is toch iemand die sociaal gezien met die jongens om zou moeten kunnen gaan, maar ook een klootzak kon zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ook zijn het allemaal dezelfde type coaches. De stille, berekende, niet motiverende coaches. We moeten een gifbak hebben die die luie pestspelers laat voetballen naar hun kwaliteiten en er een team van maakt.
Hij belde de politiequote:Op zondag 3 mei 2009 20:22 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik begreep dat Suarez stond te bellen?
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:32 schreef Jasza het volgende:
Mooie opmerking die ik hoorde was nog wel, veel wilde dat ze nu gingen trainen onder ons toezicht.
Zei zo'n gozer: ze gaan zometeen op de ps3 trainen want dan word je niet moe
Graag gedaan!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weet ik veel. Zoek ze op, bundel ze en stuur ze op naar me. Ik heb het nu over jou en mijn post kun je als een waarschuwing beschouwen, want je manier van posten slaat nergens op. Bedankt en succes.
Klopt inderdaad. Die hadden we nooit naar Chelsea moeten laten gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Kan Ten Cate niet een stille, berekende, niet motiverende coach noemen. Dat is toch iemand die sociaal gezien met die jongens om zou moeten kunnen gaan, maar ook een klootzak kon zijn.
Niet nodig. Eerste deel heeft niks te maken met het tweede deel. En mijn mening over Van Basten heb ik al zo vaak gegeven.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Fijn dat je ook ingaat op het tweede gedeelte van mijn bericht.
Goed, en met jou?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoe is het met zijn Nederlands dan?
Ach, iedereen wilde Bassie immers. Nou ja (ik niet!).quote:Op zondag 3 mei 2009 20:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Die hadden we nooit naar Chelsea moeten laten gaan
Alsof Ten Cate het zo goed deed? Twee keer geen Champions League gehaald tegen op papier makkelijke tegenstanders. Kansloos onderuit in de UEFA Cup vorig jaar tegen Dinamo, dramatisch onderuit tegen Werder, een aantal mislukte aankopen, Perez simpel verkocht aan PSV.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
We zijn er niks mee opgeschoten maar Ook onder henk zouden we echt niet ineens kampioen worden. Henk is goed als er een rustige trainer boven staat zoals rijkaard toen.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat het eerste deel niks met het tweede heeft te maken weet ik zelf ook wel. Ik heb het bericht immers geschreven?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet nodig. Eerste deel heeft niks te maken met het tweede deel. En mijn mening over Van Basten heb ik al zo vaak gegeven.
Je moet mij geen woorden in de mond leggen.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:38 schreef Barca het volgende:
Ach ... jij wilt natuurlijk ook gewoon dat hij blijft. Jij gelooft ook nog dat hij ons volgend seizoen kampioen maakt.
Klopt maar die had hier wel een team van kunnen maken en die staat temminste niet minzaam te lachen voor de camera na weer een verloren seizoen.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof Ten Cate het zo goed deed? Twee keer geen Champions League gehaald tegen op papier makkelijke tegenstanders. Kansloos onderuit in de UEFA Cup vorig jaar tegen Dinamo, dramatisch onderuit tegen Werder, een aantal mislukte aankopen, Perez simpel verkocht aan PSV.
En Bassie die daar niks van leerde. Zei gewoon dat Perez niet welkom is in de selectie. Die kon dus zo naar Twente.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof Ten Cate het zo goed deed? Twee keer geen Champions League gehaald tegen op papier makkelijke tegenstanders. Kansloos onderuit in de UEFA Cup vorig jaar tegen Dinamo, dramatisch onderuit tegen Werder, een aantal mislukte aankopen, Perez simpel verkocht aan PSV.
Mwah kampioenschap is belangrijk maar een pleurisuefacup ookquote:Op zondag 3 mei 2009 20:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Boeit mij die pleurisuefacup. Kampioen worden, dat wil ik!
Ik dacht slecht, omdat interviews altijd in zijn eigen taal of engels gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 20:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Goed, en met jou?
Overigens voel ik me vandaag best wel Feyenoorder. Triest, maar waar.
Zijn periode was wel beter dan nu, maar hij had dan ook te maken met spelers als Perez, Davids, Heitinga, Huntelaar en Sneijder. Spelers die een team op sleeptouw kunnen nemen en strijd leveren. Vergelijk die teams voor het gemak even met nu; totaal geen leider in het veld. Het zijn individueel allemaal wel goede spelers, maar het is los zand.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt maar die had hier wel een team van kunnen maken en die staat temminste niet minzaam te lachen voor de camera na weer een verloren seizoen.
Ach, ik weet het ook allemaal niet meer.
Kijk nog effe het aantal tegendoelpunten na van Ajax met Stekelenburg onder de latquote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Stekelenburg heeft jarenlang gewoon prima gekeept, maar we hebben de pech gehad om één keer op doelsaldo geen kampioen te worden en één keer op drie punten. Vorig jaar keepte Stekelenburg uitstekend en won hij wedstrijden voor ons (stuk of vier penalties gestopt en goede reddingen gemaakt). Ook dit seizoen was de start redelijk tot goed en stonden we #1 met Stekelenburg. Na zijn blessure kreeg hij imo weinig tijd om weer te wennen en daar werd hij gelijk op afgerekend door Van Basten.
Perez heeft het niet zo geweldig gedaan bij Ajax. Het was redelijk, niet meer dan dat.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:40 schreef Barca het volgende:
[..]
En Bassie die daar niks van leerde. Zei gewoon dat Perez niet welkom is in de selectie. Die kon dus zo naar Twente.
Ibi Affelayquote:Op zondag 3 mei 2009 20:42 schreef bloodysunday het volgende:
Wie is er te gast bij Studio Voetbal vanavond?
Geen idee waar je dat gelezen hebt maar ik ben al sinds mijn 6e/7e fan van Ajax. Heb als noorderling wel sympathie voor Groningen. Had er 2 jaar een seizoenkaart. Begin jaren '90.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je moet mij geen woorden in de mond leggen.
Ik las vanmiddag trouwens dat je twee jaar terug een Groningen-supporter was. Vanwaar die switch naar Ajax?
Ik denk dat we hem dit seizoen wel nodig gehad hadden hij is toch redelijk ervaren, kan goed vrije trappen nemen en kan wel sturenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Perez heeft het niet zo geweldig gedaan bij Ajax. Het was redelijk, niet meer dan dat.
Klopt, maar hij is wel beter dan wat we nu hebben. Hij heeft wel kwaliteiten die het verschil kunnen maken.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Perez heeft het niet zo geweldig gedaan bij Ajax. Het was redelijk, niet meer dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |