Graag gedaan!quote:Op zondag 3 mei 2009 20:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Weet ik veel. Zoek ze op, bundel ze en stuur ze op naar me. Ik heb het nu over jou en mijn post kun je als een waarschuwing beschouwen, want je manier van posten slaat nergens op. Bedankt en succes.
Klopt inderdaad. Die hadden we nooit naar Chelsea moeten laten gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Kan Ten Cate niet een stille, berekende, niet motiverende coach noemen. Dat is toch iemand die sociaal gezien met die jongens om zou moeten kunnen gaan, maar ook een klootzak kon zijn.
Niet nodig. Eerste deel heeft niks te maken met het tweede deel. En mijn mening over Van Basten heb ik al zo vaak gegeven.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:33 schreef Barca het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Fijn dat je ook ingaat op het tweede gedeelte van mijn bericht.
Goed, en met jou?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:30 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hoe is het met zijn Nederlands dan?
Ach, iedereen wilde Bassie immers. Nou ja (ik niet!).quote:Op zondag 3 mei 2009 20:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Die hadden we nooit naar Chelsea moeten laten gaan
Alsof Ten Cate het zo goed deed? Twee keer geen Champions League gehaald tegen op papier makkelijke tegenstanders. Kansloos onderuit in de UEFA Cup vorig jaar tegen Dinamo, dramatisch onderuit tegen Werder, een aantal mislukte aankopen, Perez simpel verkocht aan PSV.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
We zijn er niks mee opgeschoten maar Ook onder henk zouden we echt niet ineens kampioen worden. Henk is goed als er een rustige trainer boven staat zoals rijkaard toen.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:34 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat het eerste deel niks met het tweede heeft te maken weet ik zelf ook wel. Ik heb het bericht immers geschreven?quote:Op zondag 3 mei 2009 20:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niet nodig. Eerste deel heeft niks te maken met het tweede deel. En mijn mening over Van Basten heb ik al zo vaak gegeven.
Je moet mij geen woorden in de mond leggen.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:38 schreef Barca het volgende:
Ach ... jij wilt natuurlijk ook gewoon dat hij blijft. Jij gelooft ook nog dat hij ons volgend seizoen kampioen maakt.
Klopt maar die had hier wel een team van kunnen maken en die staat temminste niet minzaam te lachen voor de camera na weer een verloren seizoen.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof Ten Cate het zo goed deed? Twee keer geen Champions League gehaald tegen op papier makkelijke tegenstanders. Kansloos onderuit in de UEFA Cup vorig jaar tegen Dinamo, dramatisch onderuit tegen Werder, een aantal mislukte aankopen, Perez simpel verkocht aan PSV.
En Bassie die daar niks van leerde. Zei gewoon dat Perez niet welkom is in de selectie. Die kon dus zo naar Twente.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Alsof Ten Cate het zo goed deed? Twee keer geen Champions League gehaald tegen op papier makkelijke tegenstanders. Kansloos onderuit in de UEFA Cup vorig jaar tegen Dinamo, dramatisch onderuit tegen Werder, een aantal mislukte aankopen, Perez simpel verkocht aan PSV.
Mwah kampioenschap is belangrijk maar een pleurisuefacup ookquote:Op zondag 3 mei 2009 20:26 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Boeit mij die pleurisuefacup. Kampioen worden, dat wil ik!
Ik dacht slecht, omdat interviews altijd in zijn eigen taal of engels gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 20:35 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Goed, en met jou?
Overigens voel ik me vandaag best wel Feyenoorder. Triest, maar waar.
Zijn periode was wel beter dan nu, maar hij had dan ook te maken met spelers als Perez, Davids, Heitinga, Huntelaar en Sneijder. Spelers die een team op sleeptouw kunnen nemen en strijd leveren. Vergelijk die teams voor het gemak even met nu; totaal geen leider in het veld. Het zijn individueel allemaal wel goede spelers, maar het is los zand.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Klopt maar die had hier wel een team van kunnen maken en die staat temminste niet minzaam te lachen voor de camera na weer een verloren seizoen.
Ach, ik weet het ook allemaal niet meer.
Kijk nog effe het aantal tegendoelpunten na van Ajax met Stekelenburg onder de latquote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Stekelenburg heeft jarenlang gewoon prima gekeept, maar we hebben de pech gehad om één keer op doelsaldo geen kampioen te worden en één keer op drie punten. Vorig jaar keepte Stekelenburg uitstekend en won hij wedstrijden voor ons (stuk of vier penalties gestopt en goede reddingen gemaakt). Ook dit seizoen was de start redelijk tot goed en stonden we #1 met Stekelenburg. Na zijn blessure kreeg hij imo weinig tijd om weer te wennen en daar werd hij gelijk op afgerekend door Van Basten.
Perez heeft het niet zo geweldig gedaan bij Ajax. Het was redelijk, niet meer dan dat.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:40 schreef Barca het volgende:
[..]
En Bassie die daar niks van leerde. Zei gewoon dat Perez niet welkom is in de selectie. Die kon dus zo naar Twente.
Ibi Affelayquote:Op zondag 3 mei 2009 20:42 schreef bloodysunday het volgende:
Wie is er te gast bij Studio Voetbal vanavond?
Geen idee waar je dat gelezen hebt maar ik ben al sinds mijn 6e/7e fan van Ajax. Heb als noorderling wel sympathie voor Groningen. Had er 2 jaar een seizoenkaart. Begin jaren '90.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je moet mij geen woorden in de mond leggen.
Ik las vanmiddag trouwens dat je twee jaar terug een Groningen-supporter was. Vanwaar die switch naar Ajax?
Ik denk dat we hem dit seizoen wel nodig gehad hadden hij is toch redelijk ervaren, kan goed vrije trappen nemen en kan wel sturenquote:Op zondag 3 mei 2009 20:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Perez heeft het niet zo geweldig gedaan bij Ajax. Het was redelijk, niet meer dan dat.
Klopt, maar hij is wel beter dan wat we nu hebben. Hij heeft wel kwaliteiten die het verschil kunnen maken.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Perez heeft het niet zo geweldig gedaan bij Ajax. Het was redelijk, niet meer dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |