Ik vraag me af welke club er geïnteresseerd zou zijn in Urby.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Urby is verdedigend niet sterk genoeg, past niet op het middenveld, en heeft geen acties/voorzet/scoort te weinig als linksbuiten.. wegdoen lijkt me idd het beste.
Volgens mij had Newcastle interesse aan het begin van dit seizoen.. maar die gaan nu ook richting 2e divisiequote:Op zondag 3 mei 2009 18:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke club er geïnteresseerd zou zijn in Urby.
quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 18:51 schreef Kopbal het volgende:
[afbeelding]
'Niets aan de hand, volgend jaar gewoon weer kampioen.'
Dat is de laatste tijd wel het juiste niveau voor Urby.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:53 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Volgens mij had Newcastle interesse aan het begin van dit seizoen.. maar die gaan nu ook richting 2e divisie
Past goed bij zijn niveau dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:53 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Volgens mij had Newcastle interesse aan het begin van dit seizoen.. maar die gaan nu ook richting 2e divisie
Dat niveau is te hoog voor hemquote:Op zondag 3 mei 2009 18:53 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
sorry maar:quote:Op zondag 3 mei 2009 18:52 schreef Rots het volgende:
Kut, te laat.![]()
Wel bizar van AZ dat ze zo opzichtig Twente laten winnen, gewoon competitievervalsing, ik zou een aanklacht indienen als Ajax zijnde.
Mensen die uit Groningen komenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:52 schreef Gruning3r het volgende:
Mensen die steeds denken dat ajax kampioen wordt
Of NACquote:Op zondag 3 mei 2009 18:56 schreef Kopbal het volgende:
Utrecht lijkt me wel wat voor Furby.
quote:Ik ben echt bang dat het nooit meer iets gaat worden.
Feyenoordquote:
Het wordt verdomme tijd voor een echte linksback. Iemand als Braafheid.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
Vermaelen mag blijven. Omdat we niks beters hebben. Alderweireld en Blind mogen Oleguer en Wielaert vervangen, Urby mag ook wel weg. Anita is nog jong.
Ik vind jouw commentaar op de supporters eerlijk gezegd vrij pathetisch. Alsof de supporters al in geen tijden meer achter Ajax staan. Altijd hebben ze er achter gestaan en telkens stelde deze groep faalhazen ze weer teleur. Jij hebt commentaar op de supporters terwijl je je afzijdig houdt van commentaar op de spelers. Als er hier iemand kritiek verdient is het deze rampzalige groep overbetaalde amateurs en niet de supporters.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat volgende wedstrijd natuurlijk veel beter. Hulde voor de helden die de spelersbus hebben tegengehouden. Kom op man. Combigangers zijn er om hun club te steunen volgens iedereen? Laat ze dan eerst eens beginnen met iets te zingen.
Noemde ze expres niet op omdat zij al min of meer vertrekken.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:37 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Vergeet de rest van de prutsers niet. Sno, Kennedy, Rommedahl, etc..
Maargoed, als je ziet wat voor een selectie Marco dit jaar had..quote:Op zondag 3 mei 2009 19:04 schreef bloodysunday het volgende:
TT, al 5 jaar word er gezegd we worden volgend seizoen kampioen
Volgens mij weet jij niet wat sarcasme isquote:Op zondag 3 mei 2009 19:04 schreef bloodysunday het volgende:
TT, al 5 jaar word er gezegd we worden volgend seizoen kampioen
Wat ziet iedereen in Wielaertquote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef Barca het volgende:
Vermeer / Stekelenburg (beter is er niet beschikbaar);
Van der Wiel, Boulahrouz, Wielaert, Braafheid;
Enoh, Heitinga, Lindgren;
Aissati, Van der Vaart / Babel;
Berg
Denk dat Braafheid voor Twente kiest!
[tegeltje] al is de ellende nog zo groot.. kijk naar Rotterdam-Zuid en je lacht je dood. [/tegeltje]quote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef Fortitudo het volgende:
Ik vind dit meer dan verdiend en bovenal grappig. Amsterdamse arrogantie jeges het nietige Sparta uit Rotterdam keihard gelogenstraft.
Ik had de PI natuurlijk niet gezienquote:Op zondag 3 mei 2009 19:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet wat sarcasme is!!!
En gelijk hebben zequote:Op zondag 3 mei 2009 19:11 schreef Barca het volgende:
Vanmiddag niet gekeken ... hoor die Twente-fans "Helemaal niets in Amsterdam!".![]()
![]()
sulejmani nu al afgeschreven?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef Barca het volgende:
Vermeer / Stekelenburg (beter is er niet beschikbaar);
Van der Wiel, Boulahrouz, Wielaert, Braafheid;
Enoh, Heitinga, Lindgren;
Aissati, Van der Vaart / Babel;
Berg
Denk dat Braafheid voor Twente kiest!
Bij Twente een prima speler. Eerder in deze reeks werd er gesproken over Wielaert en Wisgerhof.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat ziet iedereen in Wielaertzo goed vind ik hem niet spelen
Ik zeg Kolodin, zal wel onmogelijk zijn, maar is een brok beton achterin en heeft dynamiet in de benen (kijk eens op Youtube en zie hoe hij schoot tegen Nederland op EK)quote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef Silaz het volgende:
[..]
Maargoed, als je ziet wat voor een selectie Marco dit jaar had..![]()
Laat ze is een beetje scouten in Rusland ofzo. Wat van die Bonkige russen erbij.. lefgozers..
Al eerder.quote:
Barca is de grootste clown in het Ajax topic, ik ga er vanuit dat Sulejmani bij de meeste Ajacieden nog niet afgeschreven is hoorquote:
Okay, dat wist ik niet van Barca, het verbaasde me al.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Barca is de grootste clown in het Ajax topic, ik ga er vanuit dat Sulejmani bij de meeste Ajacieden nog niet afgeschreven is hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |