Ik vraag me af welke club er geïnteresseerd zou zijn in Urby.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:46 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Urby is verdedigend niet sterk genoeg, past niet op het middenveld, en heeft geen acties/voorzet/scoort te weinig als linksbuiten.. wegdoen lijkt me idd het beste.
Volgens mij had Newcastle interesse aan het begin van dit seizoen.. maar die gaan nu ook richting 2e divisiequote:Op zondag 3 mei 2009 18:51 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik vraag me af welke club er geïnteresseerd zou zijn in Urby.
quote:Op zondag 3 mei 2009 @ 18:51 schreef Kopbal het volgende:
[afbeelding]
'Niets aan de hand, volgend jaar gewoon weer kampioen.'
Dat is de laatste tijd wel het juiste niveau voor Urby.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:53 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Volgens mij had Newcastle interesse aan het begin van dit seizoen.. maar die gaan nu ook richting 2e divisie
Past goed bij zijn niveau dan.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:53 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Volgens mij had Newcastle interesse aan het begin van dit seizoen.. maar die gaan nu ook richting 2e divisie
Dat niveau is te hoog voor hemquote:Op zondag 3 mei 2009 18:53 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
sorry maar:quote:Op zondag 3 mei 2009 18:52 schreef Rots het volgende:
Kut, te laat.![]()
Wel bizar van AZ dat ze zo opzichtig Twente laten winnen, gewoon competitievervalsing, ik zou een aanklacht indienen als Ajax zijnde.
Mensen die uit Groningen komenquote:Op zondag 3 mei 2009 18:52 schreef Gruning3r het volgende:
Mensen die steeds denken dat ajax kampioen wordt
Of NACquote:Op zondag 3 mei 2009 18:56 schreef Kopbal het volgende:
Utrecht lijkt me wel wat voor Furby.
quote:Ik ben echt bang dat het nooit meer iets gaat worden.
Feyenoordquote:
Het wordt verdomme tijd voor een echte linksback. Iemand als Braafheid.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:37 schreef Rumille het volgende:
[..]
Vermaelen mag blijven. Omdat we niks beters hebben. Alderweireld en Blind mogen Oleguer en Wielaert vervangen, Urby mag ook wel weg. Anita is nog jong.
Ik vind jouw commentaar op de supporters eerlijk gezegd vrij pathetisch. Alsof de supporters al in geen tijden meer achter Ajax staan. Altijd hebben ze er achter gestaan en telkens stelde deze groep faalhazen ze weer teleur. Jij hebt commentaar op de supporters terwijl je je afzijdig houdt van commentaar op de spelers. Als er hier iemand kritiek verdient is het deze rampzalige groep overbetaalde amateurs en niet de supporters.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat volgende wedstrijd natuurlijk veel beter. Hulde voor de helden die de spelersbus hebben tegengehouden. Kom op man. Combigangers zijn er om hun club te steunen volgens iedereen? Laat ze dan eerst eens beginnen met iets te zingen.
Noemde ze expres niet op omdat zij al min of meer vertrekken.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:37 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Vergeet de rest van de prutsers niet. Sno, Kennedy, Rommedahl, etc..
Maargoed, als je ziet wat voor een selectie Marco dit jaar had..quote:Op zondag 3 mei 2009 19:04 schreef bloodysunday het volgende:
TT, al 5 jaar word er gezegd we worden volgend seizoen kampioen
Volgens mij weet jij niet wat sarcasme isquote:Op zondag 3 mei 2009 19:04 schreef bloodysunday het volgende:
TT, al 5 jaar word er gezegd we worden volgend seizoen kampioen
Wat ziet iedereen in Wielaertquote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef Barca het volgende:
Vermeer / Stekelenburg (beter is er niet beschikbaar);
Van der Wiel, Boulahrouz, Wielaert, Braafheid;
Enoh, Heitinga, Lindgren;
Aissati, Van der Vaart / Babel;
Berg
Denk dat Braafheid voor Twente kiest!
[tegeltje] al is de ellende nog zo groot.. kijk naar Rotterdam-Zuid en je lacht je dood. [/tegeltje]quote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef Fortitudo het volgende:
Ik vind dit meer dan verdiend en bovenal grappig. Amsterdamse arrogantie jeges het nietige Sparta uit Rotterdam keihard gelogenstraft.
Ik had de PI natuurlijk niet gezienquote:Op zondag 3 mei 2009 19:09 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet wat sarcasme is!!!
En gelijk hebben zequote:Op zondag 3 mei 2009 19:11 schreef Barca het volgende:
Vanmiddag niet gekeken ... hoor die Twente-fans "Helemaal niets in Amsterdam!".![]()
![]()
sulejmani nu al afgeschreven?quote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef Barca het volgende:
Berg
Bij Twente een prima speler. Eerder in deze reeks werd er gesproken over Wielaert en Wisgerhof.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:09 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat ziet iedereen in Wielaertzo goed vind ik hem niet spelen
Ik zeg Kolodin, zal wel onmogelijk zijn, maar is een brok beton achterin en heeft dynamiet in de benen (kijk eens op Youtube en zie hoe hij schoot tegen Nederland op EK)quote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef Silaz het volgende:
[..]
Maargoed, als je ziet wat voor een selectie Marco dit jaar had..![]()
Laat ze is een beetje scouten in Rusland ofzo. Wat van die Bonkige russen erbij.. lefgozers..
Al eerder.quote:
Barca is de grootste clown in het Ajax topic, ik ga er vanuit dat Sulejmani bij de meeste Ajacieden nog niet afgeschreven is hoorquote:
Okay, dat wist ik niet van Barca, het verbaasde me al.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Barca is de grootste clown in het Ajax topic, ik ga er vanuit dat Sulejmani bij de meeste Ajacieden nog niet afgeschreven is hoor
Cvitanich ook al afgeschreven.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:16 schreef SCH het volgende:
Je geeft wel een opstelling Barca maar geen coach, wie moet volgend seizoen de trainer van Ajax zijn?
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:00 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ik vind jouw commentaar op de supporters eerlijk gezegd vrij pathetisch. Alsof de supporters al in geen tijden meer achter Ajax staan. Altijd hebben ze er achter gestaan en telkens stelden deze groep faalhazen ze weer teleur. Jij hebt commentaar op de supporters terwijl je afzijdig houdt van commentaar op de spelers. Als er hier iemand kritiek verdient is het deze rampzalige groep overbetaalde amateurs en niet de supporters.
Sulejmani gaat volgend seizoen knallen, liet vandaag toch wel een paar acties zien waaraan je ziet waarom hij gehaald is.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:17 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Barca is de grootste clown in het Ajax topic, ik ga er vanuit dat Sulejmani bij de meeste Ajacieden nog niet afgeschreven is hoor
Sulejmani gaat alleen knallen als hij terug gaat naar Heerenveen.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:25 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Sulejmani gaat volgend seizoen knallen, liet vandaag toch wel een paar acties zien waaraan je ziet waarom hij gehaald is.
Eerste kwartier zei hij, je moet geen onzin lullen.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:25 schreef Barca het volgende:
Bassie "Eerste helft waren we nog wel de gelijke." hahaha
Dit neemt niet weg dat het sowieso een trieste opmerking is van een Ajax-coach.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Eerste kwartier zei hij, je moet geen onzin lullen.
Ik verstond toch echt 1e kwartier. Maar daar gaat het niet om: het feit dat je als Ajax-zijnde al blij moet zijn als je de gelijke bent.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Eerste kwartier zei hij, je moet geen onzin lullen.
Zolang hij geen emoties toont verdient hij niks beters dan dit.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Basten wordt echt schandalig behandelt, dit verdient hij niet.²
Hij moet natuurlijk wel prestaties behalen, een andere trainer was er waarschijnlijk allang uitgevlogen.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:30 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Basten wordt echt schandalig behandelt, dit verdient hij niet.²
Het ging al mis bij de aanstelling van Bassie!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:27 schreef SCH het volgende:
Het is al mis gegaan bij het wegsturen van Perez. Als je hem die vrije trap ziet nemen en in veel wedstrijden Twente op sleeptouw ziet nemen. Dan denk je: had je er overheen gezet Marco.
Dat bedoel ik!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:29 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dit neemt niet weg dat het sowieso een trieste opmerking is van een Ajax-coach.
De gelijke van Sparta. Dat op zich is al een blamage voor Ajax.
Terecht geen CL komend seizoen.
Ik vind het onzin dat je voor shirtje uitrekken geel krijgtquote:Op zondag 3 mei 2009 19:35 schreef Eppie_NL het volgende:
Lazovic, een penalty scoren en dan stoer gaan doen door z'n shirt uit te doen.
Het ontbreekt aan kwaliteit. Ik vind het pijnlijk om te zeggen, maar beide keepers zijn te slecht. Je hebt een Gomes of Romero nodig, niet onzekere knulletjes zoals Maarten of Kenneth die geen wedstrijden voor je winnen.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:26 schreef bloodysunday het volgende:
Pfff, wat is er mis met dit ajax? De spelers hebben we de kwaliteiten van de spelers hebben. Waar ligt de fout?
Ja, heel slim van die Luis! Mooi boos op dat raam.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:35 schreef Eppie_NL het volgende:
Lazovic, een penalty scoren en dan stoer gaan doen door z'n shirt uit te doen.![]()
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:08 schreef Barca het volgende:
Berg
quote:
quote:Onder sarcasme (uit het Grieks: σαρκάζω (sarkádzoo) = ergens vlees [sarx] vanaf scheuren) wordt bijtende spot verstaan.
AZ heeft bijna allemaal spelers die in een ander team minder goed zullen spelen. Het is nu echter wel een team, Ajax totaal niet. Los zand, geen eenheid. Hiermee kunnen ze echter wel kampioen worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:35 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Het ontbreekt aan kwaliteit. Ik vind het pijnlijk om te zeggen, maar beide keepers zijn te slecht. Je hebt een Gomes of Romero nodig, niet onzekere knulletjes zoals Maarten of Kenneth die geen wedstrijden voor je winnen.
Idem dito voor Vermaelen. Nooit echt willen bekennen, omdat hij een echte Ajacied is, maar hij had op zijn leeftijd al veel beter en vooral regelmatiger moeten zijn. Oleguer heb ik altijd het voordeel van de twijfel gegeven en leek zich te herpakken als goede mandekker, maar zelfs daarin stelt hij nu teleur. Verder is het geen toegevoegde waarde.
Anita is slecht, Lindgren ook maar kan door als bankzitter. En wat hebben we nog meer op het middenveld? Aissati... goed maar helft van het seizoen geblesseerd geweest, Gabri en Enoh ook. Kortom, je hebt een enorm gebrek daar aan kwaliteit.
Los je dat probleem op en stel je een trainer aan die zijn spelers werkelijk kan motiveren, dan gaat de aanval ook wel goed spelen, daar is genoeg kwaliteit, op een extra spits na.
Ik denk dat Oleguer zich best gaat herpakken volgend seizoen, veel ajacieden zullen het niet met me eens zijn maar ik blijf Oleguer ondanks veel blunders toch een goede speler vinden. Je kritiek over Maarten ben ik niet echt mee eens vorig seizoen heeft hij het keurig gedaan alleen dit seizoen wat minder. Dit door zijn blessure en door zijn gebrek aan vertrouwen bij Marco van Basten.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:35 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Het ontbreekt aan kwaliteit. Ik vind het pijnlijk om te zeggen, maar beide keepers zijn te slecht. Je hebt een Gomes of Romero nodig, niet onzekere knulletjes zoals Maarten of Kenneth die geen wedstrijden voor je winnen.
Idem dito voor Vermaelen. Nooit echt willen bekennen, omdat hij een echte Ajacied is, maar hij had op zijn leeftijd al veel beter en vooral regelmatiger moeten zijn. Oleguer heb ik altijd het voordeel van de twijfel gegeven en leek zich te herpakken als goede mandekker, maar zelfs daarin stelt hij nu teleur. Verder is het geen toegevoegde waarde.
Anita is slecht, Lindgren ook maar kan door als bankzitter. En wat hebben we nog meer op het middenveld? Aissati... goed maar helft van het seizoen geblesseerd geweest, Gabri en Enoh ook. Kortom, je hebt een enorm gebrek daar aan kwaliteit.
Los je dat probleem op en stel je een trainer aan die zijn spelers werkelijk kan motiveren, dan gaat de aanval ook wel goed spelen, daar is genoeg kwaliteit, op een extra spits na.
Wat een bullshit. Stekelenburg heeft jarenlang gewoon prima gekeept, maar we hebben de pech gehad om één keer op doelsaldo geen kampioen te worden en één keer op drie punten. Vorig jaar keepte Stekelenburg uitstekend en won hij wedstrijden voor ons (stuk of vier penalties gestopt en goede reddingen gemaakt). Ook dit seizoen was de start redelijk tot goed en stonden we #1 met Stekelenburg. Na zijn blessure kreeg hij imo weinig tijd om weer te wennen en daar werd hij gelijk op afgerekend door Van Basten.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:35 schreef Dvm86 het volgende:
Niet met Bassie!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
AZ heeft bijna allemaal spelers die in een ander team minder goed zullen spelen. Het is nu echter wel een team, Ajax totaal niet. Los zand, geen eenheid. Hiermee kunnen ze echter wel kampioen worden.
Kreeg na blessure ten onrechte meteen een basisplaats, bleef toen te lang staan ... maar had de laatste weken weer moeten spelen. Kenneth zit in een dip.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:42 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Stekelenburg heeft jarenlang gewoon prima gekeept, maar we hebben de pech gehad om één keer op doelsaldo geen kampioen te worden en één keer op drie punten. Vorig jaar keepte Stekelenburg uitstekend en won hij wedstrijden voor ons (stuk of vier penalties gestopt en goede reddingen gemaakt). Ook dit seizoen was de start redelijk tot goed en stonden we #1 met Stekelenburg. Na zijn blessure kreeg hij imo weinig tijd om weer te wennen en daar werd hij gelijk op afgerekend door Van Basten.
Ik vind ook dat ajax volgend seizoen door moet gaan met dezelfde selectie, desnoods 1 nieuwe speler erbij. Anders krijg je weer dat iedereen aan elkaar moet wennen. Bij AZ zag je hetzelfde ook vrijwel dezelfde selectie alleen toch anders gaan spelen misschien moet dat bij ajax volgend jaar ook maarquote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef finsdefis het volgende:
Iedereen heeft het nu wel over het eruit gooien van spelers/trainer, maar dat heeft de vorige jaren ook niet gewerkt. Of je nou voor of tegen "Bassie" bent, je weet dat een trainerswissel het er niet beter op maakt (de toptrainers kunnen we toch niet halen) en wéér 1/3 van de basis vervangen geeft weer een overgangsjaar. Laat de groep maar intact en laat ze maar met dit kutseizoen leven, kijken of ze er iets van geleerd hebben.
Dat kan ik je nu al zeggen: NEE!!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef finsdefis het volgende:
Iedereen heeft het nu wel over het eruit gooien van spelers/trainer, maar dat heeft de vorige jaren ook niet gewerkt. Of je nou voor of tegen "Bassie" bent, je weet dat een trainerswissel het er niet beter op maakt (de toptrainers kunnen we toch niet halen) en wéér 1/3 van de basis vervangen geeft weer een overgangsjaar. Laat de groep maar intact en laat ze maar met dit kutseizoen leven, kijken of ze er iets van geleerd hebben.
Sorry dat we er niet waren vandaagquote:Op zondag 3 mei 2009 19:49 schreef denthemen het volgende:
Ik denk dat ik volgende week niet ga.. Heb het gehad met Ajax op het moment
Is Sjimz al weer terug gevonden na het werpen?quote:
Nee, dat is het hem. Ik ben bang dat hij ergens in een capuchon hangt.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:53 schreef denthemen het volgende:
[..]
Is Sjimz al weer terug gevonden na het werpen?
Hang niet zo de dramaqueen uit man, je zet jezelf wederom voor lul.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat kan ik je nu al zeggen: NEE!!
Hou de ploeg maar dan gaan we komend seizoen degraderen.
Ik heb anders wel mijn gelijkquote:Op zondag 3 mei 2009 19:57 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Hang niet zo de dramaqueen uit man, je zet jezelf wederom voor lul.
Ik moest lachen om het woordje wequote:Op zondag 3 mei 2009 19:51 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat kan ik je nu al zeggen: NEE!!
Hou de ploeg maar dan gaan we komend seizoen degraderen.
nou, hulde voor je inzicht. Dat had ik je ook wel kunnen vertellen, dit Ajax heeft tijd nodig. Laten we weer een trainer eruit gooien en aankloten.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb anders wel mijn gelijkAjax zou geen prijs winnen dit seizoen zei ik afgelopen zomer. En zie nu ...
Zeker als een boer met kiespijn? Want een echte lach na zo'n nederlaag ...quote:
Heel veel mensen dachten dat we kampioen zouden gaan worden dit seizoen. San Marco werd onthaald als dé wondercoach. Nu zijn er nog velen die vinden dat hij komend seizoen weer coach moet zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:01 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
nou, hulde voor je inzicht. Dat had ik je ook wel kunnen vertellen, dit Ajax heeft tijd nodig. Laten we weer een trainer eruit gooien en aankloten.
En de grootste onzin is natuurlijk om te roepen dat Ajax volgend jaar zal degraderen, doelde meer daarop in mijn vorige post. Denk is meer met je verstand ipv je emotie.
Nou als het probleem niet bij de spelers ligt is dit makkelijk in te vullen. Dat tactisch onbenul van een Van Basten had weer totaal geen invloed op de spelers in de rust. Dat jullie nog steeds van Basten willen houden zeg, hij zinspeelde ook al op een vertrek bij Ajax net bij de NOS trouwens.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:26 schreef bloodysunday het volgende:
Pfff, wat is er mis met dit ajax? De spelers hebben we de kwaliteiten van de spelers hebben. Waar ligt de fout?
Ziek schot en harde verdedigerquote:Op zondag 3 mei 2009 19:14 schreef duguid het volgende:
[..]
Ik zeg Kolodin, zal wel onmogelijk zijn, maar is een brok beton achterin en heeft dynamiet in de benen (kijk eens op Youtube en zie hoe hij schoot tegen Nederland op EK)
proofquote:Op zondag 3 mei 2009 19:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik heb anders wel mijn gelijkAjax zou geen prijs winnen dit seizoen zei ik afgelopen zomer. En zie nu ...
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:05 schreef Rots het volgende:
Oja en nog één opmerkingje, dan ben ik weer weg.
Leer van Twente, ze maken een erehaag voor AZ, en die gunnen het Twente gewoon om 2e te worden, wat je terugzag in het spel van AZ.Jammer dat ze allemaal te arrogant en zo vol van zichzelf zijn bij Ajax om geen erehaag te vormen, had een goed effect gehad op AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |