zou wel een uitkomst zijn, haart zo'n hond ookniet meer uitquote:Op maandag 4 mei 2009 20:10 schreef Greys het volgende:
Ik ben het wel eens met Vivi eigenlijk, Qwea...
Als het nou een behandeling zou zijn waar de hond fluitend doorheen zou gaan, maar chemo...
Hadden we eerder moeten doen. Dom wijf.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:58 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Greys, nu ben ik echt klaar met dr en nu probeer ik het ook echt niet nog een keer he, t ligt echt niet aan mij
Moeten meningen van anderen mij boeien? is dan een verplichting? dacht het niet. Als jij vind dat ik mijn hond mishandel, so be it. Jij denkt dat ik me daar wat van aantrek? Ik neem aan dat je wel beter weet. Je mag vinden wat je vindt hoor, fine by me. Het kan me alleen niet schelen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
Sinds wanneer boeit het jou niet meer wat ik vind?
Ik dacht dat wij altijd prima door één deur konden?
Omdat ik dan één keer een afwijkende mening heb en die keurig zonder gevloek en getier hier boeit het jou meteen niet meer wat ik zeg?
En nu ook nog zo op de man spelen naar oh-oh. Je moet je schamen.
Je moet eens leren dat er ook andere meningen bestaan dan de jouwe en dan niet meteen als een dolle tekeer gaan. Wat je er nu allemaal uit gooit gaat echt nérgens over.
Als meningen van anderen je niet boeien, waarom open je er dan een freakin topic over?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moeten meningen van anderen mij boeien? is dan een verplichting? dacht het niet. Als jij vind dat ik mijn hond mishandel, so be it. Jij denkt dat ik me daar wat van aantrek? Ik neem aan dat je wel beter weet. Je mag vinden wat je vindt hoor, fine by me. Het kan me alleen niet schelen.
Ik moet me schamen? Come fucking on. Dat wijf is 1 en al lutserigheid. Ik mag dr niet, nooit gemogen en ik ga ook niet doen alsof ik dr mag. En als je dat niet zint is dat jouw probleem, greys. NIet de mijne.
ik ben er van tussen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
Qwea, ga naar buiten. Echt.
Door dit soort acties krijgt F&F een slechte naam.
Er bestaan andere meningen en als mensen die op een normale manier gewoon op een DISCUSSIEforum willen ventileren, hoezo moet jij daar dan als een idioot tegenin gaan gillen?
Gedragen? Wie de neuk denk je dat je in godsnaam bent. God ofzo? Zorg eerst maar eens dat je een kleur krijgt, dan mag je me op de vingers tikkenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Als meningen van anderen je niet boeien, waarom open je er dan een freakin topic over?
En ik zeg verdomme niet dat je je hond mishandelt, hoe durf je mij dat in mijn schoenen te schuiven. Je weet wel beter dan dat ik dat zou vinden. Ik zeg alleen dat IK mijn hond geen chemo zou laten ondergaan op haar oude leeftijd, moet ik toch weten? En dat heeft je wel te interesseren ja.
En van mij hoef je niet met oh-oh door één deur te kunnen, niemand dwingt je daartoe. Maar je hebt je wel te gedragen en anders negeer je haar maar gewoon. Dat je je zó laat kennen zeg. En als je er verder nog iets over kwijt wilt dan graag per PM.
Ja maar Swets, tis maar 1 iemand, daar kunnen wij toch niks aan doen?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:
En dan zijn er nog steeds mensen die OUD als hysterisch forum betitelen. God de tering de grootste fundi's tref je toch echt hier aan.
Ik heb zelden iemand zo mooi door haar, ongetwijfeld medicijn gereguleerde remmen, zien schieten.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:07 schreef Qwea het volgende:
[..]!!!!!!!
F&F een slechte naam![]()
![]()
![]()
omfg
![]()
Someone, please veeg me op
Ja. Slechte naam ja.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:
En dan zijn er nog steeds mensen die OUD als hysterisch forum betitelen. God de tering de grootste fundi's tref je toch echt hier aan.
Ik heb zelden iemand zo mooi door haar, ongetwijfeld medicijn gereguleerde remmen, zien schieten.
Nou als ik dit topic en andere topics in F&F terug lees waarin ik gepost heb zou ik het niet '1 iemand' willen noemen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar Swets, tis maar 1 iemand, daar kunnen wij toch niks aan doen?
Bwehehe!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moeten meningen van anderen mij boeien? is dan een verplichting? dacht het niet. Als jij vind dat ik mijn hond mishandel, so be it. Jij denkt dat ik me daar wat van aantrek? Ik neem aan dat je wel beter weet. Je mag vinden wat je vindt hoor, fine by me. Het kan me alleen niet schelen.
En F&F is nog wel m'n favoriete subforumquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
Qwea, ga naar buiten. Echt.
Door dit soort acties krijgt F&F een slechte naam.
Er bestaan andere meningen en als mensen die op een normale manier gewoon op een DISCUSSIEforum willen ventileren, hoezo moet jij daar dan als een idioot tegenin gaan gillen?
Tja, ik heb nog nooit betaald voor een kat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:19 schreef Patapon het volgende:
Waarom kopen mensen een hond of kat van tussen de 500 en 1500 euro en doen er dan weer zo makkelijk afstand van?
Ik vind dat veel geld en zou niet zomaar een dier wegdoen.
Ik weet wel zeker dat hij niet mishandeld wordquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
ik kan u allen verzekeren dat Baloe niet mishandeld wordt hoor mensen, ik heb hem nog nooit horen klagen
Nou ja dat hoeft niet, Er zijn natuurlijk ook gewoon 'thuisgebruikers' die een raszuiver nestje kunnen hebben en die tegen kostprijs wegdoen. Heb je alleen geen stamboom en dat soort geneuzel, maar het gaat mij eigenlijk om de hond en niet zozeer om de specs.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:21 schreef Patapon het volgende:
ik tot nu toe ook nog niet, niet zoveel in ieder geval (ga vanavond bij een Maine Coon kitten kijken)Maar ik lees hier boxers, labrador enzo dat zijn toch dure beesten
Geef haar alsjeblieft iets sterkers, of laat haar opnieuw ophalen, want ze flipt hem weer. Kan die MikeyMo knakker haar niet ff in bedwang houden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:
nee geen stres ofzo hoor, nou volgens mij wel......quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit is kennelijk wat fok! met je kan doen.
Die hond weet wel beter, als ie één keer miept moet ie onder het mes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
ik kan u allen verzekeren dat Baloe niet mishandeld wordt hoor mensen, ik heb hem nog nooit horen klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |