Bwehehe!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moeten meningen van anderen mij boeien? is dan een verplichting? dacht het niet. Als jij vind dat ik mijn hond mishandel, so be it. Jij denkt dat ik me daar wat van aantrek? Ik neem aan dat je wel beter weet. Je mag vinden wat je vindt hoor, fine by me. Het kan me alleen niet schelen.
En F&F is nog wel m'n favoriete subforumquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:03 schreef Greys het volgende:
Qwea, ga naar buiten. Echt.
Door dit soort acties krijgt F&F een slechte naam.
Er bestaan andere meningen en als mensen die op een normale manier gewoon op een DISCUSSIEforum willen ventileren, hoezo moet jij daar dan als een idioot tegenin gaan gillen?
Tja, ik heb nog nooit betaald voor een kat.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:19 schreef Patapon het volgende:
Waarom kopen mensen een hond of kat van tussen de 500 en 1500 euro en doen er dan weer zo makkelijk afstand van?
Ik vind dat veel geld en zou niet zomaar een dier wegdoen.
Ik weet wel zeker dat hij niet mishandeld wordquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
ik kan u allen verzekeren dat Baloe niet mishandeld wordt hoor mensen, ik heb hem nog nooit horen klagen
Nou ja dat hoeft niet, Er zijn natuurlijk ook gewoon 'thuisgebruikers' die een raszuiver nestje kunnen hebben en die tegen kostprijs wegdoen. Heb je alleen geen stamboom en dat soort geneuzel, maar het gaat mij eigenlijk om de hond en niet zozeer om de specs.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:21 schreef Patapon het volgende:
ik tot nu toe ook nog niet, niet zoveel in ieder geval (ga vanavond bij een Maine Coon kitten kijken)Maar ik lees hier boxers, labrador enzo dat zijn toch dure beesten
Geef haar alsjeblieft iets sterkers, of laat haar opnieuw ophalen, want ze flipt hem weer. Kan die MikeyMo knakker haar niet ff in bedwang houden?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:
En dan zijn er nog steeds mensen die OUD als hysterisch forum betitelen. God de tering de grootste fundi's tref je toch echt hier aan.
Ik heb zelden iemand zo mooi door haar, ongetwijfeld medicijn gereguleerde remmen, zien schieten.
nee geen stres ofzo hoor, nou volgens mij wel......quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:49 schreef Cracka-ass het volgende:
Dit is kennelijk wat fok! met je kan doen.
Die hond weet wel beter, als ie één keer miept moet ie onder het mes.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
ik kan u allen verzekeren dat Baloe niet mishandeld wordt hoor mensen, ik heb hem nog nooit horen klagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |