Daar gaan we weerquote:Op woensdag 6 mei 2009 15:59 schreef De_kromme het volgende:
Welke idioot heeft mijn titel veranderd? Slaat helemaal nergens op.
Ik, want:quote:Op woensdag 6 mei 2009 15:59 schreef De_kromme het volgende:
Wie heeft mijn titel veranderd? Slaat helemaal nergens op.
quote:
Waarom slaat het nergens op dan? Ajax zoekt een trainer, Willem zoekt een club. 1+1=2 lijkt mijquote:
Maar ik zette De kromme neer. Zonder '_'.quote:Op woensdag 6 mei 2009 16:17 schreef RayMania het volgende:
Nee, dan niet. Wel als je De_kromme neerzet.
Ik vind de sluitpost van Ray heel erg plausibelquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:52 schreef Paul het volgende:
Kan toch wel openblijven
Waar moet van Basten gaan trainen?
Ik vind het wel genoeg met de Van Basten-topics. Nu zijn het er net genoegquote:Op woensdag 6 mei 2009 18:52 schreef Paul het volgende:
Kan toch wel openblijven
Waar moet van Basten gaan trainen?
Oke, dus alles over van Basten wat we willem posten mag in die topics en er mag geen nieuwe geopend worden? Hoe weten we dan wat we waar mogen posten over mvb? (waar nog geen topic van is)quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vind het wel genoeg met de Van Basten-topics. Nu zijn het er net genoeg.
Beetje logisch nadenken en je weet het.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:02 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Oke, dus alles over van Basten wat we willem posten mag in die topics en er mag geen nieuwe geopend worden? Hoe weten we dan wat we waar mogen posten over mvb? (waar nog geen topic van is)
Is het normaal dat we elkaar tegenwoordig gaan uitmaken voor "zwakbegaafd"?quote:
Nee, dat mag niet.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:06 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Is het normaal dat we elkaar tegenwoordig gaan uitmaken voor "zwakbegaafd"?
Als dit soort posts worden toegestaaa ik voortaan ook mensen zwakbegaafd noemen als ik het niet met ze eens ben.
NOS Eredivisie #12 Commentaar wordt achteraf ingesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |