SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.imdb.com/title/tt0387808/quote:Op zondag 3 mei 2009 12:10 schreef MrX1982 het volgende:
Het is sowieso een probleem dat onderontwikkelden zich meer voortplanten dan het ontwikkelde deel van de wereld.
En als ze hier dan uiteindelijk de baas zijn is het binnen een week gedaan met tolerantie; dan komt de ware aard van de moslim boven. helaas inderdaad dat achterlijke partijen die vanuit een of ander overgeërft schuldgevoel alles maar toelaten hier nog steeds de dienst uitmaken.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Een realistisch scenario dat maar niet wordt ingezien door achterlijke wereldvreemde politici met oogkleppen op.
Mensen zien dit helemaal niet in...quote:Op zondag 3 mei 2009 12:32 schreef JohnDope het volgende:
Wilders is niet voor niets zo groot geworden, mensen zien dit gewoon in.
Men ziet het wel in want anders zou Wilders niet op > 33 zetels staan.quote:
Het gaat zeker wel zo hard als er beweerd wordt.quote:Echter, ik denk niet dat het zó hard gaat als in het filmpje beweerd word.
In mijn omgeving en familie heeft iedereen nog gewoon 2+ kinderen.
Het totaal laat toch iets anders zien.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:37 schreef Bastian het volgende:
Echter, ik denk niet dat het zó hard gaat als in het filmpje beweerd word.
In mijn omgeving en familie heeft iedereen nog gewoon 2+ kinderen.
Realistisch?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Een realistisch scenario dat maar niet wordt ingezien door achterlijke wereldvreemde politici met oogkleppen op.
In Europa leben gegenwärtig knapp 53 Millionen Muslime volgens Islam.dequote:Op zondag 3 mei 2009 12:38 schreef PierreTT het volgende:
Ik mis de bronnen in het filmpjeWaar komen al deze cijfers vandaan?
Het gaat niet om Gadaffi maar het gaat er om wat hij zegt dat dat door al de grootste imams van deze wereld al decennia wordt gepreekt.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:43 schreef Dichtpiet. het volgende:
LOL! Sinds wanneer neemt iedereen Gadaffi serieus?
wij van WC eend adviseren WC eend.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het gaat niet om Gadaffi maar het gaat er om wat hij zegt dat dat door al de grootste imams van deze wereld al decennia wordt gepreekt.
Het punt is alleen dat Jezus een goede man is die het beste voor heeft met de mensen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
wij van WC eend adviseren WC eend.
natuurlijk zeggen veel imams dat. net als veel christenen zeggen dat christendom uiteindelijk zal overwinnen, wanneer Jezus terug komt.
Dat klopt.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:52 schreef thewishmaster het volgende:
Het wordt tijd dat de oogkleppen een keer afgaan bij al die politiek correcte bla bla figuren. Ook al zouden de grenzen volledig gesloten worden voor nieuwe islamitische immigranten, dan nog zouden we binnen een 1/2 eeuw een islamitisch Europa hebben.
Dat laatste is geloof. De invasieve opmars van de islam is een demografische realiteit.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:49 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
wij van WC eend adviseren WC eend.
natuurlijk zeggen veel imams dat. net als veel christenen zeggen dat christendom uiteindelijk zal overwinnen, wanneer Jezus terug komt.
Wat moet er dan gebeuren nadat die oogkleppen afgaan? Vertel eens.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:52 schreef thewishmaster het volgende:
Het wordt tijd dat de oogkleppen een keer afgaan bij al die politiek correcte bla bla figuren. Ook al zouden de grenzen volledig gesloten worden voor nieuwe islamitische immigranten, dan nog zouden we binnen een 1/2 eeuw een islamitisch Europa hebben.
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:52 schreef thewishmaster het volgende:
Oooooooh, daarom zit een land als Polen zo vol met Moslims.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat laatste is geloof. De invasieve opmars van de islam is een demografische realiteit.
Vraag geen dingen die je al weet.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:53 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wat moet er dan gebeuren nadat die oogkleppen afgaan? Vertel eens.
Je kunt alles wat je niet aan staat in Nederland wel een "invasie" noemen, maar voor mij is een invasie dit:quote:Op zondag 3 mei 2009 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat laatste is geloof. De invasieve opmars van de islam is een demografische realiteit.
quote:Een invasie (Latijn: invadere = binnendringen) is een militaire actie die bestaat uit het binnengaan van een leger van een gebied dat valt onder een ander land, over het algemeen met als doel het veroveren van het land of het regime te verdrijven.
Dit is een 2.0 invasie. Oorlog is achterhaald en werkt niet.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Je kunt alles wat je niet aan staat in Nederland wel een "invasie" noemen, maar voor mij is een invasie dit:
[..]
ik weet het niet, veel mensen denken "duidelijk" en "daadkrachtig" te zijn wanneer ze "actie willen ondernemen" of "de islam een halt toeroepen", maar het klinkt juist allemaal uiterst vaag.quote:
Dat weet ik wel hoor, maar de belangrijkste economische grootmachten binnen de Europese Unie hebben wel met dit probleem te kampen.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Je weet hopelijk wel dat naast Nederland, Belgie, Frankrijk en Duitsland er nog meer landen in Europa zitten he? Die nauwelijk Islamieten herbergen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oe geweldig hoor, een woordenboekantwoord.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:55 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Je kunt alles wat je niet aan staat in Nederland wel een "invasie" noemen, maar voor mij is een invasie dit:
[..]
Daar is niks vaags aan.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:56 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
ik weet het niet, veel mensen denken "duidelijk" en "daadkrachtig" te zijn wanneer ze "actie willen ondernemen" of "de islam een halt toeroepen", maar het klinkt juist allemaal uiterst vaag.
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:57 schreef Provinciaal het volgende:
* Provinciaal rent gillend door de kamer!* PierreTT gaat verhuizen naar het midden van de outback in Australie! Hopen dat daar geen moslims zitten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
Zegt het manneke dat het verschil tussen een d en een t niet kentquote:Op zondag 3 mei 2009 12:10 schreef MrX1982 het volgende:
Het is niet te hopen. Europa overspoelt door barbaren.
dat bedoel ik ook, je kunt alles wel een invasie noemen wat je niet aan staat en nieuw is in een samenleving.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
oe geweldig hoor, een woordenboekantwoord.
Ik doelde uiteraard op een culturele invasie
De moslims staan niet bekend om hun democratische machtsovernames, deze barbaren gaan liever met behulp van geweld hun gang.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:00 schreef OldJeller het volgende:
Hoe snel zal een Islamitische partij meer stemmen krijgen, dan één van de huidige / standaard partijen, laat staan alle partijen bij elkaar?
In ieder geval de grenzen dichtgooien voor islamitische immigranten, (islamitische) allochtonen uitzetten die zich misdragen, stoppen met gezinshereniging en islamitische bruiden binnenhalen enz enzquote:Op zondag 3 mei 2009 13:01 schreef Gratau het volgende:
Nu ben ik ook wel nieuwsgierig, wat zou er moeten gebeuren?
Iedereen zegt actie, wat bedoelen jullie precies?
Gewoon actie, dus geen getheedrink, pappen en nathouden meer.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:01 schreef Gratau het volgende:
Nu ben ik ook wel nieuwsgierig, wat zou er moeten gebeuren?
Iedereen zegt actie, wat bedoelen jullie precies?
nou mooi toch, dan kunnen we ze aanhouden wanneer ze de wet overtreden.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De moslims staan niet bekend om hun democratische machtsovernames, deze barbaren gaan liever met behulp van geweld hun gang.
quote:Op zondag 3 mei 2009 13:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De moslims staan niet bekend om hun democratische machtsovernames, deze barbaren gaan liever met behulp van geweld hun gang.
Als ze in de meerderheid zijn zekerquote:Op zondag 3 mei 2009 13:03 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
nou mooi toch, dan kunnen we ze aanhouden wanneer ze de wet overtreden.
Je moet de rest ook lezen.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:04 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
oh, gewoon actie, dat is duidelijk inderdaad.
Wanneer je achterkleinkinderen dood en begraven zijn zeker?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:04 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als ze in de meerderheid zijn zeker.
Kerel, kun je dat effe aantonen met een cijfermatige onderbouwing en anders gewoon je kop houden?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:52 schreef thewishmaster het volgende:
He lamlul het gaat hier in de disucussie over een hypothetische islamitische partij dat deze groter zou zijn de de PVV. Kom jij met je vooroordelen hier maar even zeggen dat het een stel barbaren zijn die alleen maar geweld praktiseren.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
dus ze zorgen eerst dat ze een meerderheid behalen en dán pas worden ze allemaal gewelddadig?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:04 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Als ze in de meerderheid zijn zeker.
Dit dusquote:Op zondag 3 mei 2009 13:08 schreef Basp1 het volgende:
Waarom klik ik eigenlijk nog op deze voorspelbare islamfobische topics, om steeds weer dezelfde paranoide mensen te zien die achter elke tulpenbol 4 extremischtische islamieten zien.
de rest was een karikatuur van wat anderen doen, dat vroeg ik niet, ik vroeg wat jij concreet wil doen.quote:
Het pappen en nathouden, pamperen en theedrinken moet gewoon afgeschaft worden.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:09 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
de rest was een karikatuur van wat anderen doen, dat vroeg ik niet, ik vroeg wat jij concreet wil doen.
Het gaat er niet om wanneer het gebeurt, maar het gaat er om dat het gaat gebeuren.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wanneer je achterkleinkinderen dood en begraven zijn zeker?
Dat komt vanzelf, als het economisch goed gaat in Polen...quote:Op zondag 3 mei 2009 12:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oooooooh, daarom zit een land als Polen zo vol met Moslims.
Oh wacht.
Heb jij enig idee hoe racistisch de gemiddelde Pool is?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:14 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf, als het economisch goed gaat in Polen...
Lul er niet zo omheen man en zeg gewoon wat er moet gebeuren. 'Actie', daar komen we niet zo ver mee. Bij actie kun je aan alles denken. Genocide, moslims opsluiten, een moslim ster misschien? Ik weet het niet hoor, maar dit soort dingen komen bij mij op.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:11 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het pappen en nathouden, pamperen en theedrinken moet gewoon afgeschaft worden.
Het einde van de wereld nog wel...dat gebeurt toch ook in 2012quote:
quote:"The best argument against democracy is a five-minute talk with the average voter."
- Winston Churchill
Blijkt uit... ?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:00 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Wees eens concreet.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gewoon actie, dus geen getheedrink, pappen en nathouden meer.
Bull shit, Niemand had ooit verwacht dat er een reformatie zou plaatsvinden waarbij een gedeelte van de katholieke kerk zich weer afsplitste, dat zal net zo goed binnen de islam gaan plaatsvinden als de opvatting binnen sommige stromingen meer en meer met elkaar in conflict gaan komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:12 schreef JohnDope het volgende:
Het gaat er niet om wanneer het gebeurt, maar het gaat er om dat het gaat gebeuren.
Wanneer de gehele aarde door islamieten gerund word drukken ze met zijn allen tegelijk op een knop en de wereld wordt dan door mohamed en abduhla vernietigd met een grote knal.quote:dan is het einde van de wereld door de islam een feit als het zo door gaat met het getheedrink.
Ik praat er niet om heen, ik zei precies wat er moet gebeuren.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:18 schreef Gratau het volgende:
[..]
Lul er niet zo omheen man en zeg gewoon wat er moet gebeuren.
Als Churchill nog geleefd zou hebben, zou hij zich nu ook ongekende zorgen maken over het einde van de vrije westerse wereld.quote:
Ik heb het topic doorgelezen, maar afgezien van je standaard xenofobe gewauwel staat er maar weinig concreets.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik praat er niet om heen, ik zei precies wat er moet gebeuren.
Wie weetquote:Op zondag 3 mei 2009 13:25 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als Churchill nog geleefd zou hebben, zou hij zich nu ook ongekende zorgen maken over het einde van de vrije westerse wereld.
Vertel mij, en de kans dat ik over 10 jaar uit het Islamitische Nederland vertrokken ben.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Je weet hopelijk wel dat naast Nederland, Belgie, Frankrijk en Duitsland er nog meer landen in Europa zitten he? Die nauwelijk Islamieten herbergen.
Ja, Engeland.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:37 schreef PierreTT het volgende:
Even puur uit interesse, om de situatie te schetsen, ben je zelf wel eens in een beschaafd islamitisch land geweest?
waar ga je dan heen?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:39 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Vertel mij, en de kans dat ik over 10 jaar uit het Islamitische Nederland vertrokken ben.
Heb helemaal niks met de Islam, en wil er eerlijk gezegd ook helemaal niets mee te maken hebben.
het geloof staat haaks op mijn waarden en normen.
quote:
Zwitserland, Israel of Amerika.quote:
Nee na Engeland had ik het helemaal gehad.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]Nee, ik bedoel een land als bijvoorbeeld Jordanie
Of vergelijkbaar
In Amerika zal het nooit zo ver komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:46 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De VS werd ook al in dat filmpje genoemd, dus dat is ook geen optie meer.
Gast, het stikt van de moslims in Israel, en als er ergens dreiging is van moslim-radicalen dan is het wel Israel.quote:
Ok, dat zegt ook wel watquote:Op zondag 3 mei 2009 13:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee na Engeland had ik het helemaal gehad.
Juist en die wijst er op dat dit type doemscenario's regelrecht de prullenbak in kunnenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Demografie is de toekomst.
Dan moet je wel wat verstand van statistiek hebben en daarin is het wilders promotie team niet zo goed.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist en die wijst er op dat dit type doemscenario's regelrecht de prullenbak in kunnen
In Israel zit je veilig.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Gast, het stikt van de moslims in Israel, en als er ergens dreiging is van moslim-radicalen dan is het wel Israel.
Je klaagt over moslim-radicalen en gaat zo wat in de bull's eye zitten van het hele conflict.
Ach er zijn voldoende goed leesbare publicaties op dit gebied waarvoor kennis van statistiek helemaal niet nodig is. Maar goed dat past nu eenmaal matig in de ideologie van volksrechts en wordt dan ook gewoon genegeerdquote:Op zondag 3 mei 2009 13:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat verstand van statistiek hebben en daarin is het wilders promotie team niet zo goed.
Voor paupers is het onmogelijk om Zwitserland binnen te komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In Zwitserland wonen een hoop Turken. En Israel kan je shaken.
Jij als Global Warming-knufffelaar noemt deze feiten paranoide xenofobie.quote:
Waarom zou jij dan een poging wagen?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als pauper is het onmogelijk om Zwitserland binnen te komen.
Ik kom er zo binnen als ik zou willen.quote:
Ik zou eerder naar Canada gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 13:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Voor paupers is het onmogelijk om Zwitserland binnen te komen.
Ook in Zwitserland gaat het nu wat minder economisch gezien. Dan zitten ze echt niet op een matig opgeleide ICT'er uit Nederland te wachten hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 14:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik kom er zo binnen als ik zou willen.
Wat trouwens ook erg relaxt is van Zwitserland, voor alle grote beslissingen doen ze een bindend referendum.
Jij praat altijd zoveel onzin. Ik ken er namelijk genoeg die er werken, banen zat daarquote:Op zondag 3 mei 2009 14:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook in Zwitserland gaat het nu wat minder economisch gezien. Dan zitten ze echt niet op een matig opgeleide ICT'er uit Nederland te wachten hoor.
Die referendums gaan alleen over echte belangrijke beslissingen, zoals Europa, immigratiebeleid, etc etc.quote:En over elke scheet (mogen mensen wel of niet naaktrecreëren was serieus een onderwerp) een referendum heeft ook weinig nut. En dan mag jij zelfs nog niet eens meestemmen de eerste pak 'm beet 10 jaar.
kloptquote:Op zondag 3 mei 2009 18:30 schreef thewishmaster het volgende:
Met wat modellen waarin de hogere geboortecijfers van de islamitische bevolking in Europa worden verwerkt kun je toch niet anders dan tot de conclusie komen dat het aandeel van de moslims in Europa schrikbarend toeneemt.
En verder er gemakshalve vanuit gaan dat alle moslims een homogene groep mensen zijn die allemaal extremistisch zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
- In Rusland woonde altijd al een Islamitische minderheid van rond de 20 miljoen.
- 8.1 Kinderen in Zuid Frankrijk, bron aub.
- Ghadaffi aanhalen in een semi-serieus filmpje.
- Claimen dat Belgie voor 25% uit moslims bestaat - bron?
- Claimen dat 50% van de geboren babies in NL van Islamitische afkomst is - bron?
- Claimen dat 50% van de geboren babies in België van Islamitische afkomst is - bron?
- Claimen dat daardoor Islamitische Partijen groter zijn dan de PVV.
Moek nog verder gaan?
moet theedrinken verboden worden ?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:03 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gewoon actie, dus geen getheedrink, pappen en nathouden meer.
Ze hebben er ook zo'n term voor, ben al vergeten wat. Dan doen moslims in christelijke/seculiere landen net alsof ze brave moslims zijn, maar eigenlijk zijn het in hun hart extremistische moslims die zich uiten wanneer ze de kans er voor krijgen.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:11 schreef Hexagon het volgende:
Godskolere wat een paranoia hier
Sommige mensen lijken helemaal geobsedeerd met moslimextremisten.
Yip....Nederland is eng geworden sinds 9/11 en 6 mei 2002....quote:Op zondag 3 mei 2009 19:11 schreef Hexagon het volgende:
Godskolere wat een paranoia hier
Sommige mensen lijken helemaal geobsedeerd met moslimextremisten.
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat Jezus een goede man is die het beste voor heeft met de mensen.
Ik had hier "ja, graag" willen zeggen. Ik had eerder ook al om bronnen gevraagd. Ik vond zojuist echter een bericht van iemand die wel e.e.a heeft uitgezocht en kan verklaren dat wat in dat filmpje staat grotendeels onjuist is: http://tinyfrog.wordpress(...)aphics/#comment-3000 Het enige waar hij aan voorbij gaat is de financiele drijfveer om wel meer kinderen te maken, maar dan nog... (Voor wie het interessant vind om eens te kijken hoe HOOG de kinderbijslag in Duitsland kan zijn: http://www.droomhuisduitsland.com/informatie/kinderbijslag )quote:Op zondag 3 mei 2009 18:09 schreef Mutant01 het volgende:
- In Rusland woonde altijd al een Islamitische minderheid van rond de 20 miljoen.
- 8.1 Kinderen in Zuid Frankrijk, bron aub.
- Ghadaffi aanhalen in een semi-serieus filmpje.
- Claimen dat Belgie voor 25% uit moslims bestaat - bron?
- Claimen dat 50% van de geboren babies in NL van Islamitische afkomst is - bron?
- Claimen dat 50% van de geboren babies in België van Islamitische afkomst is - bron?
- Claimen dat daardoor Islamitische Partijen groter zijn dan de PVV.
Moek nog verder gaan?
eeeh, die waarbij alles gedomineerd wordt door Amerikaanse cultuur? oh wacht DIE is al gebeurd!!quote:Op zondag 3 mei 2009 12:58 schreef __Saviour__ het volgende:
oe geweldig hoor, een woordenboekantwoord.
Ik doelde uiteraard op een culturele invasie
Vorige week ging er nog een over naaktrecreatie in de Alpen. En ze hebben ook referenda gehad over het verbieden van het bouwen van minaretten. Gerommel in de marge is het dus vaak. Wat wil je met zo 15-20 referenda per jaar. Dan kan niet alles belangrijk zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 14:14 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij praat altijd zoveel onzin. Ik ken er namelijk genoeg die er werken, banen zat daar
[..]
Die referendums gaan alleen over echte belangrijke beslissingen, zoals Europa, immigratiebeleid, etc etc.
Het erge is dat dit dus gewoon waar is voor een aantal islaam instellegen(Al quds moskeen)quote:Op zondag 3 mei 2009 11:58 schreef B-U-F het volgende:
Zonder uitspraken te doen over een van deze partijen wil ik u vragen eens deze 7 minuten durende amerikaanse docufilm te kijken en uw mening te geven. Wat denkt u? Gaat het gebeuren? Is het waar?
[ afbeelding ]
Zit in die modellen ook verwerkt dat die immigranten over het algemeen na 2 generaties op of onder het landelijk gemiddelde zitten qua geboortecijfers?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:30 schreef thewishmaster het volgende:
Met wat modellen waarin de hogere geboortecijfers van de islamitische bevolking in Europa worden verwerkt kun je toch niet anders dan tot de conclusie komen dat het aandeel van de moslims in Europa schrikbarend toeneemt.
Ssssst, maar DAT is voor hun eigen bestwil!!! Net zoals kolonialisme, geimperialiseerd worden, enzo.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:31 schreef Argento het volgende:
Wetende dat het Westen op dit moment met geweld democratie aan het verkopen is in Afghanistan en Irak, is het ronduit amusant dat moslims er van worden verdacht van plan te zijn de Islam met geweld aan het Westen te willen opleggen.
Hee, dat wist ik niet. Zie, toch iets geleerd vandaag!quote:Op zondag 3 mei 2009 19:38 schreef HugoChavez het volgende:
![]()
Dit was grappig bedoeld, hoop ik?![]()
Ach die Jezus was wel een toffe gozer, alleen Zijn volgelingen niet.![]()
Daarom sprak Mahatma Ghandi ook 'I like your Christ, I do not like your Christians, your Christians are soo much unlike your Christ'.IJezus, maar ik haat Christenen.
Hoe wil je islamitische immigranten weren? Hoe weet je wie wel of geen moslim is? Wil je bijv. alle immigranten uit Pakistan weren, maar immigranten uit China toestaan? Hoe wil je de Chinese moslims weren? De Russische moslims? Als je de grenzen wilt dichtgooien voor moslims dan kun je net zo goed iedereen weren aangezien er bijna geen land ter wereld is dat niet over moslims beschikt.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:02 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
In ieder geval de grenzen dichtgooien voor islamitische immigranten
Wist je dat de meerderheid zich goed gedraagt en een minderheid zich misdraagt en niet andersom?quote:(islamitische) allochtonen uitzetten die zich misdragen
En wat ga je doen als al deze maatregelen zijn doorgevoerd en het de 'goede' moslims toch lukt om een meerderheid te worden? Ga je dan weer huilie doen?quote:stoppen met gezinshereniging en islamitische bruiden binnenhalen enz enz
quote:Op zondag 3 mei 2009 20:04 schreef B-U-F het volgende:
Ik had hier "ja, graag" willen zeggen. Ik had eerder ook al om bronnen gevraagd. Ik vond zojuist echter een bericht van iemand die wel e.e.a heeft uitgezocht en kan verklaren dat wat in dat filmpje staat grotendeels onjuist is: http://tinyfrog.wordpress(...)aphics/#comment-3000
(...)
Wat mij betreft mag dit topic dicht.
quote:You can quickly pick out that France’s Muslim immigration comes mainly from four countries: Morocco, Algeria, Tunisia, and Turkey.
What are the fertility rates in these countries?
Morocco 2.57
Algeria 1.82
Tunisia 1.73
Turkey 1.87
Now, it looks very suspicious when they claim French Muslims are averaging 8.1 children per person. In fact, the birthrates in their original countries are lower than birthrates in France. I have a hard time believing that they suddenly become hyperfertile when they live in France.
Voorbeeldje van fear mongerend rekenen:quote:Erg lachu over Nederland:
Claim: “In the Netherlands, 50% of all newborns are Muslim.”
That same article I read a few years ago claimed that 50% of all newborns within a particular Dutch city were Muslim (which may or may not be accurate). I have to wonder if that claim was generalized to “In the Netherlands, 50% of all newborns are Muslim.”
There are approximately 1 million Muslims in the Netherlands, a nation of 16.6 million people. So Muslims makeup about 6% of the total population. Yet, we’re supposed to believe 50% of the children born in the Netherlands are Muslim? The fertility rate in the Netherlands is 1.66 children per person. Mathematically, Muslims in the Netherlands would need to have 26 (TWENTY FUCKING SIX!!!!!) children to makeup 50% of the births in the country.
Dat is voor de heel-klein-beetje-slimmeren onder ons, NOG MINDER dan ééN op ZES (want dat is 16,6%). Negen miljoen is 6,42%quote:Claim: “In Russia, there are over 23 million Muslims, that’s 1 out of 5 Russians.” Wikipedia:
According to the most recent estimates by the R&F Agency, there are more than 20 million officially self-identified Muslims in Russia, a number that has risen by 40% in the last 15 years, though no more than 6 million are truly orthodox. Roman Silantyev, a Russian Islamologist has estimated that there are only between 7 and 9 million people who practise Islam in Russia, and that the rest are only Muslims by ethnicity.
Also, Russia’s population is 140 million. Even if “23 million muslims” was accurate, that’s 16.4%, not 1 out of 5 (or 20%).
Mwaahh... de moslims die hier wonen passen zich ook weer langzaam aan het kinderaantal dat hier gebruikelijk is, al is het maar omdat onze woningen in dit land niet groot genoeg zijn voor grote gezinnen en je als vrouw knettergek wordt denk ik al je 12 koters hebt om op te voeden.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:30 schreef thewishmaster het volgende:
Als Turkije lid wordt van de EU heb je in 1 keer 100 miljoen moslims in "Europa" (Eigenlijk in de Europese Unie en dat is natuurlijk iets heel anders dan de geografische entiteit Europa. Maar helaas worden de termen, vooral door politici, verkeerd gebruikt.)quote:Op zondag 3 mei 2009 15:08 schreef B-U-F het volgende:
In de film wordt gezegd dat volgens de Duitse regering het aantal moslims in 20 jaar zal verdubbelen van 52 miljoen naar 104 miljoen. Ik vond echter nog een document van Professor Mahdi Elmandjra i.s.m. het Cultureel Islamitisch Centrum van Valencia ( http://www.humiliationstu(...)ndjraFutureIslam.pdf ) waarin de schatting (blz.7) aangeeft dat er in Europa tegen het jaar 2020 (over 11 jaar al!) 210 miljoen moslims zouden zijn. Ik heb geen idee waar al deze getallen op gebaseerd zijn, dus als iemand betrouwbare bronnen vind, graag. Ik vond op realclearpolitcs.com ook nog artikel hierover: http://www.realclearpolitics.com/Commentary/com-1_16_06_MS.html
quote:Op maandag 4 mei 2009 01:56 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Mwaahh... de moslims die hier wonen passen zich ook weer langzaam aan het kinderaantal dat hier gebruikelijk is, al is het maar omdat onze woningen in dit land niet groot genoeg zijn voor grote gezinnen en je als vrouw knettergek wordt denk ik al je 12 koters hebt om op te voeden.![]()
En eigenlijk hoop ik stiekem dat de moslims het hier overnemen, ik heb namelijk altijd gezeik met mijn 'blanke soortgenoten', ik heb liever moslims. Die zijn een stuk aardiger dan Nederlanders en kunnen veel beter koken (vooral Turkse keuken en Turkse koffieen Turkse meisjes
).
Meeste Hollanders die ik ken zijn gierig, saai en chagerijnig.Ik heb altijd mot met mijn eigen soortgenoten dus, weet ook niet precies waarom eigenlijk...
Ik ben een echte 100% Hollandse kaas, maar toch moeten andere kazen mij nooit.
Gek, van je eigen volk moet je het hebben... NOT...
Stel dat je dat voor elkaar zou krijgen. Dan lijkt me dat alleen maar het gelijk van HC aan te tonen.quote:
Dat is net zoveel als in Nederland (944.000 op 16,5 miljoen)quote:Op maandag 4 mei 2009 01:32 schreef AxisForOll het volgende:
[..]
Goeie site buf, voor luie klikkers:
[..]
[..]
Voorbeeldje van fear mongerend rekenen:
[..]
Dat is voor de heel-klein-beetje-slimmeren onder ons, NOG MINDER dan ééN op ZES (want dat is 16,6%). Negen miljoen is 6,42%
quote:
Wat heb je eigenlijk tegen extreme moslims? Aan je post te zien denk ik dat je het best goed met ze kunt vinden qua normen & waarden?quote:
En maar janken en niet begrijpen waarom je een nazi wordt genoemdquote:
Schelden doen we ergens andersquote:
Tja zoiets triggert me op een dag als vandaag nu eenmaalquote:Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Kunnen jullie in het vervolg trouwens niet meer 10x iets modwaardigs quoten dat scheelt mij werk
In die landen wonen redelijk wat sji'ieten. Nederland zit voornamelijk met soennieten.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ok, dat zegt ook wel watJe zou er eens heen moeten gaan, en kijk hoe die mensen leven. Dan kom je ineens een hoop te weten. Ik ben in een groot deel van het Midden-Oosten geweest en dat opent wel je ogen over je opinie over de islam. BIj mij heeft het dat tenminste wel gedaan
Landen als Jordanie, Libanon en Syrie bedoel ik dus
Maar de Islam is, volgens Wilders, toch altijd hetzelfde? Er bestaat toch niet zoiets als 'gematigd', of wel?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
In die landen wonen redelijk wat sji'ieten. Nederland zit voornamelijk met soennieten.
daarbij: iran is een land van sjieten ... niet echt gematigdquote:Op maandag 4 mei 2009 19:25 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Maar de Islam is, volgens Wilders, toch altijd hetzelfde? Er bestaat toch niet zoiets als 'gematigd', of wel?
Iran is juist wel een gematigd land, al heel lang niemand de oorlog verklaard. Daar kan het Westen nog van leren. En die sjiieten, ik heb een boek over de oude islamitische rijken gelezen en daarin stond dat toen de sjiieten de macht hadden, de christenen en joden en andere volkeren in vrede leefden in de sjiitische empires, maar toen de soennieten de machthebbers waren werd iedereen onderdrukt en als tweederangsburgers behandeld. En toen de protestanten door katholieken werden vervolgd waren de protestanten welkom in de islamitische rijken.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
daarbij: iran is een land van sjieten ... niet echt gematigd
Hun regering is extremistisch. Het merendeel van de Iraanse bevolking is gematigd of liberaal.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
daarbij: iran is een land van sjieten ... niet echt gematigd
quote:De invloedrijke Saudische geestelijke sjeik Abdel-Rahman al-Barrak heeft vrijdag de sjiieten als ongelovig bestempeld. Het religieuze decreet (fatwa) van de soennitische leider komt in een tijd dat de spanningen tussen sjiieten en soennieten in onder meer Irak toenemen.
''De sjiieten zijn de ergste van de islamitische sekten. Zij hebben alle kenmerken van ongelovigen'', stelt al-Barrak in zijn decreet, dat op radicale islamitische websites te lezen is. ''Zij zijn echt polytheïstische ongelovigen, hoewel zij dat verbergen'', aldus al-Barrak, verwijzend naar theologische verschillen tussen soennieten en sjiieten, zoals de verering van relikwieën waarvan de soennieten in Saudi-Arabië niets moeten hebben.
[..]
''De soennitische en sjiitische scholen van de islam'' zijn zo tegengesteld aan elkaar dat ze nooit tot overeenstemming kunnen komen, tenzij de soennieten hun principes opgeven, meent al-Barrak. Hij is één van de 38 geestelijken die deze maand de soennieten in de wereld opriepen hun broeders in Irak te steunen.
Bron: Saudische sjeik: sjiieten zijn ongelovig
Stem ik op Wilders?quote:Op maandag 4 mei 2009 19:25 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Maar de Islam is, volgens Wilders, toch altijd hetzelfde? Er bestaat toch niet zoiets als 'gematigd', of wel?
Oh wacht, in Polen zijn er geen hordes "hulpverleners" en geen uitkeringen om hen met open armen te ontvangen om vervolgens aan elk achterlijke wens toe te geven.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oooooooh, daarom zit een land als Polen zo vol met Moslims.
Oh wacht.
Wat lul je nou theedoekie, gematigde islam bestaat niet, zegt Erdogan zelf ook.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:25 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Waarom zijn er dan varianten als soennieten, sjiieten, etc. als het allemaal toch hetzelfde is?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 07:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat lul je nou theedoekie, gematigde islam bestaat niet, zegt Erdogan zelf ook.
Niemand - althans de vrijheislievenden - in het Westen wil dat moslims aan de macht komen. We weten allemaal hoe verschrikkelijk het leven is in een moslimstaat. Wilders is de enige politicus die het gevaar van de islam inziet.quote:Op zondag 3 mei 2009 12:32 schreef JohnDope het volgende:
Wilders is niet voor niets zo groot geworden, mensen zien dit gewoon eindelijk in.
Wilders is dan ook de enige politicus die zelf op een radicale moslim lijkt.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 08:08 schreef ES57 het volgende:
[..]
Niemand - althans de vrijheislievenden - in het Westen wil dat moslims aan de macht komen. We weten allemaal hoe verschrikkelijk het leven is in een moslimstaat. Wilders is de enige politicus die het gevaar van de islam inziet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |