Zwitserland, Israel of Amerika.quote:
Nee na Engeland had ik het helemaal gehad.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]Nee, ik bedoel een land als bijvoorbeeld Jordanie
Of vergelijkbaar
In Amerika zal het nooit zo ver komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:46 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
De VS werd ook al in dat filmpje genoemd, dus dat is ook geen optie meer.
Gast, het stikt van de moslims in Israel, en als er ergens dreiging is van moslim-radicalen dan is het wel Israel.quote:
Ok, dat zegt ook wel watquote:Op zondag 3 mei 2009 13:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee na Engeland had ik het helemaal gehad.
Juist en die wijst er op dat dit type doemscenario's regelrecht de prullenbak in kunnenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:51 schreef DrWolffenstein het volgende:
Demografie is de toekomst.
Dan moet je wel wat verstand van statistiek hebben en daarin is het wilders promotie team niet zo goed.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist en die wijst er op dat dit type doemscenario's regelrecht de prullenbak in kunnen
In Israel zit je veilig.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:47 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Gast, het stikt van de moslims in Israel, en als er ergens dreiging is van moslim-radicalen dan is het wel Israel.
Je klaagt over moslim-radicalen en gaat zo wat in de bull's eye zitten van het hele conflict.
Ach er zijn voldoende goed leesbare publicaties op dit gebied waarvoor kennis van statistiek helemaal niet nodig is. Maar goed dat past nu eenmaal matig in de ideologie van volksrechts en wordt dan ook gewoon genegeerdquote:Op zondag 3 mei 2009 13:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat verstand van statistiek hebben en daarin is het wilders promotie team niet zo goed.
Voor paupers is het onmogelijk om Zwitserland binnen te komen.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
In Zwitserland wonen een hoop Turken. En Israel kan je shaken.
Jij als Global Warming-knufffelaar noemt deze feiten paranoide xenofobie.quote:
Waarom zou jij dan een poging wagen?quote:Op zondag 3 mei 2009 13:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als pauper is het onmogelijk om Zwitserland binnen te komen.
Ik kom er zo binnen als ik zou willen.quote:
Ik zou eerder naar Canada gaanquote:Op zondag 3 mei 2009 13:59 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Voor paupers is het onmogelijk om Zwitserland binnen te komen.
Ook in Zwitserland gaat het nu wat minder economisch gezien. Dan zitten ze echt niet op een matig opgeleide ICT'er uit Nederland te wachten hoorquote:Op zondag 3 mei 2009 14:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik kom er zo binnen als ik zou willen.
Wat trouwens ook erg relaxt is van Zwitserland, voor alle grote beslissingen doen ze een bindend referendum.
Jij praat altijd zoveel onzin. Ik ken er namelijk genoeg die er werken, banen zat daarquote:Op zondag 3 mei 2009 14:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ook in Zwitserland gaat het nu wat minder economisch gezien. Dan zitten ze echt niet op een matig opgeleide ICT'er uit Nederland te wachten hoor.
Die referendums gaan alleen over echte belangrijke beslissingen, zoals Europa, immigratiebeleid, etc etc.quote:En over elke scheet (mogen mensen wel of niet naaktrecreëren was serieus een onderwerp) een referendum heeft ook weinig nut. En dan mag jij zelfs nog niet eens meestemmen de eerste pak 'm beet 10 jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |