abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:33:44 #1
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68600504
Hey Bob, hoe gaat t nu? Je bent in je rug gestoken, maar trek t je niet aan. Peter heeft gelijk dat t een spel is.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68600909
Je bent een aardige kerel, Bobby. Je praat alleen wel veel, misschien een beetje té.
Ron Paul 2012
pi_68601061
Nou Bobby welkom terug
We hebben hier erg van je optreden in de Bunker genoten en ik blijf het jammer vinden dat jij er, onder deze omstandigheden, uit moest!
Maar goed het is niet anders, nu kun je weer heerlijke reacties hier op het forum neerzetten
Voor mij was je de leukste daar, dus wordt nu maar weer de leukste hier!
Welkom terug in de echte wereld
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:46:04 #4
184614 Olep
Semper Fi.
pi_68601088
Bobby, welkom terug op FOK!, een nieuwe verslaving.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_68601136
Welcome back, je bent slachtoffer geworden van een enorme fout . Dat is jammer, je hebt verder geen rare dingen gedaan dus je kunt er met opgeheven hoofd op terugkijken.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  Moderator zaterdag 2 mei 2009 @ 20:49:44 #6
18653 crew  D.
pi_68601244
welkom
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:56:22 #7
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68601514
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welcome back, je bent slachtoffer geworden van een enorme fout
HOHO
Hij stond wel een dag lang onderaan met echte stemmen
  zaterdag 2 mei 2009 @ 20:57:00 #8
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_68601539
Gewoon even protest aantekenen. onrechtmatig weggestemd. "de kijker beslist" en niet de overlevers.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_68601553
quote:
Welcome back, je bent slachtoffer geworden van een enorme fout . Dat is jammer, je hebt verder geen rare dingen gedaan dus je kunt er met opgeheven hoofd op terugkijken.
Dat is dus helemaal niet waar. Hij stond al ruime tijd onderaan, als de eindbeslissing in onze handen lag, zoals normaal het geval moet zijn, was de kans groot dat hij om 19:50 nog steeds op 8 zou staan.
Ron Paul 2012
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:00:40 #10
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68601671
He Bobby,wat de fok doe je hier.Zorg dat je teruggaat.Of je wint of niet maakt me niet uit maar helemaal koshjer is de stemming niet gegaan zo ver ik weet .En als je weer terug mag 1 tip"probeer niet grappiger te doen als dat je al bent"anders gaat het irriteren.Succes
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  Moderator zaterdag 2 mei 2009 @ 21:06:31 #11
18653 crew  D.
pi_68601886
Mensen, fout of niet, Bobby was er sowieso uitgestemd.

Laten we dit topic gebruiken waarvoor Stefan 'm geopend heeft
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 21:07:47 #12
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68601934
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 20:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is dus helemaal niet waar. Hij stond al ruime tijd onderaan, als de eindbeslissing in onze handen lag, zoals normaal het geval moet zijn, was de kans groot dat hij om 19:50 nog steeds op 8 zou staan.
jij weet niet hoeveel credits ik nog heb staan om 'm omhoog te stemmen.
Welkom terug iig Bobby...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:09:05 #13
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68601979
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:06 schreef D. het volgende:
Mensen, fout of niet, Bobby was er sowieso uitgestemd.

Laten we dit topic gebruiken waarvoor Stefan 'm geopend heeft
Dus welkom Bobby"wat de fok doe je hier"
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68601992
Bobby de nieuwe Huub, en weer erin snel een beetje
pi_68601993
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:07 schreef Danny het volgende:

[..]

jij weet niet hoeveel credits ik nog heb staan om 'm omhoog te stemmen.
Welkom terug iig Bobby...
250 euro

12 euro per 50

1000 stemmen ongeveer.

Dat is geweldig natuurlijk, maar ik had al 60 euro klaarliggen, en met mij nog andere mensen, dus het had nog alle kanten op kunnen gaan. Zeker omdat jij niet alleen Bobby omhoog zou hebben moeten halen als wij met z'n allen Renate op 1 houden.
Ron Paul 2012
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:19:37 #16
202348 Susi
Temple of Love
pi_68602461
Welkom terug, al had het niet zo moeten zijn. Zoals gezegd: het is een spelletje, er is gegokt en verloren. Hopelijk ga je gezellig meecossen want dat is volgens mij supergezellig
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 21:19:47 #17
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68602471
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

250 euro

12 euro per 50

1000 stemmen ongeveer.

Dat is geweldig natuurlijk, maar ik had al 60 euro klaarliggen, en met mij nog andere mensen, dus het had nog alle kanten op kunnen gaan. Zeker omdat jij niet alleen Bobby omhoog zou hebben moeten halen als wij met z'n allen Renate op 1 houden.
Ik heb vooral renate omlaag gestemd vanmiddag en wilde na het eten nog 500 - 750 euro omzetten in credits. Dat bleek echter niet meer nodig.
Maar ik had dus nog 2000-3000 credits gespendeerd. Verder ben ik ook niet de enige natuurlijk. Zoals er mensen bezig waren bobby eruit te stemmen waren er ook anderen dan ik bezig renate eruit te stemmen.
pi_68602506
Bobby, welkom hier.
Ik hoop dat je niet te sip bent.
pi_68602641
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Passie36 het volgende:
Hoho... Bobby is geen Huub...Bobby was kruipolie... Huub kruipolie met een flinke hand zand erdoor (en daarmee stukken interessanter voor een RLS).

Niettemin, Bobby, jammer dat je het slachtoffer was van de evil schemes van zielloze fokkertjes, maar hey.. That's the way the cookie crumbles! De ROI is met het gelijktijdige vertrek van Renate met 25% gedaald, dat alleen is al ruimschoots genoeg om je vroege vertrek te kunnen relativeren, lijkt me
pi_68602855
Bobby !!

Top gedaan man, jammer dat je moest gaan....

De groep is haar leider kwijt.

Hoe heb je de paar dagen ervaren ?
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  zaterdag 2 mei 2009 @ 21:32:45 #21
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68602980
quote:
Buubby maar dan anders
pi_68602996
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:19 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik heb vooral renate omlaag gestemd vanmiddag en wilde na het eten nog 500 - 750 euro omzetten in credits. Dat bleek echter niet meer nodig.
Maar ik had dus nog 2000-3000 credits gespendeerd. Verder ben ik ook niet de enige natuurlijk. Zoals er mensen bezig waren bobby eruit te stemmen waren er ook anderen dan ik bezig renate eruit te stemmen.
En daar sta je dan met je ''Ik kan er van rondkomen'' in de Kick Off.
Ron Paul 2012
pi_68603121
quote:
op naar rtl boulevard
Goedemorgen :W
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 21:40:10 #24
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68603379
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:33 schreef Supersoep het volgende:

[..]

En daar sta je dan met je ''Ik kan er van rondkomen'' in de Kick Off.
wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Ik kan niet sparen?
ik geloof niet dat ik daar verantwoording over schuldig ben verder. Het was grotendeels een investering, en steun aan B&B en the Bunker.
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 22:44:39 #25
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_68605748
Goegedaanjochie, ik vond het leuk om naar je te kijken!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_68605866
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:40 schreef Danny het volgende:

[..]

wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Ik kan niet sparen?
ik geloof niet dat ik daar verantwoording over schuldig ben verder. Het was grotendeels een investering, en steun aan B&B en the Bunker.
Dat van de steun snap ik, en het was ook geen sneer.
Ron Paul 2012
pi_68605893
quote:
Kom op, hij is helemaal geen slachtoffer geworden. Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik de indruk heb dat er helemaal niet zoveel gefraudeerd is (als er al gefraudeerd is). De harde cijfers bewijzen dat in ieder geval helemaal niet!!
pi_68605974
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Kom op, hij is helemaal geen slachtoffer geworden. Hoe langer ik er over nadenk, hoe meer ik de indruk heb dat er helemaal niet zoveel gefraudeerd is (als er al gefraudeerd is). De harde cijfers bewijzen dat in ieder geval helemaal niet!!
Liep ik ook al te zeggen, het is allemaal zwaar overdreven en het probleem nu is dat je een flink aantal mensen hebt die als kippen zonder kop lopen te kakelen dat er gefraudeerd is. Bobby is niet dankzij fraude op de 7e of 8e plek gezet, die stond daar al twee dagen na de oproep om hem eruit te knikkeren.
Ron Paul 2012
pi_68606037
Goh raar dat er al een paar keer is bewezen dat hij wel degelijk ook hoger heeft gestaan!
Maar ja als je iets niet wilt zien of lezen dan houdt je het hierop natuurlijk.
Zou ik ook doen
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 22:56:21 #30
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68606110
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:51 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Liep ik ook al te zeggen, het is allemaal zwaar overdreven en het probleem nu is dat je een flink aantal mensen hebt die als kippen zonder kop lopen te kakelen dat er gefraudeerd is. Bobby is niet dankzij fraude op de 7e of 8e plek gezet, die stond daar al twee dagen na de oproep om hem eruit te knikkeren.
hij heeft in die twee dagen ECHT niet continu onderaan gestaan. Hij (en renate) hingen tussen plek 4 en 8 in en dat wisselde nogal. In de laatste 12 uur hebben ze beiden zelfs op de EERSTE plek gestaan. Wat je zegt klopt dus niet helemaal...
pi_68606144
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:53 schreef Passie36 het volgende:
Goh raar dat er al een paar keer is bewezen dat hij wel degelijk ook hoger heeft gestaan!
Maar ja als je iets niet wilt zien of lezen dan houdt je het hierop natuurlijk.
Zou ik ook doen
Ga jezelf even een pittig kapsel aanmeten en vertrek naar de zonnebank ofzo.

Maar nee, ik zal het even uitleggen. Polls FLUCTUEREN. Wat betekent dat woord? Dat de resultaten wisselend zijn, iemand kan misschien een paar minuten bovenaan staan als iemand credits spendeert, maar die persoon kan net zo hard weer naar beneden gevote worden. Bobby heeft nooit langer dan misschien een uur op nummer 2 ofzo gestaan en voor het merendeel stond hij gewoon lekker op plaats 6 of 7.

Sinds donderdag is er actie ondernomen, op een eerlijke manier, om hem eruit te krijgen in plaats van Renate. Waarom? Omdat hij al laag stond en dus de makkelijke keuze was.

Wie heeft er nu een plaat voor de kop?
quote:
hij heeft in die twee dagen ECHT niet continu onderaan gestaan. Hij (en renate) hingen tussen plek 4 en 8 in en dat wisselde nogal. In de laatste 12 uur hebben ze beiden zelfs op de EERSTE plek gestaan. Wat je zegt klopt dus niet helemaal...
Met onderaan bedoel ik plaats 6-8. Vrijdag stond hij toch bijna heel de dag al op 8. Daarvoor stond hij op 6-7 met misschien kortdurende periodes waar hij wat hoger stond.
Ron Paul 2012
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 22:59:09 #32
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68606205
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Maar nee, ik zal het even uitleggen. Polls FLUCTUEREN. Wat betekent dat woord? Dat de resultaten wisselend zijn, iemand kan misschien een paar minuten bovenaan staan als iemand credits spendeert, maar die persoon kan net zo hard weer naar beneden gevote worden. Bobby heeft nooit langer dan misschien een uur op nummer 2 ofzo gestaan en voor het merendeel stond hij gewoon lekker op plaats 6 of 7.

Sinds donderdag is er actie ondernomen, op een eerlijke manier, om hem eruit te krijgen in plaats van Renate. Waarom? Omdat hij al laag stond en dus de makkelijke keuze was.

dat klopt wel. door de oproep ging men pas op hem stemmen. Daarvoor stond hij 6 of 7, maar altijd boven Renate
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:03:12 #33
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68606357
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 22:56 schreef Danny het volgende:

[..]

Jouw topic heeft ook veel mensen getriggerd volgens mij. Dat mensen dachten, ja wel leuk, ik ga ook op Renate stemmen
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 23:04:11 #34
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68606385
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:03 schreef Stefan het volgende:

[..]

Jouw topic heeft ook veel mensen getriggerd volgens mij. Dat mensen dachten, ja wel leuk, ik ga ook op Renate stemmen
alles met een doel he
pi_68606432
quote:

[..]

[..]

Met onderaan bedoel ik plaats 6-8. Vrijdag stond hij toch bijna heel de dag al op 8. Daarvoor stond hij op 6-7 met misschien kortdurende periodes waar hij wat hoger stond.
Hmm komt op mij een beetje denigrerend over je uitleg, hoeft niet hoor.
Omdat ik het ergens niet mee eens ben, betekend niet automatisch dat ik dan ook maar direct in en in dom ben!

Maar bedankt voor de genomen moeite.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:14:46 #36
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68606711
quote:

[..]

[..]

Veel mensen kunnen googelen,dus fluctueren kunnen ze ook tikken en zoeken wat het betekend, en of iemand een plaat voor z'n kop heeft is inderdaad voor jou een vraag.
pi_68606800
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:14 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Veel mensen kunnen googelen,dus fluctueren kunnen ze ook tikken en zoeken wat het betekend, en of iemand een plaat voor z'n kop heeft is inderdaad voor jou een vraag.
Nog zo een. Ik ben omringt met vrouwelijke internet-leken die graag onzinnig lopen te kwekken.
Ron Paul 2012
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:19:51 #38
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68606864
quote:
Precies, Bobby was de logische keuze om tegen te stemmen om Renate erin te houden. Vanochtend waren Amber en Jeroen ook logische keuzes voor antistemmen aangezien ze 10 votes verschilden van elkaar.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:20:12 #39
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68606876
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:17 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Nog zo een. Ik ben omringt met vrouwelijke internet-leken die graag onzinnig lopen te kwekken.
Vandaar m'n avatar
pi_68606920
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:17 schreef Supersoep het volgende:

[..]

pi_68607621
De statistieken Kijk goed naar Bobby

Derde van onderen

Tweede van onderen

Fors onderaan

Vanmorgen om 11 uur, fors onderaan, maar klimmend

Vanavond om zeven uur, nog steeds onderaan

Gisteren gaven streamers aan dat ze Bobby negatieve stemmen wilden geven, kijk naar de grafiek, die geeft het weer

Vandaag zegt Danny dat hij Renate veel negatieve stemmen heeft gegeven, kijk naar de grafiek, die geeft ook dát keurig aan. Deze is van vanavond zeven uur

Volgens mij valt het echt allemaal wel mee met die fraude
pi_68607787
Dag Bobby, je weet waar je 'm kan vinden hé

pi_68607857
Ja geen fraude, dus snap ik ook niet dat ze gekozen hebben om de overlevers te laten beslissen?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 23:56:30 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68607893
quote:
Niet van een fout, van een streamerscomplot om Renate erin te houden, en niet omdat ze haar zo leuk vonden

Er zijn diverse deelnemers die beduidend minder populair zijn bij de streamers, maar Bobby was op het moment dat men bedacht Renate te straffen door haar erin te houden toevallig degene die boven haar op de 7de plaats stond.

Makkelijk doelwit dus.

Jammer dat je eruit ligt Bobby en Welcome Back op FOK!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_68607963
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:55 schreef Passie36 het volgende:
Ja geen fraude, dus snap ik ook niet dat ze gekozen hebben om de overlevers te laten beslissen?
Maakt nu niets meer uit, de uitkomst is gewoon goed!
pi_68608016
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Maakt nu niets meer uit, de uitkomst is gewoon goed!
Favoriet eruit, uhhh nee is het natuurlijk voor mij nooit goed
Maar goed life goes on.
  zondag 3 mei 2009 @ 00:03:39 #47
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68608073
Ik wacht nog even met een welkom terug boodschap voor Bobby.

Voor je het weet zit ie weer in de bunker
  zondag 3 mei 2009 @ 00:03:52 #48
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68608082
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 23:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Niet van een fout, van een streamerscomplot om Renate erin te houden, en niet omdat ze haar zo leuk vonden

We hoeven ze toch ook niet leuk te vinden.
  One tough cookie zondag 3 mei 2009 @ 00:08:30 #49
169210 liesje1979
pi_68608190
Hoi Bobby,

Welkom terug!
Kom je nu weer nachtbaggeren?
  zondag 3 mei 2009 @ 00:11:05 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68608253
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:03 schreef Stefan het volgende:
[..]
We hoeven ze toch ook niet leuk te vinden.
Nee kennelijk niet, mensen geven al geld uit aan tegenstemmen.....

Vooralsnog zie ik mezelf dat iig niet doen, maar ik vind het kweken van een hartgrondige hekel aan een deelnemer van een RLS dan ook redelijk triest (op een gevalletje Natasia na).
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 3 mei 2009 @ 00:13:26 #51
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68608311
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:11 schreef Leandra het volgende:

maar ik vind het kweken van een hartgrondige hekel aan een deelnemer van een RLS dan ook redelijk triest (
Jij kan niet tegen je verlies dat is veel triester
  zondag 3 mei 2009 @ 00:14:36 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68608332
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij kan niet tegen je verlies dat is veel triester
Ehm ja..... en daar kan ik niet tegen want???
Oh wacht, ik had helemaal geen credits uitgegeven aan de Bobby/Renate strijd
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 3 mei 2009 @ 00:20:58 #53
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68608467
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

250 euro

12 euro per 50

1000 stemmen ongeveer.

ik zat ook al klaar voor de aanval ...

oja mijn mond
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_68608490
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:20 schreef snetje het volgende:

[..]

ik zat ook al klaar voor de aanval ...

oja mijn mond
Wat is er mis met je mond, lieverd?
Ron Paul 2012
  zondag 3 mei 2009 @ 00:25:12 #55
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68608552
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:23 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Hoho... Bobby is geen Huub...Bobby was kruipolie... Huub kruipolie met een flinke hand zand erdoor (en daarmee stukken interessanter voor een RLS).

Niettemin, Bobby, jammer dat je het slachtoffer was van de evil schemes van zielloze fokkertjes, maar hey.. That's the way the cookie crumbles! De ROI is met het gelijktijdige vertrek van Renate met 25% gedaald, dat alleen is al ruimschoots genoeg om je vroege vertrek te kunnen relativeren, lijkt me
Huub was de eerste paar weken een soort van doodgekuppeld konijntje ... Bobby was gelijk al aanwezig ...heeft alleen zijn ware plannen niet kunnen uitvoeren ...

anyway ...welcome Bobby .... jij wou zo graag mee streamen.... nu kan het
pi_68608638
Mijn vergelijking van Huub en Bobby is totaal niet qua karakter, ik had het over het feit als Bobby er weer in zou mogen.
Dan zou hij net als Huub keer op keer terug mogen komen, dat was mijn vergelijking maar ook daar stopt het gelijk weer
Nee Bobby is heel anders dat is/was heel duidelijk
  zondag 3 mei 2009 @ 01:06:47 #57
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68609283
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:30 schreef Passie36 het volgende:
Mijn vergelijking van Huub en Bobby is totaal niet qua karakter, ik had het over het feit als Bobby er weer in zou mogen.
Dan zou hij net als Huub keer op keer terug mogen komen, dat was mijn vergelijking maar ook daar stopt het gelijk weer
Nee Bobby is heel anders dat is/was heel duidelijk
Bobby zou dus niet terug mogen komen zoals Huub ..beide fout verwijderd door een fout van de makers bedoel je .... enig verschil er in is dus dat Huub wel terug mocht omdat de makers de bui al zagen hangen na 1 week bedroefde streams zonder Huub ...
en Bobby maar even sideway weggekikt wordt naar mijn gevoel ... foutje en bedankt ....

maar ik blijf positief
we gaan door
  zondag 3 mei 2009 @ 01:35:38 #58
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68609621
Héél, héél, héél erg welkom terug. Liever hier dan daar....
  zondag 3 mei 2009 @ 02:03:33 #59
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_68609860
Hoi Bob!
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 02:07:45 #60
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68609897
bobby, ik vind je een toffe gast man jammer dat je eruit ging
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')