HOHOquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welcome back, je bent slachtoffer geworden van een enorme fout
Dat is dus helemaal niet waar. Hij stond al ruime tijd onderaan, als de eindbeslissing in onze handen lag, zoals normaal het geval moet zijn, was de kans groot dat hij om 19:50 nog steeds op 8 zou staan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Welcome back, je bent slachtoffer geworden van een enorme fout. Dat is jammer, je hebt verder geen rare dingen gedaan dus je kunt er met opgeheven hoofd op terugkijken.
jij weet niet hoeveel credits ik nog heb staan om 'm omhoog te stemmen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat is dus helemaal niet waar. Hij stond al ruime tijd onderaan, als de eindbeslissing in onze handen lag, zoals normaal het geval moet zijn, was de kans groot dat hij om 19:50 nog steeds op 8 zou staan.
Dus welkom Bobby"wat de fok doe je hier"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:06 schreef D. het volgende:
Mensen, fout of niet, Bobby was er sowieso uitgestemd.
Laten we dit topic gebruiken waarvoor Stefan 'm geopend heeft
250 euroquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:07 schreef Danny het volgende:
[..]
jij weet niet hoeveel credits ik nog heb staan om 'm omhoog te stemmen.
Welkom terug iig Bobby...
Ik heb vooral renate omlaag gestemd vanmiddag en wilde na het eten nog 500 - 750 euro omzetten in credits. Dat bleek echter niet meer nodig.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Supersoep het volgende:
[..]
250 euro
12 euro per 50
1000 stemmen ongeveer.
Dat is geweldig natuurlijk, maar ik had al 60 euro klaarliggen, en met mij nog andere mensen, dus het had nog alle kanten op kunnen gaan. Zeker omdat jij niet alleen Bobby omhoog zou hebben moeten halen als wij met z'n allen Renate op 1 houden.
Hoho... Bobby is geen Huub...Bobby was kruipolie... Huub kruipolie met een flinke hand zand erdoor (en daarmee stukken interessanter voor een RLS).quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Passie36 het volgende:
Bobby de nieuwe Huub, en weer erin snel een beetje![]()
Buubby maar dan andersquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Passie36 het volgende:
En daar sta je dan met je ''Ik kan er van rondkomen'' in de Kick Off.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb vooral renate omlaag gestemd vanmiddag en wilde na het eten nog 500 - 750 euro omzetten in credits. Dat bleek echter niet meer nodig.
Maar ik had dus nog 2000-3000 credits gespendeerd. Verder ben ik ook niet de enige natuurlijk. Zoals er mensen bezig waren bobby eruit te stemmen waren er ook anderen dan ik bezig renate eruit te stemmen.
op naar rtl boulevardquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Passie36 het volgende:
wat heeft dat er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:33 schreef Supersoep het volgende:
[..]
En daar sta je dan met je ''Ik kan er van rondkomen'' in de Kick Off.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |