abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 mei 2009 @ 00:13:26 #51
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68608311
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:11 schreef Leandra het volgende:

maar ik vind het kweken van een hartgrondige hekel aan een deelnemer van een RLS dan ook redelijk triest (
Jij kan niet tegen je verlies dat is veel triester
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
  zondag 3 mei 2009 @ 00:14:36 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68608332
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:13 schreef Stefan het volgende:
[..]
Jij kan niet tegen je verlies dat is veel triester
Ehm ja..... en daar kan ik niet tegen want???
Oh wacht, ik had helemaal geen credits uitgegeven aan de Bobby/Renate strijd
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 3 mei 2009 @ 00:20:58 #53
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68608467
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

250 euro

12 euro per 50

1000 stemmen ongeveer.

Dat is geweldig natuurlijk, maar ik had al 60 euro klaarliggen, en met mij nog andere mensen, dus het had nog alle kanten op kunnen gaan. Zeker omdat jij niet alleen Bobby omhoog zou hebben moeten halen als wij met z'n allen Renate op 1 houden.
ik zat ook al klaar voor de aanval ...

oja mijn mond
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
pi_68608490
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:20 schreef snetje het volgende:

[..]

ik zat ook al klaar voor de aanval ...

oja mijn mond
Wat is er mis met je mond, lieverd?
Ron Paul 2012
  zondag 3 mei 2009 @ 00:25:12 #55
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68608552
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 21:23 schreef FuTilE het volgende:

[..]

Hoho... Bobby is geen Huub...Bobby was kruipolie... Huub kruipolie met een flinke hand zand erdoor (en daarmee stukken interessanter voor een RLS).

Niettemin, Bobby, jammer dat je het slachtoffer was van de evil schemes van zielloze fokkertjes, maar hey.. That's the way the cookie crumbles! De ROI is met het gelijktijdige vertrek van Renate met 25% gedaald, dat alleen is al ruimschoots genoeg om je vroege vertrek te kunnen relativeren, lijkt me
Huub was de eerste paar weken een soort van doodgekuppeld konijntje ... Bobby was gelijk al aanwezig ...heeft alleen zijn ware plannen niet kunnen uitvoeren ...

anyway ...welcome Bobby .... jij wou zo graag mee streamen.... nu kan het
pi_68608638
Mijn vergelijking van Huub en Bobby is totaal niet qua karakter, ik had het over het feit als Bobby er weer in zou mogen.
Dan zou hij net als Huub keer op keer terug mogen komen, dat was mijn vergelijking maar ook daar stopt het gelijk weer
Nee Bobby is heel anders dat is/was heel duidelijk
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
  zondag 3 mei 2009 @ 01:06:47 #57
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_68609283
quote:
Op zondag 3 mei 2009 00:30 schreef Passie36 het volgende:
Mijn vergelijking van Huub en Bobby is totaal niet qua karakter, ik had het over het feit als Bobby er weer in zou mogen.
Dan zou hij net als Huub keer op keer terug mogen komen, dat was mijn vergelijking maar ook daar stopt het gelijk weer
Nee Bobby is heel anders dat is/was heel duidelijk
Bobby zou dus niet terug mogen komen zoals Huub ..beide fout verwijderd door een fout van de makers bedoel je .... enig verschil er in is dus dat Huub wel terug mocht omdat de makers de bui al zagen hangen na 1 week bedroefde streams zonder Huub ...
en Bobby maar even sideway weggekikt wordt naar mijn gevoel ... foutje en bedankt ....

maar ik blijf positief
we gaan door
  zondag 3 mei 2009 @ 01:35:38 #58
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_68609621
Héél, héél, héél erg welkom terug. Liever hier dan daar....
  zondag 3 mei 2009 @ 02:03:33 #59
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_68609860
Hoi Bob!
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 02:07:45 #60
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68609897
bobby, ik vind je een toffe gast man jammer dat je eruit ging
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_68610845
Bobby ik vond je ook een toffe gast. Zeker toen jullie veel drank op hadden was het hilarisch om naar te klijken hehe!!
Je bent zeer sympatiek! Wens je veel succes met je studies! (Y):)
pi_68612600
He bobby waar zit je?
Al lekker lam geweest vannacht zeker!
Denk dat vele je hier al een bietje hadden verwacht
Maar ja misschien heb je er gelijk een vakantie achteraan geplakt
  zondag 3 mei 2009 @ 10:58:49 #63
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_68612723
quote:
Op zondag 3 mei 2009 01:35 schreef akveor het volgende:
Héél, héél, héél erg welkom terug. Liever hier dan daar....
Ik moest lachen
pi_68613489
Hey gasten!

Was om half 3 thuis en m'n bed was te aantrekkelijk, ben direct in een diepe winterslaap geflikkerd... Net wakker gebeld, maar ben nog steeds goed moe.

Even over het spelverloop. Als je naar de stats kijkt, dan stond ik al heel lang onderaan, daar kan je twee verklaringen voor geven:

1. Ik was het minst populair, ongeacht de hele situatie met Renate.
2. Ik was "het goedkoopst" om als collateral damage onder Renate te krijgen, zodat Renate erin zou blijven (wie er dan dus uit zou gaan was irrelevant).

Ik heb zelf het idee dat het tweede van toepassing is, maar dat zullen we nooit zeker weten.

Ik wil echter wel 1 ding kwijt, alle positieve en negatieve reacties moet ik nog lezen, maar daar maak ik me niet te druk om. Ik heb van al m'n vrienden en familie gehoord dat ik in The Bunker geen druppel anders was dan in het echt. Als mensen mij daarom uit het programma willen hebben, sja, niets aan te doen. Het is en blijft een spel en als mensen er niet tegenkunnen om niet aardig gevonden te worden door de kijker, stel jezelf er dan niet aan bloot. Mag men mij niet om wie ik ben... Mij heb je er niet mee.

Dan over het feit dat ik eruit ben gestemd door de mede-overlevers. Als B&B niet voor die aanpak hadden gekozen, had ik er toch uitgelegen. Het enige wat anders had kunnen gebeuren dan hoe de stemming het had gestuurd is dat alleen Renate eruit zou gaan. Dit was dus niet wat de streamer had gewild, dus ik denk dat dit het beste verloop van de game is.

Ik was wel echt onwijs te spreken over de actie van Peter. Ja, het heeft me uit dit spel gewerkt, maar hij was niet het kudde-dier zoals de andere 6. Iedereen kreeg de kans om mij eruit te werken en stemde blindelings voor Renate. Peter was degene die iedereen tot de orde riep. Ik had niet gedacht dat iedereen zijn mening zo makkelijk kon laten veranderen, maar van unaniem Renate verschoof het naar unaniem Bobby. Het blijft een spel en ik ben blij dat ik mee mocht spelen.

Enneh, over de de Huub-Bobby vergelijking... Ik ben langer...
pi_68613555

en optie 2 is waarheid.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  zondag 3 mei 2009 @ 11:39:56 #66
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_68613556
quote:
Op zondag 3 mei 2009 11:36 schreef BobbyRond het volgende:

Ik heb zelf het idee dat het tweede van toepassing is, maar dat zullen we nooit zeker weten.
Jawel hoor, dat is namelijk zo. Renate ging pas in de lift toen we haar erin wilden houden om te jennen Als Jeroen laatste stond was hij het slachtoffer er van geworden.

Het leuke van TBO is dat we met 12 euro ebst invloed kunnen uitoefenen, als we het maar met velen organiseren.
quote:
Als B&B niet voor die aanpak hadden gekozen, had ik er toch uitgelegen
Nee, het komt door een domme redenering van Peter. Je was namelijk geen concurrent, je stond laatste. Maar zonder hack was er zoveel gestemd door oa Danny dat jij erin was gebleven.

Overigens waren we verbijsterd dat Peter en co je een dolk in de rug staken.

Welkom back trouwens.
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_68613756
Het is wat het is, maar dat betekend niet dat er voor een aantal kijkers even niets meer aan is
Er zijn al meer stiltes gevallen dan er ooit waren.
Mag toch wel zeggen ongeacht of het soms te veel was, je hield een gesprek op gang
Maar goed wij fokkers hebben je weer terug en dat is ook erg leuk.

En gelukkig ben je langer
pi_68614052
Hey Bob, ken je nog een stoere mop?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Moderator zondag 3 mei 2009 @ 12:05:40 #69
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68614113
je mag nog wel in peter zn videoclip
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  zondag 3 mei 2009 @ 12:08:31 #70
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_68614170
quote:

Dat proberen te analyseren is net als een escher puzzel met kaarslicht proberen te leggen.

Consequentie van hun keuze is wel een kwart uit de prijzenpot. Hadden ze daar bij stilgestaan had je er nog ingezeten.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_68614376
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:08 schreef Rica het volgende:

[..]

Dat proberen te analyseren is net als een escher puzzel met kaarslicht proberen te leggen.

Consequentie van hun keuze is wel een kwart uit de prijzenpot. Hadden ze daar bij stilgestaan had je er nog ingezeten.
Daar hebben ze bij stilgestaan en ik zie het alleen maar als een compliment dat ze er 2.500 voor over hadden om mij eruit te krijgen
pi_68614391
quote:
Op zondag 3 mei 2009 12:02 schreef Spooky4u het volgende:
Hey Bob, ken je nog een stoere mop?
Ik had begrepen dat mijn kutgrapjes niet gewaardeerd werden
  zondag 3 mei 2009 @ 12:18:08 #73
252767 Trekpopje
Puppet on a string
pi_68614413
Welkom back Bobby! Jammer dat je eruit moest. Jouw gedachtengang over optie klopt gedeeltelijk, want:

De verschillen tussen de nummer 5 t/m 8 waren zo gering. Neem daarbij het feit dat velen wachtten tot een uurtje of half 8 om dan pas te gaan stemmen, er had nog zoveel kunnen gebeuren in de poll. Er had dus heel gemakkelijk iemand anders als laatste kunnen eindigen.
pi_68614556
Heej Bobby goed gedaan hoor jongen!
  zondag 3 mei 2009 @ 12:24:17 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68614568
quote:
Hey gasten!

Ik was wel echt onwijs te spreken over de actie van Peter. Ja, het heeft me uit dit spel gewerkt, maar hij was niet het kudde-dier zoals de andere 6. Iedereen kreeg de kans om mij eruit te werken en stemde blindelings voor Renate. Peter was degene die iedereen tot de orde riep. Ik had niet gedacht dat iedereen zijn mening zo makkelijk kon laten veranderen, maar van unaniem Renate verschoof het naar unaniem Bobby. Het blijft een spel en ik ben blij dat ik mee mocht spelen.

Enneh, over de de Huub-Bobby vergelijking... Ik ben langer...
Ik vind het persoonlijk erg jammer dat je geslachtofferd bent, maar enorm sterk dat je waardering hebt voor Peter z'n speltechnische actie
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')