Waar woon je ergens?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor zover ik weet nietwe hebben wel een toko, maar of ze het daar verkopen..
Mmmm, dat wordt lastig want ken daar echt helemaal niks, haha.quote:
Bij de webshop, toko's en in sommige supermarkten (ik koop het bij de Jumbo).quote:
Wat stomquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:54 schreef tessie het volgende:
Ik heb dinsdagavond besteld, maar ze zei net aan de foon dat het dus vandaag pas verstuurd is.
Jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had je alweer meer spulletjes besteld Muis?. Wat heb je?
Dat is dus precies wat ik bedoel! Dan ga ik het op die manier proberen! Sowieso is m'n zak bijna leeg, en wil ik het volgende keer zelf maken ipv die mix, scheelt toch weer geld!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:15 schreef Lips het volgende:
Als ik met biscuitmix bak in de heteluchtoven dan moet ik heel langzaam opbouwen. Wanneer ik dat niet doe krijg ik een harde, bolle bovenkant met daaronder natte prut
Ik begin altijd met 10 min 125 graden, dan iets van 7 minuten 137 gradan, 7 minuten 150 graden en dan nog iets van 10 minuten 175 graden. Nog heb ik dan soms dat de bovenkant te snel gaar is en het deeg daar net onder niet helemaal gaar.
Ik had een kleine bestelling, was de vorige keer een paar dingetjes vergeten. Maar ik heb dinsdagavond om een uur of 9 besteld. En ze zei dus aan de foon dat het heel druk was, en dat daarom sommige bestellingen een dag later verstuurd waren. Gewoon net pech dus denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat stomik heb ook dinsdag besteld (bevestiging is van 18:03) dus ik vraag me af waarom het bij jou dan is mis gegaan. Had je een grote of een kleine bestelling?
De s bij https weghalenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 'm!.
Edit: Hmm, ik weet bij god niet hoe ik afbeeldingurl's moet kopiëren bij Google Chrome.. Iig, ik heb een witte Kenwood!
Geweldig in de aanbieding bij de Makro en gelukkig heeft de vader van m'n vriend een eigen bedrijf!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:34 schreef Poezebeest het volgende:
Ohhh DaD, wat is ie toch mooi hè! Ik ben nu heel jaloers, wil m ook maar vind hem echt veel te duur. Vandaag maar een nieuwe beslagkkom bij de hema gekocht voor 2,50
Moet dat, roomboterquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:10 schreef Poezebeest het volgende:
Heb ingrediënten (roomboter en evt. margarine en poedersuiker maar dat heb je al) voor botercreme om alles mee af te smeren?
Het is wel lekkerder. Ik heb laatst ook vals gespeeld en alleen margarine met heel veel poedersuiker gebruikt en dat was ook goed te eten, wel maar een dun laagje gebruikt en niet lekker dik er op gesmeerd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet dat, roomboter? Want dan haal ik dat morgen nog wel even.
Ik vind 299 zelfs nog veel te veel geld, ik denk dat ik heel blij ga zijn met de kenwood. Nu nog hopen dat ze hem nog hebben...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was eigenlijk ook helemaal verliefd op de KitchenAid hoor, maar die vind ik ook gewoon te duur, terwijl de Kenwood zeker niet mindere kwaliteit is!
Ik zag wel een witte KA bij Betsie's in Utrecht voor 299, maar met een kleinere kom, en dus nog steeds de helft duurder...
Hm nou dan haal ik ook wel roomboter, niets te goed voor mn mamsiequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:22 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Het is wel lekkerder. Ik heb laatst ook vals gespeeld en alleen margarine met heel veel poedersuiker gebruikt en dat was ook goed te eten, wel maar een dun laagje gebruikt en niet lekker dik er op gesmeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |