Waar woon je ergens?quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor zover ik weet nietwe hebben wel een toko, maar of ze het daar verkopen..
Mmmm, dat wordt lastig want ken daar echt helemaal niks, haha.quote:
Bij de webshop, toko's en in sommige supermarkten (ik koop het bij de Jumbo).quote:
Wat stomquote:Op donderdag 7 mei 2009 16:54 schreef tessie het volgende:
Ik heb dinsdagavond besteld, maar ze zei net aan de foon dat het dus vandaag pas verstuurd is.
Jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Had je alweer meer spulletjes besteld Muis?. Wat heb je?
Dat is dus precies wat ik bedoel! Dan ga ik het op die manier proberen! Sowieso is m'n zak bijna leeg, en wil ik het volgende keer zelf maken ipv die mix, scheelt toch weer geld!quote:Op donderdag 7 mei 2009 13:15 schreef Lips het volgende:
Als ik met biscuitmix bak in de heteluchtoven dan moet ik heel langzaam opbouwen. Wanneer ik dat niet doe krijg ik een harde, bolle bovenkant met daaronder natte prut
Ik begin altijd met 10 min 125 graden, dan iets van 7 minuten 137 gradan, 7 minuten 150 graden en dan nog iets van 10 minuten 175 graden. Nog heb ik dan soms dat de bovenkant te snel gaar is en het deeg daar net onder niet helemaal gaar.
Ik had een kleine bestelling, was de vorige keer een paar dingetjes vergeten. Maar ik heb dinsdagavond om een uur of 9 besteld. En ze zei dus aan de foon dat het heel druk was, en dat daarom sommige bestellingen een dag later verstuurd waren. Gewoon net pech dus denk ik.quote:Op donderdag 7 mei 2009 16:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat stomik heb ook dinsdag besteld (bevestiging is van 18:03) dus ik vraag me af waarom het bij jou dan is mis gegaan. Had je een grote of een kleine bestelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |