De s bij https weghalenquote:Op donderdag 7 mei 2009 21:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb 'm!.
Edit: Hmm, ik weet bij god niet hoe ik afbeeldingurl's moet kopiëren bij Google Chrome.. Iig, ik heb een witte Kenwood!
Geweldig in de aanbieding bij de Makro en gelukkig heeft de vader van m'n vriend een eigen bedrijf!quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:34 schreef Poezebeest het volgende:
Ohhh DaD, wat is ie toch mooi hè! Ik ben nu heel jaloers, wil m ook maar vind hem echt veel te duur. Vandaag maar een nieuwe beslagkkom bij de hema gekocht voor 2,50
Moet dat, roomboterquote:Op donderdag 7 mei 2009 20:10 schreef Poezebeest het volgende:
Heb ingrediënten (roomboter en evt. margarine en poedersuiker maar dat heb je al) voor botercreme om alles mee af te smeren?
Het is wel lekkerder. Ik heb laatst ook vals gespeeld en alleen margarine met heel veel poedersuiker gebruikt en dat was ook goed te eten, wel maar een dun laagje gebruikt en niet lekker dik er op gesmeerd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet dat, roomboter? Want dan haal ik dat morgen nog wel even.
Ik vind 299 zelfs nog veel te veel geld, ik denk dat ik heel blij ga zijn met de kenwood. Nu nog hopen dat ze hem nog hebben...quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was eigenlijk ook helemaal verliefd op de KitchenAid hoor, maar die vind ik ook gewoon te duur, terwijl de Kenwood zeker niet mindere kwaliteit is!
Ik zag wel een witte KA bij Betsie's in Utrecht voor 299, maar met een kleinere kom, en dus nog steeds de helft duurder...
Hm nou dan haal ik ook wel roomboter, niets te goed voor mn mamsiequote:Op donderdag 7 mei 2009 22:22 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Het is wel lekkerder. Ik heb laatst ook vals gespeeld en alleen margarine met heel veel poedersuiker gebruikt en dat was ook goed te eten, wel maar een dun laagje gebruikt en niet lekker dik er op gesmeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |