whaha, handwasjequote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:42 schreef ejvdb het volgende:
ja maar doe het dan ook geleidelijk aanzelf en drop hier niet elke vrijdag je was neer al een half jaar lang maar doe dan zelf eens een handwasje.
Punt, broer die elk weekend zijn was hier neerflikkert en alles hier weer meeneemt,
Ga dan niet opjezelf
Wat kost dat nu, gedeeld met 5 man.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:44 schreef Deliah het volgende:
Misschien kunnen ze geen eigen wasmachine betalen.
waarom ga je dan op kamers? Als je zelfs je basisbehoeften niet kunt betalen..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:44 schreef Deliah het volgende:
Misschien kunnen ze geen eigen wasmachine betalen.
Ik snap je klacht niet, wat maakt dat nu uit? Lekker makkelijk tochquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:39 schreef ejvdb het volgende:
Van die studenten die heel stoer vertellen ik woon op mezelf, maar ondertussen elke week de was bij papa en mama droppen en daar de kliekjes meenemen.
Ga dan niet op jezelf wonen of neem alle verantwoordelijkheid!
Klacht: Dat dus.
Maximaal profiteren van paps en mams en zo meer geld overhouden voor bier en andere leuke dingenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:39 schreef ejvdb het volgende:
Van die studenten die heel stoer vertellen ik woon op mezelf, maar ondertussen elke week de was bij papa en mama droppen en daar de kliekjes meenemen.
quote:
Het is wel wennen zo alleen op eigen benen, elke morgen zijn m’n broodjes aangebrandquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:40 schreef Neleos het volgende:
Wat is je punt, zo leer je geleidelijk aan op eigen benen te staan.
Niet waar!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:44 schreef ejvdb het volgende:
Daarom kan je nog wel een hanwasje zelf doen,
Hahah TS zei handwasje EINZ!!!@1111@@!!!
Ja handig joh, met 5 man een wasmachine kopen. En wie mag de wasmachine dan hebben als er verhuist gaat worden?quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:05 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ja handig joh, met 5 man een wasmachine kopen. En wie mag de wasmachine dan hebben als er verhuist gaat worden?
Student zijn en niet het studentenleven in willen gaan, maar gewoon aan mammies tepeltje blijven zuigenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:02 schreef BreakSpear het volgende:
De studenten die neerkijken op studenten die niet op kamers zitten zijn vele malen erger!
Studenten die niet op kamers gaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:02 schreef BreakSpear het volgende:
De studenten die neerkijken op studenten die niet op kamers zitten zijn vele malen erger!
En terecht..quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:02 schreef BreakSpear het volgende:
Ben ik het volledig mee eens. En nog boodschappen meekrijgen ook! Stoer doen dat ze zo weinig vaste lasten hebben. En anders tegen je zeggen dat je niet goe dmet geld kan omgaanquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:39 schreef ejvdb het volgende:
Is dit een gedicht? Niet sarcastisch bedoeld, want ik vind het mooi.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:56 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Het is wel wennen zo alleen op eigen benen, elke morgen zijn m’n broodjes aangebrand
En de vuile vaat is niet vanzelf verdwenen, maar gelukkig elke dag m’n eigen krant
Tis niet dat ik terug wil naar vroeger, ook al denk ik daar dikwijls aan
Ik bewonder m’n vader en moeder wat zij voor mij hebben gedaan
ik voel mij als een vis in het water, ben als een vogel zo vrij
soms zit het tegen en soms zit het mee maar dat hoort er allemaal bij
owquote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:45 schreef Mathijz het volgende:
[..]
Ja kliekjes
m.n. als verklw) restje van een warme maaltijd
Geen tijd om de was te doen, wat een kutsmoes, dat is echt 2 minuten werkquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:06 schreef Californium het volgende:
Ik vind het veel erger als je thuis woont en je moeder nog boterhammetjes voor je smeert s'ochtends...![]()
De reden dat ik vaak mijn was in het weekend mee nam, was omdat ik nog in mijn moeders woonplaats een bijbaantje had en het dan gewoon makkelijk was om het mee te nemen omdat ik er vaak doordeweeks toch geen tijd voor had....
als ik om half 6 thuis kon dan ga ik eten en dan even hangen en dan is a. grote kans de wasmachine in gebruik of b. hij is kapot... of optie c. ik heb er geen zin in om de was op te hangen naderhandquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:10 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Geen tijd om de was te doen, wat een kutsmoes, dat is echt 2 minuten werk
Woon jij onder een krant in een doosquote:
Hahahaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ben ik het volledig mee eens. En nog boodschappen meekrijgen ook! Stoer doen dat ze zo weinig vaste lasten hebben. En anders tegen je zeggen dat je niet goe dmet geld kan omgaanIk snap niet dat die mutherfucking jonkies al huisje spelen en geile sex met mekaar hebben. Terwijl ze voor huisje spelen nog lang niet klaar zijn imho.
Huisgenoten die denken dat de wasmachine een kleerkast is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik om half 6 thuis kon dan ga ik eten en dan even hangen en dan is a. grote kans de wasmachine in gebruik of b. hij is kapot... of optie c. ik heb er geen zin in om de was op te hangen naderhand
echt welquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:52 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Huisgenoten die denken dat de wasmachine een kleerkast is.
Boo hooquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:39 schreef ejvdb het volgende:
Ik drop af en toe een wasje omdat ik nog een bijbaantje heb in mij vorige woonplaats. Daar ga ik binnenkort mee stoppen overigens.quote:
Boeiend koop een droger en klaar.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:13 schreef Californium het volgende:
[..]
als ik om half 6 thuis kon dan ga ik eten en dan even hangen en dan is a. grote kans de wasmachine in gebruik of b. hij is kapot... of optie c. ik heb er geen zin in om de was op te hangen naderhand
we hebben een drogerquote:
Idd mijn fout.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:34 schreef Californium het volgende:
[..]
we hebben een drogermaar sommige dingen gooi je niet in de droger / kunnen niet in de droger
Zo hee. Ik heb veel domme posts gezien hier op Fok, maar dit is toch echt een klassiekertjequote:Op zondag 3 mei 2009 00:00 schreef griekjeee het volgende:
Alsof je op de meeste kamers een wasmachine kunt neerzetten.
quote:Op zondag 3 mei 2009 00:00 schreef griekjeee het volgende:
Alsof je op de meeste kamers een wasmachine kunt neerzetten.
quote:Op zondag 3 mei 2009 08:43 schreef Agiath het volgende:
Ik woon sinds kort op me zelf.
Afwassen is kut
Alsof het rocket science is.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:40 schreef Neleos het volgende:
Wat is je punt, zo leer je geleidelijk aan op eigen benen te staan.
spoorknorren..?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Terechte klacht. Halve spoorknorren..
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:13 schreef immortalsean het volgende:
... en ik heb af en toe best eens gevraagd van "hoe werken die machines hier?" maar dan komt het er toch op neer dat moeders alles instelt, en jij het de volgende keer weer vergeten bent ('t zijn ook echt fokkin' veel knopjes, verdorie)
.. iedereen heeft natuurlijk een extra afvoer en tapwater aansluiting op zn kamerquote:Op zondag 3 mei 2009 00:09 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Zo hee. Ik heb veel domme posts gezien hier op Fok, maar dit is toch echt een klassiekertje![]()
Het gaat er natuurlijk om dat je die wasmachine niet IN je kamer zet neequote:Op zondag 3 mei 2009 12:21 schreef Robin__ het volgende:
[..]
.. iedereen heeft natuurlijk een extra afvoer en tapwater aansluiting op zn kamer
Het past misschien eventueel wel, maar lekker praktisch.
ik wilde zeggen...ik woon al 14 jaar niet meer bij mijn ouders maar mijn moeder snapt niet dat onze wasmachine net zo goed was als de hare. waarom wil ze dan een wasmand die voor mijn wasmachine staat, mee naar haar thuis nemen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:10 schreef mrkrul het volgende:
En overigens hebben moeders over het algemeen een onbedwingbare behoefte om de was te doen. Ik zie hier een win-win situatie......
Is een liedje van Jan Smitquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dit een gedicht? Niet sarcastisch bedoeld, want ik vind het mooi.
Ik heb nog nooit een studentenhuis zonder wasmachine gezien hoor. En als je nog niet eens kunt voorzien in je eigen eten en wasmiddel moet je idd maar niet op jezelf gaan wonenquote:Op zondag 3 mei 2009 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
Care? Heel veel studentenhuizen hebben niet eens een wasmachine, plus dat wasmiddel gewoon duur is. Ongegronde klacht dus.
Wat kliekjes betreft heb je wel gelijk, maar kliekjes eten is gewoon goor. Ook als je nog thuis woont.
Ik zei toch dat ie wat betreft kliekjes gelijk had?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een studentenhuis zonder wasmachine gezien hoor. En als je nog niet eens kunt voorzien in je eigen eten en wasmiddel moet je idd maar niet op jezelf gaan wonen
Dus dan gooi je het maar weg?quote:Op zondag 3 mei 2009 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
Wat kliekjes betreft heb je wel gelijk, maar kliekjes eten is gewoon goor. Ook als je nog thuis woont.
Ja. Of je zorgt gewoon dat je niets overhoudt. Lijkt me niet zo moeilijk als je voor jezelf kookt, je kunt toch wel een beetje inschatten hoeveel je eet?quote:
Ik vind het nogal respectloos voor de verhongerende mens om eten weg te gooien. Maak dan meteen zoveel als dat je eet, zoals hierboven al iemand suggereerde.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:13 schreef Ouzooo het volgende:
Serieus, die kneuzen die 5 hapjes spaghetti slierten (zelfs vers maar ~3 euro per kilo) bewaren.
Gekookte aardappels kan je een volgende dag prima gebruiken als gebakken aardappel of als vervanging van een deel van het brooddeeg.quote:
Mee eens, maar ik heb dan ook zoiets van "stel je niet aan en eet die laatste twee happen dan op". Zelf maak ik gewoon precies genoeg eten klaar en anders eet ik een banaan ofzo als ik weer honger krijg.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:19 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik vind het nogal respectloos voor de verhongerende mens om eten weg te gooien. Maak dan meteen zoveel als dat je eet, zoals hierboven al iemand suggereerde.
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om dat je die wasmachine niet IN je kamer zet neeIn elk studentenhuis staat wel ergens een wasmachine hoor. Die heus niet 24/7 in gebruik is trouwens, dus je hebt echt wel tijd om zélf je was te doen.
"Het studentenleven"quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:14 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Student zijn en niet het studentenleven in willen gaan, maar gewoon aan mammies tepeltje blijven zuigen![]()
![]()
![]()
Onterechte klacht. Studenten zijn gewoon lui en hebben chronisch geldgebrek.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:39 schreef ejvdb het volgende:
quote:Op zondag 3 mei 2009 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
Care? Heel veel studentenhuizen hebben niet eens een wasmachine, plus dat wasmiddel gewoon duur is.
Was machine huren met zn 5 kost je idd echt 5-10 euro per maand ofzoquote:Op zaterdag 2 mei 2009 19:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echt geen drol inderdaad. Desnoods kun je er een huren, dat kost ook echt heel weinig.
Daar koop je verdomme ook 3 pizza's voor! Zonde van 't geldquote:Op maandag 4 mei 2009 15:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Was machine huren met zn 5 kost je idd echt 5-10 euro per maand ofzo
Volgens mij begrijpen de meeste mensen in dit topic geeneens wat dat precies inhoudt... Degene die dat roepen blijven zelf toch ook echt knorren volgens mij, een van de uitwonende soortquote:
Kliekjes zijn juist lekker. Vooral boerenkool of zuurkool. Lekker opbakken in de wok zodat er een lekker bruin korstje aan komtquote:Op zondag 3 mei 2009 12:40 schreef Smart_ass het volgende:
Care? Heel veel studentenhuizen hebben niet eens een wasmachine, plus dat wasmiddel gewoon duur is. Ongegronde klacht dus.
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Kliekjes zijn juist lekker. Vooral boerenkool of zuurkool. Lekker opbakken in de wok zodat er een lekker bruin korstje aan komt. En 's avonds na het trainen nog ff snel een portie bami/nasi/spaghetti/macaroni uit de diepvries trekken is ook hemels op zo'n moment
.
Verwend kenkerjong. Jij weet niet hoe zwaar het leven kan zijn ja, het is je allemaal bespaardquote:Op maandag 4 mei 2009 16:06 schreef Florian_ het volgende:
TS is uitgekotst door zijn ouders en leefde op zijn 17e met een zwangere shagrokende Priscilla op straat. Nu is hij boos op studenten die wel een goede relatie met hun ouders hebben, en daar af en toe hun was droppen. Gewoon omdat het kan.
Kenker ipv kankerquote:Op maandag 4 mei 2009 16:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Verwend kenkerjong. Jij weet niet hoe zwaar het leven kan zijn ja, het is je allemaal bespaard
Dat was expres he, kweet niet of je dat doorhad. maar ws. nietquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 16:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Verwend kenkerjong. Jij weet niet hoe zwaar het leven kan zijn ja, het is je allemaal bespaard
Nee ik had het niet door, je had het er ook niet bijgezet. En nu?quote:Op maandag 4 mei 2009 17:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat was expres he, kweet niet of je dat doorhad. maar ws. niet
Achosie. Nou, vertel maar.quote:Op maandag 4 mei 2009 16:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |