abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 2 mei 2009 @ 15:02:33 #51
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_68590572
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Kan ook, misschien spoor ik dan niet dat ik het niet normaal vind dat je hulp nodig hebt als vreemden die je totaal niet kent doodgaan. Misschien mis ik wat overbodige empathiegevoelens.
Dat mis je dan inderdaad.
Voor elk mens is een beleving van zo'n aanslag anders.
En dat alle mensen die daar hinder van ondervinden contact op kunnen nemen met slachtofferhulp is alleen maar mooi.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:03:18 #52
246677 Flat----
Doet 't niet meer
pi_68590589
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:57 schreef snowgoon het volgende:

[..]

Er staat nu drie keer hetzelfde RTL filmpje in.

Kijker filmde aanslag (zeer schokkend)
Kars T. beweegt nog na incident
Schokkende beelden van RTL

verwijzen allemaal naar hetzelfde RTL fimpje.
Je had gelijk ... = aangepast.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:04:25 #53
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_68590617
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:40 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Godskolere, als je daar hulp bij nodig hebt en geen bijstaander of familie bent dan verdien je het niet om te leven. Er gebeuren ergere dingen in het leven dan mensen die je niet kent bij een feestje dood zien gaan. Grow the fuck up. Die hoeveelheid mensen gaan standaard in een weekendje dood door auto's.
Ja, er wordt hier een potje sentimenteel gedaan door een hoop. Ik word als ongevoelig gezien, ofschoon ik gisteren best een mooi en gevoelig gedicht heb geschreven én gepost, dat vereist best wat moed. Echter wordt er best overdreven door iedereen. Ik houd van objectieve analyses gefundeerd op de ratio.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_68590834
Willem-Alexander en Máxima op ziekenbezoek

AMERSFOORT - Prins Willem-Alexander en prinses Máxima hebben zaterdag gewonden bezocht in het Meander Medisch Centrum, locatie Lichtenberg, in Amersfoort. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst gezegd.
De prins en zijn vrouw bezochten mensen die donderdag gewond zijn geraakt bij de aanslag op de koninklijke bus in Apeldoorn.

Bron: AD.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 2 mei 2009 @ 15:18:35 #55
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_68590917
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:14 schreef Leeuwinneke het volgende:

AMERSFOORT - Prins Willem-Alexander en prinses Máxima hebben zaterdag gewonden bezocht in het Meander Medisch Centrum, locatie Lichtenberg, in Amersfoort. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst gezegd.
De prins en zijn vrouw bezochten mensen die donderdag gewond zijn geraakt bij de aanslag op de koninklijke bus in Apeldoorn.

Dat is 'mooi' nieuws!!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:20:20 #56
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:22:05 #57
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_68590994
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij kwam hij niet van die weg waar die vrachtwagen en auto op staan, maar van een ventweg er naast en stuurde hij dus naar links richting naald door de mensen heen.
Neu, die ventweg ligt er verder naast.
plus er is een getuige die zei dat hij op de Jachtlaan reed en daar al bijna 100 ging.
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:23:04 #58
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_68591012
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:14 schreef Leeuwinneke het volgende:

Overigens vond ik het koninklijk huis hiervoor altijd bullsh*t, maar sinds afgelopen donderdag is dat helemaal veranderd. Misschien dat er wel meer zijn die dat hebben?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:24:21 #59
13462 BansheeBoy
pi_68591053
Eindelijk, ik had Willem Alexander eerder al verweten geen leiderschap te tonen door volledig afwezig te zijn in de ontstane situatie. Dit is een eerste (kleine) stap in de goede richting.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_68591148
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Eindelijk, ik had Willem Alexander eerder al verweten geen leiderschap te tonen door volledig afwezig te zijn in de ontstane situatie. Dit is een eerste (kleine) stap in de goede richting.

²
Je kan begrijpen dat ze gisteren niet aan toe waren neem ik aan.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:29:56 #61
13462 BansheeBoy
pi_68591191
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:28 schreef Leeuwinneke het volgende:

[..]

Je kan begrijpen dat ze gisteren niet aan toe waren neem ik aan.
Neen, dat kan ik niet begrijpen. Een ware leider toont zijn leiderschap juist in moelijke tijden. Was wel makkelijk geweest zeg: wel de lusten maar niet de lasten.

²
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:30:57 #62
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_68591212
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen, dat kan ik niet begrijpen. Een ware leider toont zijn leiderschap juist in moelijke tijden. Was wel makkelijk geweest zeg: wel de lusten maar niet de lasten.

²
Waar woon je? Ik heb zin om je een mep te verkopen nl.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:31:31 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68591224
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 14:48 schreef ASroma het volgende:

[..]

dat is niet wat het volk wil, dat is een normvervaging..... opzich heb je wel gelijk ze willen krantjes verkopen.....geld geld geld geld anyhow daarom juist

Als het volk liever kwaliteitsjournalistiek had was de telegraaf niet de grootste krant .
Huilen dan.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:32:02 #64
19242 yavanna
Results may vary.
pi_68591244
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:23 schreef charleen het volgende:

[..]

Overigens vond ik het koninklijk huis hiervoor altijd bullsh*t, maar sinds afgelopen donderdag is dat helemaal veranderd. Misschien dat er wel meer zijn die dat hebben?
Nee, niet echt,. Ik vind het overigens ook niet meer dan normaal dat leden van het koninklijk huis de slachtoffers bezoeken.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:37:13 #65
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_68591338
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:32 schreef yavanna het volgende:

[..]

Nee, niet echt,. Ik vind het overigens ook niet meer dan normaal dat leden van het koninklijk huis de slachtoffers bezoeken.
Ik had ze het niet (echt) aangerekend als ze dat niet deden eigenlijk.
Huilen dan.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 2 mei 2009 @ 15:38:17 #66
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_68591358
quote:

[..]

²
WA is nog steeds geen koning en hoeft dus ook geen leiderschap te tonen!

En als je nu eens zou willen stoppen met het getroll..... want ik heb geen zin om te voeren!
pi_68591364
quote:

[..]

²
Zeg ze hebben anders wel een grote lasten gehad afgelopen donderdag Een aanslag is niet niks en dan begrijp jij het niet
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:40:07 #68
13462 BansheeBoy
pi_68591397
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:30 schreef charleen het volgende:

[..]

Waar woon je? Ik heb zin om je een mep te verkopen nl.
Ik woon in Papendrecht en heb eigenlijk alles vanaf de tv moeten volgen. Internet en kranten hebben mij ook bijgestaan. Willem Alexander heeft me dus teleurgesteld.

²
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:41:16 #69
13462 BansheeBoy
pi_68591422
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:38 schreef Nizno het volgende:

[..]

WA is nog steeds geen koning en hoeft dus ook geen leiderschap te tonen!
In ieder ander land zou de a.s. koning iets van zich laten horen. Het is duidelijk dat wij een verschil van inzicht hebben, dat geeft niet, dat is juist voer voor een verfijnd discours.

²
pi_68591431
quote:

[..]

²
Ik kan me voorstellen dat de gewonden niet meteen bezoek willen van Willem-Alexander en Maxima, familie en vrienden gaan natuurlijk voor, dus dat ze niet meteen een dag er na op bezoek gaan lijkt me heel erg logisch. Wat verwacht jij dat Willem-Alexander moet doen? Uit de bus springen en hulp verlenen?
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:43:15 #71
13462 BansheeBoy
pi_68591470
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:38 schreef Leeuwinneke het volgende:

[..]

Zeg ze hebben anders wel een grote lasten gehad afgelopen donderdag Een aanslag is niet niks en dan begrijp jij het niet
Uiteraard begrijp ik dat wel. Niet alleen ik, maar ook de nabestaanden, de werknemers, de inwoners van Apeldoorn: zij allen heb recht op een troostend woordje van onze a.s. koning. En dat hij voor de rest ook leed heeft is natuurlijk begrijpelijk, derhalve dient hij boven de emoties te staan, zeker met zijn (symbolische) functie.

²
pi_68591501
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In ieder ander land zou de a.s. koning iets van zich laten horen.
En dat heeft hij nu ook op een gepast moment gedaan. Zijn moeder had meteen er na al een speech gegeven namens de hele familie, dus dat is niet zijn taak.
  zaterdag 2 mei 2009 @ 15:45:03 #73
19242 yavanna
Results may vary.
pi_68591507
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik had ze het niet (echt) aangerekend als ze dat niet deden eigenlijk.
Ik ook niet. Neemt niet weg dat het m.i. niet bepaald vreemd is dat men op bezoek gaat bij de slachtoffers van een dergelijk ingrijpende gebeurtenis, waarbij ook nog eens word gezegd dat de dader dit deed om de koninklijke familie te raken.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 2 mei 2009 @ 15:46:48 #74
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_68591540
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:40 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik woon in Papendrecht en heb eigenlijk alles vanaf de tv moeten volgen. Internet en kranten hebben mij ook bijgestaan. Willem Alexander heeft me dus teleurgesteld.

²
Waarom zou WA dat moeten doen, Bea is nu nog koningin.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_68591564
quote:
Op zaterdag 2 mei 2009 15:43 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Uiteraard begrijp ik dat wel. Niet alleen ik, maar ook de nabestaanden, de werknemers, de inwoners van Apeldoorn: zij allen heb recht op een troostend woordje van onze a.s. koning. En dat hij voor de rest ook leed heeft is natuurlijk begrijpelijk, derhalve dient hij boven de emoties te staan, zeker met zijn (symbolische) functie.

²
Uh, wat exact heeft hij in jouw ogen verkeerd gedaan Beatrix heeft al namens de familie haar afschuw uitgesproken over wat er gebeurd is. Zolang Beatrix de koningin is, is dat gewoon haar taak en niet die van de kroonprins.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')