Iemand had al eens een OP gemaakt, maar ervaring leerde dat iedereen te lui is het te gebruikenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb een nieuwe COS klaarstaan, met een niet zoveel voorstellende OP. Als er iemand anders is met heel veel werk er aan dan laat ik het.
Bekijk je ook de streams, of lees je enkel mee?quote:
ik bekijk zeker de streamquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Bekijk je ook de streams, of lees je enkel mee?
Oke, tofquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik bekijk zeker de streamheb het alleen iets te druk om actief mee te posten, dus met het samenvattingentopic ben ik erg blij
gaten maken in het leidingsnet? Ik vind dat niet zo;n best plan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:49 schreef luciano het volgende:
Ok , mijn bug even gemeld , en gelijk MIJN IDEE maar mee gemaild ........ of gaat dit TE ver als idee ?????
![]()
responses please ........
Mijn idee was : ze willen toch zo graag meer water . !!! ???
Laat de bewoners een keertje 15 / 30 minuten gezamenlijk luchten ofzo als beloning voor een gewonnen opdracht , en bij terugkomst is de waterleiding gesaboteerd ...
Zorg voor een lekke waterleiding. DUSDANIG lek dat ze ECHT moeten HOZEN gedurende 24 uur onafgebroken , en dusdanig lek dat ze hem niet zelf provisorisch kunnen afdichten uiteraard ( de saboteurs mogen uiteraard alle persoonlijke spullen op de bedden plaatsen terwijl de bewoners even weg zijn , we zijn tenslotte niet sadistisch ingesteld ) anders staat er een paar cm water in de bunker als ze stoppen.
KLEINE gaatjes mag ook ........... zolang ze maar moeten blijven HOZEN 24 uur !!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
gaten maken in het leidingsnet? Ik vind dat niet zo;n best plan.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:55 schreef Dottey het volgende:
pim gaat de puzzel steeds meer waarderen en gaat het snelste door de puzzel heen!![]()
yeaaaaaaaah pim!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:55 schreef luciano het volgende:
[..]
KLEINE gaatjes mag ook ........... zolang ze maar moeten blijven HOZEN 24 uur !!!
o ik zal wel moetenquote:
schoonheidsfoutjes, komt vanzelf goedquote:
jaaa zo kan ik het ook !quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:55 schreef Dottey het volgende:
pim gaat de puzzel steeds meer waarderen en gaat het snelste door de puzzel heen!![]()
yeaaaaaaaah pim!
begrijpelijk.. hij moet weer "slaaphaar creeeren" en zonder zijn 8 uur gedraai blijft zijn haar niet in het omhooggeknipte model zittenquote:
Tijdelijk dipje, of niet?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:07 schreef Peter6000 het volgende:
Het zit nu in een overlegfase waarin vrijwel niemand meer iets doet.
de saboteurs mogen uiteraard alle persoonlijke spullen op de bedden plaatsen terwijl de bewoners even weg zijn , we zijn tenslotte niet sadistisch ingesteldquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:58 schreef Dottey het volgende:
[..]
hozen.... en dan .. alles nat.. dingen kapot door waterschaden.. nee dat wordt het wel!
ik denk creatief brein.. verzin iets anders wat geen schade nodig heeft..
Nee, niets van dat gebeurt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:08 schreef Maanvis het volgende:
hallo, hier ben ik wederis er nog geneukt?
Renate valt onder de net door haar gecreerde type "niet puzzelende mens" te vallenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:07 schreef snetje het volgende:
[..]
jaaa zo kan ik het ook !
Renate raast als een kei door de puzzel heen ...laat medebewoners verbaast en totaal verbluft aan de zijlijn staan .. Bobby heeft zelfs geen tijd om een up to date verslag te melden ..is hij bij hoekje B raast Renate alweer langs hoekje D !!
terwijl iedereen klaagt over een dipmomentje hoor je Renate er steeds doorheen schreeuwen van kom op !! we kunnen het !! en begint weer als een razende te klappen ...
blablablabla .......
Ze gaan de bunker even blank zetten. Zooitje waterschade, ja heel goed idee. Not.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:08 schreef luciano het volgende:
[..]
de saboteurs mogen uiteraard alle persoonlijke spullen op de bedden plaatsen terwijl de bewoners even weg zijn , we zijn tenslotte niet sadistisch ingesteld
Stond ook in mijn idee ......... alles op bed opstapelen terwijl ze aan het luchten zijn .... 24 uur natte voeten gaan ze niet dood van lijkt mij .
Je bent nog wel een keer genoemd, op de streams.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:08 schreef Maanvis het volgende:
hallo, hier ben ik wederis er nog geneukt?
Meer het tijdstip van DE DIP, waar voor 7 uur niet meer uitgekomen kan worden. Ze worden zwakker en zwakker. Op een gegeven moment kunnen ze de stukjes niet meer vinden en kunnen ze door vermoeidheid de motivatie niet meer vinden om het af te maken, denk ik...quote:
Idd, ik denk niet dat het gaat lukken. Jammer langs de ene kant, maar toch wel leuke afgang voor de groepquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Meer het tijdstip van DE DIP, waar voor 7 uur niet meer uitgekomen kan worden. Ze worden zwakker en zwakker. Op een gegeven moment kunnen ze de stukjes niet meer vinden en kunnen ze door vermoeidheid de motivatie niet meer vinden om het af te maken, denk ik...
Ze moeten puzzel maken,als de opdracht lukt krijgen ze aankomende avond een 3 gangen menu!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
ook weer aanwAzigwtf is going on
haha ik mis ook weer alles he
OT: Die nick van jou, di dove sei?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
ook weer aanwAzigwtf is going on
haha ik mis ook weer alles he
betekend dat ook dat hij dan eindelijk stopt met die vreselijke stomme niet leuke grappen?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:21 schreef Peter6000 het volgende:
De mensen mogen niet meer lachen, van Bobby.
[OT] cento procento olandese pero' innamorata d'Italiaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
OT: Die nick van jou, di dove sei?
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:24 schreef Rainesz het volgende:
Ik hoop dat iemand zometeen zo geïrriteerd is dat de puzzelstukken door de bunker vliegen
nee .. en ik eis alleen sancties voor de etterbakkenquote:
Anch'ioquote:Op zaterdag 2 mei 2009 03:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
[OT] cento procento olandese pero' innamorata d'Italia[/OT]
dit wordt serieus bekvechten dalijk hahaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |