Iemand had al eens een OP gemaakt, maar ervaring leerde dat iedereen te lui is het te gebruikenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb een nieuwe COS klaarstaan, met een niet zoveel voorstellende OP. Als er iemand anders is met heel veel werk er aan dan laat ik het.
Bekijk je ook de streams, of lees je enkel mee?quote:
ik bekijk zeker de streamquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Bekijk je ook de streams, of lees je enkel mee?
Oke, tofquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik bekijk zeker de streamheb het alleen iets te druk om actief mee te posten, dus met het samenvattingentopic ben ik erg blij
gaten maken in het leidingsnet? Ik vind dat niet zo;n best plan.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:49 schreef luciano het volgende:
Ok , mijn bug even gemeld , en gelijk MIJN IDEE maar mee gemaild ........ of gaat dit TE ver als idee ?????
![]()
responses please ........
Mijn idee was : ze willen toch zo graag meer water . !!! ???
Laat de bewoners een keertje 15 / 30 minuten gezamenlijk luchten ofzo als beloning voor een gewonnen opdracht , en bij terugkomst is de waterleiding gesaboteerd ...
Zorg voor een lekke waterleiding. DUSDANIG lek dat ze ECHT moeten HOZEN gedurende 24 uur onafgebroken , en dusdanig lek dat ze hem niet zelf provisorisch kunnen afdichten uiteraard ( de saboteurs mogen uiteraard alle persoonlijke spullen op de bedden plaatsen terwijl de bewoners even weg zijn , we zijn tenslotte niet sadistisch ingesteld ) anders staat er een paar cm water in de bunker als ze stoppen.
KLEINE gaatjes mag ook ........... zolang ze maar moeten blijven HOZEN 24 uur !!!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
gaten maken in het leidingsnet? Ik vind dat niet zo;n best plan.
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:55 schreef Dottey het volgende:
pim gaat de puzzel steeds meer waarderen en gaat het snelste door de puzzel heen!![]()
yeaaaaaaaah pim!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:55 schreef luciano het volgende:
[..]
KLEINE gaatjes mag ook ........... zolang ze maar moeten blijven HOZEN 24 uur !!!
o ik zal wel moetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |