Hopelijk nietquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:28 schreef Dottey het volgende:
was dat dan ..... DE ACTIE van pim die we kunnen gaan verwachten?
pim is type.. ik kijk de kat uit de boom en scheer hem dan kaalquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Pim begint er sinds deze avond steeds meer in te komen ja, tof!
Tja, da's een goede tactiek. (i guess)quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
pim is type.. ik kijk de kat uit de boom en scheer hem dan kaal
ik wil renate sowieso wel eens in actie zienquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:29 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hopelijk nietIk wil wel eens Pim vs Renate zien
Ja idd, maar dan echt een heftige discussie.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:30 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik wil renate sowieso wel eens in actie zien
om dit soort posten moet ik altijd zo hard lachen hequote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:14 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dan heeft Bart wel wat geld binnengehaald
welkom... nou er zijn 30 puzzelstukjes aan elkaarquote:
Ik lach er helemaal niet om, want die omzet lijkt mij voorlopig nog niet genoeg voor een Bunker deel II?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:31 schreef snetje het volgende:
[..]
om dit soort posten moet ik altijd zo hard lachen helachen he ... niet uitlachen!!
het is Bram die over de poen gaat .... Bart is de puzzelfreak ....
wat ik mij nou bedacht....quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja idd, maar dan echt een heftige discussie.
Beetje traangas lijkt me ook wel leuk. Er ligt daar een gasmasker in het hok met filterbus. De eerste die dat ding compleet op zijn gezicht plaatst na de `aanslag´ zou ook weer een bonus kunnen verdienen.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:27 schreef akveor het volgende:
Nu een rookbommetje naar binnen voor wat paniek graag... er is nog te weinig irritatie...
hoezo ? je schone dame is aan het puzzelen ..... ik zou kijken als ik jou was hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord?
Het valt me wat tegen, het nodigt niet uit om de hele nacht te blijven kijken.
Tja, ik zie Bart meer als de algehele leider, daarom dat ik het zei. Voor de rest interesseert me het niet echt wie het geld binnenrijftquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:31 schreef snetje het volgende:
[..]
om dit soort posten moet ik altijd zo hard lachen helachen he ... niet uitlachen!!
het is Bram die over de poen gaat .... Bart is de puzzelfreak ....
quote:
ze hebben nog wel meer kaarsjes toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:34 schreef Dottey het volgende:
[..]
puzzels waren jouw ding toch![]()
had je die waxinelichtjes van xenos.. want dan zijn ze bijna op .. en dan ga ik wel zooooooooooo hard lachen!
nee hoor ,Renate puzzelt niet.Ze vraagt wel of mensen water willen wat Bobby vervolgens haalt.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:34 schreef snetje het volgende:
[..]
hoezo ? je schone dame is aan het puzzelen ..... ik zou kijken als ik jou was hoor
en alle nepaccounts die maar aangemaakt worden om maar even 5 tegenstemmen te gaan geven ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, die zitten daar natuurlijk bij in. Ik kan niet weten hoeveel streamers er zijn en hoeveel ze al van die vijf verbruikt hebben.
Paar zaten eerder onderling al van dat de tekst echt nérgens op slaat... niks geforceerd dus lijkt mequote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:35 schreef swarmahoer het volgende:
allemaal krampachtig ''ja tof liedje'' ik weet zeker dat ze het echt kut vinden, als je het zovaak hoort dan moet het je wel gewoon irriteren
euh.... wat zei ze dan?quote:
dacht dat je het trraag had over die broer van.. die postquote:
"Misschien kan jij dat even aangeven, je doet toch niet veel"quote:
truste mooiiiquote:
Of gewoon simpel zo nu en dan een raid waardoor die kaarsjes uitgeblazen worden en de aansteker ergens neerpleurt... Ik wil wat meer paniek en chaos zien. Nog dik 4 uur... ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Beetje traangas lijkt me ook wel leuk. Er ligt daar een gasmasker in het hok met filterbus. De eerste die dat ding compleet op zijn gezicht plaatst na de `aanslag´ zou ook weer een bonus kunnen verdienen.
ik had eigenlijk gedacht dat renate wat feller zou zijn met de puzzel daar het om eten bunkeren gaatquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:42 schreef Arn0 het volgende:
[..]
"Misschien kan jij dat even aangeven, je doet toch niet veel"
En:
"Renate raak met je arm die stukjes nou niet aan"
Zoiets toch. Niet echt spectaculair, maargoed.
Hahaquote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik had eigenlijk gedahct dat renate wat feller zou zijn met de puzzel daar het om eten bunkeren gaat
is dat de inzet opzet dan ? laten we nu eerst deze maar eens afwachten ... en naar wat ik heb gezien denk ik dat het nog gekkenwerk wordt op de control panel morgen.... het gaat een strijd worden om wie bij wie de laatste kostbare centjes uit zijn sokje kan rukken ... alles prima! als het maar eelijk gaat ...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 02:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik lach er helemaal niet om, want die omzet lijkt mij voorlopig nog niet genoeg voor een Bunker deel II?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |